
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes našli
-> Klubko_: Jo jo, ferity, k vidění třeba taky na kvalitnějších kabelech k monitoru... Slušnej VGA kabel má tloušťku škodováckýho svisláku a ferit asi jako jeho silentblok 

-> Klubko_: Tak tak, hi-tech.. seznam, pamatovák, hodiny, budík.. a tři baterie jak pětikoruny - ještě asi bude doma někde na dně šuplíku..
-> Jozka: za málo, rád poradim, když vím
apoň je vidět, že mi ty školy k něčemu byly 
diář Casio, no to už je pěkná historie. Pamatuju si, když ho tata používal v polovině 90. let jako telefonní seznam. To byl panečku HI-TECH


diář Casio, no to už je pěkná historie. Pamatuju si, když ho tata používal v polovině 90. let jako telefonní seznam. To byl panečku HI-TECH

-> Klubko_: Aha, dík.. už tyhlety vymoženosti moc nesleduju, bral jsem dle kabelu pro přenos dat k elektronickýmu diáři Casio z minulýho století..

-> Jozka: v tom válečku na kabelu elektronika nebývá. Jako může to být cokoli, nikdy nevíme, co si výrobce vymyslí, ale nejčastěj to je feritový váleček a slouží k zamezení šíření vysoko-frekvenčního rušení po kabelu.
-> dragon_cb_cz: / -> U-Geen: S kolegou máme aparátky (foťákem už by to dnes mnozí asi nenazvali) stejný, Canon-y A3100.. kabel má konce USB - cosi a asi nějakou inteligenci v takovým tom válečku na trase.. pravděpodobně bude jen někde pohozenej, zatím přenos pořeším čtečkou karet a budu čekat, zda se kabel někde nevynoří..
-> m8rinek 05.05.14 20:29:06: -> dragon_cb_cz: Ale to já taky - jeden pařez už na mne čeká v jedné garáži
A tenhle motor (ač jsem jej zatím neměl moc čas zkoumat) vypadá, že je po opravě - hlava a píst vypadají nově, nové je i řetězové kolečko...
Jen má ulomený jeden držák, ale uvidíme, co bude zač...

A tenhle motor (ač jsem jej zatím neměl moc čas zkoumat) vypadá, že je po opravě - hlava a píst vypadají nově, nové je i řetězové kolečko...

Jen má ulomený jeden držák, ale uvidíme, co bude zač...

-> Nwkt: Na Samsunga jsem nenašel v prodeji náhradní kabel. Je to nějakej atyp. :-/ Sice koupit lze, ale za cenu, která je vyšší, než hodnota foťáku. :-D
Naštěstí mám čtečku karet a tudíž kabel nepoužívám ani u zrcadlovky (která má mimochodem mini USB, jako asi všechny přístorje, který mám v batohu). Je to zbytečně zdlouhavá opreace, navíc když člověk tahá pár desítek GB...
Naštěstí mám čtečku karet a tudíž kabel nepoužívám ani u zrcadlovky (která má mimochodem mini USB, jako asi všechny přístorje, který mám v batohu). Je to zbytečně zdlouhavá opreace, navíc když člověk tahá pár desítek GB...
-> U-Geen: nemas tam nahodou kabel k Nikon Coolpix S1? :-D
-> Stepan FUN: tak on to neni problem, kabel nepouzivam, pouzivam ctecky v kompech.. jinak: Canon Ixus - nestandart, Olympus C-55 - nestandart, Pentax K200D - tusim nestandart, asi uz nefunkcni Olympus C220-Zoom miniUSB, mamy Sony - nestandart
-> m8rinek: A to já bych taky věděl 

-> Bukaj: Kdybys nevěděl co s motorem, tak já bych věděl :))).
-> Stepan FUN: Co má spešl Samsung?
-> U-Geen: Tak pokud nemáš samsung, tak je na 99% reálný ten kabel běžně koupit. :-D
-> U-Geen 05.05.14 16:36:27: Máš si kupovat foťáky
Mám doma taky 4 a všechny mají buď mini a nebo micro USB. 


