Octavia 1, 2, 3, 4

prohledat
19733 příspěvků (zobrazeno 18401 až 18450) od 04.01.2015 do 07.08.2025, založil/a LuMi
řadit dle data
19:01:02
23.03.2017
Athlonek
-> vhml: A koukal jsi na těleso vzduchového filtru, zda tam nemáš zapalovací modul? www.skoda-dily.cz/nahradn i-dil/4d0905351-zapalovaci -modul-1-8t-huco-25400.htm l
12:57:01
23.03.2017
vhml
-> Jarda/felda 23.03.17 12:47:20: takže ji zas s díky vrátím 3 Jak to vůbec vypadá vevnitř, nenašel jsem žádný schéma v řezu.



Potom mi ještě napadá, jestli mi neblbne výkonovej člen zapalování. Ale za boha ho nemůžu nikde v Sharanu najít. Přitom podle použití dílů by v Sharanu měl být. Cívky mám na hlavě šroubovací. Ty by to neměly mít v sobě jako ty co jsou jen násuvné.
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od vhml vložen 23.03.2017 12:57:01
12:47:20
23.03.2017
Jarda/felda
-> vhml 23.03.17 12:35:44: klasická N75 je ta co máš pujčenou 4 3 ta je stavěná na podtlak s tou to fungovat nebude
12:35:44
23.03.2017
vhml
-> Jarda/felda 23.03.17 12:31:53: to je otázka, co je podle tebe klasická N75 3



Já mám v autě tuhle, kde je permanentně přetlak, který otevírá wastegate a otevřením ventilu se ufoukne a wastegate přivře.
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od vhml vložen 23.03.2017 12:35:44
12:31:53
23.03.2017
Jarda/felda
-> vhml 23.03.17 11:34:49: klasickou N75 na přetlakem řízenej obtok nepoužiješ 4
12:27:44
23.03.2017
Jarda/felda
-> Milan 136 23.03.17 10:13:08: asi ti taky pošlu moje na odrezení 3 3 3
11:34:49
23.03.2017
vhml
-> Nwkt 23.03.17 11:20:13: jenže já tam žádnej EGR ani podtlak nemám. Namísto modrejch čar mám tlak z turba. A nemůžu nikde najít řez tímhle ventilem, abych vědlě co mi to jak spojuje.
11:20:13
23.03.2017
Nwkt
-> vhml:
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od Nwkt vložen 23.03.2017 11:20:13
11:15:42
23.03.2017
vhml
Jsou pro 1.8T záměnný ventily N75 s různejma designama? Mám v autě N75 s vývodama do T data.motor-talk.de/data/. ../n751-918053574156136461 6.jpg

Půjčenej mám N75 s třema vývodama rovnoběžně z dieslové oktávky. www.skoda-dily.cz/nahradn i-dil/1h0906627a-ventil-n7 5-oe-4361.html



Chápu to dobře, že u takového ventilu napojím hadičky od baňky a od tlaku turba na ty spodní vývody a atmosféru na tu jak je vejš?
upraveno 3x, naposled 23.03.2017 11:17:55
10:20:02
23.03.2017
suri
-> Milan 136 23.03.17 10:13:08: Pekné , bočnicu si pozeral?
10:13:08
23.03.2017
Milan 136
10:10:36
23.03.2017
Milan 136
-> suri: hlavne ten desnej hluk, co to vydava....



Zas jsem trochu pokrocil1
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od Milan 136 vložen 23.03.2017 10:10:36
08:27:30
21.03.2017
suri
-> Milan 136: Jebe sa to celé
21:56:02
20.03.2017
saskyn2
-> Nwkt 20.03.17 21:11:22: Ale kluci trochu přeháněj, myslím, že mu to nehořelo, jen se zkroutil zadní podspoiler a asi i vana v kufru.
21:47:36
20.03.2017
saskyn2
-> Nwkt 20.03.17 21:11:22: Jestli myslíš to co já, tak to byl Ondra4x4, je tam od vás. A takhle mu to vylepšil autorizák, nechci nikomu křivdit, ale tuším Klokočka4 Byl z toho pak dlouho nějakej špatnej, a když už mu to konečně dali dohromady, tak někde nadejchal a dal řidičák na půl roku do čistírny3 3

