skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
videa škodovek
-> Jumbo: a co ? nevidim důvod furt něčemu uhejbat.
-> Tomaso435: ještě že čeština je tak mezinárodní jazyk, kterým mluví tolik lidí...
-> U-Geen: Nooo, už si viděl video zahraniční automobilky v češtině?
-> Tomaso435: Ano, česy a slováky :-D
-> Tomaso435: jasne, video, ktery cilis na zahranici, budes mit primarne v cecenstine :)
-> Tomaso435: to uz tak nefunguje
-> castrol: ale česká. at si daj do angličtiny titulky
Bude i pravé české hundaj muzeum? 

-> Tomaso435: ale skoda je celosvetova
-> Jumbo: až na tu angličitnu. Jsme kurva češi
-> rsvancara: docela povedené...
-> Jirik_Tuňák1983: jojo 

-> Tuner#2: To souhlasím. Je tu prd
Jinak hezky mu to upaluje.

Jinak hezky mu to upaluje.
-> Tuner#2: Taky jsem toho názoru. Mohl o tom být celý Víkend :)
-> Petrson 16.05.17 21:19:56: Nebylo to myslím špatný - na novu... 

-> Tuner#2: Jsem na to zvědav
Dneska bude na Nově ve Víkendu nějaká reportář o veteránské jízdě přes Alpy.
-> Burák: klidně 2 hodiny. Na videa o starejch škodovkách bych se koukal klidně misto nějakýho posranýho filmu večír :)
Stejně best off bylo viděo s tou 125 a trabíkem jak jedou do chorvatska. Ale bylo to krátký :-(
Stejně best off bylo viděo s tou 125 a trabíkem jak jedou do chorvatska. Ale bylo to krátký :-(
-> jourin: To by trvalo spis 80. min.
Klukum slo hlavne o to, pripomenout to vyroci a ukazat tam sborně něco, co se běžně takhle v souboru nevidí.
Klukum slo hlavne o to, pripomenout to vyroci a ukazat tam sborně něco, co se běžně takhle v souboru nevidí.
-> jourin: Ale v pohodě. Mě se to moc líbilo a budu rád za každé podobné video. 

Ja se bavil, takze diky a víc takových;)
Chlapci hadate se o kravinach :)
Stejne tak v roce 83 nebyly pasy na vsech sedackach a operky vsech hlav, stejne tak v roce 83 nebyly otvory v prednim celu na chlazeni brzd, nebyly ani blinkry v prednich blatnich, byl uplne jiny interier atd... :)
Jedine co v roce 1983 opravdu bylo a proti cemu tady prudite, byla osmikanalova hlava a to v modelu 130 LR :)
Jasne jsem do popisku videa psal, ze to neni video pro znalce z virtu, ale pro normalni lidi :) Nebo si myslite ze by nekoho krome par jedincu zajimalo popisovat kazdou modifikaci a upravu bod po bodu? :) To by to trvalo 40 min a meli by jsme pouze seriovy modely :-)
Stejne tak v roce 83 nebyly pasy na vsech sedackach a operky vsech hlav, stejne tak v roce 83 nebyly otvory v prednim celu na chlazeni brzd, nebyly ani blinkry v prednich blatnich, byl uplne jiny interier atd... :)
Jedine co v roce 1983 opravdu bylo a proti cemu tady prudite, byla osmikanalova hlava a to v modelu 130 LR :)
Jasne jsem do popisku videa psal, ze to neni video pro znalce z virtu, ale pro normalni lidi :) Nebo si myslite ze by nekoho krome par jedincu zajimalo popisovat kazdou modifikaci a upravu bod po bodu? :) To by to trvalo 40 min a meli by jsme pouze seriovy modely :-)
-> Karel. 25.12.16 23:29:19: V poho, ale pak nekomentuju neco co neznam slovy co je na tom videu tak skvely? Uz jen to, ze museli projet celou CR od Klatov az po Moravu a dali si s tim praci to zaslouzi reslekt. Navic samotnou kvalitou zaberu se to cim dal tim lepsi a tezko hledat lepsi reportaz o rade 742, ale tezko to vysvetlovat nekomu kdo tohle deni nesleduje a nebo jen povrchne.
To neni neci urazka, jen konstatovani aby se toho zase nekdo nechytnul...

