-> SO545 19.10.20 20:55:53: tak proc temer kazdej chtel tenkrat zigula radeji, nez skodovku? diferaky fungovaly - dokazali to nastavit a perfektne to nedokaze nikdo tady v republice ted... 4q prevodovky fungovaly skvele a byly tiche, lada (fiat) motor (OHC s hlinikovou hlavou a tvrdymi sedly) proti skodovackymu 5kanalu byl uplne jinde, obrabeni delali kvalitne, vim to z mnoha clanku, vypovedi pametniku a mel jsem i puvodni dily v ruce, kdyz to porovnam s necim z prelomu tisicileti, jeden cas byla vetsina lidi v togliati velmi sikovnych, napr.prvni desitky niv se vubec nesypaly, jedine byla horsi antikorozni uprava, ale zas silnejsi plech
Proste, zigul proti skodovce byl uplne jinde, obratilo se to az s favomotorem a technikou skoda 130, coz jeden znamej tvrdi, ze v te fazi se to jeste neobratilo, jenze ja to porovnavam s tou novou smejdskou nivou a on se zigulem, ktereho maji v rodine s najezdem pres pul mega a ma za sebou pouze GO motoru a nejake vyvareni, jinak temer vse puvodni, mimo spotrebnich veci samo, na dif a prevodovku pry nebylo chmatnuto.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
-> Jarda - zrušená registrace 19.10.20 10:37:11: to nemyslis vazne a ani zo srandy...ze.
Ako klobuk dole vedia lietat do vesmiru , slusne im jazdi kamaz dakar...ale togliaty a kvalita...to je ine silne slovne spojenie..
Ako klobuk dole vedia lietat do vesmiru , slusne im jazdi kamaz dakar...ale togliaty a kvalita...to je ine silne slovne spojenie..
-> vhml 19.10.20 11:43:50: Boleslavi prosím 

-> Bukaj 18.10.20 22:11:50: tak on je to ruční proces, kterej dělá podobnej mongol jak v Boleslavy, tak v Rusku a procesně to úplně hlídat nejde...
-> Jarda: Z ceho cerpas, jestli se smim zeptat?
-> Bukaj 18.10.20 22:11:50: v togliati pred 40 lety byla kvalita vyssi, nez v aznp. vyrazny pokles byl vlastne az po rozpadu cccp
Jak se tu kdysi resila vybita baterka v klicku a auto ze na to pry nijak neupozornilo, tak tenkrat jsem tomu nechtel verit, ale dnes se mi to stalo na vlastni kuzi. Dopoledne jsem s autem jezdil, vystoupil a zamknul. Po obede jsem uz neodemknul. A rozhodne to nic o vybite baterce nepsalo. Nastesti jsem mel doma 2032, ktera je sice tlustsi, ale sla tam narvat. Rok a pul stara O3 s kessy, necelych 40t najeto.
-> Bukaj: Já si nedělám srandu.
-> vhml: Závist ..

-> vhml: Závist ..
-> Fávo forever 18.10.20 22:02:00: -> vhml 18.10.20 22:07:14: To jako vážně? Že by se něco takového přihodilo před 40 lety v Togliatti bych věřil, ale v moderní evropské automobilce...? 

-> Fávo forever 18.10.20 18:30:36: mám 2002 a olej nežere.
-> Milan 136 18.10.20 21:51:36: nějaká série měla stírací kroužky namontovany hlavou dolů.
-> Milan 136 18.10.20 21:51:36: nějaká série měla stírací kroužky namontovany hlavou dolů.
-> Milan 136: Některý z kroužků byl namontován naopak a proto daná serie motorů vyloženě žrala olej.
-> Fávo forever 18.10.20 18:30:36: Jak špatně?
-> Jirik_Tuňák1983 18.10.20 18:50:44: Třeba. To musí být strašnej shit to auto.
-> Jirik_Tuňák1983 18.10.20 18:50:44: Třeba. To musí být strašnej shit to auto.
-> Milan 136 18.10.20 09:41:05: Myslíš, že by šel bleskem prosvítit skrz? 

