skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
-> M@rtin 21.02.17 20:27:16: tak to prines
-> suri 21.02.17 17:47:44: Ne není to greenline. No něco tomu bude, ale zatím to nikdo nedal do kupy
-> StepaNoFUN 21.02.17 18:48:51: Ide objednať normálne jeden kus , osobne som to vyskúšal . Jeden kus je polmetrový kábel a dva piny na koncoch .. Nejakých 70kč je v pohode cena a máš to zo dňa na deň ...
Tak vyřešeno s Milanem přes FB... Objednací jednotka 5ks a 500 za jeden potřebnej PIN fakt nedám.
Musím ukecat kamaráda, ať najde tu elektriku ke climatroniku, kterou má někde schovanou. Zatím to funguje.
Musím ukecat kamaráda, ať najde tu elektriku ke climatroniku, kterou má někde schovanou. Zatím to funguje.
-> Jarda/felda 21.02.17 17:00:55: jedine cez známych -> M@rtin 21.02.17 17:17:54: je to greenline ? ak nie tak okrem alternátora ,vytopeného eboxu , prípadne elektriky k alternátoru , k budíkom a podobne tomu nič moc nemôže byť
-> suri: -> suri 21.02.17 14:34:16: SPZ: 3AC 92 72 VIN: TMBGT61Z7D2079912
To auto má nějakou divnou elektriku, docela náhodně se tomu rozsvěcuje kontrolka dobíjení.
Je úplně jedno pod jakou zátěží motor je, jaký má otáčky, co je vše zaplý.
To auto má nějakou divnou elektriku, docela náhodně se tomu rozsvěcuje kontrolka dobíjení.
Je úplně jedno pod jakou zátěží motor je, jaký má otáčky, co je vše zaplý.
-> suri 21.02.17 14:34:16: VW by jsi taky uměl ? 

-> M@rtin 21.02.17 13:47:14: Vieme , teda ak bola uzavretá zákazka a prebehlo to do ELSy...
-> minno 21.02.17 14:14:11: Ty se směješ, ale jinak jsem velký dobrák a sympaťák.
Kolega to komentuje slovy "tady je zase nazmrdíno". 


Dokáže mi Milan136 nebo suri vyjet servisní historii podle VIN u služebáka?
Problémy s dobíjením stále trvaj a mě by zajímalo, jestli teďka v Trutnově s tím autem vůbec něco dělali.
Problémy s dobíjením stále trvaj a mě by zajímalo, jestli teďka v Trutnově s tím autem vůbec něco dělali.
-> U-Geen 21.02.17 11:30:38: Hlavně ať je to ekologické, jinak na tebe přijde Jardovo strejc a ohlásí tě na Národním výboru.
(viz. co jste dnes poďáli).

-> Jirik_Tuňák1983: zatim ne, spodek budu resit pres leto nejakou opravou a pak nastrikem neceho modernejsiho ;)
-> Nwkt:
Mně by stačilo kdybych koupil auto, ve kterým to co má mít (a nemusí toho bejt mnoho) bude aspoň fungovat.

Mně by stačilo kdybych koupil auto, ve kterým to co má mít (a nemusí toho bejt mnoho) bude aspoň fungovat.


-> Nwkt: presne :) ja se teda rok a kus trochu ostychal, ale uz se v tom zas trochu vrtam
-> Milan 136 21.02.17 10:33:00: objednacia jednotka na všetko je 5ks , objedná aj jeden normálne
-> Jirik_Tuňák1983: To není ono, koupit si auto co má všechno a nemusíš se v tom vrtat
to umí každej blbec 




-> suri: v etce ma cislo uplne jiny. Uz jsem to taky hledal.
Kablik stoji asi 70 kc, ale objednaci jednotka 5 ks...
Kablik stoji asi 70 kc, ale objednaci jednotka 5 ks...
Na tuhle "Cestu do středu Oktávky" bych asi neměl trpělivost se v tom nimrat.
Štěpán má můj obdiv a psychickou podporu zároveň.
Štěpán má můj obdiv a psychickou podporu zároveň.

ETKA to číslo nepozná , teda tej svorkovnice , pin je to tento
-> Milan 136: jo. Vidíš dobře. :-)
-> StepaNoFUN: 443 972 805 jestli vidim dobre?
-> StepaNoFUN: kdyz mi reknes cislo ty svorkovnice, tak to najdem v etce. Bude to i s kabelem
Kuwa to to fakt nejde objednat a budu muset zku*vit nějakou elektriku z topení s climatronikem???
-> StepaNoFUN: Pakárna teda 

-> Milan 136: právě že to žádný zobáčky nemá. Je to aretovany jen druhým dílem svorkovnice (tím probranim za pinem před lisováním). Mini ISO tam nepasuje. Je menší a hlavně kratší.... Tudíž nelze zamáčknout vršek svorkovnice( zasunuje se ze strany).
-> Nwkt: v tom pripade 6U0 972 505P

-> Milan 136: To jo, ale naprat by tam možná šel 

-> Nwkt: přijde mi jinej právě
-> StepaNoFUN: Mini iso tam nepasuje?
www.ahifi.cz/files/.../00 4.jpg_22.JPG
přijde mi dost podobnej
www.ahifi.cz/files/.../00 4.jpg_22.JPG
přijde mi dost podobnej
-> StepaNoFUN: to snad vidím prvně
jak to tam drží? to nemá žádný zobáčky na těle a drží to nějakým zobáčkem v tý svorkovnici?