-> palinator 20.03.17 21:15:45: Musíš tomu pomoct troškou benzínu3
21:15:45
20.03.2017
palinator
-> saskyn2 20.03.17 21:06:01:

Jinak na tý 2,2 HDI P607 se regenerace nepovedla, protože tam byl už v prdeli katalyzátor a filtr se nedokázal ohřát, na měřáku ukázal tušim nějakejch 350 °C.
21:14:15
20.03.2017
palinator
-> saskyn2:

Příjmení ještě lepší. 40



-> Nwkt 20.03.17 20:52:06:

Zvedák maj autaři, ale u těch si nejsem jistej, jestli vůbec diagnostikou vládnou. 3 Že bych se zkusil domluvit na brigádičce pro školu, že budu jezdit s pravostrannou Octou po nádvoří se zataženou ruční brzdou 20 minut? 3
21:13:59
20.03.2017
Tomaso435
-> saskyn2: nějak takhle vypadala regenerace ne ducátu, vejfuk červenej .... jak to má vejfuk dolu tak asfalt bublal jak to asi 15 minut točilo na plnej céres 3
21:12:48
20.03.2017
Milan 136
-> Nwkt: 3



-> saskyn2 20.03.17 21:06:01: toho bych se nechtel asi ucastnit3
21:11:22
20.03.2017
Nwkt
-> Milan 136: Na vw clubu někdo psal, že mu to udělali na zvedáku a pohořelo pár plastů 3
21:09:30
20.03.2017
Milan 136
-> Nwkt: na zvedaku to taky neudelas, bez zateze tam nejsou teploty...

-> suri: jo, cus se povedly. A akce vyplach na pul dne taky super3
21:06:01
20.03.2017
saskyn2
-> palinator: máš k tomu i dobrý nick3 něco takového si myslel?

A6 4f 3.0 TDI DPF Not Regeneration
20:52:40
20.03.2017
suri
-> Milan 136: pekné , tu dnes len jedna pumpa CUSB a preplach , a bežné veci
20:52:06
20.03.2017
Nwkt
-> palinator: Blbý no 3 Jestli je napadne to udělat na zvedáku, tak to natoč 3 3 3 ale předtím ještě zavolej hasiče 3
20:48:32
20.03.2017
palinator
-> Milan 136: -> Nwkt:

Takže se školní OII RS TDI-PPD budou mít docela srandu udělat regeneraci, když je to auto bez papírů.
20:43:36
20.03.2017
Nwkt
-> palinator:
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od Nwkt vložen 20.03.2017 20:43:36
20:43:30
20.03.2017
Nwkt
-> palinator:
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od Nwkt vložen 20.03.2017 20:43:30
20:43:21
20.03.2017
Nwkt
-> palinator:
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od Nwkt vložen 20.03.2017 20:43:21
20:41:34
20.03.2017
Milan 136
-> vhml: kterou? Jako že podtlak co jde k němu ze sání?
20:40:10
20.03.2017
Milan 136
-> palinator: to ne. Do EA 189 to šlo dělat pouze za jízdy, u EA 288 to jde dělat na místě. Zvýšené otáčky, pomalu až benzinový chod kvůli předvstřiku a nic nehoří a nelítá z toho
20:33:17
20.03.2017
palinator
-> Milan 136 20.03.17 20:28:10: Že se u toho stojí před barákem s hasičákem v ruce a motor během několika minut postupně přechází mezi 3000-4000 ot./min, přičemž každou chvíli vyplivne ven oblak sazí, celý auto smrdí spáleninou a pod autem se taví asfalt.
upraveno 1x, naposled 20.03.2017 20:33:52
20:32:46
20.03.2017
Milan 136
A pricina. Byly otrepeny hrany zubu, tak jsem tam dal i rozvodak
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od Milan 136 vložen 20.03.2017 20:32:46
20:31:38
20.03.2017
Milan 136
20:31:21
20.03.2017
vhml
Dotaz na 1.8T. Hadička od Blow off do sani. Když zkusím nasát tak podtlak neudělám. Předpokládám poruchu. Ale kdyz do ní zkusím fouknout tak to nejde. Rozumíte tomu někdo?
20:31:12
20.03.2017
Milan 136
20:30:46
20.03.2017
Milan 136
20:30:00
20.03.2017
Milan 136
-> suri: dnes CLHA
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od Milan 136 vložen 20.03.2017 20:30:00
20:28:10
20.03.2017
Milan 136
-> palinator: co má na mysli? Moc komický mi to nepřijde...
20:07:00
20.03.2017
Nwkt
-> palinator: Co myslíš komický? Komický je pokud někdo zapne jídzní regeneraci během stání 3
20:03:44
20.03.2017
M@rtin
-> Milan 136 20.03.17 19:51:19: Dostali jsme tehdá nařízení, nechat nastartovaný delší dobu3 3
19:53:01
20.03.2017
palinator
-> Milan 136:

