Problematika Htp

prohledat
209 příspěvků (zobrazeno 51 až 100) od 04.10.2007 do 09.10.2007, založil/a davidm29 - zrušená registrace
řadit dle data
11:01:26
05.10.2007
Honza "Bobr"
-> DuriQ: Proto mám v zásobě 66kW z japonska . . .

-> Labros: Krásně řečeno . . .

-> Milos: Osobně se mi už nelíbi ten lichý počet válců, i když zase Volvo vyrábí poměrně slušné R5 . . . a vw taky, viz 2.5 tdi v T4 a posléze ten nejnovější v R5 tdi PD v T5 a Touaregu . . .
10:55:35
05.10.2007
Labros
Já najezdil s různýma hátépéčkama dohromady nějakých 10.000km většinou po dálnici, něco málo po městě a mimo město. Je pravda, že s tou 40kW jsem nemohl na rozjezdu dohonit formana. Ale ta 47kW je na tom líp. Zvuk to má opravdu tříválcovej jak Wartburg, je třeba si zvyknout (jestli to jde.) Nijak zvlášť to na volnoběh nevibrovalo. Škodovka se mi klepe víc. Přesnost kvaltů je úžasná, přesnější to řazení snad už ani být nemůže. Cítím se v tom tak trochu jako v nějakým bakelitovým království, všude v interiéru jsou černý tvrdý ošklivý plasty. Stotříca teda vypadá uvnitř podle mě líp. Spotřebu jsem měl vždycky dobrou, na daný trati s převahou dálnice (130-140km/h) jsem měl vždycky kolem 7l/100 a to i s klimatizací. Teď stejnou trasu jezdím s deset let starou Hondou se základním motorem 1,4 se stejnou spotřebou. Fábku bych si taky nekoupil vzhledem ke svým tělesným proporcím. Ale jízdní vlastnosti podle mě nemá špatný, je úplně úžasný jak do zatáček chodí rovně, není náznak náklonu, samozřejmě pokud nejde o nějaký extrém. Při vyhýbacím manévru se mi zdá naprosto jistá, a to i oproti Hondě s víceprvkovou nápravou vzadu a lichoběžníkem vpředu. Já bych tu fábku prostě nepomlouval, kdo není nějaký extra fanda do aut, chce poměrně spolehlivý nereznoucí auto, nemá rodinu a nevozí moc věcí, tak není důvod proč ho od fábky odrazovat. Jak říkáte, že se musí vytáčet: Ano, jede od tří tisíc výš, ale od čtyř tisíc už zase začíná vadnout, takže těžko říct, jestli je to High torque, nebo Low torque.
10:54:13
05.10.2007
DuriQ
Honza "Bobr": to mi pri ako "pockaj kym si zozenem hono-plan" -40-
10:52:29
05.10.2007
Milos
-> Honza "Bobr": mas aj ty pravdu, ale otazka znela co vy na HTP, jasne ze kdyz budes honit ten 3valec tak nic dobre z toho nekouka, a spotreba to neni
a zase si myslim ze co se trvacnosti tyce, tak ten 4v1.0 je asi lepsi volba jak 3v1.2
10:39:21
05.10.2007
Honza "Bobr"
-> Milos: Počkej až seženu převodovku!1 1 1
10:38:19
05.10.2007
Honza "Bobr"
Ještě čistě OT k počtu válců či objemu, asi tři roky nazpět se jeden můj kamarád pokoušel s citroënem ax 1.1 stíhat na D1 octu 1.9tdi . . . do 160km/h se ho držel až trochu nepříjemně, 170 už nám ujížděl a ve 180 přidřel motor. Jeden spolužák ze školy měl clio2 1.2ku, napodobeninu williamsu, jak ten mu dával . . . htp nemělo šanci. Pokud jste někdy někdo kdy jel v oplu corsa A se 4q v 1.2, tak víte, že ze semaforu tohle autíčko dokázalo zmizet jako první. To samý suzuki swift 1.3 nebo micra 1.4 - všechno malý sráče s dynamikkou šestiválce . . . ať si třeba v Bouli udělaj 800cm3 jako matiz, ale ať to udělaj pořádně a ve stejný kvalitě jako udělali ty smradlavý nafty . . .

