skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
-> minno: No vidíš to. A to je to ten největší, kterej se ještě vejde do 15" kol. Neboli z 1,8T/110kW
-> Stepan FUN: Ten trmeň na fotke vyzerá akoby pojedol zmenšovacie cukríky

šibenice jako hrom...
ještě dírky vprostřed na vzpěru a dovařit a jde nad auto... snad konečně otočíme na bok...

Držák rezervy na karavan dnes odvezen na pískování, za 1,5 hodiny jsem si ho vyzvedl a cena byla "Děkuju". To docela potěšilo. Kvůli 3 minutám prej nebudou psát úkolák. :-D
Co nepotěšilo bylo to, že jsem ho musel rozvrtat, protože uzavřenej profil na žárovku prej nepřipadá v úvahu (myslel jsem si to)... Takže závity namazány nějakou speciální "sračkou", po který to prej půjde protáhnout závitníkem bez problémů, vyvrtány 4 díry na vtok a odtok zinku (jinak by prej ten uzavřenej profil bouchnul) a zanecháno na dílně partnerský firmy. Na zinek to prej pojede ve středu, tak na to snad kluci nezapomenou...
A po příjezdu domů jsem se pustil do repase druhýho třmenu na Octávce. Aneb věci zkurvené, čerstvě natřené vypadají jako nové. :-D Obroušeno, oškrábáno a nastříkáno zinkovým sprejem.
Samozřejmě písty a veškerý gumy přijdou nový...
Co nepotěšilo bylo to, že jsem ho musel rozvrtat, protože uzavřenej profil na žárovku prej nepřipadá v úvahu (myslel jsem si to)... Takže závity namazány nějakou speciální "sračkou", po který to prej půjde protáhnout závitníkem bez problémů, vyvrtány 4 díry na vtok a odtok zinku (jinak by prej ten uzavřenej profil bouchnul) a zanecháno na dílně partnerský firmy. Na zinek to prej pojede ve středu, tak na to snad kluci nezapomenou...
A po příjezdu domů jsem se pustil do repase druhýho třmenu na Octávce. Aneb věci zkurvené, čerstvě natřené vypadají jako nové. :-D Obroušeno, oškrábáno a nastříkáno zinkovým sprejem.
Samozřejmě písty a veškerý gumy přijdou nový...
Dneska jsem na spotřební felu namontoval zánovní koncový díl výfuku, vykuchán z vrakáče... při prvním startu oblak černého dýmu jako prase.... asi někomu papal motorek....

-> michael: ták to jo...
-> Sejki: Odjíždím služebně do vánoc pryč,tak proto.
-> michael: jeste brzo ne?
Vytvořil držák rezervy na karavan. Ještě nechat opískovat a pozinkovat a už nebudu muset trnout, že mi někde bouchne guma (i když s těma zátěžovkama by se to stát nemělo), či píchnu a budu muset nahánět kde sehnat novou a kdo to přezuje... Ideálně ve 2 ráno na dálnici...
Ale byl to boj to tam nacpat tak, aby tam to kolo šlo nasadit a sundat bez demontáže celýho držáku a aby se dalo točit kličkou od kolečka. I takhle jsou to milimetry, ale klouby si (snad) neorvu.
Ale byl to boj to tam nacpat tak, aby tam to kolo šlo nasadit a sundat bez demontáže celýho držáku a aby se dalo točit kličkou od kolečka. I takhle jsou to milimetry, ale klouby si (snad) neorvu.
-> Strycek Marty:
To máte povinný jo?
To máte povinný jo?
-> Strycek Marty: budes bydlet s uprchlikama?:)
Celej den jsem si balil věci na výměnej pobyt v Dolomitech. Kdyby měl někdo zájem tak může jet místo mě a vesele se nudit v německý škole, šprechtit jako o život, poznávat místní Helmuty a Gertrudy. Povinnosti prostě nejsou příjemný.
-> Tommyk: asi tak
-> Tomaso435: nebol som na STK, len na emisnej, a motor som neprehadzoval :)

-> Tomaso435: nebol som na STK, len na emisnej, a motor som neprehadzoval :)
-> minno: tos tam na stk přehazoval motor? :-D
-> minno: třeba už nevěděl kam co připojit... 

