skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motorkáři sobě
-> Rooney: nevím jak to vypadá na motorce, ale na škodovce by mohli být povolené ty kontra matice na červíku
-> Rooney: Jako že se rozhází ventilová vůle? Co sedla?
Mno, ja mam taky malý problém s mašinou, k vůli kterému nejezdím už 1/2 roku.
Do doby než se udělala GO tak to bylo v poho, ale po GO to už začlo blbnout.
Pro upřesnění je to Suzuki DR600, GO bylo: píst Wiseco, renovace vačky a vahadel a rozvoďák.
Po složení vše ok, jezdilo to 2 dny a pak se rozštelovaly ventily, řikam si ok sedlo si to, tak sem je seřídil a za 2dny zase to same, a tak se to opakovalo ještě 2x.
Tak sem rozhodil hlavu, kouknu na vačku - ok, vahadla taky - ok, pak sem to zase složil, pošteloval a za 2dny se problém opakoval. Od té doby to leží v garáži, pač nato nemám nervy.
Nevím čím by tohle mohlo být. Nemá někdo nějaký nápad?
Do doby než se udělala GO tak to bylo v poho, ale po GO to už začlo blbnout.
Pro upřesnění je to Suzuki DR600, GO bylo: píst Wiseco, renovace vačky a vahadel a rozvoďák.
Po složení vše ok, jezdilo to 2 dny a pak se rozštelovaly ventily, řikam si ok sedlo si to, tak sem je seřídil a za 2dny zase to same, a tak se to opakovalo ještě 2x.
Tak sem rozhodil hlavu, kouknu na vačku - ok, vahadla taky - ok, pak sem to zase složil, pošteloval a za 2dny se problém opakoval. Od té doby to leží v garáži, pač nato nemám nervy.
Nevím čím by tohle mohlo být. Nemá někdo nějaký nápad?

-> petr s: Muzou treba i potrebovat maly tlak .. ale kam by se ten benzin s nich ztratil .. kdyz niz nez ony je jenom ta pumpa .. a ta je plna benzinu .. to by nekde muselo odtikat .. odkapavat .. coz nedela .. tohle je zahada ..
-> m8rinek: Je to samozrejme nekapotaz .. uplnej nahac .. vsak se muzes podivat na mojich strankach .. chip.zde.cz/
-> m8rinek: Je to samozrejme nekapotaz .. uplnej nahac .. vsak se muzes podivat na mojich strankach .. chip.zde.cz/
-> CHIP: tak jestli to je ještě nekapotáž tak v tom případě boží stroj, ale viděl bych to pořád na pumpu ;)
jinak doporučuju tyhle dokumenty o vzniku a historii motocyklovejch značek
www.motorkari.cz/forum-de tail?ft=78260&a...
jinak doporučuju tyhle dokumenty o vzniku a historii motocyklovejch značek
www.motorkari.cz/forum-de tail?ft=78260&a...
-> CHIP: Ale karburátory mohou potřebovat nějaký malý tlak aby byla hladina jak má být
-> m8rinek: Odparit? .. za 7 dni se odpari? .. deci benzinu ? Nesmysl .. Je to rok 76
-> CHIP: taky pravda, nemůže se nějakym způsobem odpařit?
Mmch co to je za rok, že je to veterán?
Mmch co to je za rok, že je to veterán?
-> m8rinek: No .. vradit tam elektrickou pumpu .. no .. to by snad slo .. ale vzhledem k tomu ze to je veteran .. chtel bych zachovat tuhle .. no .. ona repasnout nejde .. k te membrane se nedostanes .. Ludek to sice nejak udelal .. ale musel odvrtat ruzny veci ,.. a pak si stejne koupil novou.
Jinak .. jak muze ten benzin z tech karburatoru spadnout .. kdyz nadrz je nad karburatorama .. niz nez karburatory je jenom ta pumpa .. a ta je po vypnuti motoru plna benzinu .. kam by to spadlo, ten benzin ?
Jinak .. jak muze ten benzin z tech karburatoru spadnout .. kdyz nadrz je nad karburatorama .. niz nez karburatory je jenom ta pumpa .. a ta je po vypnuti motoru plna benzinu .. kam by to spadlo, ten benzin ?
-> CHIP: takže GW má pumpu mechanickou? Co tam místo ní vřadit elektrickou třeba z CBR? Nebo ji repásnout...
-> petr s: Jak to vyresit, kdyz nemam moznost rucne ten benzin nacerpat ? Vytahnout hadicku z pumpy co vede ke karburatorum a nalit do ni benzin ? To taky muzu slusne ulejt.
-> CHIP: Tak to bude ono
-> petr s: Mezi nadrzi a karburatorama je prave mechanicka pumpa .. a ta to podle me nepousti a drzi to.
-> CHIP: Ale zase by to mělo samospádem natéct
-> Luky.: Hmm .. hmm .. to je rada .. panecku .. nemam AC pumpu, to je tak za prve a zadny jiny zpusob jak potlacit benzin do karbcu nemam. Premyslel jsem ze bych na vrakaci koupil takovej ten balonek, co meli stary dieslovy auta na potlaceni nafty .. ale zatim jsem to nikde nenasel
.

