-> Tuner#2:
napodzim jsem daval spidan na feldu na PP kloubek kola a po pul roce (cca 20tis. km) jsou na manzete drobne trhlinky, jako na origu po 10 letech, myslel jsem, ze je to trochu lepsi kvalita :/, davam ji tak 2 roky :(.
Lepsi jsou bud gomet z kelly, na tech zatim nic nepozoruji nebo neopreny z ACI, ty jsou slaboucke, ale pokud nedojde k mechanickem poskozeni, tak jsou vecne, tam je ale cena asi 250kc/kus.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
-> Tuner#2 - zrušená registrace 02.05.17 23:54:29: Co ti na tom mám vysvětlovat? Tak holt dělaj něco jiného pro automobilku a něco jiného pro šetřílky. To máš jako s vnitřníma kloubama k dsg. Dáš spidan a vibrace jak kráva, dáš origo a je klid

-> saskyn2 02.05.17 23:30:17: Hmm, tak to me pak vysvetli tohle...
-> palinator: Jako jedna firma? Nevím to jsem nezjištoval, možná to nějak patří pod sebe, ale produkt je jiný už na první pohled...
-> saskyn2:
Není náhodou GKN = Spidan = Löbro?
Není náhodou GKN = Spidan = Löbro?
-> Pavel P@nkáč: Njn u Vás jsou jiný nájmy a holt i jiný ceny, já už takhle musím spoustu lidí odmítat, protože nestíhám. Ono kolikrát pak nejde poloosa ven, člověk sundavá celou těhlici a do lisu atd, u oktávky to ještě jde relativně dobře, ale jsou auta kde je to fakt oprc, zarostlý poloosy, zarostlý šrouby v hliníkovejch ramenech a podobný labužnosti pak z práce na hodinku udělají práci na celý den.
-> Tuner#2: Kolega ty spidany taky dává docela hodně, docela se divil že to bylo takhle rychle ko. Ale fakt zrovna u O2 je to origo úplně jinde, jak materiál manžety, tak např. spony který se u toho spidanu nedají ani pořádně zmáčknout a časem blejou.
Origo výrobce je GKN
Origo výrobce je GKN
-> saskyn2: tvl ted mě skoro trapné sem psát ze tak 200-300kč za hodinku se to v pohodě dá, nemám rád tu vazelinu ale když sem šikovnej tak s tím skoro nepřijdu do kontaktu když nešikovnej tak upatlám hromadu nářadí a ještě to žbletne na zem tak mě to nasere:)
-> palinator 02.05.17 23:10:24: Tak tohle taky jako guma nevypadá...
-> Tuner#2:
Origo by hlavně měl bejt termoplast a ne guma.
Origo by hlavně měl bejt termoplast a ne guma.
-> suri 02.05.17 20:47:56: A origo je výrobce kdo? Aby to nebylo jako s těma svíčkama jak píšu, kde to teda finančně nebyl velký rozdíl jako tady.
-> saskyn2 02.05.17 22:36:30: No vidíš a mě Spidan byl doporučen z více stran včetně švagra, který nedává nic jiného. A pak si vyber...
-> saskyn2 02.05.17 22:36:30: No vidíš a mě Spidan byl doporučen z více stran včetně švagra, který nedává nic jiného. A pak si vyber...
-> Pavel P@nkáč: Neříkej že to děláš levněji. Zrovna tohle je taková nahovno práce.
-> saskyn2: to se u vás v praze učtuje 1000kč za výměnu manžety?

www.cc-autodily.cz/manzet
a-kloubu-vnejsi-5
spidan jsem minule měnil nějakýmu taxikáři na mondeu asi po dvou měsících
Si přines svůj matroš, chtěl ušetřit, no tak zaplatil 2X 1000Kč práci, takže se mu to za ty ušetřený 200 fakt vyplatilo 
spidan jsem minule měnil nějakýmu taxikáři na mondeu asi po dvou měsících


dal by som origo aj tak
-> Tuner#2: U Regnera to jde objednat do druhýho dne nebo na skladovku (max do 14ti dnů, většinou tak týden), pak je to o něco málo levnější
-> Nwkt 02.05.17 20:02:41: Zabije, nezabije o to vubec nejde. Navic Spidan a Lobro snad neni Vika ne?
Jak myslis na skladovku?
Jak myslis na skladovku?
-> Tuner#2: Těch pár stovek tě nezabije ne? Na žlutku bys taky nenacpal vika keply
Když to objednáš na skladovku tak to vyjde ještě o nějakou korunu levnějš

