
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
-> palinator 10.01.24 10:29:51: Hlavně že ti všichni říkali, že v zimě je elektrika na hovno a spalovák tě spasí... teda možná v tom autobusu jo 

-> dragon_cb_cz:
Napadlo mě vzít si termosku a v případě průseru to polejt horkou vodou
No... asi to dopadne jako dycky. Akorát že teď jezdí náhradní autobusová doprava a to mě sere.
Napadlo mě vzít si termosku a v případě průseru to polejt horkou vodou

No... asi to dopadne jako dycky. Akorát že teď jezdí náhradní autobusová doprava a to mě sere.

-> palinator 10.01.24 09:48:39: švagr včera nedojel a to měl zimní naftu
ale nejspíš nezamrzla protoře X dalších včetně mě na ní jelo normálně
dneska mu jedu pro nový filtr


-> palinator: Tak pokud je to vyloženě letní nafta s filtrovatelností do 0°C tak už bych byl opatrnej no... nemůžeš tam hodit k motoru nějakej přímotop a trochu ten filtr prohřát?
-> dragon_cb_cz:
Mráz tam asi bude, ale slabej, třeba -3°C? Já mám právě obavu, aby se filtr neucpal dřív, než se ohřeje vratkou.
Mráz tam asi bude, ale slabej, třeba -3°C? Já mám právě obavu, aby se filtr neucpal dřív, než se ohřeje vratkou.
-> palinator: A kolik bude v té garáži? Pokud to nastartuje, tak pak už má filtr výhřev, ne? Nebo alespoň ten motorák už moc chladnout nebude....
Jak moc velká sebevražda je vyjet s rotačkou z garáže do zítřejšího ranního mrazu s letní naftou? 

-> Tom Troll: To pak určitě z Anglie psali "pleasure to do business with you" 

-> dragon_cb_cz: V určitých časech to tak fakt bylo, protože ve fabrice museli opakovaně řešit že se občas údajně až 40% ráfků vypařilo přez vrátnici ven. 

-> MATTESS 09.01.24 11:38:18: A fakt to není poklice? Fordy to mívají.
-> Milan 136 08.01.24 10:54:40: u nás v ulici je Focus II a má prasklý aludisk napříč. Víc jak rok. Ten disk na dálku vypadá jak poklice, tak jsem se tomu nedivil. Až když jsem přišel blíž, to jsem zíral
-> dragon_cb_cz:
Tak smysl to dává.
Tak smysl to dává.

-> palinator: Taky jsem si to včera tak v hlavě složil, ale když o tom Bukaj mluví, tak jsem si vzpomněl, že to snad bylo tak, že se tyhle kola atd naložili v UK do kontejnerů ve kterejch přijely nový auta, v těch se to dovezlo do fabriky a tam se to nastrojilo na auta, co pak následně zase jely do UK. Takovej "vytěžkovák"...
-> Bukaj:
Já myslel že ta kola dával až importér.
Já myslel že ta kola dával až importér.

-> Bukaj 09.01.24 07:43:48: Aha, tak o tom nápisu jsem nevěděl... v tom případě "I stand corrected" 

-> dragon_cb_cz 08.01.24 23:15:41: "Slepice" na nich sice není, ale je na nich nápis Škoda. A ta kola se vozila přímo do AZNP a auta na export s nimi vyjížděla z fabriky - jak jinak definovat "originál"?

-> Jarda/felda: taky bych rek
-> Milan 136: jo no... tady to mam s 215/55 R17. Pravda, jezdi s tim zena a cesty obcas relativne spatny. Nicmene na leto mame 225/45 R18 na AUTECách, coz je taky lowend znacka, a ty jsou v pohode... tak nevim :)
-> Milan 136: jo no... tady to mam s 215/55 R17. Pravda, jezdi s tim zena a cesty obcas relativne spatny. Nicmene na leto mame 225/45 R18 na AUTECách, coz je taky lowend znacka, a ty jsou v pohode... tak nevim :)
-> Bukaj 08.01.24 20:38:49: To právě tak úplně není pravda. Ty kola KN dělali na všemožný auta, nejen na škodovku, a slepice na nich pokud vím taky není... v principu to jsou úplně obyčejný aftermarket kola (byť asi docela slušný kvality).
-> Milan 136 08.01.24 20:32:03: no právě, šišatost způsobí "měkký hliník" ale tohle vylomení je bych řekl spíš opačný problém s tvrdým/křehkým hliníkem
-> U-Geen 08.01.24 20:39:35: Jednu dobu si je dodávala nějaká Leasingovka.
Kvalita strašná, uvnitř stékance barvy, na 15 disky běžně 50g závaží atd. Jako na pickupu jsem je taky kdysi měl. S pneu 195/45 a kupodivu... šišaté
Kvalita strašná, uvnitř stékance barvy, na 15 disky běžně 50g závaží atd. Jako na pickupu jsem je taky kdysi měl. S pneu 195/45 a kupodivu... šišaté

