Problematika Htp

prohledat
209 příspěvků (zobrazeno 151 až 200) od 04.10.2007 do 09.10.2007, založil/a davidm29 - zrušená registrace
řadit dle data
21:09:30
04.10.2007
Pedros
-> Mr.Lumpy: jinak s tou bezpečností,to víš že to jde dopředu
21:08:58
04.10.2007
Pedros
-> Mr.Lumpy: jasný,i trabant tě přesune z bodu A do bodu B :) Za cenu toho,že třikrát za cestu překousneš volant.. 3 Já bych se asi do trabantíka nevešel,nevím,neměl jsem možnost.
21:04:54
04.10.2007
Mr.Lumpy
-> Pedros: jj to je můj názor.
Mně stačí i defacto trabant (z bodu A do bodu B bohatě stačí) podle mne i Fabie je lepší a bezpečnější než např BMW řady 7 - luxus 80. let...

-> zdenekz: Favorit se snad celkově povedl ne ?? Někde sem četl že to bylo nej auto socialistickýho bloku (ve své třídě) a měli pravdu. Podle mne nevidíš v pár nevýhodách obrovské množství výhod.

21:03:29
04.10.2007
haso
-> zdenekz: ne ani nespominaj, raz ma drilovala na to cuvanie tolko ze som nevedel ani chodit pomaly ked som vystupil, som mal lavu nohu zaaretovanu na spojke a nevedel som snou hybat3

-> Mr.Lumpy: no ale myslim si ze skoda fabia a ford fusion su aspon na prvy pohlad moc podobne
21:00:52
04.10.2007
zdenekz
-> haso: když už máš tolik nacouváno,tak si připoj vozík a můžeš pilovat couvání dál4
21:00:09
04.10.2007
Pedros
-> zdenekz: to máš pravdu,v tomhle má 120tka oproti fábii a ostatním škodovkám neskutečnou výhodu,další plus je cena dílů
20:58:27
04.10.2007
Pedros
-> Mr.Lumpy: určitě je to o tom,máš recht..každej očekává od auta něco jinýho,ale mě by stačila bohatě i ta fábie :) nepotřebuju mít nějaký nadupaný auto,ale jde mi o to,aby mě to dostalo z bodu A do bodu B..Ikdyž je určitě bezpečnější silnější auto,co se týče akcelerace
20:58:03
04.10.2007
zdenekz
-> Mr.Lumpy: já to beru tak,pokud nastupuje nová typová řada,tak má bejt lepší než předcházející.I ten nepovedenej Favorit byl lepší než 120ka a potom nemluvím o těch dalších.Ale shade si doma rozeberu,složim a jedu,to u těch ostatních se nedá říct.
20:57:06
04.10.2007
Mr.Lumpy
-> haso: no nesmíš taky srovnávat rozdílné třídy aut - Fabia je low end

Občas mi to připomíná články na autorecenzých kde píšou že "Roomster se mi nelíbí protože má malej kufr, když to například srovnám s transitem..."
Musíte srovnávat srovnatelné.
Nikdo například nepochybuje že Tatra 613 (ta s motorem na správnym místě) je lepší než 120 jakýkoli verze.
20:55:10
04.10.2007
Martin743.130
-> zdenekz:

No moje řeč...COUPE je COUPE...pro mě 195/14 je to bomba auto...
20:51:56
04.10.2007
haso
-> Mr.Lumpy: no to musi byt sak je rozdiel 20 rokov, ale ja som si sadol z fabky do nasho forda a to je jak 100 ku jednej...proste ford je oproti fabii jak auto o triedu vyssie, secko krasne vidis a ta fabia mi oproti tomu pripada jak auto pre chudakov...8

