skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes našli
-> FORM - zlomená ojnice 04.05.14 21:11:50: Cupry mali aj viacpiestikové ale rozmerovo tuším podobné , samozrejme audiny mali aj iné väčšie ... mne toto stačí :D
-> suri: Jojo, 3.6 ka má moc pěkné brzdy, větší už se v koncernu na osobáky dávají jen na Porsche? Myslím, že jsem viděl nějaké 350 ky s šestipístkovými brzdiči a monstrózními destičkami :-)
-> Nwkt: B5.5 měla také všechny motory podél i když se jednalo třeba o modernější 2.0 TDi, které už se používalo jinde napříč.
-> Hurdis: Zhejiang Geely je nějaká čínská automobilka? Oni neexportují do evropy nebo prostě žádné auto nedokázalo dojet až sem? Ale jinak samozřejmně, najde se i pár povedených čtyřválců, jen bych je asi nehledal například u Forda :-D
-> Nwkt: B5.5 měla také všechny motory podél i když se jednalo třeba o modernější 2.0 TDi, které už se používalo jinde napříč.
-> Hurdis: Zhejiang Geely je nějaká čínská automobilka? Oni neexportují do evropy nebo prostě žádné auto nedokázalo dojet až sem? Ale jinak samozřejmně, najde se i pár povedených čtyřválců, jen bych je asi nehledal například u Forda :-D
-> FORM - zlomená ojnice: to by ale znamenalo že musí vydržet o dost víc než ten pětihrnek,takže až potkáš V6 s víc jak míčem kilometrů tak to chci vědět první
-> Stepan FUN: půlmotory ano,ale odzkoušené...)



-> Stepan FUN: půlmotory ano,ale odzkoušené...)
-> Nwkt: neměl
-> FORM - zlomená ojnice: Věděl jsem, že SUPy byly podélný, ale nebyl jsem si jistej že úplně všechny... Zase tolik jsem jich nepáchal a tak dalece mě to nezajímalo.
-> FORM - zlomená ojnice: Ale tak některý "polomotory" jsou povedený. Co by bez nich bylo takový Quattro Coupé, STčko nebo nezanedbatelná část modelů Zhejiang Geely?
-> FORM - zlomená ojnice: Neměl B5.5 i příčný motory?
-> FORM - zlomená ojnice: Ale pětitaktní motor je česká specialita. :-D Po každým taktu následuje pauza. :-D
-> Stepan FUN: U koncepce B5, C5, S1 jsou vždy podélné a nezáleží na tom, zda li má motor 4, 6 nebo 8 válců.
-> FORM - zlomená ojnice 04.05.14 20:52:52: 3,6 má malé brzdy , vpredu 345 a vzadu 310 chladák
-> myschaak AZNP K.Hora: Já ti nevím, máš snad pětitaktní motor? Jeden se zajisté bude flákat a proto ti to nejede. Myslím, že ideální počet je 8 případně 12, zatím je třeba se tomu co nejvíce přibližovat 

-> myschaak AZNP K.Hora: Tyhle půlmotory s lichým počtem válců...
-> FORM - zlomená ojnice: víš že starší koncerny se správným počtem hrnků jich mají jen pět a jsou v řadě???



-> Hurdis: Jak navíc... :-D I starší koncerny se správným počtem hrnků umožňují osadit šestnáctky, šestivály mají většinou 312 mm kotouče. Nové šestihrnky (např. 3.6 FSi) mají větší kotouče, vyžadují sedmnáctky, ale zase už jsou příčně uložené. :-)
-> Hurdis: Minimálně v první verzi tomu tak je. A nejsem si jistej, že ty 2 hrnky "navíc" jsou důvodem k podélný motorizaci. Mám za to, že i 4V je v tomhle modelu podélnej.
-> Stepan FUN: Jako to se dvěma hrnky do foroty? To má tak malý kola?
-> Hurdis: Myslím, že zde byl podélnou motorizací myšlen předohrab, u kterýho musíš kvůli výměně rozvodů demontovat chladičovku... ;-)
-> Hurdis: jo taaaak.... že bych si ho jako někde vykopal? hm ještě jsem ale žádnýho zakopanýho nenašel

-> Pavel P..: Tak to mne ani nenapadlo. Při té spoustě Kapitanu, Rekordů, Olympií, Consulů a já nevím čeho ještě pozůstatků se dá vydetektorovat :-))
-> Hurdis: no žiguláka nechci.... ani toho baworskýho

-> Pavel P..: Podélná motorizace? Tak snad ještě s kardankou a diferákem vzadu. 