-> Nwkt 02.05.17 19:49:40: Pochybuju, že to origo bude to samé co z fabriky (několikrát tady potvrzeno).
-> palinator 02.05.17 19:49:51: 620,- bez daně a musel by to objednat. Občas mě ty přebalený origo díly dokážou překvapit. Bohužel na to aby člověk určil do jaké míry je to jen přebal VW a do do jaké míry je to vyráběno s jinou kvalitou by musel mít křišťálovou kouli a nebo být v tom daném odvětví mistr oboru. Třeba u svíček to byl minimální cenový rozdíl a je otázka zda NGK z krabičky VW je jiná než NGK z krabičky NGK...
-> palinator 02.05.17 19:49:51: 620,- bez daně a musel by to objednat. Občas mě ty přebalený origo díly dokážou překvapit. Bohužel na to aby člověk určil do jaké míry je to jen přebal VW a do do jaké míry je to vyráběno s jinou kvalitou by musel mít křišťálovou kouli a nebo být v tom daném odvětví mistr oboru. Třeba u svíček to byl minimální cenový rozdíl a je otázka zda NGK z krabičky VW je jiná než NGK z krabičky NGK...
-> Tuner#2:
Co to znamená: Origo stojí nesmysl?
Co to znamená: Origo stojí nesmysl?
-> Tuner#2: A jak dlouho tam to origo bylo?
abys tohle neměnil za dva roky znova

Tak v nabídce má Spidan a nebo Lobro za 220,- co z toho vzít? Popravdě už to mám doma, ale vyměnit to můžu... Origo stojí nesmysl a když nevydrželo ani origo tak co vlastně chtít 

-> Tuner#2 - zrušená registrace 01.05.17 20:58:05: WHT005437 Ako na všetky , tiež dávam nový i keď dodržať ten moment je o silné nervy .. manžetu origo 1K0498203 by si mohol mať ...sranda je že GKN/Lobro má fajn manžety plastové čo sa týka kvality vyzerajú ako origo ale úplne naprd spony nepresné . Origo to zložiš a natiahneš na ňu spony úplne ľahko , na tých lobro hlavne malú nejdeš napratať ani šroubovákom ....
a hlavne tie spony riadne dotiahnuť kliešťami na klince cez blicky
a hlavne tie spony riadne dotiahnuť kliešťami na klince cez blicky
-> Athlonek 01.05.17 20:27:13: Je to plast alespoň na omak.
-> Milan 136 01.05.17 20:29:00: A jakej teda typ šroubu patří na 1,6MPI?
-> Milan 136 01.05.17 20:29:00: A jakej teda typ šroubu patří na 1,6MPI?
-> Kocvin 01.05.17 17:53:29:
5 let a 45 tkm na Toledu na vnější manžetě Löbro mi nepřijde jako dobrej výkon. Předtím jsem měnil jen jednu a ta druhá původní drží furt, kdežto tu měněnou jsem měnil znova. Dal jsem zase tuhle sračku abych ji zdělal a jestli ji budu muset měnit zase, dám origo zadní manžetu z Octy 4x4.
-> Tuner#2:
Když jsem u známýho viděl, jak to rvou dvoumetrovou trubkou, tak jsem pochopil proč se ty šrouby dávaj nový. A ten náboj nic jinýho nedrží.
E: teda jestli jsem dobře pochopil, že je vepředu stejnej systém jako vzadu.
5 let a 45 tkm na Toledu na vnější manžetě Löbro mi nepřijde jako dobrej výkon. Předtím jsem měnil jen jednu a ta druhá původní drží furt, kdežto tu měněnou jsem měnil znova. Dal jsem zase tuhle sračku abych ji zdělal a jestli ji budu muset měnit zase, dám origo zadní manžetu z Octy 4x4.
-> Tuner#2:
Když jsem u známýho viděl, jak to rvou dvoumetrovou trubkou, tak jsem pochopil proč se ty šrouby dávaj nový. A ten náboj nic jinýho nedrží.
E: teda jestli jsem dobře pochopil, že je vepředu stejnej systém jako vzadu.
-> Tuner#2: jsou tři typy šroubů a každej má jinej moment. 200Nm+180 stupňů je dost velikej moment na starej šroub.
Dle DP se má dát a já ho dávám
Dle DP se má dát a já ho dávám
Dvojková Octavie nemá venkovní manžety na poloosách plastové?
Šrouby dávám starý, ale manžety zásadně origo.
-> Milan 136 01.05.17 19:07:20: Co to je novej šroub a správně dotáhnout? To se fakt musí dávat novej? Co je to správně dotáhnout. Tyhle nový verky jsem nedělal a měl za to, že ty manžety drží 

