
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
-> Tomaso435: este ze mas ventilok inac by uz bolo po nej 

-> Milan 136: mám tolik výkonu, že když to při rozjezdu voroštuju, tak se mi protočí kolo a poklice nacvaklá v ráfku zůstane stát



-> Tomaso435:
-> Petrson: PD
-> castrol: diky. Jsem si musel zamachrovat trochu
-> saskyn2: diky. Mne se nelibi v matu, ale mam ji normalne v black magic 1Z stejne jako zrcatka. Ty gemini jsou malicko jiny, ale taky nejaka perlet.
Vse je original novy vcetne denniho. To je klasika evropsky 3pin. Cena je desna, taky vidim obcas nejaky fl s timhle naraznikem a dirama misto denniho
Podle ceho jsi identifikoval, ze to je poznat?
Chybi kolem dokola RS loga
ale jeste neco?
-> Syny: presne, jedinej jsi to poznal

-> Petrson: PD
-> castrol: diky. Jsem si musel zamachrovat trochu

-> saskyn2: diky. Mne se nelibi v matu, ale mam ji normalne v black magic 1Z stejne jako zrcatka. Ty gemini jsou malicko jiny, ale taky nejaka perlet.
Vse je original novy vcetne denniho. To je klasika evropsky 3pin. Cena je desna, taky vidim obcas nejaky fl s timhle naraznikem a dirama misto denniho

Podle ceho jsi identifikoval, ze to je poznat?
Chybi kolem dokola RS loga

-> Syny: presne, jedinej jsi to poznal

-> Milan 136 03.05.17 19:20:04: Cerny zrcatka - to bude Octavia Classic 

-> Milan 136 03.05.17 19:19:39: A z jedné věci je tedy poznat že to originál RS není

-> Milan 136: Krasavice. Já tyhle olakovaný masky moc nemusím, ale k té bílé se to vyloženě hodí
Denní si řešil origo, nebo čínskou verzi? To svícení je na tom předku nejdražší věc


-> Milan 136 03.05.17 19:20:04: nemachruj ano ,ale ne mas to pekne 

-> Milan 136: Moc pěkná, a to máš PD nebo CR?
-> Milan 136: mojich 46 zabijáckejch kilowatt se jen tak nedá bez boje




-> Tomaso435: 103 kW, 320Nm. To by si dalo to tvý fáčko ke snídani

-> Milan 136: a pod kapotou 1.0 tsi ?



-> saskyn2: nevim kdyz vsechno jde jak má tak to za 40minut dám a to je tak přezutí jednoho auta na nejakejch normalnich alu (do 16-17") ale mas pravdu musim podražit, když vydím kolik se vsude učtuje tak to dělám za peníze jak nejakej kutil po praci pro kamarady

-> saskyn2:
Ilustrační foto. Takhle vypadala krabice od Löbra... je to prakticky stejný a mám takovou obavu že to bude i stejně hnojová kvalita.
Ilustrační foto. Takhle vypadala krabice od Löbra... je to prakticky stejný a mám takovou obavu že to bude i stejně hnojová kvalita.
-> suri: 1K0498203A má značku GKN
-> Pavel P@nkáč: Tak ono když si vezmeš že máš přezutí za 500, tak pak se jebat s poloosou za 200 je docela velkej nepoměr, protože za tu dobu máš přezutý tři auta.
-> Pavel P@nkáč: Tak ono když si vezmeš že máš přezutí za 500, tak pak se jebat s poloosou za 200 je docela velkej nepoměr, protože za tu dobu máš přezutý tři auta.
-> saskyn2: tak lisovat poloosu jsem musel jen jednou zatím jinak vždy to slo vytlouc...
-> Tuner#2: konkrétne na tejto 1K0498203 je výrobca VW AG .. Na montáž sú super , hlavne spony a už len vzhľadom na to že sa tie manžety vôbec nemenia by som dal origo ... Som manžetu neriešil ani nepamätám ... Včera tu bol človiečik dva na FAB1 , za rok tam tri krát menil vonkajšie manžety , koľko asi peňazí ušetril ak rátam zakaždým nové matky a šrouby na spodný čep a nejakú tú robotu ? Nehovoriac o tom sraní s tým ...
-> Tuner#2:
napodzim jsem daval spidan na feldu na PP kloubek kola a po pul roce (cca 20tis. km) jsou na manzete drobne trhlinky, jako na origu po 10 letech, myslel jsem, ze je to trochu lepsi kvalita :/, davam ji tak 2 roky :(.
Lepsi jsou bud gomet z kelly, na tech zatim nic nepozoruji nebo neopreny z ACI, ty jsou slaboucke, ale pokud nedojde k mechanickem poskozeni, tak jsou vecne, tam je ale cena asi 250kc/kus.
napodzim jsem daval spidan na feldu na PP kloubek kola a po pul roce (cca 20tis. km) jsou na manzete drobne trhlinky, jako na origu po 10 letech, myslel jsem, ze je to trochu lepsi kvalita :/, davam ji tak 2 roky :(.
Lepsi jsou bud gomet z kelly, na tech zatim nic nepozoruji nebo neopreny z ACI, ty jsou slaboucke, ale pokud nedojde k mechanickem poskozeni, tak jsou vecne, tam je ale cena asi 250kc/kus.
-> Tuner#2 - zrušená registrace 02.05.17 23:54:29: Co ti na tom mám vysvětlovat? Tak holt dělaj něco jiného pro automobilku a něco jiného pro šetřílky. To máš jako s vnitřníma kloubama k dsg. Dáš spidan a vibrace jak kráva, dáš origo a je klid