...koupené v Německu - asi tehdy v československých mototechnách nebyly ani pod pultem

-> dragon_cb_cz 05.05.14 16:22:15: A plech čalounění C sloupku taky
Jinak já dneska dost zajímavejch věcí při úklidu jedné chaty...
...sedačky Octavia - jsou sice dost jeté, ale kdyby se někomu hodily za flašku Kofoly (a vlastní odvoz), tak možná by se z nich daly použít rámy s odpružením a koženkové části. Látkové části jsou asi nevyčistitelné, navíc opěradlo řidiče je prodřené. A pěna uvnitř je ztvrdlá a sype se...

Jinak já dneska dost zajímavejch věcí při úklidu jedné chaty...
...sedačky Octavia - jsou sice dost jeté, ale kdyby se někomu hodily za flašku Kofoly (a vlastní odvoz), tak možná by se z nich daly použít rámy s odpružením a koženkové části. Látkové části jsou asi nevyčistitelné, navíc opěradlo řidiče je prodřené. A pěna uvnitř je ztvrdlá a sype se...
-> dragon_cb_cz: tak to asi jo :) jinak z asi 4 fotaku co nam tu tak poruznu lezej ma standartni kabel jenom jeden :)
-> U-Geen: Když jinde píše, že to vyřešil zapůjčením od kolegy, tak předpokládám, že to bude nějakej obyč USB a ne žádný peklo...
-> dragon_cb_cz: odvazne tvrzeni :)
-> Jozka: Kabel k foťáku koupíš kdekoliv...
Konečně jsem v hloubi garáže našel dlouho hledané gumky - na přední okno a kolem kufru.. Dost blbý je ale to, že rovnováha v přírodě zůstala zachována - ztratil jsem jeden plech čalounění "C" sloupku a kabel k foťáku..



-> FORM - zlomená ojnice: www.sauto.cz/osobni/.../1
5156422?goFrom=lis... tady už bude taky zabava... začína mě to docela brát...
-> FORM - zlomená ojnice: Hrnků spousta, ale ty poníci se někde poztráceli....
-> FORM - zlomená ojnice: Bavilo, mě prostě automaty neoslovujou
-> Nwkt: Že tě baví kvrdlat s vařečkou.... Je teda pravda, že W8 je už na hranici, kdy by se dalo mluvit o autě, které nemusí být jen na přepravu ale i pro zábavu. Osobně bych zde bral automat a ve dtuhé garáži nejakou hadimršku s manuálem.
-> vhml: To se do Pašíka dělalo? Nemá je přehozené z nějaké vrcholové A6ky?
-> Pavel P..: Přestavba na ethanol nebo LPG by u tohoto motoru ještě měla být docela jednoduchá
Sedačky s doplatkem vyměníme....
-> vhml: To se do Pašíka dělalo? Nemá je přehozené z nějaké vrcholové A6ky?
-> Pavel P..: Přestavba na ethanol nebo LPG by u tohoto motoru ještě měla být docela jednoduchá

-> FORM - zlomená ojnice 04.05.14 21:39:56: jasně... když mi na to přidáš, budeš platit povinko a dotovat ropu.... klidně si to polepim i tvojí reklamou a dám hadrový lavice

-> FORM - zlomená ojnice 04.05.14 21:39:56: to ještě nemá ty správný sedačky, kolega má W8 s odvětrávanejma sedačkama 

-> FORM - zlomená ojnice: Bejt v manuálu ...
-> Pavel P..: A ty bys nechtěl koncernové vozidlo s dospělým motorem? Například: auto.bazos.cz/inzerat/...
/VOLKSWAGEN-PASSAT-40-W8-T
IPTRONIC-4-MOTION.php
Strašně nutně z toho potřebuju sedačky
Strašně nutně z toho potřebuju sedačky

-> Nwkt 04.05.14 21:34:36: zrejme jo , ale vzhľadom na nulové info som si nie istý
-> suri 04.05.14 21:20:34: To je zvětšenej 6.0 co se dával do Phaetonu?
-> FORM - zlomená ojnice 04.05.14 21:29:32: V6 a viac , to sú motory ...
-> suri: Johoho... kladivo na downsizing, pěkně klikovkou po hlavě, oroštovat a plamenem z výfuku upálit eko aktivisty
Ani jsem netušil, že se u koncernu nalézá takový pěkný motor. Já zatím zaspal v době 4.0 W8.