Kdysy totiž někdo řekl, vyrobím auto, vydělám prachy. Pak přišel koncern a řekl si, udělám pasráč, ale budu na to dělat hromady ND a budu obelhávat lidi reklamou a vydělám víc prachů než kdo jinej . . .
10:33:18
05.10.2007
Milos
-> Honza "Bobr": sak to je to, 136kw kere nejedou alebo 47kw kere jedu ?47
10:31:58
05.10.2007
Milos
mne akurat vadi za ta fabka zere viac jak rapida a o dost viac,
ale kua ked sa najde kkt ktori trepe picoviny proti skodofkam, zastanem si skodofku, ked taky co proti fabiam, zastanem si fabiu, ale nebudem tvrdit ze skoda 120 je lepsia alebo jej motor oproti novej fabke, alebo ze fabka je lepsia orpti novemu bawu, uznam normal vec a nebudem si trhat srdce za okridlenu slepicu1
10:31:48
05.10.2007
DuriQ
Honza "Bobr": kone moje hije -40-
10:26:32
05.10.2007
Honza "Bobr"
-> Milos: R6 2746 cm3 a 136kW . . . ale momentálně se na ně můžu tak akorát koukat . . . 10 . . . ale když jezdily . . . 18l/100km no problema1
10:25:33
05.10.2007
DuriQ
Milos: jj alebo sak mozme porovnavat napr. ariel atom a ejctipi -40- co bude lepsie lepsie ... jaj mno tak to zase bude inym vadit ze to nema strechu a ani celne okno 40
10:23:32
05.10.2007
Mr.Lumpy
-> Milos: jj souhlasim s tebou. Vono jestli auto jede nebo ne záleží taky na řidiči...
10:23:16
05.10.2007
DuriQ
Honza "Bobr": ono to ide ale musis ist sam max ty a spolujazdec potom je uz celkom citit kazdeho pasaziera... ale ono to je motor do mesta a na kludnu jazdu rozhodne neni robeny na dlhe dialnicne trate ale do mesta je uplne super...
haso: sak nebud jak saso 40 preco by si mal qvaltovat jak zeravi 1 ono to ide uplne v pohode s lahkou nohou aj pri tej 60ke a ked tomu chces ubalit tak daj o 2q nizsie a potiahni si ju tak do 5.5-6tis a uvidis ze taha 1
10:18:31
05.10.2007
Milos
-> Honza "Bobr": tak ano, ked porovnas napr 6v 2,5l a 3v 1,2 mas pravdu
10:10:37
05.10.2007
Honza "Bobr"
-> Milos: Skodovku nemam a dovoluji si tvrdit, že htpečko prostě nejede. Fartig!
09:59:48
05.10.2007
Milos
takze som to docital aj ja celu diskusiu, a to mi je zas reci pri.ebanych, by som chcel videt keby kademu zvas miesto skodofky dali fabku novu, ci by ste nechceli, skoda pisat nieco konkretnejsie lebo fseci mate urcite skodofky bezproblemov a pod, ale to je blbost lebo to by bol cely virt s prazdnym forom o opravach1
takto na mojej 1,4mpi mam odjazdene 80t km, na 120 podobne a na rapide tak 20t,
ked som si sadol z tej fabky do 120ky tak rozdiel veliky, samozrejme + pre fabiu, ale prii presadnuti do rapidy nebol ten rozdiel az tak znatelny. fabka je v serii, rapid v podstate tiez, az na to ze vsetko az na prevodofku je max 2rocne
podme k tej HTP, kolega ma, jazsim na nej aj ja, je tam citit rozdiel uz pri pojizdani pri pustenej spojke a bez plynu, 1,4 "taha na volnobehu" oproti tej 1,2HTP, ale osobne by som bral tu HTP, ta 1,4 zere jak svina aj v meste aj mimo, takze ziadna vyhra,
takisto som jazdil v 1,9sdi o ktorom takisto kazdy hovori ze je lenivy stacilo by mi to
-> haso: z teba stryc nebude nikdy si sadni do skodofky starej v autoskole napr co ma 170tkm a potom hovor o spojke a vsetkom, porovnavas picoviny
takisto vsetci, vy si myslite ze nic nejede a tak, urcite vsetci mate formulu skoda
09:45:12
05.10.2007
DuriQ
heh ked som kedysik pisal ze HTPcko zere jak kiselina tak tu na mna kazdy kukal jak baca do novin 40 osobne sa mi lepsie jazdi na htpcku ako na 1.4 16V 59kw ? to je fuk... to Hejctipii je dobre v tom ze sa da tak lahko tocit vdaka prevodovke : )) od tych 3500 sa to uz hybe... a da sa zajazdit dobra spotreba aj vo vyssich rychlostiach ale ne na dialnici neviem preco ale tam to paradoxne kyselinarsky zere 40 v meste sa da zajazdit krasna spotreba... coz sa o 1.4 povedat neda... a na ten vysavacovy zvuk sa da zvyknut... asi najlepsia volba fobiackych motor je 1.4tdi a 1.9tdi-sdi... osobne som bol celkom prekvapeny ako pekne beha ta 1.4tdi a celkom rozumnu ropu 40
09:32:50
05.10.2007
Syny
HTP ma samozrejme 5ti kvalt - sem se preklep...
09:31:02
05.10.2007
Syny
-> Pedros 04.10.07 18:59:06: To je pravda ale neporovnavej to se svoji... HTP ma 4ti kvalt a vic kW net 120... Ja byh to porovlan se 120LS s 5q... A to myslim ze by s tim HTP mela docela problemy... Je pravda ze mi tenhle vytvor jednou nemilosrdne predjel ale bylo to tim ze mi dosli kvalty... 4ka vytocena na 5000ot a uz sem se na to radsi vykaslal... Mit jeste v zaloze 5ku tak sem mu to za chvilku vracel...
08:58:33
05.10.2007
Nwkt
-> MATTESS: Každopádně v kopci na dálnici má HTP mírně navrch, doufam, že s novym motorem mi to pojede líp 1
08:36:47
05.10.2007
MATTESS
-> U-Geen: mě předjela ve středu fabka HTP na dálnici, jel jsem asi 145 (octa 1,9 TDi) a docela uháněl. Ale přišel kopec a nějak ztratila dech. Pak už jsem jí neviděl.
A když jsem se byl s ní zvézt, myslel jsem, že by to i stačilo, ale asi ne. Zdálo se mi, že mi rapid jede líp1
08:00:08
05.10.2007
U-Geen
HTPcko (kombi cili cerveny P jako Power) mame v praci a neni to tak spatny... na nejaky popojizdeni asi dobra volba... nicmene mame tu taky Stilo 1.2 16V a to mi sedi nejak lip.
07:56:07
05.10.2007
Honza "Bobr"
Prej nevidim na kapotu . . . no, je pravda, že když mi na Medvíděti ukradli ten zaměřovač a nebylo naopak vidět kde ta kapota končí, tak jsem docenil tuhost tej chromovanej traverzy vpředu místo plastového nárazníku . . . ale ten majitel favorita už to nadšení nezdílel.