-> Tomáššš: za me www.classicchrome.eu/page
Niekto dával pár mesiacov do zadu nachrómovať disky na škodovku ,tuším ,že to boli kopretiny . Neviete o koho ide ? Poprípade kto to robí,kde to robí ? Druhá alternatíva je chrómový lak ,kto a kde sa to robí ? Vďaka moc
-> Klubko_: Ono to skôr vyzeralo, že ma každú chvíľu chce vyraziť

-> minno: se mu divíš? Kochal se 

-> minno: asi ta seriovost 

-> minno: Jestli to nebylo tím, že tam byl origo motor ...
Dnes úspešne absolvovaná EK so škodovkou. Nakoniec všetko OK, ale z toho technika som mal nervy, ako sa mi neskutočne dlho šprtal v motore a stále tam niečo skúmal a nepovedal ani slovo.....
Ja neviem fakt, čo sa mu nepozdávalo na sériovej 120L


-> palinator: nemas gugl? magneticky konektor....
-> Sejki:
Co je to magsafe? To je proti přenosu pohlavních chorob?
Co je to magsafe? To je proti přenosu pohlavních chorob?

Opravil nabijecku na macbook.... a pry ze to nejde :) Konektor magsafe je dobra vec, ale jen kdyz funguje... :)
nakoniec aj do A stlpikov som sa zakusol ...sklo udržalo a mi možme gitovat už len cca 3mm :) a nie 1cm prehnutého stlpika 

pustil som sa do demontaže a vytahovania prehnutej plechariny...2% roboty zamnou dnešnim dnom .
-> Stepan FUN: Hele, co tam teď budete lepit (viz. vedlejší topic).
Jedu z EK, jsem OK?

Mám si do reklamky zadat "CRDi (TDCi) - o nás se to ještě neví" ? :-DD
Jedu z EK, jsem OK?



Mám si do reklamky zadat "CRDi (TDCi) - o nás se to ještě neví" ? :-DD
A odstraněn nápis na Octávce (viz níže). Nebyla to úplná prdel po těch letech, navíc mi to bejvalej majitel zpestřil přilepením spodního pruhu s nápisem TDI na lepidlo na okna (to tam v ploše 2x5mm zůstalo), ale jinak po rozbroušení a rozleštění to prakticky není znát...
Edit: Z týhle fotky by nebylo znát koukám nic... Zejtra zkusím lepší techniku... ;-)
Edit: Z týhle fotky by nebylo znát koukám nic... Zejtra zkusím lepší techniku... ;-)
Dnešní tuning karavanu... Při tom nastavený brzdy a vyměněná vazelína v ložiscích (za Castrol LMX)
-> Přema: No tak ja mam už nečo napozerane tu na virte
...

-> LUKAS: nečekal jsem že to někdo uhodne tak rychle
Áno, mělo by to fungovat i na převrácení kastle nabok trochu jako kolíbka ale na ostrou hranu do 90ti stupňů...



-> Přema: konštrukcia na prepravu karoserie po dielny ?
Tak dneska přišly prahy a trošku jsem se snažil svařovat... Kdo uhodne co to bude? 

-> dragon_cb_cz: jde o to mit hladinu oleje stale na horni rysce a hlidat vodu, navic ten motor se dost hreje takze na nejaky zavodeni a litani po dalnici to taky neni... Suchomel mi jasne rekl, pokud to netlakuje vodu a budes s tim jezdit rozume tak si to kup :)
-> Sejki: No on má ten motor problémů víc - jednak ty umírající vložky válců, ale prý i elektrika, EGR a další jsou docela vypečený. Na druhou stranu, ty auta se dají sehnat prakticky zadarmo, takže jsem si taky říkal, jestli to nerisknout...
-> dragon_cb_cz: to ani nevim, ze to delaj v cechach, protoze to spousta lidi vozi do Polska... Jinak me zatim chodi vse tak jak ma... jezdim s tim jako doprovodne vozidlo do nemecka...
-> Sejki - zrušená registrace 28.09.15 08:39:32: Sakra, šťastlivec... já bych do něj klidně šel taky, dokonce je česká firma co ty motory předělává na suchý ocelový vložky, ale ono toho je tam bohužel průserovýho víc, takže jsem raději zůstal u klasiky - Aera
-> King 28.09.15 11:19:13: Pokud to nemá manuální režim tak pochopitelně na tu brzdu musíš trochu častěji než u manuálu, to je fakt - prostě ta kontrola není taková. Ale zrovna dneska jsem byl fakt rád, že jedu s automatem - návrt z jižních provincií do Prahy na konci prodlouženého víkend byl zcela typický - první kolona od konce D3 přes Miličín až za Oldřichovec - rozjelo se to až někde v půlce Votickýho kopce....
Z kopce je mi to s manuálem šumák, ale pokud do kopce či po rovině jede kolona nižší průměrnou rychlostí než je ta indikovaná součinem volnoběžných otáček a převodového poměru jedničky mýho auta, tak neustálé "spojka, jednička, cuk, spojka, jednička ven - opakujte do zblbnutí" fakt není můj šálek kávy...

