Octavia 1, 2, 3, 4

prohledat
19726 příspěvků (zobrazeno 18701 až 18750) od 04.01.2015 do 07.08.2025, založil/a LuMi
řadit dle data
11:30:38
21.02.2017
U-Geen
-> Jirik_Tuňák1983: zatim ne, spodek budu resit pres leto nejakou opravou a pak nastrikem neceho modernejsiho ;)
11:22:41
21.02.2017
Jirik_Tuňák1983
11:15:02
21.02.2017
palinator
-> Nwkt:

Mně by stačilo kdybych koupil auto, ve kterým to co má mít (a nemusí toho bejt mnoho) bude aspoň fungovat. 3 47
11:04:09
21.02.2017
U-Geen
-> Nwkt: presne :) ja se teda rok a kus trochu ostychal, ale uz se v tom zas trochu vrtam
10:50:49
21.02.2017
suri
-> Milan 136 21.02.17 10:33:00: objednacia jednotka na všetko je 5ks , objedná aj jeden normálne
10:33:19
21.02.2017
Nwkt
-> Jirik_Tuňák1983: To není ono, koupit si auto co má všechno a nemusíš se v tom vrtat 3 3 3 to umí každej blbec 3
upraveno 1x, naposled 21.02.2017 10:33:31
10:33:00
21.02.2017
Milan 136
-> suri: v etce ma cislo uplne jiny. Uz jsem to taky hledal.

Kablik stoji asi 70 kc, ale objednaci jednotka 5 ks...
10:32:06
21.02.2017
Jirik_Tuňák1983
Na tuhle "Cestu do středu Oktávky" bych asi neměl trpělivost se v tom nimrat.

Štěpán má můj obdiv a psychickou podporu zároveň. 1
09:32:43
21.02.2017
suri
ETKA to číslo nepozná , teda tej svorkovnice , pin je to tento
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od suri vložen 21.02.2017 09:32:43
06:30:51
21.02.2017
StepaNoFUN
-> Milan 136: jo. Vidíš dobře. :-)
22:59:37
20.02.2017
Milan 136
-> StepaNoFUN: 443 972 805 jestli vidim dobre?
22:30:03
20.02.2017
Milan 136
-> StepaNoFUN: kdyz mi reknes cislo ty svorkovnice, tak to najdem v etce. Bude to i s kabelem
20:32:12
20.02.2017
StepaNoFUN
Kuwa to to fakt nejde objednat a budu muset zku*vit nějakou elektriku z topení s climatronikem???
20:28:28
20.02.2017
Nwkt
-> StepaNoFUN: Pakárna teda 8
20:23:28
20.02.2017
StepaNoFUN
-> Milan 136: právě že to žádný zobáčky nemá. Je to aretovany jen druhým dílem svorkovnice (tím probranim za pinem před lisováním). Mini ISO tam nepasuje. Je menší a hlavně kratší.... Tudíž nelze zamáčknout vršek svorkovnice( zasunuje se ze strany).
upraveno 1x, naposled 20.02.2017 20:25:18
20:02:41
20.02.2017
Milan 136
-> Nwkt: v tom pripade 6U0 972 505P4
19:43:25
20.02.2017
Nwkt
-> Milan 136: To jo, ale naprat by tam možná šel 1
19:42:36
20.02.2017
Milan 136
-> Nwkt: přijde mi jinej právě
19:41:45
20.02.2017
Nwkt
-> StepaNoFUN: Mini iso tam nepasuje?

www.ahifi.cz/files/.../00 4.jpg_22.JPG

přijde mi dost podobnej
upraveno 1x, naposled 20.02.2017 19:42:10
19:39:30
20.02.2017
Milan 136
-> StepaNoFUN: to snad vidím prvně3

jak to tam drží? to nemá žádný zobáčky na těle a drží to nějakým zobáčkem v tý svorkovnici?
19:30:25
20.02.2017
StepaNoFUN
19:29:50
20.02.2017
StepaNoFUN
Tak jsem se rejpal (opět) v palubce, tudíž jsem nafotil ty PINy Climatronicu...

