-> dragon_cb_cz: Nejsem zaujatej proti automatu. Jen jaksi 4kvalt v Sieře nebyl to pravý ořechový... Přece jenom dynamika dolů a spotřeba nahoru u těhlech historickejch automatů byla pravidlem. ;-)
Ale například proti 8mi kvaltovýmu x-drive X5ce nemůžu říct půl špatnýho slova... ;-) I když je fakt, že osobně bych auto s automatem asi nechtěl, ale to je otázka osobních preferencí...
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
-> Nwkt: Ne, ale když někde cukám v koloně nebo přejíždím příčný prahy, tak jaksi nenacházím útěchu v tom, že při tom můžu kvedlat klackem... V těch kolonách speciálně.
-> dragon_cb_cz: Jseš jednonohej? 

-> Stepan FUN: Další zaujatec proti automatu... já už bych do spotřebky snad nic jinýho nechtěl 

dneska jsem měl v garáži zajímavou motorku:-) a nezůstalo jen u koukání, opravovalo se v "polních" podmínkách. Parádní stroj s exkluzivnim zvukem, výkonem a kroutákem. Motorka, která pro 99% lidí zůstane jen snem. Sice jsem se nesvezl, ale zážitek jako hrom.
-> Stepan FUN: Mělo by být. Jede krásně, bývalý majitel tankoval pouze 98 nebo 100 oktanů a je to letadlo. Má svoje roky a pár problémů nás trápí, ale jsem nadmíru spokojenej.
-> Jarda: asi tak
-> castrol: jj, spojovacka je kovana a nepodleha zrovna korozi, telo cepu je asi taky vykovek, tak bych to videl asi na 100 let provozu, aby to nešlo povolit

-> Jarda: sak preto ten smajl
tiez sa mi nestalo aby to neslo povolit a aj na aute

-> castrol: by jsi zlikvidoval panvicky mezi spojovackou a hrebenem
jinak toto se mi jeste nestalo, ve sveraku to vzdy povolilo, ale jestli to delal na aute...

jinak toto se mi jeste nestalo, ve sveraku to vzdy povolilo, ale jestli to delal na aute...
-> Jarda/felda: to som robil kamaratovi zadarmo robota a na diely ma rozpočet 5 korun čiže tak, už vela sa mu zdalo za čap 10e kus na škoda O1.

-> rsvancara 24.09.15 18:40:28: Nie som si istý, ale povedal by som, že si zažil s gumkou to isté čo ja

-> LUKAS 24.09.15 21:40:34: to je potom lepší měnit i se spojovačkou a manžetou 

-> Strycek Marty: Takže teď je v tom EFI? To jde pěkně. Kdysi dávno jsem jezdil s DOHC EFI a byť v automatu, tak to chodilo krásně...
Namontoval starter a konecne vytahl z kulny
-> LUKAS: to chce autogen 

-> Tomaso435: ale kde zkušal som potom na radu prišiel taky malí plynovi horak a ani ten nič ale flexa to už istila na oboch stranach :)
-> LUKAS: povolovač ve spreji nepovolil?
-> Přema: sakra jasne ved te som nechal v aute :D 

-> tunerlada: No má sežranej lak na kapotě a na střeše, takže je to taková chudinka moje, ale neni skoro vůbec rezatá, našel jsem jen povrchovku v místě pro hever. Je to dvoulitr, rok 91 a je po výměně motoru, původně tam byl jednovačkovej dvoulitr, teď je tam DOHC a měl by mít 115 koní :)
-> Strycek Marty: hezký! co to je za obsah atd ? :) raritka dneska už
Včera jsem jí dovez a hned se mi podařilo urvat vnitřní zpětný zrcátko, tak jsem dneska lepil :D
Jenže jsem si to mezitím naštěstí rozmyslel.

-> Jozka: už můžeš :-)
-> Jozka 24.09.15 18:59:34: Tak to zkus zase za deset let

-> Tuner#2 - zrušená registrace 24.09.15 18:44:54: Průser, zrovna dneska jsem si chtěl konečně FB pořídit.. 

-> Tuner#2:



-> šrek 24.09.15 18:43:13: Ne, zhroutil se nam svet? 

-> šrek: Nejde :)
Jen rychlej dotaz mimo. Jde vám Facebook?
-> Jarda: Pokud to máš venku, tak bych to postavil nastojato na ohřátý topení (aby to popoteklo dovnitř, takových 50 až 80C tomu nemůže ublížit). Nepromazaný by se to mohlo stihnout vylágrovat.
-> minno: Kouknu a vidím, ta na plastovej "kyj" filterboxu má širší žlábek :-), ale kde je síla, tam je výsledek

A teď můžeš hádat, jak jsem já objevil, že jsou dvě provedení



A teď můžeš hádat, jak jsem já objevil, že jsou dvě provedení


Vcera jsem menil vnejsi kloubek poloosy a vzdy davam vazelinu dovnitr tim otvorem pro hridel nez ho naklepnu a tentokrat jsem na to zapomněl :( a dal jsem tech 90g MoS2 vazelíny jen pod prachovku, myslite, že to bude OK a že se to dobre promazne i zevnitř? rozdelavat se mi to uz nechce, ale co mi pri nejhorsim zbyde... :/. Nerad bych ten kloubek poskodil, je origo.
-> Bukaj: No vidíš, to ma nenapadlo. Objednával som odtiaľto: www.amd-autodily.cz/motor
/hadice-pryzova-nastavek-n
a-hadici.html
Sem na fotke je drážka v tej hadici širšia, ako na plastový diel. Mne prišla hadica s úzkou drážkou, ako na plechový diel. Nevadí, aspoň lepšie drží :)
Sem na fotke je drážka v tej hadici širšia, ako na plastový diel. Mne prišla hadica s úzkou drážkou, ako na plechový diel. Nevadí, aspoň lepšie drží :)
-> minno 23.09.15 20:27:09: Tak jestli jsi tuhle gumku, určenou pro plechové "banjo", rval do plastového, tak se nedivím, že to dalo zabrat... 

-> dragon_cb_cz: Aha, to je možný, to na škodovce nemám. 

-> stepan: z filterboxu, náustok na trubicu predohrevu.
-> stepan: Tipoval bych do pálky filtrboxu - na připojení hadice předehřevu?
-> minno: A co to je za gumu?
27 ročná gumka doslúžila, tak kúpená nová
Ale je to asi nejaká druhoška, dostať ju tam bol celkom pôrod, ale za to konečne tam drží jak sa patrí....

Po skoro styroch rokoch som otvoril garaz usmial sa zavolal odtahovku a preniesol ju do servisu ze uz konecne by som ju mohol doskladat :)
A zistil som ze mi chyba polka auta :D
A zistil som ze mi chyba polka auta :D
-> LUKAS: k tomu musí být zapojené repraky aby to hrálo...
(nemohl jsem si nerýpnout se to nabízelo)





dneska som sa skušal rozchodit kamaratove autoradio ale zatial neuspešne sviti všetko funguje len nehra :/