-> King 28.09.15 11:19:13: Pokud to nemá manuální režim tak pochopitelně na tu brzdu musíš trochu častěji než u manuálu, to je fakt - prostě ta kontrola není taková. Ale zrovna dneska jsem byl fakt rád, že jedu s automatem - návrt z jižních provincií do Prahy na konci prodlouženého víkend byl zcela typický - první kolona od konce D3 přes Miličín až za Oldřichovec - rozjelo se to až někde v půlce Votickýho kopce....
Z kopce je mi to s manuálem šumák, ale pokud do kopce či po rovině jede kolona nižší průměrnou rychlostí než je ta indikovaná součinem volnoběžných otáček a převodového poměru jedničky mýho auta, tak neustálé "spojka, jednička, cuk, spojka, jednička ven - opakujte do zblbnutí" fakt není můj šálek kávy...
-> Stepan FUN: já mám auta taky plný zuby.svrběly mě ruce,ale to ladění a zajíždění je děsná pruda.
Tak nevím jestli to dát sem, nebo vedle. :-D Dneska jsem jel ke kamarádovi na dílnu s tím, že si obuju 3 kola (2+rezerva na karavan) a když bude čas, tak vyměním manžetu na poloose a případně mu něco pomůžu. Tak jsem s ním dělal asi hodinu brzdy a dorazy tlumičů na Sharanu, pak obul ty kola a pustil se do tý manžety. Že jsem se na to nevysral... No konečná verze je, že jsou tam mimo manžety nový kuláky, gumy stabilizátoru a zadní lůžka na ramenech.
-> Sejki - zrušená registrace 28.09.15 11:31:47: hned jsem si vzpomněl na tu svoji...

-> ochoda: to ja by som v zadu sedieť nemohol 

-> stepan: Tak to jsem nějak nezaznamenal.. 

-> stepan: wow, to neni blby pak by bylo mozna i min nehod...
-> King 27.09.15 14:02:45:
S prstem v řiti. Směrem na Pardubice je to jednoduchý... pětka, volnoběh, to je 45 km/h, když se to střihne přes kostky tak na pohodu.
E: nezkoušel jsem to teda směrem na Kolín, tam by to mohlo bejt zajímavý... tam mám naopak dvojku, na přechodu se mi smeknou přední kola a vymetám saze.
-> dragon_cb_cz:
Jetajdéjy nemáme, na radary musim spoléhat že taky, takže obec 65 a ano, Toledo má schopnost překonávat překážky vskutku nevídanou. Už jsem se proletěl, ale před technickou mi teď známej lepil nosník vepředu před podlahou.
S prstem v řiti. Směrem na Pardubice je to jednoduchý... pětka, volnoběh, to je 45 km/h, když se to střihne přes kostky tak na pohodu.

E: nezkoušel jsem to teda směrem na Kolín, tam by to mohlo bejt zajímavý... tam mám naopak dvojku, na přechodu se mi smeknou přední kola a vymetám saze.

-> dragon_cb_cz:
Jetajdéjy nemáme, na radary musim spoléhat že taky, takže obec 65 a ano, Toledo má schopnost překonávat překážky vskutku nevídanou. Už jsem se proletěl, ale před technickou mi teď známej lepil nosník vepředu před podlahou.

-> Jozka: To existuje:
Výcvik a závěrečnou zkoušku v autoškole můžete absolvovat na vozidle s automatickou převodovkou. Váš řidičský průkaz bude omezen pouze pro řízení těchto vozidel. Omezení je na zadní straně průkazu vyznačeno harmonizačním kódem č.10.02.
V budoucnu kdykoli můžete absolvovat tzv. doplňovací zkoušku a Vaše oprávnění bude plnohodnotné.
www.abeceda-autoskoly.cz/ Automaticka-prevodovka
Výcvik a závěrečnou zkoušku v autoškole můžete absolvovat na vozidle s automatickou převodovkou. Váš řidičský průkaz bude omezen pouze pro řízení těchto vozidel. Omezení je na zadní straně průkazu vyznačeno harmonizačním kódem č.10.02.
V budoucnu kdykoli můžete absolvovat tzv. doplňovací zkoušku a Vaše oprávnění bude plnohodnotné.
www.abeceda-autoskoly.cz/ Automaticka-prevodovka
-> King: Jo, lidí, kteří by měli mít v řidičáku obdobu poznámky "Brýle nutné" týkající se převodovky, je docela dost..
-> King: me manzelce je jedno jestli jede s manualem nebo s automatem, vytocit motor ji nedela problem :-D