-> Tuner#2: original bych dal. S neorigo nemam dobry zkusenosti. Hlavne pak dej novej sroub na poloosu a spravne dotahnout
-> Tuner#2: Já montuji zákazníkům LÖBRO a zatím jsem něměl ani jednu reklamaci, drží perfektně :) Sada manžeta, tuk, pásky, segerka+podložka a šroub prodávám za 340 korun.. Podobná cena bude i ve většině autodílů.. :)
Tak desky co sila plechu, to sila desticek. Jeste je tam necham.
Horsi je, ze je KO manzeta na poloose prava venkovni. Jakou koupit a jaky tuk?
Horsi je, ze je KO manzeta na poloose prava venkovni. Jakou koupit a jaky tuk?
-> vhml 26.04.17 20:20:48: do váhy jde pouze 5V
14 je moc

-> charon: Motorek, kabeláž v průchodce do kufru + hadička ostřiku, páčka
Pánové, potřeboval bych poradit. Mám na jedničkový oktávce kombi z roku 2000 stupňující se problém se zadním stěračem. Funguje čím dál divočeji. Nejde když má, když nemá, tak stírá. Funguje následovně:
Pokud ostříknu ostřikovačem přední okno, zapne se i zadní stěrač. Pokud ostříknu zadní okno, zadní stěrač se zapne (to je jediný v pořádku). Takhle to funguje od koupě, původní majitel měl ze zadního stěrače vyndanou pojistku, protože ho stírání zadního okna při ostříknutí předního iritovalo (tak mi to tvrdil při koupi a dneska opět - nemám důvod mu nevěřit, dobře ho znám). Pustit zadní stěrač na cyklovač se nikdy nepovedlo ) ať dám páčku do první nebo druhé polohy, stejně nejde. Poslední dobou se stává, že se stěrač při návratu zpět zasekne a po chvilce dojede do výchozí polohy a poslední tři týdny se stává, že se zadná stěrač spíná sám od sebe naprosto nahodile kdykoliv.
Neměl by někdo tušení, po čem jít, co zkontrolovat a případně kde hledat chybu.
Pokud ostříknu ostřikovačem přední okno, zapne se i zadní stěrač. Pokud ostříknu zadní okno, zadní stěrač se zapne (to je jediný v pořádku). Takhle to funguje od koupě, původní majitel měl ze zadního stěrače vyndanou pojistku, protože ho stírání zadního okna při ostříknutí předního iritovalo (tak mi to tvrdil při koupi a dneska opět - nemám důvod mu nevěřit, dobře ho znám). Pustit zadní stěrač na cyklovač se nikdy nepovedlo ) ať dám páčku do první nebo druhé polohy, stejně nejde. Poslední dobou se stává, že se stěrač při návratu zpět zasekne a po chvilce dojede do výchozí polohy a poslední tři týdny se stává, že se zadná stěrač spíná sám od sebe naprosto nahodile kdykoliv.
Neměl by někdo tušení, po čem jít, co zkontrolovat a případně kde hledat chybu.
Jeden problém na na 1,8T jsem vyřešil ( čidlo otáček vačky ) aby dneska nastal druhej a auto pro změnu skoro definitivně umřelo. Předjížděl jsem a najednou šlus a motor nijak nereagoval na plyn. Šel jen volnoběh. Odpojil jsem váhu a s tím jsem pak dojel domů. Píše to chybu váhy 16486 35-00 - signál příliš malý. Zkusím zejtra sehnat jinou váhu, ale zkoušel jsem to ještě měřit a mám v tom pochybnost:
Mezi některýma pinama na odpojeným kabelu ( hranatý konektor ) k váze nameřím 14V , mezi jinýma 0V. Když jsem to ale zkoušel na Fabii ( zakulacené rohy konektoru ), tak tam nenaměřím 0V ale 5V. Je možný, že to Fabie má jinak, nebo nemám potenciálně blbou váhu, ale kabely k ní? Co to má správně ukazovat?
Mezi některýma pinama na odpojeným kabelu ( hranatý konektor ) k váze nameřím 14V , mezi jinýma 0V. Když jsem to ale zkoušel na Fabii ( zakulacené rohy konektoru ), tak tam nenaměřím 0V ale 5V. Je možný, že to Fabie má jinak, nebo nemám potenciálně blbou váhu, ale kabely k ní? Co to má správně ukazovat?
-> U-Geen 22.04.17 08:50:28: Poletovalo se nebere ..... To poletovalo každý ráno, když jsem jezdil do worku na kole. A na silnici se nic neudrželo