-> saskyn2 02.05.17 23:30:17: Hmm, tak to me pak vysvetli tohle...
-> palinator: Jako jedna firma? Nevím to jsem nezjištoval, možná to nějak patří pod sebe, ale produkt je jiný už na první pohled...
-> saskyn2:
Není náhodou GKN = Spidan = Löbro?
Není náhodou GKN = Spidan = Löbro?
-> Pavel P@nkáč: Njn u Vás jsou jiný nájmy a holt i jiný ceny, já už takhle musím spoustu lidí odmítat, protože nestíhám. Ono kolikrát pak nejde poloosa ven, člověk sundavá celou těhlici a do lisu atd, u oktávky to ještě jde relativně dobře, ale jsou auta kde je to fakt oprc, zarostlý poloosy, zarostlý šrouby v hliníkovejch ramenech a podobný labužnosti pak z práce na hodinku udělají práci na celý den.
-> Tuner#2: Kolega ty spidany taky dává docela hodně, docela se divil že to bylo takhle rychle ko. Ale fakt zrovna u O2 je to origo úplně jinde, jak materiál manžety, tak např. spony který se u toho spidanu nedají ani pořádně zmáčknout a časem blejou.
Origo výrobce je GKN
Origo výrobce je GKN
-> saskyn2: tvl ted mě skoro trapné sem psát ze tak 200-300kč za hodinku se to v pohodě dá, nemám rád tu vazelinu ale když sem šikovnej tak s tím skoro nepřijdu do kontaktu když nešikovnej tak upatlám hromadu nářadí a ještě to žbletne na zem tak mě to nasere:)
-> palinator 02.05.17 23:10:24: Tak tohle taky jako guma nevypadá...
-> Tuner#2:
Origo by hlavně měl bejt termoplast a ne guma.
Origo by hlavně měl bejt termoplast a ne guma.
-> suri 02.05.17 20:47:56: A origo je výrobce kdo? Aby to nebylo jako s těma svíčkama jak píšu, kde to teda finančně nebyl velký rozdíl jako tady.
-> saskyn2 02.05.17 22:36:30: No vidíš a mě Spidan byl doporučen z více stran včetně švagra, který nedává nic jiného. A pak si vyber...
-> saskyn2 02.05.17 22:36:30: No vidíš a mě Spidan byl doporučen z více stran včetně švagra, který nedává nic jiného. A pak si vyber...
-> Pavel P@nkáč: Neříkej že to děláš levněji. Zrovna tohle je taková nahovno práce.
-> saskyn2: to se u vás v praze učtuje 1000kč za výměnu manžety?

www.cc-autodily.cz/manzet
a-kloubu-vnejsi-5
spidan jsem minule měnil nějakýmu taxikáři na mondeu asi po dvou měsících
Si přines svůj matroš, chtěl ušetřit, no tak zaplatil 2X 1000Kč práci, takže se mu to za ty ušetřený 200 fakt vyplatilo 
spidan jsem minule měnil nějakýmu taxikáři na mondeu asi po dvou měsících


dal by som origo aj tak
-> Tuner#2: U Regnera to jde objednat do druhýho dne nebo na skladovku (max do 14ti dnů, většinou tak týden), pak je to o něco málo levnější
-> Nwkt 02.05.17 20:02:41: Zabije, nezabije o to vubec nejde. Navic Spidan a Lobro snad neni Vika ne?
Jak myslis na skladovku?
Jak myslis na skladovku?
-> Tuner#2: Těch pár stovek tě nezabije ne? Na žlutku bys taky nenacpal vika keply
Když to objednáš na skladovku tak to vyjde ještě o nějakou korunu levnějš