-> FORM - zlomená ojnice: všechno bude... asi je to nějaký znamení
-> castrol 03.05.14 23:52:04: uvidíš
-> Matsoft: narváno... jsou vyskladněný na střeše 130 v garage

-> castrol 03.05.14 23:52:04: uvidíš

-> Matsoft: narváno... jsou vyskladněný na střeše 130 v garage

Asi předevčírem.. blbýho ptáka přímo na "pracovišti" - v tom řízlým prahu si snesl asi tři vejce a teď posedává na plotě a ustavičně mi nadává, že ho vyrušuju při hnízdění..
-> Pavel P..: spravne, narvi si ty 16 na 130. :-D
-> Pavel P..: kurna co to chces dotiahnut
?

-> Pavel P..: Už by bylo na čase aby jsi k pneumatikám obstaral i zbylé příslušenství s podélně uloženým motorem :-)
-> havlik: jasný... a hned můžu jet do Doks, tam je úspěch votuzingu zaručen
-> Nwkt: octávka je k prdu
-> castrol: obávám se že už ne....
-> myschaak AZNP K.Hora: tebe zapálim ty malá kryso!

-> Nwkt: octávka je k prdu

-> castrol: obávám se že už ne....

-> myschaak AZNP K.Hora: tebe zapálim ty malá kryso!

-> Pavel P.. 03.05.14 18:22:25: to by se m hodilo na RS takovyhle nález:)
-> havlik: -> Nwkt: -> castrol: určitě potřebuje rozdělat oheň pod feldou




-> Pavel P..: bude to vobec skodovka ?
-> Pavel P..: Koupíš oktávku?
-> Pavel P..: koupíš 16 na feldu:))
dneska ráno u popelnice......... 205/55 R16 Pirreli P7, všechny maj přes 5mm a nejsou nijak poškozený, výroba 2009,.....a zřejmě se budou i brzo hodit :-))
-> Bukaj: moje schránka to ale není, takže pokud by chtěl někdo ze zdejších výhružné dopisy tak tam nee ;)
Včera večer, když jsem šel na zkoušku se sborem jsem ve vestibulu jednoho pražského gymnázia našel toto: 

-> m8rinek 27.04.14 18:12:49: Souhlas...
Ono teda ruku na srdce, já nevidím žádnou hádku ani po mém příspěvku. Jde o diskuzi, nikomu nikdo sprostě nenadával, takže to s hádkou má společného asi tolik co tenhle zbytek palety s mýma "kozičkama"

Ono teda ruku na srdce, já nevidím žádnou hádku ani po mém příspěvku. Jde o diskuzi, nikomu nikdo sprostě nenadával, takže to s hádkou má společného asi tolik co tenhle zbytek palety s mýma "kozičkama"


Při bližším ohledání.... By jste nevěřili, ale bylo to tam... Asi místní tuner :)))
-> m8rinek: ticho tam
lebo ťa presuniem do hádky m8rinek vs zbytek virtu 


-> minno: Ale hovno, fotka byla dobře míněná a s hádkou nemá nic společnýho...
-> m8rinek: hádka začala fotkou.
-> minno: Hele, nevim proč je v hádkách přesunuta i moje fotka a komentáře až po Tunerův. Možná by stálo za to používat i to na krku a ne jen přesouvat jak o život...
-> All: Hádka presunutá sem: skoda-virt.cz/cz/.../1527
08-t-2-vs-vetev
Uff.. NALEZENO! Včera v podstatě s pauzama celej den a dnes od 8h doteď jsem hledal zelený karty od tří aut - 1x rozpracovaný, 1x ještě zazimovaný a to poslední.. s tím jsem od ledna jezdil na starou, což jsem zjistil v pátek s malou pomocí hlídky PČR..
Jinak moc pěkná situace - dnes ráno tedy všechny 4. auta "nepojízdný", neb na 4th skončila 26.4. technická. A aby to bylo komplet, tak na vleku byla poslední STK 26.4.2010..
Jinak moc pěkná situace - dnes ráno tedy všechny 4. auta "nepojízdný", neb na 4th skončila 26.4. technická. A aby to bylo komplet, tak na vleku byla poslední STK 26.4.2010..

-> Bukaj: Neboj, já o těch dílech na ladovky moc dobře vím... perfektní záminka pro výsadek Spetsnaz 

-> dragon_cb_cz: Rusi tu nejsou, jen občas mravenci v kredenci

-> Bukaj: Neboj, nejsem, jinak už bych volal Vladimiru Vladimiroviči že v Černíkách trápíš ruskou menšinu 

-> dragon_cb_cz: Nebuď takový prchavý

-> Bukaj: To tě bude mrzet, zahradníku 

-> dragon_cb_cz: Kopat nebudu, nechci, aby z Tebe byl knipl...