BTW, kapota u fabie sice vidět neni, ale je tam, tak počítej cca 1.2 metru před spodním prahem okna by mělo být volno, aby si nic neodřel. Ti vyšší a objemější z nás mají v tom voze míň místa, to je fakt, ale jak tu někdo řekl, lidi jsou ovce, tak si to koupěj.

Servisní sítí šajzofka nemá v tom našem kocourkově konkurenci a i ty fobie už opraví leckdo za pár kč, hlavně strojní části. Jen je pravdou, že všechny ty čidla, senzory a váhy bůhvíčeho jsou k hovnu, stejně jako ty zapalovací moduly, protože za to chce Boleslav neskutečný peníze a furt se něco sere. Stačí jedno debilní čidlo a auto nikam nejede.

V podniku máme spoustu novejch fábií 1.4 16V 55 kW a spousta lidí říká zlatá felinka . . .
23:12:59
04.10.2007
zdenekz
-> King: a je nenapravitelnej.Styl jízdy doktora z Vesničky mí střediskový,poráde čumí po vejrech a nemá čas se věnovat co se děje na silnici.
23:10:10
04.10.2007
King
-> zdenekz: ..a jak bonus se při nárazu může kochat pocitem volantový tyče v žaludku :)
23:08:39
04.10.2007
King
-> bitmap: ...a nebo za b) vyhodit přední sedačku a řídit ze zadu :)
-> Mr.Lumpy: Věřím, že děda 40 let neboural. Můj tchán taky 30 let neboura - problém je v tom že to co on odjezdil od 70. let, já nakroutím za 2 roky4 Nikomu nic nevnucuju, ale posadit se "správně" za volant je minimum, co můžeš pro bezpečnost udělat. Můžeme sice polemizovat, co je ten správnej posez a úchop volantu, ale rozhodně to není to, co se učilo v 60. letech, kdy volanty měli průměr jak kolo od traktoru a kulturisti byli za volantem ve výhodě 4
23:02:49
04.10.2007
zdenekz
-> King: tento případ je u nás,švagr je takovej objemnější a menší a já vyšší trochu hubenější.Když sednu po něm do auta,tak tam nemůžu vlízt,vadí mi volant.Jak se tam naskládá to mi nejde do hlavy.Ale je pravda,že ho za zimu taháme tak 3x-4x ze škarpy a jednou auto zdemoloval.Nestačí reagovat,když je na tom volantě namáčknutej.
22:58:43
04.10.2007
bitmap - zrušená registrace
-> King: ja to rikam porad, ze spravne velikej chlap, ma ve facku operku hlavy az za B sloupkem 3
22:58:25
04.10.2007
Mr.Lumpy
-> King: no já mám asi necelejch 170 cm čepici nenosim a nejezdim s volantem na panděru - volant mám dost daleko od sebe a děda za čtyřicet let neboural.
22:56:13
04.10.2007
King
-> bitmap: To mám taky - zadní doraz a sklon o něco větší než v normálním autě - jinak to nejde :)
22:54:52
04.10.2007
zdenekz
-> Don Carlos: jo tááák3 3 3
22:54:16
04.10.2007
King
-> Mr.Lumpy: Kdybych si moh vybrat, tak subjektivně bych nejradši ležel :) Ale existuje cosi jako optimum pro nejlepší ovladatelnost auta (vč. krizovek) a právě "dálkový" řidiči a čepičáři, co pro pocit jistoty potřebujou lechtání volantu na bříšku, pak čuměj jak puci, když maj vyřeši nějakou prekérnější situacičku....
22:50:22
04.10.2007
bitmap - zrušená registrace
-> King: to presne nevim, ale neco ke 190cm. Ja kdyz mam prilis kolmo operadlo, tak mam moc skrceny nohy, kteryzto me pak bolej a kolena mi vadej pri smatrani kolem lucasu :)
22:49:48
04.10.2007
Mr.Lumpy
-> King: no myslim si že je to jak to různejm lidem vyhovuje táta jezdí daleko od volanu, já jezdim blízko a děda je prej na volant úplně nalejplej je to o subjektivních pocitech.
22:48:41
04.10.2007
Don Carlos
-> zdenekz: No já chtěl tím právě říct, že je to jak ve fabii. Nevidíš na kapotu.
22:48:38
04.10.2007
King
-> bitmap: Kecáš :) Kolik měříš?
22:46:25
04.10.2007
bitmap - zrušená registrace
King 04.10.07 22:34:54 napsal: -> haso: Jo tááák...panáček řídí styl "modřín" :) Sadačka na zadním dorazu, úhel upěráku vůči svislici 45st a víc a natažená levice laxně drží volant na 3. hodině :)

