-> vhml 05.07.18 12:22:57: No zkrátka všude tam,kde buď adheze povrchu,nebo slabší brzdy - neumožní zabrždění auta v nájezdu klasicky plným bržděním a auto se zbrzdí jedním/dvěma přetáčivýma smykama před zatáčkou (ideálně vidět historici šotolina Finsko). Ale je potřeba pro takový táhlý dlouhý smyk oravdu dobrej pružnej motor aby v půlce zatáčky,jak kdy se to začne chytat,nedošla pára.. A vidět takhle 1,3 škodovku na suchu, hrabat ve 120Km/h,to už chce výkon nebo žádnou adhezi ..
Ad rallye Kopecký - ono to není jen v soutěžích. Jsou auta na okruhu který jsou přemotorovaný , (stejně tak jako WRC,R5,atd) Kde se přímo v datech telemetrie dozvíš v jaký fázi zatáčky ztrácíš a kde získáváš. A mnohdy se vyplatí než čistá stopa - natáhnout brždění,pak prudce zlomit na apex a co nejřív s rovnýma kolama plnej plyn zmizet ze zatáčky :-)))