skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
-> Jirik_Tuňák1983: zatim ne, spodek budu resit pres leto nejakou opravou a pak nastrikem neceho modernejsiho ;)
-> Nwkt:
Mně by stačilo kdybych koupil auto, ve kterým to co má mít (a nemusí toho bejt mnoho) bude aspoň fungovat.

Mně by stačilo kdybych koupil auto, ve kterým to co má mít (a nemusí toho bejt mnoho) bude aspoň fungovat.


-> Nwkt: presne :) ja se teda rok a kus trochu ostychal, ale uz se v tom zas trochu vrtam
-> Milan 136 21.02.17 10:33:00: objednacia jednotka na všetko je 5ks , objedná aj jeden normálne
-> Jirik_Tuňák1983: To není ono, koupit si auto co má všechno a nemusíš se v tom vrtat
to umí každej blbec 




-> suri: v etce ma cislo uplne jiny. Uz jsem to taky hledal.
Kablik stoji asi 70 kc, ale objednaci jednotka 5 ks...
Kablik stoji asi 70 kc, ale objednaci jednotka 5 ks...
Na tuhle "Cestu do středu Oktávky" bych asi neměl trpělivost se v tom nimrat.
Štěpán má můj obdiv a psychickou podporu zároveň.
Štěpán má můj obdiv a psychickou podporu zároveň.

ETKA to číslo nepozná , teda tej svorkovnice , pin je to tento
-> Milan 136: jo. Vidíš dobře. :-)
-> StepaNoFUN: 443 972 805 jestli vidim dobre?
-> StepaNoFUN: kdyz mi reknes cislo ty svorkovnice, tak to najdem v etce. Bude to i s kabelem
Kuwa to to fakt nejde objednat a budu muset zku*vit nějakou elektriku z topení s climatronikem???
-> StepaNoFUN: Pakárna teda 

-> Milan 136: právě že to žádný zobáčky nemá. Je to aretovany jen druhým dílem svorkovnice (tím probranim za pinem před lisováním). Mini ISO tam nepasuje. Je menší a hlavně kratší.... Tudíž nelze zamáčknout vršek svorkovnice( zasunuje se ze strany).
-> Nwkt: v tom pripade 6U0 972 505P

-> Milan 136: To jo, ale naprat by tam možná šel 

-> Nwkt: přijde mi jinej právě
-> StepaNoFUN: Mini iso tam nepasuje?
www.ahifi.cz/files/.../00 4.jpg_22.JPG
přijde mi dost podobnej
www.ahifi.cz/files/.../00 4.jpg_22.JPG
přijde mi dost podobnej
-> StepaNoFUN: to snad vidím prvně
jak to tam drží? to nemá žádný zobáčky na těle a drží to nějakým zobáčkem v tý svorkovnici?

jak to tam drží? to nemá žádný zobáčky na těle a drží to nějakým zobáčkem v tý svorkovnici?
Tak jsem se rejpal (opět) v palubce, tudíž jsem nafotil ty PINy Climatronicu...
Pozná někdo?
Pozná někdo?
-> Milan 136: Som vtedy prepinoval tú moju Oct a dal som aj nový konektor lebo na starom bolo trošku nalomené zaistenie , starý sa mi tu válal na stole a brat ani nevedel aký bude do jeho auta vhodný aj s motorčekom ...
-> suri: -> Milan 136:
Tak ona už tam žádná guma nebyla, tak jako fix it řešení během pátka dopoledne dobrý. Na druhý straně je chromá celá vzpěra stabiku, tak až se bude dělat větší operace, tak se to vymění celý. Ale známe jak dokážou bejt dočasná řešení trvanlivá.
E: ono na tom podvozku mi stejně přijde, že ten stabilizátor tam plní funkci pouze matoucí a zesložiťující s efektem téměř nulovým...
Tak ona už tam žádná guma nebyla, tak jako fix it řešení během pátka dopoledne dobrý. Na druhý straně je chromá celá vzpěra stabiku, tak až se bude dělat větší operace, tak se to vymění celý. Ale známe jak dokážou bejt dočasná řešení trvanlivá.

E: ono na tom podvozku mi stejně přijde, že ten stabilizátor tam plní funkci pouze matoucí a zesložiťující s efektem téměř nulovým...

-> palinator 19.02.17 20:38:09: správne , lacné a jednoduché riešenia , osobne by som to ale na svojom aute nechcel :D
-> suri:
Známej mi teď opravil uložení stabilizátoru gumou tlumiče Š100.
Známej mi teď opravil uložení stabilizátoru gumou tlumiče Š100.