a ja mam 178cm, a vo fabke sa mozem aj posrat a nevidim prednu kapotu ani troska, proste nic8 a vo forde ju vidim jak v 120ke136
20:51:48
04.10.2007
Mr.Lumpy
-> Pedros: myslim že je to o zvyku někdo od toho čeká třeba buhví co a pak se mu to nenaplní a naopak někdo je relativně skromnej člověk takře mu stačí.
20:49:43
04.10.2007
Mr.Lumpy
-> zdenekz: no objektivně je Fabia o několik tříd lepší než 120. Najezdil sem asi 800 km ve Fobii a pak se osedlal 120 a rozdíl je opravdu patrný.
20:49:25
04.10.2007
haso
-> Mr.Lumpy: no ja toho mam nacuvaneho uz dost a nemam problem nacuvat kam treba a nemam z toho strach, proste ked mi das zacuvat tam a tam tak tam zacuvam na prvy pokus a nejsom vyklepany ci to spravim, proste to spravim a hotovo1
20:49:08
04.10.2007
Pedros
-> zdenekz: jasný,píšu že srovnávat je to blbost,ale když už to něko chce srovnávat,tak potom je to jasný.. A jinak no zázrak to určitě na dnešní dobu to určitě není,zvlášť za tu cenu..Já jsem měl možnost vykzoušet 1,4MPI a 1,2HTP a s oběma se mi jezdilo docela slušně,dokonce jsem se do nich i vešel s svýma 203 cm(sedačka úplně vzadu),neškrtal jsem ani hlavou o strop,ani kolenama o palubku,dalo se to,prostě stejně jako ve 120,ovšem jak už tu psal Haso,je z fabie výhled jako z tanku..není vidět kufr,sloupky jsou ve výhledu..
20:47:02
04.10.2007
haso
-> zdenekz: 1,3 mpi fabka neni...je 1,4 mpi
20:46:31
04.10.2007
Mr.Lumpy
-> haso: já sem couval poprvý den před zkouškou a dvakrát (slovy dvakrát) moc sem to teda neuměl ale při zkoušce sem nacouval mezi auta na poprvý tak komisař jen řekl ať jedu zpátky odkuď sem vyjel 3 3
20:43:54
04.10.2007
zdenekz
-> Pedros: netvrdím co je lepší horší,ale porovnávat shade a htp mi nějak nejde,vždyť se potom vyráběli Fáva,Feldy a teď Fóbie.Porovnával bych to s tou řadou předcházející.
Jel jsem s Fobií myslím 1,3MPI.žádnej zázrak a při mé vejšce a co potřebuju prostoru,tak jsem se tam stěží vešel,bylo to dost nepohodlný a to nikdo neseděl vzadu,za mě by se snad nevešel.Takže pro mě malý auto.Rapid je pro mě pohodlnější a padne mi líp do ruky.
20:35:11
04.10.2007
haso
-> Mr.Lumpy: a nahodou, rozjazd priskokom vpred krasne masiruje chrbticu3
20:34:17
04.10.2007
haso
-> Mr.Lumpy: no hej hej:) mame tam v skupine zevraj aj takych, mna zasa instruktorka uci cuvat medzi auta a uz som nacuval za 3km9 ale je to dobre, aspon som si isty ze zacuvam kde treba4
20:30:25
04.10.2007
Pedros
-> zdenekz: samozřejmě skok 30 let se rozhodně srovnávat nedá,nebyly stejný podmínky a vývoj byl někde trochu jinde,ale když už to někdo chce srovnávat..je i HTP lepší než 120 :)
20:29:13
04.10.2007
Mr.Lumpy
-> zdenekz: nevim jestli hrál v 72 druhym v holadnsku ale mám pocit že v tu dobu tam v těch končinách fungoval Pepi Bican jako trenér. Jinak sem srovnával dobu získaní zlatý mičudy.
20:27:33
04.10.2007
Mr.Lumpy
-> haso: já nemyslel tebe ale vem si že tam nemusí bejt někdo tak talentovanej, já sem taky absolvoval autoškolu bez jediné hodiny na trenažeru nebo teorii ( pro rejpaly test za 50 bodů), a ta spojka dostává v autoškole slušnej mazec (vytáčení jako prase, nebo naopak).
20:25:19
04.10.2007
zdenekz
-> Mr.Lumpy: nepovídej,já myslel že že míň,Masopust ještě ve 72 roce hrál v Holandsku2 3
20:24:13
04.10.2007
haso
-> Mr.Lumpy: prvy moj rozjazd na fabke (sedol som vtom 1x) bol nie priskokom vpred ale razantnym zatlacenim do sedadla vpred1 ale inak si nemyslim ze by som nejako moc tu spojku trapil, sice obcas ked ten motor vytocim moc, ale inak z mojej strany nervem tu spojku nejako zvlast moc, mozno obcas tak raz za hodinu a pol sa mi to spatne podari pustit, ale inak neni tolko problemov4 skor sa obcas stane ze mi to "skape" z dovodu ze dam moc malo plynu a straaaaasne pomaly pustam spojku4
20:22:51
04.10.2007
Mr.Lumpy
-> zdenekz: tam je rozdíl čtyřicet let 1 3
20:20:09
04.10.2007
Mr.Lumpy
-> Rapid135: -> haso: no ono záleží i na instruktorovi jestli pomáhá v začátcích se spojkou nebo to auto nechá huntovat. Můj říkal že mu to vždycky rvalo uši a srdce tak s tou spojkou pomáhal skorem furt
20:17:05
04.10.2007
zdenekz
Na to že 120ka sjela z pásu před 30lety a tenhle htp zázrak je novej,tak to srovnání trochu kulhá.To je asi jako kdo byl lepší Masopust nebo Nedvěd.
20:15:56
04.10.2007
Rapid135
-> haso: no pockej nehodnot auto autoskoly 3 3 dyt to je dorasovany,zniceny vyhuntovany atd,ne fsici maji na cerno nekolik tisic kilometru.velika cast lidi se na tech autech uci tak jak maji potom vypadat
20:12:52
04.10.2007
Pedros
Jsem rád,že tu uznáte,že je to silnější než 120tka,jsem čekal,že mi tu budete věšet :)
20:10:28
04.10.2007
Rapid135
jako na tu bidu jakej to ma objem to ve verzi 47kw jede velice slusne,pro nekoho kdo je zvyklej litat jako debilni hovado je to uplnej kram a at si to nekupuje.jinak je to o dost zivejsi oproti 120LS jakozto nejsilnejsi 120tce. nic extra to samozrejme neni ale na tu bidu je to dobry
20:08:23
04.10.2007
haso
-> Mr.Lumpy: no to na com tam jazdim ja ma 170 000km a myslim si ze je to dost mrdave auto, teda zrovna tento autoskola typ, obcas sa stane ze mi vobec nejde posilovac (ne ze by mi to vadilo, ale...!) ked nejde posilovac auto sa neda ovladat a treba trhnut volantom a zas to funguje1