-> Nwkt 02.05.17 19:49:40: Pochybuju, že to origo bude to samé co z fabriky (několikrát tady potvrzeno).
-> palinator 02.05.17 19:49:51: 620,- bez daně a musel by to objednat. Občas mě ty přebalený origo díly dokážou překvapit. Bohužel na to aby člověk určil do jaké míry je to jen přebal VW a do do jaké míry je to vyráběno s jinou kvalitou by musel mít křišťálovou kouli a nebo být v tom daném odvětví mistr oboru. Třeba u svíček to byl minimální cenový rozdíl a je otázka zda NGK z krabičky VW je jiná než NGK z krabičky NGK...
-> palinator 02.05.17 19:49:51: 620,- bez daně a musel by to objednat. Občas mě ty přebalený origo díly dokážou překvapit. Bohužel na to aby člověk určil do jaké míry je to jen přebal VW a do do jaké míry je to vyráběno s jinou kvalitou by musel mít křišťálovou kouli a nebo být v tom daném odvětví mistr oboru. Třeba u svíček to byl minimální cenový rozdíl a je otázka zda NGK z krabičky VW je jiná než NGK z krabičky NGK...
-> Tuner#2:
Co to znamená: Origo stojí nesmysl?
Co to znamená: Origo stojí nesmysl?
-> Tuner#2: A jak dlouho tam to origo bylo?
abys tohle neměnil za dva roky znova

Tak v nabídce má Spidan a nebo Lobro za 220,- co z toho vzít? Popravdě už to mám doma, ale vyměnit to můžu... Origo stojí nesmysl a když nevydrželo ani origo tak co vlastně chtít 

-> Tuner#2 - zrušená registrace 01.05.17 20:58:05: WHT005437 Ako na všetky , tiež dávam nový i keď dodržať ten moment je o silné nervy .. manžetu origo 1K0498203 by si mohol mať ...sranda je že GKN/Lobro má fajn manžety plastové čo sa týka kvality vyzerajú ako origo ale úplne naprd spony nepresné . Origo to zložiš a natiahneš na ňu spony úplne ľahko , na tých lobro hlavne malú nejdeš napratať ani šroubovákom ....
a hlavne tie spony riadne dotiahnuť kliešťami na klince cez blicky
a hlavne tie spony riadne dotiahnuť kliešťami na klince cez blicky
-> Athlonek 01.05.17 20:27:13: Je to plast alespoň na omak.
-> Milan 136 01.05.17 20:29:00: A jakej teda typ šroubu patří na 1,6MPI?
-> Milan 136 01.05.17 20:29:00: A jakej teda typ šroubu patří na 1,6MPI?
-> Kocvin 01.05.17 17:53:29:
5 let a 45 tkm na Toledu na vnější manžetě Löbro mi nepřijde jako dobrej výkon. Předtím jsem měnil jen jednu a ta druhá původní drží furt, kdežto tu měněnou jsem měnil znova. Dal jsem zase tuhle sračku abych ji zdělal a jestli ji budu muset měnit zase, dám origo zadní manžetu z Octy 4x4.
-> Tuner#2:
Když jsem u známýho viděl, jak to rvou dvoumetrovou trubkou, tak jsem pochopil proč se ty šrouby dávaj nový. A ten náboj nic jinýho nedrží.
E: teda jestli jsem dobře pochopil, že je vepředu stejnej systém jako vzadu.
5 let a 45 tkm na Toledu na vnější manžetě Löbro mi nepřijde jako dobrej výkon. Předtím jsem měnil jen jednu a ta druhá původní drží furt, kdežto tu měněnou jsem měnil znova. Dal jsem zase tuhle sračku abych ji zdělal a jestli ji budu muset měnit zase, dám origo zadní manžetu z Octy 4x4.
-> Tuner#2:
Když jsem u známýho viděl, jak to rvou dvoumetrovou trubkou, tak jsem pochopil proč se ty šrouby dávaj nový. A ten náboj nic jinýho nedrží.
E: teda jestli jsem dobře pochopil, že je vepředu stejnej systém jako vzadu.
-> Tuner#2: jsou tři typy šroubů a každej má jinej moment. 200Nm+180 stupňů je dost velikej moment na starej šroub.
Dle DP se má dát a já ho dávám
Dle DP se má dát a já ho dávám
Dvojková Octavie nemá venkovní manžety na poloosách plastové?
Šrouby dávám starý, ale manžety zásadně origo.
-> Milan 136 01.05.17 19:07:20: Co to je novej šroub a správně dotáhnout? To se fakt musí dávat novej? Co je to správně dotáhnout. Tyhle nový verky jsem nedělal a měl za to, že ty manžety drží 