jak to tam drží? to nemá žádný zobáčky na těle a drží to nějakým zobáčkem v tý svorkovnici?
Tak jsem se rejpal (opět) v palubce, tudíž jsem nafotil ty PINy Climatronicu...
Pozná někdo?
Pozná někdo?
-> Milan 136: Som vtedy prepinoval tú moju Oct a dal som aj nový konektor lebo na starom bolo trošku nalomené zaistenie , starý sa mi tu válal na stole a brat ani nevedel aký bude do jeho auta vhodný aj s motorčekom ...
-> suri: -> Milan 136:
Tak ona už tam žádná guma nebyla, tak jako fix it řešení během pátka dopoledne dobrý. Na druhý straně je chromá celá vzpěra stabiku, tak až se bude dělat větší operace, tak se to vymění celý. Ale známe jak dokážou bejt dočasná řešení trvanlivá.
E: ono na tom podvozku mi stejně přijde, že ten stabilizátor tam plní funkci pouze matoucí a zesložiťující s efektem téměř nulovým...
Tak ona už tam žádná guma nebyla, tak jako fix it řešení během pátka dopoledne dobrý. Na druhý straně je chromá celá vzpěra stabiku, tak až se bude dělat větší operace, tak se to vymění celý. Ale známe jak dokážou bejt dočasná řešení trvanlivá.

E: ono na tom podvozku mi stejně přijde, že ten stabilizátor tam plní funkci pouze matoucí a zesložiťující s efektem téměř nulovým...

-> palinator 19.02.17 20:38:09: správne , lacné a jednoduché riešenia , osobne by som to ale na svojom aute nechcel :D
-> suri:
Známej mi teď opravil uložení stabilizátoru gumou tlumiče Š100.
Známej mi teď opravil uložení stabilizátoru gumou tlumiče Š100.

-> Pavell: 90 tis / 5 let
-> Milan 136: Rozvody INA , zbytek nevím, dával i ten napínací element. Právě že se blíží těch 90 tak nevim jestli ještě letos vydržet. Nejradši bych si je vyměnil sám. Přípravky si můžu půjčit.
-> Pavell: záleží, co ti tam dali za řemen a kladku. pokud nevíš, tak bych se držel raději intervalu 90 tkm
Dotaz k intervalu výměny rozvodů u O1 1,9TDI 81kw ASV - prvně jsem nechal vyměnit ve 143tis, kdy znova? Teď mám cca 220tis.
díky za odpověď
díky za odpověď

-> Tuner#2: www.autoforum.cz/zajimavo
sti/nissan-ma-problem-jeho
-navara-se-lame-vejpul-je-
to-bizarni-spektakl
asi trochu horší problém, než ložisko v převodovce
asi trochu horší problém, než ložisko v převodovce

-> haso: starý jedničky superby a octavie měly až 50 no.
Jinak spousta lidí v tom nemá vůbec jasno a pak vznikají fámy někde ve FB diskuzích atd.
Ten interval nemá pevně daný počet km, proto se také nazývá proměnivý.
Je buď na dva roky, nebo MAX 30 tkm.
Minimální hodnota je však 15 tkm. Vše záleží, jakým stylem a kde to auto jezdí.
Čidlo vyhodnocuje kvalitu a opotřebení toho oleje a podle toho určí, kdy je ten olej na výměnu.
Během intervalu se dá přes diagnostiku kouknout na hodnoty tepelého zatížení oleje a u nafty ještě zanesení sazemi.
Takže když bude ten olej nadměrně tepelně a sazemi zatížen, může se to přihlásit o výměnu klidně v těch 15ti
Jinak spousta lidí v tom nemá vůbec jasno a pak vznikají fámy někde ve FB diskuzích atd.
Ten interval nemá pevně daný počet km, proto se také nazývá proměnivý.
Je buď na dva roky, nebo MAX 30 tkm.
Minimální hodnota je však 15 tkm. Vše záleží, jakým stylem a kde to auto jezdí.
Čidlo vyhodnocuje kvalitu a opotřebení toho oleje a podle toho určí, kdy je ten olej na výměnu.
Během intervalu se dá přes diagnostiku kouknout na hodnoty tepelého zatížení oleje a u nafty ještě zanesení sazemi.
Takže když bude ten olej nadměrně tepelně a sazemi zatížen, může se to přihlásit o výměnu klidně v těch 15ti
-> haso: Má to čidlo na kvalitu oleje a počítá to nějak zátěž, podle toho si říká kdy to chce ten olej vyměnit
-> Milan 136: ale, ked sme u toho, mam doma odlozene storocne materialy, toto je prvy superb
to ako boli urcene tie "predpisane podmienky" aby sa dosiahlo 50tis na vznetovych motoroch? A aj dakto tak chodil?
to ako boli urcene tie "predpisane podmienky" aby sa dosiahlo 50tis na vznetovych motoroch? A aj dakto tak chodil?
-> Milan 136: no, mne sa to hned nezdalo
ale i 30 je slusne :-) ...ale ked vedia co robia!
ale i 30 je slusne :-) ...ale ked vedia co robia!