-> CHIP: Spadne hladina v karburátorech zřejmě? Takže jako u škodovky - otevřít kapotu, zamrdlat s AC pumpou a jedeš 

Motorkari .. tak ja mam takovou otazku do plena .. pro odborniky a znalce.
Muj Goldwing, pokud stoji dyl jak dejme tomu 7 dni, tak nastartovat ho je nadlidskej ukol. Jenom toci motorem, ale nic .. az treba na pate otoceni zacne blafat jako by na dva valce a treba na sedme poprve chytne.
Pokud stoji den dva, nebo tri .. prijdu .. a nastrartuju na poprve jako nic.
Sam mam teorii, cim je to zpusobene .. ale rad bych znal i vas nazor .. motocykl je vybaven ctyrmi karburatory, mechanicky ovladanymi, vcetne mechanickeho ovladaní sytice. Upozornuji, ze benzin si pred startovanim pustim, sytic vytahnu naplno, a to pri kazdem studenem startu.
Tak .. kdo ma nejakou teorii ?
Muj Goldwing, pokud stoji dyl jak dejme tomu 7 dni, tak nastartovat ho je nadlidskej ukol. Jenom toci motorem, ale nic .. az treba na pate otoceni zacne blafat jako by na dva valce a treba na sedme poprve chytne.
Pokud stoji den dva, nebo tri .. prijdu .. a nastrartuju na poprve jako nic.
Sam mam teorii, cim je to zpusobene .. ale rad bych znal i vas nazor .. motocykl je vybaven ctyrmi karburatory, mechanicky ovladanymi, vcetne mechanickeho ovladaní sytice. Upozornuji, ze benzin si pred startovanim pustim, sytic vytahnu naplno, a to pri kazdem studenem startu.
Tak .. kdo ma nejakou teorii ?
jinak vše je v deníku, cena repase takovýhleho motoru je cca 15-20tkc
-písty+výbrus 8000
-rozvody 3200
-spojka 2000
-repase hlav 1000
-u mě i klika s ojnicema (jetý ale supr z DE) 2000
+složení bude cca 5
no a při tom jsem ještě pořídil nový desky, přední blatník, dal zrepasovat zadní tlumič z cbr9 a ještě asi tisíc věcí co jsem zapomněl, takže jsem totálně bez peněz, ale motka je jak nová, jen přišla na víc peněz než nákupní cena...
-písty+výbrus 8000
-rozvody 3200
-spojka 2000
-repase hlav 1000
-u mě i klika s ojnicema (jetý ale supr z DE) 2000
+složení bude cca 5
no a při tom jsem ještě pořídil nový desky, přední blatník, dal zrepasovat zadní tlumič z cbr9 a ještě asi tisíc věcí co jsem zapomněl, takže jsem totálně bez peněz, ale motka je jak nová, jen přišla na víc peněz než nákupní cena...
-> Luky.: krom GO, mam vrtání 82 místo 79 a KP 11/1 místo 9,4/1, kovaný písty Wiseco, pak přibude KN a otevřenej lauf a až bude zajeto tak sada od Dynojetu, se kterou lze na tomhle motoru získat nějaký 4k
Jenže můj výslednej objem 696ccm už dávno máš a na Africu tušim Wiseco nedělá performance písty, jde o to, že na Hawkoj jezděj začátečníci v USA okruhy
Jenže můj výslednej objem 696ccm už dávno máš a na Africu tušim Wiseco nedělá performance písty, jde o to, že na Hawkoj jezděj začátečníci v USA okruhy
-> m8rinek: To mě zajímá. Co s tim motorem budeš dělat? Protože co tak vim, tak motormáme stejnej, ne? 

