-> růža 27.10.22 19:39:20: Zavírání při dešti CC má 100% jen nějaký myslím 2011 to nějak nejde jestli si dobře pamatuji. Zamykání tě znervoznovat nemusí, při nehodě se to s aktivací airbagů odemkne. Oni ty auta jsou chytřejší než lidi naposled mě překvapilo na B6 že se nezamkne volant s odpojeným/chcíplým ABS, trochu se mi to nezdálo a pak mi došlo že to je kvůli bezpečnosti, nemá sdílení od ABS a nezná rychlost, volant musí být volný
Ve velkým městě možná, ale mě to automatický zamykání docela leze na nervy, když musim furt bušit do zadního okna, že je zamčenej kufr, ať někdo otevře řidičový dveře.
-> saskyn2 27.10.22 10:02:20: Zavírání oken při dešti jsem neznal, ale líbí se mi to. To by teoreticky mohlo mít i CCčko?
-> Jirik_Tuňák1983 27.10.22 19:03:08: Mně to zamknutí trochu znervózňuje. Aby se to při nehodě např. nezablokovalo a člověk nezůstal v autě, jako v pasti. Ale jsem v tomhle dost paranoidní.
-> Syny 27.10.22 12:15:41: No asi se občas najde nějaký termostat co se nedovírá, ale běžný to není, když je v prdeli tak to člověk pozná i s tím oblbnutým teploměrem. Tam máš už tu 4hadicovou chobotnici vid? To je hroznej výjeb to měnit
-> Milan 136 27.10.22 12:15:59: Tvl to jsou chujoviny. Jako za mě je to dobrá věc a mám to aktivovaný, ale proč to cpát takhle všem, to nechápu. Jak to souvisí s crash testem? Jako že když se auto samo nezamke, tak se mu pak při ráně otevřou dveře a zdeformuje se jinak?
-> saskyn2 27.10.22 10:02:20: A k tomu teploměru - já jsem jeden z těch, kterej si ten teploměr nechal z té letargie vytáhnout a mám hýbající se ručičku :) A to hlavně z důvodu, že už se mi nestane, že neodhalím problém s termostatem, kterej nedovíral. Teplotu mi auto trvale drželo cca 75-80°C, ale teploměr ukazoval 90°C. A bůh ví kolik takových aut jezdí... Zjistil jsem to až na diagnostice po bůh ví jak dlouhé době. Po výměně termostatu se prodloužila doba mezi regeneracema, takže minimálně v tomhle je to určitě přínos. Spíš nechápu, proč tam ten teploměr dávají, když pak mu daj SW takovej, že v podstatě ukazuje buď 0 nebo 90°C...
-> saskyn2 27.10.22 10:02:20: Todle taky do teď nechápu. Můj Golf při dešti okna zavírá, bráchovo už ne. Co je ta bezpčnost netušim. Jako že když někdo nechá v autě na parkálu v létě na slunci dítě a z milosti mu nechá pootevřené okénko, aby zkolabovalo o pár minut dýl, tak auto nebezpečně okna samo zavře, když na ten senzor někdo plivne? Nebo jinak fakt nevim
Stejná stupidita jako že na novějších autech nejde aktivovat zavírání při dešti. Prý kvůli bezpečnosti Můj 15 letý veterán to umí.
-> Milan 136 26.10.22 18:25:11: já si to fakt nepamatuju ale nevylučuju to. Ale jak říkám, není to nijak důležitá info, na druhou stranu proč ne žejo. To je jak s teploměrem, taky je to celkem zbytečná informace, dokonce ho některý auta nemají a přesto se najdou lidi co jim oblbnutý nestačí a mají rádi když se jim ta ručička hýbe a nechávají si to dokodovat
-> Milan 136 27.10.22 09:47:48: Jo tohle... to těžko říct. Ale opět, pokud jsou v provozu přípustné obě varianty, moc nedává smysl, aby si to uživatel nemohl zvolit sám, když mu v servisu stačí řict "chci to nastavit". Ale to je druh blbosti, kterou vídám velmi často - vyžaduje se schválení od někoho, kdo se toho co to žádá zeptá "Takže to fakt chceš? OK". a nazdar...
-> Milan 136 27.10.22 08:47:35: Jako že předpisy nedovolujou uživateli zvolit údaje, které mu bude ukazovat palubák? Jako v EU je možné ledacos, ale jelikož běžně fungovaly obě možnosti (ukazovat i neukazovat kvalt), tak se mi úplně nepozdává, že by takový detail zrovna najednou někdo zakázal.
Moje korporátní praxe mi říká, že odhadem 80% případů "nařizují to předpisy" znamená "chtěl jsem si zjednodušit práci"...
-> Syny 26.10.22 23:09:37: Podobný temný období bylo v IT tak 20 let zpátky, taky měli některý výrobci pocit, že když všechno co nejvíc pozamykaj a udrží u sebe, že to bude cesta k úspěchu. Třeba to automobilkám taky dojde (jen si nejsem jistej, že tlaky který existovaly v IT mají v auto průmyslu svůj ekvivalent).
-> dragon_cb_cz: To si teda nepamatuju. Zobrazení rychlosti mě nijak neuráží, ale za životně důležitý to taky nepovažuji Ale pokud někdo jezdí víc s pádlama tak je to asi celkem fajn.
-> saskyn2: Nejsem si teda jistej, že jsi to ty, ale myslím, že jo. Nějakou dobu zpátky se tu řešilo jestli je normální, aby automat ukazoval zařazenej kvalt, já jsem říkal, že u žádnýho auta s matem co jsem měl to nebylo a že to moc běžné není - a (myslím) ty jsi mi kontroval, že koncern to ukazuje a že to tudíž normální je.
Ale jistojistě si to nepamatuju, tak se pls kdyžtak neuraž (a i kdyby ano - mělo to bejt jen rejpnutí).
-> Milan 136 12.10.22 22:53:20: Tak AAA a ESA, to je skoda mluvit Nicmene asi bych taky koukal, kdybych privezl do servisu auto, ze mu nejdou okna a pak prisla faktura na 70 Ale co, beztak to vykoupili za par susni a na kazdym aute co vykupujou hledaj cokoliv, aby ho vykoupili za co nejmin, tak ono se nepo*erou