Nemáte někdo více info ohledně motoru 2.0i 85kw v O1? (mám tu 5.7.2000 - AZH)
Jedná se mi hlavně o spotřebu oleje - nemohu se nikde dopátrat toho, od kdy do kdy ve škodě špatně montovaly kroužky..
Jedná se mi hlavně o spotřebu oleje - nemohu se nikde dopátrat toho, od kdy do kdy ve škodě špatně montovaly kroužky..

-> Jarda - zrušená registrace 17.10.20 21:31:23: Máš někde fotky toho vraku?
-> suri 17.10.20 21:06:11: ja je na sluzebni uz demontuji wapkou :)
, stk to jeste dostalo, minule bez zavady a ted 15 lehkejch, úpry povrchova koroze se rika diram... ja bych se s tim na stk neodvazil a firemni vrak projde


-> Milan 136 17.10.20 20:27:06: OK lepší... ale stejně máš štěstí, že se mi nechce hledat úhloměr!
Máš to moc hezký 


-> Milan 136: ja ich robím každý rok , načase predať
-> Jarda/felda 17.10.20 19:22:17: To je zvedlý u kolegy na zvedáku, právě kvůli -> suri 17.10.20 19:17:53: zvedací body z Audi S3 atd.
Prahy jsem dělal už kdysi.
-> dragon_cb_cz 17.10.20 18:22:11:
Prahy jsem dělal už kdysi.
-> dragon_cb_cz 17.10.20 18:22:11:

-> Milan 136: prahy nekvitnú? či dvíhaš za body?
-> Milan 136 17.10.20 16:19:47: Teda to je bída, ani přední a zadní kolo nemáš srovnaný do stejný orientace... bych se normálně styděl sem tu fotku dát



-> MVM 16.10.20 06:58:26: sakrys, ja odsal a nezalil, priste uz to udelam...
-> charon:
Kápni si kapku oleje na papír uvidíš, jak se to rozpije. To znamená, že to karbon a saze udržuje pořád ve vznosu a nedělá úsady.
Kápni si kapku oleje na papír uvidíš, jak se to rozpije. To znamená, že to karbon a saze udržuje pořád ve vznosu a nedělá úsady.
-> palinator: Tak to auto jsem koupil od kolegy, kterej vim, že měnil po deseti tisících, auto měl šest let +-. My ho máme čtyři roky a olej měním po deseti, teď co s tim (ne)jezdí manželka tak vždycky před zimou a vychází mě to na 6-7 000 km. Ale odsát to zkusim a uvidíme. Já jsem z toho oleje vždycky nervózní když to kontroluju. Ale je to můj první a poslední diesel.
-> palinator: kamarát na PD povysáva filter aj výmeník , aj vaňu odsávačkou a teší sa že má olej prvé dni čistý :D
-> charon:
U nafťáku je olej černej hned, zašpiní se prakticky během prvního startu sazema. Jestli měníš olej po 6-8 tisících, tak bych si s tim vůbec nelámal hlavu. Tomu oleji nemůže bejt vůbec nic.
U nafťáku je olej černej hned, zašpiní se prakticky během prvního startu sazema. Jestli měníš olej po 6-8 tisících, tak bych si s tim vůbec nelámal hlavu. Tomu oleji nemůže bejt vůbec nic.
-> MVM 16.10.20 06:58:26: Tak zrovna u toho TDI s vložkou shora tam můžeš ten půllitr vrátit zpět nový 