-> Luky.: Já jsem chtěl jet taky, ale motorka je tak trochu rozebraná, protože vymýšlím kraviny 

-> havlik: 80-90HP je nášim cílem, to zas tak moc nepojede :D
-> m8rinek: tak že rodičům přeju upřímnou soustrast
-> Luky.: já budu motocyklit na novej rok, bude postaven novej motor, tak přijde test
Včera jsem si objednal hliníkový bočí kufry, aby se mi lépe cestovalo
Jsem na to mooooc zvědavej...
Soused teď odjel na motorce zledovatělou ulicí na nějakou vánoční vyjížďku nejspíš. Blázen...

Soused teď odjel na motorce zledovatělou ulicí na nějakou vánoční vyjížďku nejspíš. Blázen...
-> Zdeněk.: to je otázka 2-4šroubků ;)))
Motorky sice hezký, ale aby taková motorka vynikla, musí být čistá. Proto mám enduro a nehodlám na tom cokoliv měnit. Když je vrstva bahna neúnosná, trochu ji rozpustim v brodu a jede se dál
Jen nevim proč jsem si teda sakra kupoval bílou verzi motorky


Jen nevim proč jsem si teda sakra kupoval bílou verzi motorky


-> Matt-110Rten druhej: Jojo, GSX 1400 to je luxusní stroj, taky bych bral 

Kamoše s kterým jezdím otec se rozhoduje jestli si na jaře koupí FZ1 fazer nebo cb 1300. Tak sme to byli skouknout řidil toho fazera musím říct že mě to docela seděla ale vzhledově se mě to moc nepačí
pak sme koukali přimo v hondě na tu cb1300 to sem možnost řidit neměl ale prej naprosto stejny jak GSX 1400 a vzhledově moc povedeny. Jinak tatuv kamoš ted prodal GSX 1400 moc pěkna motorka a taky mě moc sedí a moc se mě libi

m8rinek 31.10.09 01:30:31 napsal: → Zdeněk.: mě se zas nelíbí s větrnym štítkem…
Tak už se Ti se štítkem líbí joo...

Tak už se Ti se štítkem líbí joo...


-> Luky.: ale poznal, rozhodně v chování motoru V-Twin 4ever :)))
-> Matt-110Rten druhej: taky jsem na něj dnes koukal, moc hezká motka, ale pořád se mi víc líbí novej Norton Commando img-1.h-img.com/media/... /gwu-3894373.jpg případně nějaká Guzzina
noo a stejně je nejhezčí Ducati Monster s4rs :))) farm2.static.flickr.com/1 350/1457226999_9aaed26284. jpg
-> Matt-110Rten druhej: taky jsem na něj dnes koukal, moc hezká motka, ale pořád se mi víc líbí novej Norton Commando img-1.h-img.com/media/... /gwu-3894373.jpg případně nějaká Guzzina
noo a stejně je nejhezčí Ducati Monster s4rs :))) farm2.static.flickr.com/1 350/1457226999_9aaed26284. jpg
já se zamiloval panstvo
www.motorkari.cz/clanky/. ../triumph-thruxton-se-150 54.html
co tomu říkate?



www.motorkari.cz/clanky/. ../triumph-thruxton-se-150 54.html
co tomu říkate?

-> m8rinek: No já nevim jestli bych poznal rozdíl mezi Monstrem, Banditem a něčim jinym. Teda hlavně z důvodu že se na tyhle motorky pořádně nevejdu a jízda na nich je pro mě vlastně utrpením, ty motorky nemam v ruce, protože jsem na těchhle ďiblíkách nejezdil. Třeba na Monstru jsem se v motokrosovejch botách nemoh vejít pod řadičku, tak jsem byl se zkroucenou nohou po 15 km zralej na masáž nebo ještě lépe ortézu a neschopenku
Je zajímavý že ta Afrika takhle zlehčela až po přezutí na špunty. Na starých silničních se ji do zatáček taky moc nechtělo, na špuntech zatáčí uplně sama

