-> Nwkt: Na Samsunga jsem nenašel v prodeji náhradní kabel. Je to nějakej atyp. :-/ Sice koupit lze, ale za cenu, která je vyšší, než hodnota foťáku. :-D
Naštěstí mám čtečku karet a tudíž kabel nepoužívám ani u zrcadlovky (která má mimochodem mini USB, jako asi všechny přístorje, který mám v batohu). Je to zbytečně zdlouhavá opreace, navíc když člověk tahá pár desítek GB...
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes našli
-> U-Geen: nemas tam nahodou kabel k Nikon Coolpix S1? :-D
-> Stepan FUN: tak on to neni problem, kabel nepouzivam, pouzivam ctecky v kompech.. jinak: Canon Ixus - nestandart, Olympus C-55 - nestandart, Pentax K200D - tusim nestandart, asi uz nefunkcni Olympus C220-Zoom miniUSB, mamy Sony - nestandart
-> m8rinek: A to já bych taky věděl 

-> Bukaj: Kdybys nevěděl co s motorem, tak já bych věděl :))).
-> Stepan FUN: Co má spešl Samsung?
-> U-Geen: Tak pokud nemáš samsung, tak je na 99% reálný ten kabel běžně koupit. :-D
-> U-Geen 05.05.14 16:36:27: Máš si kupovat foťáky
Mám doma taky 4 a všechny mají buď mini a nebo micro USB. 


...koupené v Německu - asi tehdy v československých mototechnách nebyly ani pod pultem

-> dragon_cb_cz 05.05.14 16:22:15: A plech čalounění C sloupku taky
Jinak já dneska dost zajímavejch věcí při úklidu jedné chaty...
...sedačky Octavia - jsou sice dost jeté, ale kdyby se někomu hodily za flašku Kofoly (a vlastní odvoz), tak možná by se z nich daly použít rámy s odpružením a koženkové části. Látkové části jsou asi nevyčistitelné, navíc opěradlo řidiče je prodřené. A pěna uvnitř je ztvrdlá a sype se...

Jinak já dneska dost zajímavejch věcí při úklidu jedné chaty...
...sedačky Octavia - jsou sice dost jeté, ale kdyby se někomu hodily za flašku Kofoly (a vlastní odvoz), tak možná by se z nich daly použít rámy s odpružením a koženkové části. Látkové části jsou asi nevyčistitelné, navíc opěradlo řidiče je prodřené. A pěna uvnitř je ztvrdlá a sype se...
-> dragon_cb_cz: tak to asi jo :) jinak z asi 4 fotaku co nam tu tak poruznu lezej ma standartni kabel jenom jeden :)
-> U-Geen: Když jinde píše, že to vyřešil zapůjčením od kolegy, tak předpokládám, že to bude nějakej obyč USB a ne žádný peklo...
-> dragon_cb_cz: odvazne tvrzeni :)
-> Jozka: Kabel k foťáku koupíš kdekoliv...
Konečně jsem v hloubi garáže našel dlouho hledané gumky - na přední okno a kolem kufru.. Dost blbý je ale to, že rovnováha v přírodě zůstala zachována - ztratil jsem jeden plech čalounění "C" sloupku a kabel k foťáku..



-> FORM - zlomená ojnice: www.sauto.cz/osobni/.../1
5156422?goFrom=lis... tady už bude taky zabava... začína mě to docela brát...
-> FORM - zlomená ojnice: Hrnků spousta, ale ty poníci se někde poztráceli....
-> FORM - zlomená ojnice: Bavilo, mě prostě automaty neoslovujou
-> Nwkt: Že tě baví kvrdlat s vařečkou.... Je teda pravda, že W8 je už na hranici, kdy by se dalo mluvit o autě, které nemusí být jen na přepravu ale i pro zábavu. Osobně bych zde bral automat a ve dtuhé garáži nejakou hadimršku s manuálem.
-> vhml: To se do Pašíka dělalo? Nemá je přehozené z nějaké vrcholové A6ky?
-> Pavel P..: Přestavba na ethanol nebo LPG by u tohoto motoru ještě měla být docela jednoduchá
Sedačky s doplatkem vyměníme....
-> vhml: To se do Pašíka dělalo? Nemá je přehozené z nějaké vrcholové A6ky?
-> Pavel P..: Přestavba na ethanol nebo LPG by u tohoto motoru ještě měla být docela jednoduchá

-> FORM - zlomená ojnice 04.05.14 21:39:56: jasně... když mi na to přidáš, budeš platit povinko a dotovat ropu.... klidně si to polepim i tvojí reklamou a dám hadrový lavice

-> FORM - zlomená ojnice 04.05.14 21:39:56: to ještě nemá ty správný sedačky, kolega má W8 s odvětrávanejma sedačkama 

-> FORM - zlomená ojnice: Bejt v manuálu ...
-> Pavel P..: A ty bys nechtěl koncernové vozidlo s dospělým motorem? Například: auto.bazos.cz/inzerat/...
/VOLKSWAGEN-PASSAT-40-W8-T
IPTRONIC-4-MOTION.php
Strašně nutně z toho potřebuju sedačky
Strašně nutně z toho potřebuju sedačky

-> Nwkt 04.05.14 21:34:36: zrejme jo , ale vzhľadom na nulové info som si nie istý
-> suri 04.05.14 21:20:34: To je zvětšenej 6.0 co se dával do Phaetonu?
-> FORM - zlomená ojnice 04.05.14 21:29:32: V6 a viac , to sú motory ...
-> suri: Johoho... kladivo na downsizing, pěkně klikovkou po hlavě, oroštovat a plamenem z výfuku upálit eko aktivisty
Ani jsem netušil, že se u koncernu nalézá takový pěkný motor. Já zatím zaspal v době 4.0 W8.