-> Tom Troll 08.01.24 19:35:55: Nojo, hodně hliníku a málo gumy na těžkým autě, no 

-> Milan 136: jedny Dezenty jsem na zimu poridil ...a kulaty neprezily ani tu prvni :-)
-> dragon_cb_cz 08.01.24 16:44:00: Ano - to jsou originál kola
A navíc chráněná velkými "balonovými plášti"
Na Volvu mám taky origo liťáky (dvě sady) a když jsem u něj krátce po zprovoznění na výmolech zlikvidoval dvě gumy během jednoho týdne, tak jeden disk to sice trošku odnesl (vnitřní lem byl šišatý), ale nevyštípl se

A navíc chráněná velkými "balonovými plášti"

Na Volvu mám taky origo liťáky (dvě sady) a když jsem u něj krátce po zprovoznění na výmolech zlikvidoval dvě gumy během jednoho týdne, tak jeden disk to sice trošku odnesl (vnitřní lem byl šišatý), ale nevyštípl se

-> Tom Troll 08.01.24 19:35:55: Tak za tu dobu v servise jsem viděl hodně zmasakrovaných kol u evidentně velkých ran, ale takhle vylomené bývají málokdy. Ale Dezent je prostě levný kolo. Hrozně často bývají šišatý.
-> Milan 136: Jo, jseš si jistej?
Foceno před lety na Volvu obdovné typové řady a věku jako má Bukaj.

Foceno před lety na Volvu obdovné typové řady a věku jako má Bukaj.
-> Milan 136 08.01.24 10:54:40: přesně takhle přijel týpek s originál 15" na O1 . Drželo to
-> Bukaj 08.01.24 15:02:53: Origo disk by se určitě takhle nevyštípnul.
Tohle je shit Dezent, no. Často bývají šišaté.
Tohle je shit Dezent, no. Často bývají šišaté.
-> Bukaj 08.01.24 15:02:53: Nejezdíš náhodou Meteory? 

-> Milan 136:
Když vidím, jaká je to skořápka, tak nikdy na auto nedám neorigo liťáky (ne, že bych nějaké někdy měl nebo chtěl)... 


-> dragon_cb_cz 08.01.24 10:55:37: Jo. Přes okno z dílny jsem si říkal, že to nemůže chybět. Že ten disk bude asi v tom místě černej 

-> Milan 136: tlak to drzi, tak co? :-)
-> Milan 136: Protíral jsi si oči, jestli koukáš dobře?
Mazec...

-> Milan 136 06.01.24 11:22:39: díky za ověření
-> čert 06.01.24 08:34:44: Přípravu to nemá. Mělo by tam normálně jít namontovat.
-> Milan 136 05.01.24 19:36:02: VIN je TMBLD7NE3G0101297.
V TP jsou hmotnosti přívěsu 1600 kg bržděný,
720kg nebržděný.
V TP jsou hmotnosti přívěsu 1600 kg bržděný,
720kg nebržděný.
-> RadovanSkodovkar 05.01.24 21:43:53: V jakým autě? Ve Fabii/Rapidu už jsem zažil, že to dělal filtr 