-> Pavell: 90 tis / 5 let
-> Milan 136: Rozvody INA , zbytek nevím, dával i ten napínací element. Právě že se blíží těch 90 tak nevim jestli ještě letos vydržet. Nejradši bych si je vyměnil sám. Přípravky si můžu půjčit.
-> Pavell: záleží, co ti tam dali za řemen a kladku. pokud nevíš, tak bych se držel raději intervalu 90 tkm
Dotaz k intervalu výměny rozvodů u O1 1,9TDI 81kw ASV - prvně jsem nechal vyměnit ve 143tis, kdy znova? Teď mám cca 220tis.
díky za odpověď
díky za odpověď

-> Tuner#2: www.autoforum.cz/zajimavo
sti/nissan-ma-problem-jeho
-navara-se-lame-vejpul-je-
to-bizarni-spektakl
asi trochu horší problém, než ložisko v převodovce
asi trochu horší problém, než ložisko v převodovce

-> haso: starý jedničky superby a octavie měly až 50 no.
Jinak spousta lidí v tom nemá vůbec jasno a pak vznikají fámy někde ve FB diskuzích atd.
Ten interval nemá pevně daný počet km, proto se také nazývá proměnivý.
Je buď na dva roky, nebo MAX 30 tkm.
Minimální hodnota je však 15 tkm. Vše záleží, jakým stylem a kde to auto jezdí.
Čidlo vyhodnocuje kvalitu a opotřebení toho oleje a podle toho určí, kdy je ten olej na výměnu.
Během intervalu se dá přes diagnostiku kouknout na hodnoty tepelého zatížení oleje a u nafty ještě zanesení sazemi.
Takže když bude ten olej nadměrně tepelně a sazemi zatížen, může se to přihlásit o výměnu klidně v těch 15ti
Jinak spousta lidí v tom nemá vůbec jasno a pak vznikají fámy někde ve FB diskuzích atd.
Ten interval nemá pevně daný počet km, proto se také nazývá proměnivý.
Je buď na dva roky, nebo MAX 30 tkm.
Minimální hodnota je však 15 tkm. Vše záleží, jakým stylem a kde to auto jezdí.
Čidlo vyhodnocuje kvalitu a opotřebení toho oleje a podle toho určí, kdy je ten olej na výměnu.
Během intervalu se dá přes diagnostiku kouknout na hodnoty tepelého zatížení oleje a u nafty ještě zanesení sazemi.
Takže když bude ten olej nadměrně tepelně a sazemi zatížen, může se to přihlásit o výměnu klidně v těch 15ti
-> haso: Má to čidlo na kvalitu oleje a počítá to nějak zátěž, podle toho si říká kdy to chce ten olej vyměnit
-> Milan 136: ale, ked sme u toho, mam doma odlozene storocne materialy, toto je prvy superb
to ako boli urcene tie "predpisane podmienky" aby sa dosiahlo 50tis na vznetovych motoroch? A aj dakto tak chodil?
to ako boli urcene tie "predpisane podmienky" aby sa dosiahlo 50tis na vznetovych motoroch? A aj dakto tak chodil?
-> Milan 136: no, mne sa to hned nezdalo
ale i 30 je slusne :-) ...ale ked vedia co robia!
ale i 30 je slusne :-) ...ale ked vedia co robia!
-> haso: max 30 je proměnný interval QI6, 40 ani 50 určitě ne

tie serv. intervaly su obcas smiesne...kamos kupil novy seat 1,2tsi a teraz neviem ci 40 alebo 50tis/2 roky mu dali servisny interval na olej/filtre
sa ho pytam, ci to tak aj planuje chodit, ze podla mna je to strasne vela, ked na svojom menim kazdych 10 a na otcovom kazdych 15/rok
a boli mi povedane, ze ja mam stare auto a ze snad v seate pracuju odbornici, ktori vedia, ako to ma byt spravne
sa ho pytam, ci to tak aj planuje chodit, ze podla mna je to strasne vela, ked na svojom menim kazdych 10 a na otcovom kazdych 15/rok
a boli mi povedane, ze ja mam stare auto a ze snad v seate pracuju odbornici, ktori vedia, ako to ma byt spravne