-> Eidy 26.12.16 10:50:08: Ehm co by me tady melo jako vadit? Asi jsi necetl me predchozi posty, kde vysvetluju, ze jde asi jen o nestastne formulovanou vetu a ne mylnou informaci. U GT se muzem jen dohadovat proc mel P1 nejhorsi cas ac ma tomu melo byt naopak... Srovnavas hrusky s jablkama.
-> Tuner#2: Je zvláštní, že u měření časů na kolo v novém Grand Tour ti málem praskla cévka a tohle ti nevadí.
-> Tuner#2: auta znám, ale to je vše. Nebylo to nic proti ničemu, jen prostě každej nemusí vědět o koho jde a jak danou větu myslí

-> Karel. 25.12.16 22:51:14: Vyťukání do vyhledávače nicku nezebere více jak 2 sekundy. Jeho auta předpokládám znáš: skoda-virt.cz/cz/.../1193
4
-> havlik 25.12.16 22:52:15: Moc toho nového nebylo
ale jinak jako vždy pěkná práce celého teamu.
-> havlik 25.12.16 22:52:15: Moc toho nového nebylo

Asi tu trošku chybí tohle: Dárek k vánocům z naší undergroundové produkce :) Pro některé jedince dopředu hlásím, že to je vyrobené hlavně pro lidi kteří o stodvácách nemají ani ponětí, takže to vůbec není natočené pro škodovácké odborníky :) Ale i tak doufám, že tam uvidíte některé veci poprvé :-) Hezké svátky za mě i celý team Garáž.cz :)
-> Tuner#2: zapomínáš na jednu věc a to takovou, že třeba někteří aní já vůbec netuším kdo je Jourin. Ano jsem na virtu, ale nemám čas tohle sledovat prostě

-> kraska98 25.12.16 22:17:08: Jo to větné spojení není úplně šťastné, ale vzhledem k tomu, že Jakub má nádhernou 125tku a Tomáš (jourin) má víc škodovek než my všichni dohromady, tak to myslím ani náznakem nemohlo být myšleno tak jak to tady přednesl Dušan. 

-> Tuner#2: Na mě to též trochu zapůsobilo tak,že hned v roce 83 se začaly montovat 8kanály,ale rozhodně to tak nemysleli,zkrátka jen nevhodně pronesena věta.Nicméně je tam spoustu nádherných kousků,které potěší škodovácké oko.Jako vždy jsem se od garáže dočkal skvělého videa 

-> Dušan 25.12.16 21:45:29: Vím od které minuty, schválně jsem si to před tím než jsem psal text pustil znova. Jakub mluví o tom, že eMko přišlo v roce 83 s tím souhlasíš? U něj jsme se dočkali jak širokách náprav, tak 8 kanálových hlav a 4 opěrek. Nic z toho užovka a ani předchůdci neměli, takže mluví pravdu a rozhodně netvrdí, že to bylo hned od roku 83. Jak říkám, to by jourin do světa nepustil a pokud si to někdo myslí, tak ho málo zná...
-> Tuner#2: od 4:00 mluvi od Mku. Možná jsem hnidopich, ale v daném textu to navazuje na sebe.
-> Dušan 25.12.16 21:20:54: Kde to tvrdí? Pokud vím Jakub popisuje zásadní zlom v roce 83 což byl příchod eMka. Nikde netvrdí, že hned od 83 to mělo hliníkové hlavy. Konec konců to by jourin do světa nevypustil...
Možná už jsem v tom dlouho, ale co na tom je tak skvělý ? Mělo to být o prototypech a je tam zmíněno jen pár kusů.... Navíc tlačit info, že v 83 přisly 8k hlavy 

-> Tuner#2: Byls rychlejší. Moc pěkné video bez jakéhokoli náznaku sarkasmu či ironie. Spíš naopak.
-> Tuner#2: Pěkné video. Už jsem myslel že mě škodovky už nepřekvapí. Ten prototyp garde mě překvapil. Už tu na virtu o něm byl oskenovaný článek, ale že to auto existuje je mazec!!! 

Pro Škodováky ten nejhezčí dárek! Užívejte Vánoce
www.garaz.cz/magazin/.../ 3002592-stodvacitka-uzovka -emko-rapid-a-garde-skodov ky-se-kterymi-jsme-prozili -mladi

www.garaz.cz/magazin/.../ 3002592-stodvacitka-uzovka -emko-rapid-a-garde-skodov ky-se-kterymi-jsme-prozili -mladi
Dobrý večer všem.Prosím kdo by měl díly pořadu automotorevue kde byli představeny vozy Škoda typů 105,120,130,135,136 Rapid?