-> M@rtin: u nas trochu poletovalo, to je vsechno... oproti predpovedi :)
-> Tuner#2 - zrušená registrace 21.04.17 21:42:30: Sníh? kde ..... u nás nebylo za celej tejden nic. V pátek v mínus sedmi na kole do práce nic moc :-)
-> Tuner#2: pri 3/4 tloustky je malo pravdepodobny usoupani kabelu. Ale vyloucit se to neda. Chce to zkouknout. Zatahat za ten kabel a zkontrolovat svorkovnici u ty desticky
-> M@rtin 21.04.17 21:38:56: Já ještě čekám sníh, tak asi až příští týden 

-> Tuner#2 - zrušená registrace 21.04.17 21:36:58: Koukni na tu zadní vpředu u řidiče a uvidíš, já to chci omrknout zejtra

-> Tuner#2: Jo, buď to jde odkódovat nebo můžeš ten konektor propojit a bude klid
-> Tuner#2: jj
-> Nwkt: -> suri: -> M@rtin: Laicky řečeno, pokud bude síla desky OK, tak prdět na to? 

-> Tuner#2 - zrušená registrace 21.04.17 21:30:09: to samý co u mě .... mě to svítí trvale. vpředu u řidiče senzor sjetejch desek
Psal tu o tom NWKT i Milan136 po tom co jsem sem dal fotku mejch předních desek
Psal tu o tom NWKT i Milan136 po tom co jsem sem dal fotku mejch předních desek
-> Tuner#2 - zrušená registrace 21.04.17 21:30:09: skontrolovať ľavú vnútornú platničku , káble k nej , konektor na spoji a pod... môžu byť aj zodraté
-> Tuner#2: -> Nwkt 19.04.17 09:41:28: případně zkontrolovat konektor
Už párkrát se nám rozsvítilo tohle: img.auto.cz/news/.../07_5
24ea31f296ef.jpg
Budu teď v dohledné době dávat letní, tak s čím zahejbat/co prostříknout? Desky jsou vzadu nové v předu měli tak 3/4 takže za zimu předpokládám neubylo nic.
Budu teď v dohledné době dávat letní, tak s čím zahejbat/co prostříknout? Desky jsou vzadu nové v předu měli tak 3/4 takže za zimu předpokládám neubylo nic.
-> MisakusX: tak mate stesti. Tech par, co jsme prodali jsou na tom hur