Pozná někdo?
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od StepaNoFUN vložen 20.02.2017 19:29:50
21:13:12
19.02.2017
suri
-> Milan 136: Som vtedy prepinoval tú moju Oct a dal som aj nový konektor lebo na starom bolo trošku nalomené zaistenie , starý sa mi tu válal na stole a brat ani nevedel aký bude do jeho auta vhodný aj s motorčekom ...
21:13:09
19.02.2017
palinator
-> suri: -> Milan 136:

Tak ona už tam žádná guma nebyla, tak jako fix it řešení během pátka dopoledne dobrý. Na druhý straně je chromá celá vzpěra stabiku, tak až se bude dělat větší operace, tak se to vymění celý. Ale známe jak dokážou bejt dočasná řešení trvanlivá. 3



E: ono na tom podvozku mi stejně přijde, že ten stabilizátor tam plní funkci pouze matoucí a zesložiťující s efektem téměř nulovým... 3
upraveno 1x, naposled 19.02.2017 21:14:25
21:03:03
19.02.2017
Milan 136
-> palinator: 3 to bude na chvíli ne?



-> suri 18.02.17 13:17:21: 158
20:38:56
19.02.2017
suri
-> palinator 19.02.17 20:38:09: správne , lacné a jednoduché riešenia , osobne by som to ale na svojom aute nechcel :D
20:38:09
19.02.2017
palinator
-> suri:

Známej mi teď opravil uložení stabilizátoru gumou tlumiče Š100. 3
15:26:35
18.02.2017
Nwkt
-> Pavell: 90 tis / 5 let
13:18:39
18.02.2017
suri
13:17:21
18.02.2017
suri
škodovácka trubka na ostrek aj motorček je fajn aj do Opla
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od suri vložen 18.02.2017 13:17:21
13:03:38
18.02.2017
Pavell
-> Milan 136: Rozvody INA , zbytek nevím, dával i ten napínací element. Právě že se blíží těch 90 tak nevim jestli ještě letos vydržet. Nejradši bych si je vyměnil sám. Přípravky si můžu půjčit.
upraveno 1x, naposled 18.02.2017 13:08:53
12:58:38
18.02.2017
Milan 136
-> Pavell: záleží, co ti tam dali za řemen a kladku. pokud nevíš, tak bych se držel raději intervalu 90 tkm
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od Milan 136 vložen 18.02.2017 12:58:38
12:54:31
18.02.2017
Pavell
Dotaz k intervalu výměny rozvodů u O1 1,9TDI 81kw ASV - prvně jsem nechal vyměnit ve 143tis, kdy znova? Teď mám cca 220tis.

díky za odpověď 4
11:45:48
18.02.2017
Milan 136
-> Tuner#2: www.autoforum.cz/zajimavo sti/nissan-ma-problem-jeho -navara-se-lame-vejpul-je- to-bizarni-spektakl



asi trochu horší problém, než ložisko v převodovce1
10:52:36
18.02.2017
Milan 136
-> haso: starý jedničky superby a octavie měly až 50 no.



Jinak spousta lidí v tom nemá vůbec jasno a pak vznikají fámy někde ve FB diskuzích atd.

Ten interval nemá pevně daný počet km, proto se také nazývá proměnivý.

Je buď na dva roky, nebo MAX 30 tkm.

Minimální hodnota je však 15 tkm. Vše záleží, jakým stylem a kde to auto jezdí.

Čidlo vyhodnocuje kvalitu a opotřebení toho oleje a podle toho určí, kdy je ten olej na výměnu.

Během intervalu se dá přes diagnostiku kouknout na hodnoty tepelého zatížení oleje a u nafty ještě zanesení sazemi.

Takže když bude ten olej nadměrně tepelně a sazemi zatížen, může se to přihlásit o výměnu klidně v těch 15ti
10:35:44
18.02.2017
Nwkt
-> haso: Má to čidlo na kvalitu oleje a počítá to nějak zátěž, podle toho si říká kdy to chce ten olej vyměnit
10:19:06
18.02.2017
haso
-> Milan 136: ale, ked sme u toho, mam doma odlozene storocne materialy, toto je prvy superb



to ako boli urcene tie "predpisane podmienky" aby sa dosiahlo 50tis na vznetovych motoroch? A aj dakto tak chodil?
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od haso vložen 18.02.2017 10:19:06
10:06:41
18.02.2017
haso
-> Milan 136: no, mne sa to hned nezdalo