ale tak ci tak ten motor sici jak elektricka ked podradujes a divne huci a hrka autom, o tom niet pochyb4
20:03:48
04.10.2007
Mr.Lumpy
-> Honza "Bobr": jo to nevim má 997 ccm ale prej made in škodovka výkon tušim 37 kw ale omezeno vstřikovací jednotkou možná že kdyby se poštelovala že by to dalo i to HTP, jinak je to možný strejc škodovkář se koukal otcovi na motor a říkal "tohle znám, tohle tam taky mám, todle taky, todle tam je taky......3
19:57:57
04.10.2007
Honza "Bobr"
BTW, ten 1.0 v junioru, to je motor z pola nebo "podvrtanej" favorit?
19:51:19
04.10.2007
Pedros
-> Honza "Bobr": to nic,já mám to samý 3
19:47:29
04.10.2007
Honza "Bobr"
-> Pedros: To víš, Bobr než to napíše . . . pak zapomene co vlastně chtěl napsat 40
19:45:32
04.10.2007
Mr.Lumpy
-> haso: no zas je to v autoškole tam to bude domrdaný.....
Přesně o tomhle sem se bavil s instruktorem kterej předtim jezdil z Fabií a říkal mi že 120- tky odcházely v autoškole asi po 150 000 Km, Favo asi po 200 000 Km ale Felicie prej už byla dobrá a při dobré údržbě byla prej v poho až na pátý dveře a Fabie šla z autoškoly po 300 000 Km a s PŮVODNÍ SPOJKOU, to sem docela čuměl..... jinak jak sem bral tak dávám ale myslim že neměl důvod kecat protože jezdí fordem...
19:44:12
04.10.2007
Pedros
-> Honza "Bobr": jsem byl rychlejší 3
19:43:16
04.10.2007
Honza "Bobr"
-> haso: No nebude to spis tim, ze je to auto autoskoly? Ja jen ze jedna pipka od nas z podniku to má jako soukromku (combi) a prej spokojenost . . . ale asi se jí zatim nic neposralo 1