Jak vůbec vypadá u VAG servisní regenerace DPF? U PSA jsem to už viděl, tak se ptám jestli je to stejně "komický".
19:51:19
20.03.2017
Milan 136
-> M@rtin: na volnoběh je to vcelku stejně jedno, tam jsou tak malý teploty výfukových plynů, že to stejně neregeneruje
19:41:08
20.03.2017
M@rtin
-> saskyn2: To jo, já to pak nechám klidně 30minut před rozvodnou vrčet ....
18:50:56
20.03.2017
suri
-> saskyn2 20.03.17 18:48:15: v tom počte áut čo jazdí je to minimum ... je dobré ak si vieš aj niektoré veci obstarať , ale bežný smrteľník ťažko rozdýcháva odídený vstrek na 1,6 ktorý stojí najmenej 300eur ak neodíde aj čerpadlo . To isté EGR čo je tiež celkom drahá oprava . Detto spojka ... Všetky tie autá to čaká a ľudia to kupujú a plačú že ich dieselová felicia ich nikdy nenechala a toto je už druhý krát odtiahnuté v servise s nepeknou cenovkou ...
18:48:15
20.03.2017
saskyn2
-> suri: Tak ono snad není moc lidí který maji DPF auto na tak krátké trasy, aniž by alespoň jednou za čas nejeli někam dál4 Jinak na 2.0CR je to dpf asi nesmrtelný, běžně auta se 400t fungujou dobře, max děláme čidla, hlavně od kuny to spodní za dpf. Ta 1.6 je už trochu horší, to jsem už někdy dělal.
upraveno 1x, naposled 20.03.2017 18:48:33
18:42:22
20.03.2017
suri
-> saskyn2 20.03.17 18:39:57: a koľko si v reále vymenil DPF v stave že sa meniť muselo ? asi ich veľa nebolo
18:39:57
20.03.2017
saskyn2
-> Tuner#2 20.03.17 18:19:57: Nevím jaký možnosti myslíš a co ti kdo povídá za báchorky. „To, že neumíš odhalit chybu neznamená, že je benzín horší motor než nafta“ nevím co myslíš, naopak si nepamatuju, že by odemě odjelo nějaký auto se kterým jsme si nevěděli rady. Konec konců vozej mi sem i věci se kterými si nevěděli rady v autorizáku. Takže to se mnou asi nebude tak špatný. Bohužel samozřejmě některý práce jsou lepší/rychlejší/jednodušš í, některý jsou větší opruz. Nicméně nezlob se na mě, ale Ty o moderních autech víš velký kulový. Tím bych to uzavřel.

-> suri 20.03.17 18:20:31: Ano, CR s DPF je bezproblémový, ale stejně s tím nemůžeš jezdit 6km trasy jak tady psal kolega. Musíš alespon třeba po 300 km jet souvislejší trasu aby se dpf dokázal zregenerovat. JJ, CCZA
18:33:26
20.03.2017
suri
-> Tuner#2: Saskyn asi opravuje CCZA 2,0TSi čo je trošku prekomplikovanejší motor
18:30:24
20.03.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> suri 20.03.17 18:23:19: Však řeč a dotaz tady byl o 1,6MPI. FSI jsem pro komplikace nechtěl i když tehdy v merku taky bylo.
18:23:19
20.03.2017
suri
-> Tuner#2: ono pri tých FSI to niekedy nie je sranda a treba vedieť kde začať aby to veľa nestálo , ten kto nemá vercajk , schémy a nevie čo kde hľadať sa narobí dosť .
Extreme Tyres