-> FORM - zlomená ojnice 04.05.14 21:18:52: Audiny sú mimo mňa , tým nehovorím že za A8L 6,3FSI W12 by som sa hanbil ...
-> suri: Je pravda, že kdejaká RS6 nebo R8 bude mít asi větší, ale to už je mimo můj obzor :-)
-> FORM - zlomená ojnice: Jo Zhejiang je z PRC a taky vlastníkem automobilky Volovo.
Zbytek věty je nějak úplně mimo debatu :-) ,ale taky bych nehledal.

Zbytek věty je nějak úplně mimo debatu :-) ,ale taky bych nehledal.
-> FORM - zlomená ojnice 04.05.14 21:11:50: Cupry mali aj viacpiestikové ale rozmerovo tuším podobné , samozrejme audiny mali aj iné väčšie ... mne toto stačí :D
-> suri: Jojo, 3.6 ka má moc pěkné brzdy, větší už se v koncernu na osobáky dávají jen na Porsche? Myslím, že jsem viděl nějaké 350 ky s šestipístkovými brzdiči a monstrózními destičkami :-)
-> Nwkt: B5.5 měla také všechny motory podél i když se jednalo třeba o modernější 2.0 TDi, které už se používalo jinde napříč.
-> Hurdis: Zhejiang Geely je nějaká čínská automobilka? Oni neexportují do evropy nebo prostě žádné auto nedokázalo dojet až sem? Ale jinak samozřejmně, najde se i pár povedených čtyřválců, jen bych je asi nehledal například u Forda :-D
-> Nwkt: B5.5 měla také všechny motory podél i když se jednalo třeba o modernější 2.0 TDi, které už se používalo jinde napříč.
-> Hurdis: Zhejiang Geely je nějaká čínská automobilka? Oni neexportují do evropy nebo prostě žádné auto nedokázalo dojet až sem? Ale jinak samozřejmně, najde se i pár povedených čtyřválců, jen bych je asi nehledal například u Forda :-D
-> FORM - zlomená ojnice: to by ale znamenalo že musí vydržet o dost víc než ten pětihrnek,takže až potkáš V6 s víc jak míčem kilometrů tak to chci vědět první
-> Stepan FUN: půlmotory ano,ale odzkoušené...)



-> Stepan FUN: půlmotory ano,ale odzkoušené...)
-> Nwkt: neměl
-> FORM - zlomená ojnice: Věděl jsem, že SUPy byly podélný, ale nebyl jsem si jistej že úplně všechny... Zase tolik jsem jich nepáchal a tak dalece mě to nezajímalo.
-> FORM - zlomená ojnice: Ale tak některý "polomotory" jsou povedený. Co by bez nich bylo takový Quattro Coupé, STčko nebo nezanedbatelná část modelů Zhejiang Geely?
-> FORM - zlomená ojnice: Neměl B5.5 i příčný motory?
-> FORM - zlomená ojnice: Ale pětitaktní motor je česká specialita. :-D Po každým taktu následuje pauza. :-D
-> Stepan FUN: U koncepce B5, C5, S1 jsou vždy podélné a nezáleží na tom, zda li má motor 4, 6 nebo 8 válců.
-> FORM - zlomená ojnice 04.05.14 20:52:52: 3,6 má malé brzdy , vpredu 345 a vzadu 310 chladák
-> myschaak AZNP K.Hora: Já ti nevím, máš snad pětitaktní motor? Jeden se zajisté bude flákat a proto ti to nejede. Myslím, že ideální počet je 8 případně 12, zatím je třeba se tomu co nejvíce přibližovat 