Celkove se fabie jako takovy neserou, jen to elektroservo a zapalovaci moduly prave na htp jsou kámen úrazu . . . silentbloky náprav nezmiňuji, to je asi pokládáno koncernem za běžnou opravu . . . 1 . . . no a svítící kontrolky znamenají pouze sporadickou závadu3
19:43:12
04.10.2007
Pedros
-> haso: s tím s tebou nesouhlasím 19:24:53 04.10.2007 Navíc to jak píšeš s tou spojkou je možná chyba toho vašeho autoškola car,dostává tam na prdel,ale jinak to rozhodně nedělá
19:41:40
04.10.2007
Mr.Lumpy
-> kuko: sry
19:37:43
04.10.2007
haso
-> kuko: 4 Ď

-> Mr.Lumpy: takto ti napisem...300 000 a nema to ani central...akoze, skodovka tiez nema central ale je o 20rokov starsia, ale tak u mna je pre kazde auto za poslednych 5 rokov central ako samozrejmost, a ne aby som behal okolo auta jak pred 20 rokmi1 taktiez, casto sa mi stava ze nejde spojka, stlacim ju na podlahu, idem zastavit a skape to...alebo, stojim na spojke a zaradim 1ku a ona zacne chrastit ze je spatne zaradena a este mam na nej ruku, proste je to mrdka1
19:34:21
04.10.2007
kuko
-> Mr.Lumpy:
250 czk = 300 sk
19:32:17
04.10.2007
Mr.Lumpy
-> haso: 1.2 HTP stojí 250 000 Kč v základu ne ??
19:30:43
04.10.2007
Mr.Lumpy
-> Honza "Bobr": no solí to docela dost, na dálnici patří určitě k rychlejšim, provoz nezpomaluje a když někdy z tou fábií jedu tak mi přijde že má větší výkon než moje 120 a přitom to není pravda.....
19:24:53
04.10.2007
haso
-> haso: ehm este doplnim...ide to iste lepsie nez 120ka, ale ta vybava ze to nema ani central a za 300 000 ne-e40
19:23:18
04.10.2007
kuko
moj brat mal to auto cez pol roka a dost castno som na nom jazdil, mne osobne sa na tom jazdilo dobre, treba to vytacat a potom to ide, ale ako tu uz bolo pisane, nieje to auto na spotrebu a povedal by som ze aj dost hlucne, ine fabie som este pod nohou nemal, ale rozhodne to auto ide lepsie ako 1204
19:22:00
04.10.2007
haso
-> davidm29: z autoskoly ti napisem moj pocit2

motor na tom chrochta jak volaky diesel, na neutral cele auto vybruje jako 20rocna karosa na semaforoch, pri pridani plynu to tak do tych 60km/h ide celkom fajn, potom treba preradovat, podradovat a clovek si tam pripada ze tam neni na soferovanie ale na same kvaltovanie hore, dole1
proste moj nazor je taky ze to auto nikdy nechcem, spatny vyhlad je z fabky celkovo, prave zrkadlo tak male ze keby mi ho odkopli nic sa nestane, proste skoda120 za 300 000skk4
19:18:34
04.10.2007
Pedros
Asi takhle,není to tak nejhorší,ale za ty prachy se sežene rozhodně mnohem lepší kárka,byť ojetá
19:15:24
04.10.2007
Honza "Bobr"
-> Mr.Lumpy: pokud tatík nejezdí jak rychle, tak zběsile, tak volil dobře . . . na nákup a na chatu ideální.
Extreme Tyres