-> FORM - zlomená ojnice 04.05.14 21:18:52: Audiny sú mimo mňa , tým nehovorím že za A8L 6,3FSI W12 by som sa hanbil ...
-> suri: Je pravda, že kdejaká RS6 nebo R8 bude mít asi větší, ale to už je mimo můj obzor :-)
-> FORM - zlomená ojnice: Jo Zhejiang je z PRC a taky vlastníkem automobilky Volovo.
Zbytek věty je nějak úplně mimo debatu :-) ,ale taky bych nehledal.

Zbytek věty je nějak úplně mimo debatu :-) ,ale taky bych nehledal.
-> FORM - zlomená ojnice 04.05.14 21:11:50: Cupry mali aj viacpiestikové ale rozmerovo tuším podobné , samozrejme audiny mali aj iné väčšie ... mne toto stačí :D
-> suri: Jojo, 3.6 ka má moc pěkné brzdy, větší už se v koncernu na osobáky dávají jen na Porsche? Myslím, že jsem viděl nějaké 350 ky s šestipístkovými brzdiči a monstrózními destičkami :-)
-> Nwkt: B5.5 měla také všechny motory podél i když se jednalo třeba o modernější 2.0 TDi, které už se používalo jinde napříč.
-> Hurdis: Zhejiang Geely je nějaká čínská automobilka? Oni neexportují do evropy nebo prostě žádné auto nedokázalo dojet až sem? Ale jinak samozřejmně, najde se i pár povedených čtyřválců, jen bych je asi nehledal například u Forda :-D
-> Nwkt: B5.5 měla také všechny motory podél i když se jednalo třeba o modernější 2.0 TDi, které už se používalo jinde napříč.
-> Hurdis: Zhejiang Geely je nějaká čínská automobilka? Oni neexportují do evropy nebo prostě žádné auto nedokázalo dojet až sem? Ale jinak samozřejmně, najde se i pár povedených čtyřválců, jen bych je asi nehledal například u Forda :-D
-> FORM - zlomená ojnice: to by ale znamenalo že musí vydržet o dost víc než ten pětihrnek,takže až potkáš V6 s víc jak míčem kilometrů tak to chci vědět první
-> Stepan FUN: půlmotory ano,ale odzkoušené...)



-> Stepan FUN: půlmotory ano,ale odzkoušené...)
-> Nwkt: neměl
-> FORM - zlomená ojnice: Věděl jsem, že SUPy byly podélný, ale nebyl jsem si jistej že úplně všechny... Zase tolik jsem jich nepáchal a tak dalece mě to nezajímalo.
-> FORM - zlomená ojnice: Ale tak některý "polomotory" jsou povedený. Co by bez nich bylo takový Quattro Coupé, STčko nebo nezanedbatelná část modelů Zhejiang Geely?
-> FORM - zlomená ojnice: Neměl B5.5 i příčný motory?
-> FORM - zlomená ojnice: Ale pětitaktní motor je česká specialita. :-D Po každým taktu následuje pauza. :-D
-> Stepan FUN: U koncepce B5, C5, S1 jsou vždy podélné a nezáleží na tom, zda li má motor 4, 6 nebo 8 válců.
-> FORM - zlomená ojnice 04.05.14 20:52:52: 3,6 má malé brzdy , vpredu 345 a vzadu 310 chladák
-> myschaak AZNP K.Hora: Já ti nevím, máš snad pětitaktní motor? Jeden se zajisté bude flákat a proto ti to nejede. Myslím, že ideální počet je 8 případně 12, zatím je třeba se tomu co nejvíce přibližovat 

-> myschaak AZNP K.Hora: Tyhle půlmotory s lichým počtem válců...
-> FORM - zlomená ojnice: víš že starší koncerny se správným počtem hrnků jich mají jen pět a jsou v řadě???



-> Hurdis: Jak navíc... :-D I starší koncerny se správným počtem hrnků umožňují osadit šestnáctky, šestivály mají většinou 312 mm kotouče. Nové šestihrnky (např. 3.6 FSi) mají větší kotouče, vyžadují sedmnáctky, ale zase už jsou příčně uložené. :-)
-> Hurdis: Minimálně v první verzi tomu tak je. A nejsem si jistej, že ty 2 hrnky "navíc" jsou důvodem k podélný motorizaci. Mám za to, že i 4V je v tomhle modelu podélnej.
-> Stepan FUN: Jako to se dvěma hrnky do foroty? To má tak malý kola?
-> Hurdis: Myslím, že zde byl podélnou motorizací myšlen předohrab, u kterýho musíš kvůli výměně rozvodů demontovat chladičovku... ;-)
-> Hurdis: jo taaaak.... že bych si ho jako někde vykopal? hm ještě jsem ale žádnýho zakopanýho nenašel