ale i 30 je slusne :-) ...ale ked vedia co robia!
10:02:56
18.02.2017
Milan 136
-> haso: max 30 je proměnný interval QI6, 40 ani 50 určitě ne4
09:59:51
18.02.2017
haso
tie serv. intervaly su obcas smiesne...kamos kupil novy seat 1,2tsi a teraz neviem ci 40 alebo 50tis/2 roky mu dali servisny interval na olej/filtre

sa ho pytam, ci to tak aj planuje chodit, ze podla mna je to strasne vela, ked na svojom menim kazdych 10 a na otcovom kazdych 15/rok

a boli mi povedane, ze ja mam stare auto a ze snad v seate pracuju odbornici, ktori vedia, ako to ma byt spravne 1
09:47:11
18.02.2017
Milan 136
-> Luky: že někdo objevil ameriku. Debilní servisní pány mají snad všechny auta.

A jsou tam informace nepravdivý. 140tkm nemá interval výměny rozvodu žádná octavia. Buď 120 nebo 150 mají PDčka.

Nepsaná životnost auta je tuším braná na 7 let a to ten řemen dá v pohodě.

Každej, kdo tomu trochu rozumí a dokáže logicky uvažovat, tak je mu jasný, že 20 let ten rozvod nedá, ani kdyby měl najeto 5 kilometrů.

To samý kladky a vodní pumpa. Pokud by někdo nechtěl měnit kladky, dají se zkontrolovat na vůli, hluk. Pumpa má plastovou vrtulku a těsnění, který taky není na věky. A u chladící kapaliny jsou taky hlouposti.

Výměna jako taková předepsaná není, ale musí se vyměnit při výměně jakékoliv součásti chladícího systému nebo při jakémkoliv vypuštění pokud se nepletu, ne jen při výměně hlavy, jak stojí v článku.

Minimálně se dělají rozvody, když se nic nevysere=výměna chladící.

Doživotní náplň oleje v převodovce je hovadina, u který bojoval Sixta se škodovkou a chtěl jí zařadit do servisního plánu a neuspěl.

Takže určitě v nějakým rozumným intervalu měnit.

Držet se tupě předepsanýho servisního plánu nejde, ten je nastavenej na nějakej typ provozu a ne na důchodce, co jezdí jen na dušičky.

Třeba palivák a vzducháč na 2 je psanej po 90tkm. Určitě bude vypadat jinak u 90tkm najetých za rok nebo za 10 let...

Když tomu majitel auta nerozumí, měl by jezdit k odborníkům servis/servisman, kterej jim tohle má umět vysvětlit.

Jsou taky lidi, který mění sami jen olej a myslí si, že to stačí a pak taky lidi, kterým výmena přijde zbytečná a jen dolejvaji....3

Ke mě třeba přijela jednička fábka, že vůbec nefouká topení, že je asi špatnej větrák. A já z ní tehdy vytáhnul asi 10ti neměněnej původní filtr z topení3

Takovej hnus jsem nikdy neviděl. A pak se s tebou leasingovky a lidi hádaji, že filtr v topení je zbytečnej měnit rozumně často. Vždyť to kurva dýchají ten vzduch v tom autě...
07:56:13
18.02.2017
Bukaj
-> Milan 136: No, nazval bych to spíš článkem pro laickou veřejnost, jinak souhlas4
22:28:25
17.02.2017
Luky
To klidně nějak vysvětli. Jako že nic neříká a informací by tam mohlo být víc? Nebo že to není pravda?
22:16:04
17.02.2017
Milan 136
Clanek o hovne
22:08:50
16.02.2017
suri
žiadne iné skúsenosti s CCZA?
19:54:19
16.02.2017
saskyn2
-> Tuner#2: Tak předpokládal jsem že by měl mít pár aut projetejch. Já nevím no, já tam ten rozdíl teda poznám. Ale je fakt že jestli to řídil poprvé tak asi máš pravdu.
16:33:19
16.02.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> saskyn2 15.02.17 23:22:19: Moc jsem to nečetl, jako je to ucho, ale myslíš, že někdo bude schopen rozeznat 265 a 320HP v autě do kterého sedne prvně? Já myslím, že rozhodně ne a nepozná to nikdo. Jasně ten co už s 265tkou bude mít něco najeto, tak 320 na známých cestách pozná, ale takhle ne...
07:25:49
16.02.2017
suri
Ono hlavne nájsť RS čo má má málo km a nejakú výbavu je problém . Ak taká je tak s automatom a to nechcem .
06:52:04
16.02.2017
Milan 136
Extreme Tyres