-> RadovanSkodovkar 05.01.24 21:43:53: tam byl úplně mrtvý vysokotlak a vůbec to nestartovalo
-> Milan 136 05.01.24 21:39:14: prave, jsou preci pasivni, ale nechapu teda, proc se to deje....
u toho favo rozdelovace predpokladam mechanicke - uklepani
A Milane, kolik ma vlastne octa dobijet? ja zil v tom, ze 14 +/-0,2 , ale nekde jsem cetl, ze nova auta pry klidne 14,6V
u toho favo rozdelovace predpokladam mechanicke - uklepani
A Milane, kolik ma vlastne octa dobijet? ja zil v tom, ze 14 +/-0,2 , ale nekde jsem cetl, ze nova auta pry klidne 14,6V
-> saskyn2 03.01.24 23:08:33: Nízko/vysokotlak? ako sa to prejavovalo? Mám tu jeden CAYC s vymenenou pumpou po repase a zhruba okolo 3tis. otáčok ho hodí do núdzového skrz nedosiahnutý tlak. Inak jazdí normálne.. tá pumpa si niesom istý značkou..
-> ajok 05.01.24 21:29:10: Nemyslím si. Vždyť je v tom jen cívka.
Co myslite, muze vyssi palubni napeti u octy nicit zadni snimace ABS? Dobiji 14,4V, s prednima snimacema jsem nic nedelal a funguji, ale LZ byl spatny pri koupi, dal jsem nejakej lepsi za 750,-kc - odesel po 4 letech, sehnal jsem 2ks origo , predloni zas odsesel PZ, tak jsem dal taky origo, myslel jsem, ze origo uz budou drzet no a ted zas odesel LZ -3.kus za 6 let mi prijde uz dost. Jinak neodesel najednou, napred to chvilku fungovalo, chvilku ne, az je najednou prerusenej uplne.
Moje 1.8T dobiji 13,7V a neodesel mi jeste zadnej a za 100tis.km, naftova najela cca 90tis.km. Tak mi to prijde divne, me odchazeji zas civky :), na nafte nic v elektrice neodchazi, ani zadni zarovky necernaji, to se mi zas delo u sluzebaku TDi 81kW, pamatuji, jak jsem tam srazel napeti o 1V.
Na zadne felde mi nikdy zadnej snimac ABS neodesel, tak mi todle prijde divne....
No objednal jsem zkusmo ten snimac chinu za 220,-kc, treba to bude jak u favo rozdelovace, kde china oproti origu drzi :).
Moje 1.8T dobiji 13,7V a neodesel mi jeste zadnej a za 100tis.km, naftova najela cca 90tis.km. Tak mi to prijde divne, me odchazeji zas civky :), na nafte nic v elektrice neodchazi, ani zadni zarovky necernaji, to se mi zas delo u sluzebaku TDi 81kW, pamatuji, jak jsem tam srazel napeti o 1V.
Na zadne felde mi nikdy zadnej snimac ABS neodesel, tak mi todle prijde divne....
No objednal jsem zkusmo ten snimac chinu za 220,-kc, treba to bude jak u favo rozdelovace, kde china oproti origu drzi :).
-> čert 05.01.24 17:54:00: Podle vin se dá buď v else, nebo v etce podle PR čísel zjistit, zda tam je příprava.
Klidně pošli vin.
A také pozor na to, co píše Jarda.
Jsou různé restrikce a na některé modely z různého období nelze domontovat.
Máš v tp hmotnosti u přívěsu?
Klidně pošli vin.
A také pozor na to, co píše Jarda.
Jsou různé restrikce a na některé modely z různého období nelze domontovat.
Máš v tp hmotnosti u přívěsu?
-> čert 05.01.24 17:54:00: hlavně aby jsi měl hmotnosti v TP 

Asi vezmu bud origo nebo Westfalii. Jen ještě, dá se z VINu získat informace jestli to má elektriku přípravenou na tažné? Nebo jak to zjistit?
A předpokládám, že o montáži musím mít papír, aby to zapsali to techničáku.
A předpokládám, že o montáži musím mít papír, aby to zapsali to techničáku.
-> Borderer 05.01.24 08:06:47: jj souhlasím, některé tažné ve mě nebudilo moc důvěry.
-> Jarda/felda: Dovolím si nesouhlasit. Galie je třeba oproti Westfalii tragédie i v tom železu a dal bych to tak možná na Felicii nebo jinýho pracanta.
-> čert: Bral sem Westfalii včetně typový elektriky a vše funguje jak má.
-> čert: Bral sem Westfalii včetně typový elektriky a vše funguje jak má.