S tim odsavanim je to takovy dvojsečny. Všeho s mírou. Protože motoru potom prvni náběh tlaku po startu trvá dýl. Tady potom vic trpí napinaky a hydrostely. Ano kontaminace starym olejem je menší, ale pokud to neni přetazeny longlife,myslim ze to je takový ten bonus,ktery dělám pro svy auto. Ja zas preferuju pokud to jde tak radeji naplnit novy olej i do filtru,ale to jde jen někde...
Díky kucí. Odsaju to hadicou.Jj, myslim vymenik oleje. Vysat/vypustit ho chci proto, ze po vymene je za dalsi 500 km olej zas cernej jako bota, jak se to naredi zbytkama. A to ted menim olej co 6 - 8 000 km, bo s tim manzelka moc nejezdi.
-> Milan 136: Taky to odsávám. Deci by mě asi nesralo, ale přes půl litru se z toho jednoduše nechá dostat za 5 minut práce.
-> palinator 15.10.20 16:11:51: Já to vysávám vždy. Strčit tam do tý dirky brčko je otázka chvíle. A fakt je ho tam dost. Nevím, proč bych ho tam měl při výměně nechávat. Dělal jsem to minulý týden doma i na autě s 430 tkm.
Na mým mám předepsáno 4,3 l a po důkladném vysátí výměníku tam naleju 5l...
Takže tak.
Na mým mám předepsáno 4,3 l a po důkladném vysátí výměníku tam naleju 5l...
Takže tak.
-> Milan 136:
To by mě nechalo chladným. Výsledek musí odpovídat vynaloženému úsilí. Stejně jsou to všechno starý mrdky a dřív než to zdechne na opotřebení, tak to zdechne na mrtvý vstřikování (emise) nebo na to, že s tim zakážou jezdit.
E: nebo je to v předpisu pro výměnu oleje že se to má odsávat?
To by mě nechalo chladným. Výsledek musí odpovídat vynaloženému úsilí. Stejně jsou to všechno starý mrdky a dřív než to zdechne na opotřebení, tak to zdechne na mrtvý vstřikování (emise) nebo na to, že s tim zakážou jezdit.
E: nebo je to v předpisu pro výměnu oleje že se to má odsávat?
-> palinator 15.10.20 14:23:04: Protože tam zůstane tak půl litru?
-> charon 15.10.20 13:47:02: Vezmi stříkačku s hadičkou a vysaj to horem.
-> charon 15.10.20 13:47:02: Vezmi stříkačku s hadičkou a vysaj to horem.
-> charon: ak to netečie tak sa do toho neser ... ak si veľký puntičkár tak odsávačkou odsaj filter a môžeš aj vaňu za rohom koľko sa bude dať
-> charon:
Proč proboha?
Proč proboha?
-> charon 15.10.20 13:47:02: jakej tamvje chladic oleje, nemyslis vymenik?
Kucí, prosím - octavia 1 1.9 TDi AGR - budu měnit olej a chtěl bych vypustit olej i z chladiče oleje, jak na to? Předpokládám, že by eventuelně bylo dobré vyměnit rovnou i těsnění chladiče, což? nebo to ani nemusim rozebírat?
-> bouchy 15.10.20 11:35:23: Mamka to kdysi měla v Ticu a pak to jezdilo ve Sparku. Něco z Kelly. Ale zapojil jsem to na pevno přes relé.
A hřálo to docela pěkně. Dvě intenzity to mělo.
A hřálo to docela pěkně. Dvě intenzity to mělo.
-> bouchy 15.10.20 11:35:23: mel jsem ho v rapidu a fungoval, mel 2 intenzity, jen za chvilku se v nem nekde prerusil dratek
-> Jarda: IMHO k ničemu, kolik ten potah bere W? Asi víc než dá zásuvka žejo.
Nemate zkusenost s vyhrivanym potahem, ktery chvilku vydrzi? Chci to do sluzebni O2. Zatim kazdej mi vydrzel max. 2 mesice
-> suri: -> U-Geen: zkusím. Ď
-> MATTESS: trochu bokem, ale zkus i jinou znacku... nam dela u Suzuki problem neco jineho, jak Varta, co jsem zkousel (noname, GP)
-> MATTESS: daj 2032
-> suri: nemám; 2025
-> MATTESS: je to celkom normálne , máš kessy ? baterka 2025 alebo 2032 ?
Zhruba v těchto místech debaty jsme řešili baterie v klíčku
skoda-virt.cz/cz/.../1813 80-octavia-1-8-20v-1?gotop ost=3...
Je to 10 měsíců a hláška znovu. Kolik vám ta baterie vydrží?
skoda-virt.cz/cz/.../1813 80-octavia-1-8-20v-1?gotop ost=3...
Je to 10 měsíců a hláška znovu. Kolik vám ta baterie vydrží?