Je zajímavý že ta Afrika takhle zlehčela až po přezutí na špunty. Na starých silničních se ji do zatáček taky moc nechtělo, na špuntech zatáčí uplně sama
-> U-Geen: jo jo, naprostý peklo, 6ti kilo je takovej odvárek, hodná motorka, ale na 900 to se dějou věci :)))
-> m8rinek: 900ku si poridil kolega z prace v srpnu... nazivo sem to jeste nevidel, ale dle fotek nadhernej stroj.
-> Matt-110Rten druhej: měls pujčenej nějakej dojebanej kus, což je i z fotky patrný, že tu péči nedostává, přecijen Desmo a řemínkovej rozvod chce svoje....
-> Luky.: na tom něco bude, ono to je taky tim, že Afrika má vejš těžiště, zkus se svýst na nějakym Hornetoj nebo Banďouroj, to je vůbec pranice, 2V je pořád ještě dost hravej....
Je to úžasná motka jen 600 má tušim mokrou spojku co? Tam člověk nezažije Dukaťácký chrastění :))) a otázky neznalejch ,,ten motor už má dost co? Ne!tak to má bejt,, :))))
Ale když Monstera tak 900, to je teprva motorka na který se dějou věci, 600 neni zas takovej střelec :)))
-> Luky.: na tom něco bude, ono to je taky tim, že Afrika má vejš těžiště, zkus se svýst na nějakym Hornetoj nebo Banďouroj, to je vůbec pranice, 2V je pořád ještě dost hravej....
Je to úžasná motka jen 600 má tušim mokrou spojku co? Tam člověk nezažije Dukaťácký chrastění :))) a otázky neznalejch ,,ten motor už má dost co? Ne!tak to má bejt,, :))))
Ale když Monstera tak 900, to je teprva motorka na který se dějou věci, 600 neni zas takovej střelec :)))
-> Matt-110Rten druhej: No kamarád má uplně novýho (696?) a jako neni to špatný, naopak projev motoru se mi líbil, jak hučí sání co máš na nádrži pod bradou, jak v motoru syrově bochá desmodromický rozvod, tovíš, neni to žádnej japonec. Ale překvapilo mě jak se tomu v porovnání s Afrikou nechtělo do zatáček. Prostě sem se na tom naklonil tak jak jsem zvyklej a připadal jsem si jak kdybych se opřel bokem o peřinou. Zkrátka ta Afrika mě připadá na řízení mnohem lehčí a hravější. Je to divný ale je to tak. Navíc ta motorka je na mě děsně mrňavá. Ale projev motoru je velice charakterní, má to něco do sebe
-> Luky.: vždy to byla mašina kterou sem chtěl a strašně se mi libila , ale musím říct že na těch dnešních 30km mě celkem sklamala , motor po 25tis zvoní jako kráva, zastudena se jí nechce startovat,spojka jak kdyby klouzala a to hlavní co sem nepochopil je plyn, otočil jsem do pulky a pak sem si musel posunout ruku abych tam dal plnej knedl

-> Matt-110Rten druhej: Motorka naprd, co? Člověk se na to nevejde, drncá to, bolí z toho ruce. Navíc to lešení pod nádrží...



-> Zdeněk.: taky si říkám... navíc by to popíralo teorii že gsxero je v 600 vrah litrů díky poměru výkon/váha
-> pyroman: 2004 má 161kg, to se ti spíš jen zdá, protože 2004 je pořádnej kus motorky. Japončíci si přeci u těchto motorek, které jsou v podstatě vlajkové lodě značky, nemůžou dovolit, aby měli o tolik kg navíc, to by byl totální propad...

-> Zdeněk.: možná sem se přeslech když to kámoš říkal.. kecal bych... ale ten rozdíl váhy je znát... má 04 tuším
-> pyroman: O 50kg? Co to bylo za rok? To jsi srovnával jednu s náplněma a druhou bez nee, to nemůže být možný 
Nová R6 váží bez náplní 166kg a GSX-R 600 163kg

Nová R6 váží bez náplní 166kg a GSX-R 600 163kg

-> Zdeněk.: pěkná skvadra
jinak dneska sem měl možnost projet si dalšího z možných adeptů a to Suzuki GSX-R 600...nádherný stroj a celkem mi i sedl co se ovladatelnosti týče...akorát oproti R6 je o 50kg těžší a je to celkem znát
jinak dneska sem měl možnost projet si dalšího z možných adeptů a to Suzuki GSX-R 600...nádherný stroj a celkem mi i sedl co se ovladatelnosti týče...akorát oproti R6 je o 50kg těžší a je to celkem znát