-> Luky: že někdo objevil ameriku. Debilní servisní pány mají snad všechny auta.
A jsou tam informace nepravdivý. 140tkm nemá interval výměny rozvodu žádná octavia. Buď 120 nebo 150 mají PDčka.
Nepsaná životnost auta je tuším braná na 7 let a to ten řemen dá v pohodě.
Každej, kdo tomu trochu rozumí a dokáže logicky uvažovat, tak je mu jasný, že 20 let ten rozvod nedá, ani kdyby měl najeto 5 kilometrů.
To samý kladky a vodní pumpa. Pokud by někdo nechtěl měnit kladky, dají se zkontrolovat na vůli, hluk. Pumpa má plastovou vrtulku a těsnění, který taky není na věky. A u chladící kapaliny jsou taky hlouposti.
Výměna jako taková předepsaná není, ale musí se vyměnit při výměně jakékoliv součásti chladícího systému nebo při jakémkoliv vypuštění pokud se nepletu, ne jen při výměně hlavy, jak stojí v článku.
Minimálně se dělají rozvody, když se nic nevysere=výměna chladící.
Doživotní náplň oleje v převodovce je hovadina, u který bojoval Sixta se škodovkou a chtěl jí zařadit do servisního plánu a neuspěl.
Takže určitě v nějakým rozumným intervalu měnit.
Držet se tupě předepsanýho servisního plánu nejde, ten je nastavenej na nějakej typ provozu a ne na důchodce, co jezdí jen na dušičky.
Třeba palivák a vzducháč na 2 je psanej po 90tkm. Určitě bude vypadat jinak u 90tkm najetých za rok nebo za 10 let...
Když tomu majitel auta nerozumí, měl by jezdit k odborníkům servis/servisman, kterej jim tohle má umět vysvětlit.
Jsou taky lidi, který mění sami jen olej a myslí si, že to stačí a pak taky lidi, kterým výmena přijde zbytečná a jen dolejvaji....
Ke mě třeba přijela jednička fábka, že vůbec nefouká topení, že je asi špatnej větrák. A já z ní tehdy vytáhnul asi 10ti neměněnej původní filtr z topení
Takovej hnus jsem nikdy neviděl. A pak se s tebou leasingovky a lidi hádaji, že filtr v topení je zbytečnej měnit rozumně často. Vždyť to kurva dýchají ten vzduch v tom autě...
A jsou tam informace nepravdivý. 140tkm nemá interval výměny rozvodu žádná octavia. Buď 120 nebo 150 mají PDčka.
Nepsaná životnost auta je tuším braná na 7 let a to ten řemen dá v pohodě.
Každej, kdo tomu trochu rozumí a dokáže logicky uvažovat, tak je mu jasný, že 20 let ten rozvod nedá, ani kdyby měl najeto 5 kilometrů.
To samý kladky a vodní pumpa. Pokud by někdo nechtěl měnit kladky, dají se zkontrolovat na vůli, hluk. Pumpa má plastovou vrtulku a těsnění, který taky není na věky. A u chladící kapaliny jsou taky hlouposti.
Výměna jako taková předepsaná není, ale musí se vyměnit při výměně jakékoliv součásti chladícího systému nebo při jakémkoliv vypuštění pokud se nepletu, ne jen při výměně hlavy, jak stojí v článku.
Minimálně se dělají rozvody, když se nic nevysere=výměna chladící.
Doživotní náplň oleje v převodovce je hovadina, u který bojoval Sixta se škodovkou a chtěl jí zařadit do servisního plánu a neuspěl.
Takže určitě v nějakým rozumným intervalu měnit.
Držet se tupě předepsanýho servisního plánu nejde, ten je nastavenej na nějakej typ provozu a ne na důchodce, co jezdí jen na dušičky.
Třeba palivák a vzducháč na 2 je psanej po 90tkm. Určitě bude vypadat jinak u 90tkm najetých za rok nebo za 10 let...
Když tomu majitel auta nerozumí, měl by jezdit k odborníkům servis/servisman, kterej jim tohle má umět vysvětlit.
Jsou taky lidi, který mění sami jen olej a myslí si, že to stačí a pak taky lidi, kterým výmena přijde zbytečná a jen dolejvaji....

Ke mě třeba přijela jednička fábka, že vůbec nefouká topení, že je asi špatnej větrák. A já z ní tehdy vytáhnul asi 10ti neměněnej původní filtr z topení

Takovej hnus jsem nikdy neviděl. A pak se s tebou leasingovky a lidi hádaji, že filtr v topení je zbytečnej měnit rozumně často. Vždyť to kurva dýchají ten vzduch v tom autě...
-> Milan 136: No, nazval bych to spíš článkem pro laickou veřejnost, jinak souhlas

To klidně nějak vysvětli. Jako že nic neříká a informací by tam mohlo být víc? Nebo že to není pravda?
Clanek o hovne
žiadne iné skúsenosti s CCZA?
-> Tuner#2: Tak předpokládal jsem že by měl mít pár aut projetejch. Já nevím no, já tam ten rozdíl teda poznám. Ale je fakt že jestli to řídil poprvé tak asi máš pravdu.
-> saskyn2 15.02.17 23:22:19: Moc jsem to nečetl, jako je to ucho, ale myslíš, že někdo bude schopen rozeznat 265 a 320HP v autě do kterého sedne prvně? Já myslím, že rozhodně ne a nepozná to nikdo. Jasně ten co už s 265tkou bude mít něco najeto, tak 320 na známých cestách pozná, ale takhle ne...
Ono hlavne nájsť RS čo má má málo km a nejakú výbavu je problém . Ak taká je tak s automatom a to nechcem .
-> saskyn2 15.02.17 23:06:00: 400 uz je dost