Kdyz ja se jinak do toho Facka neposkladam ... a ty se mi budes kvuli tomu smat 3 3 3
22:46:24
04.10.2007
King
-> Mr.Lumpy: Zase vocamca´d pocamcaď. Měl jse kolegu 200cm/140kg, kterej se moc s volantem nekamarádil a šteloval si sedačku tak , seděl jak když spolknul pravítko, věnec volanku ho lechtal na pupíku a ruce měl při tom jak číhající kudlanka nábožná :) Já mám o deset čísel a 40kg míň a když jsem po něm sednul do auta,, nechápal jsem jak s tím dokázal jet :)
22:44:31
04.10.2007
zdenekz
-> Don Carlos: předek useklej,přední náprava hodně ve předu a přední sklo mírně odstoupený od předního bodu.Sedíš tam metr nad zemí a nastupuješ že se nemusíš ohnout.Tranzita bych sem netahal,to můžu argumentovat tahačem.
22:43:14
04.10.2007
haso
-> King: teda chlape ne:) sedadlo normalne dane, ziadne ze uhol 45° ale tak prirozdene ale holt musim sa zdvihnut o cca 3cm a vidim aj predok kapoty...a ruky ne na 3ke ale tak normalne4 ziadne blbosti4
22:38:12
04.10.2007
Mr.Lumpy
-> King: 3 king má pravdu třošku nahnutí neuškodí .... 4
22:34:54
04.10.2007
King
-> haso: Jo tááák...panáček řídí styl "modřín" :) Sadačka na zadním dorazu, úhel upěráku vůči svislici 45st a víc a natažená levice laxně drží volant na 3. hodině :)
22:34:17
04.10.2007
Mr.Lumpy
-> King: no jako cestujícímu mi to přišlo - vnitřní hluk, tlumení nerovností....
22:32:47
04.10.2007
Mr.Lumpy
-> King: jinak víceméně nebylo co kopírovat mekpersony tatra měla (stejně byly v té době starý jako letadla), otáčení předních světěl tatra měla taky ještě před citroenem DS...
22:32:29
04.10.2007
Don Carlos
-> zdenekz: Nechápu. sedím pořádný kus za nejpřednějším bodem auta, dobrý kus za předním sklem a přední nápravou.
22:31:10
04.10.2007
haso
-> Don Carlos: je to blby zvyk, ja viem, ale tazko ma od neho dakto odnauci4
22:30:43
04.10.2007
King
-> Mr.Lumpy: Obrovskej?4
22:29:36
04.10.2007
zdenekz
-> Don Carlos: nojo,ale v tranzitu sedíš před autem4
22:29:26
04.10.2007
haso
-> King: tak ked uz fakt ze chcem videt predok tak troska sa dam dopredu a zdvihnem sa a vidim predok, ale zas ked si porovnam s fabkou forda kde sadnem a vidim to krasne tak mi to pride jak zbytocna nevyhoda fabii4
22:28:42
04.10.2007
King
-> zdenekz: Nemám potřebu :) Fóbiji bych si při smyslech nekoupil a zaměstnání, kde chudáky pracující nutěj trpět v HTTP zázracích už mám naštěstí taky za sebou :)
Extreme Tyres