Problematika Htp

prohledat
209 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 04.10.2007 do 09.10.2007, založil/a davidm29 - zrušená registrace
řadit dle data
09:29:18
09.10.2007
Labros
-> gabo00000: Ten HTP motor má samozřejmě protiběžný vyvažovací hřídel, poháněný ozubeným soukolím od klikového hřídele. Hele, když lidem nevadí, jak se klepou auta s dieselem, tak si myslím zvyknou i na HTP...
22:37:12
08.10.2007
gabo000000 - zrušená registrace
-> King: no a podla mna to je v tom ta najvecsi blbost...este zavazia davat...podal mna by sme na konci boli tam isto ako keby sme spravili nejaky dobre technicky spracovany 4valec s Dohace rozvodom a este nejaky 16v a najlepsie by bolo keby bola priruba taka ako ma skodovka3

-> haso: 3 3 3
22:33:26
08.10.2007
haso
-> gabo00000: jak tu uz niekto pisal, ked tomu das plny knedlik tak to mas, nasavanie -> expanzia -> vyfuk 3 3
22:30:47
08.10.2007
King
-> gabo00000: Samozřejmě, že ta "nevyváženost" se kompenzuje různejma protizávažíma, ale tím se jenom zmírňujou ty nežádoucí vibrace. Když tak je k dispozici troška teorie na Skoda TechWebu, série článků Teorie motoru.....
22:23:24
08.10.2007
gabo000000 - zrušená registrace
-> King: a tei trojvalce tam nemaju nejaky vyazovaci hriadel ci co ..akoby som o nejakom protizavazi namiesto 4 valca pocul...nic take tam neni?....potom je to logicke kedze je to 4takt a kym jeden valec vybuchuje v ruhom sa stlaca zmes atrety saje a stvry vyfukuje nie? ale u 3valca je to trochu inak..predpokladam..tie 2 valce chapem ako sa doplnaju ale potom ten treti?..hm?
22:20:14
08.10.2007
King
-> Mr.Lumpy: Samozřejmě, že tam omezovač otáček je - ten má každá "stříkačka" - ale obvykle nasazuje (odpojením vstřiku jednoho válce) až hluboko v červeným poli tachometru.
22:16:23
08.10.2007
King
-> gabo00000: 3 válec není zas tak špatnej nápad hlavně z hlediska spotřeby, protože 3 válce mají menší ztráty třením, než 4 a víceválec. Problém je v tom, že 3 válec je tak nějak z principu nevyváženej motor a nedá se stím nic dělat (ne, že by házel setrvák, ale prostě na piánko chod 6tiválce to nemá :) Svýho času třeba Corsa to měla taky a byl to docela úsporný a živý, ale to bylo v časech kdy malý auto bylo i rozumně lehký a ne ta hromada plechů ala fóbije.
22:13:24
08.10.2007
Mr.Lumpy
-> Labros: -> King: mno asi máte pravdu ale možná tam nějakej omezovač toček je
22:03:20
08.10.2007
Labros
-> gabo00000: co myslíš, jako válce? jako čtyřválce? Možná v tom byly i nějaký úsporný důvody, ale taky si myslim, že ten tříválec opravdu nejede na 1200 kubíků špatně, podívej máš nějaký ideální objem válce, který je asi do 500ccm, pak jsou setrvačný hmoty jako ojnice, písty, který vlastně jen snižují výkon motoru už svým pohybem. Takže ten tříválec může být kompromisem mezi výkonem a spotřebou, mezi objemem a hmotností setrvačných hmot. Já na něm jako na motoru dělaným na městský popojíždění nevidím nic tak špatného, akorát že ve vyšších rychlostech vadne a má wartburgovský zvuk. Na druhou stranu ale "pro ženský" tolik "neřve", zvuk je hlubší, při 4000 otáčkách zní jako čtyřválec při 3000 otáčkách.
21:55:21
08.10.2007
gabo000000 - zrušená registrace
b>-> King: 3 3 zrcatkovy duel3

-> Labros: dost smutne...inac preco sa tie motory nemohly robit ako valce?....co im v tom prekazalo?..nechapem....
21:07:03
08.10.2007
King
-> Mr.Lumpy: Souhlas s Labrosem, jestli má haťapka nějakej omezovač, pak je to omezení max. otáček. Jestli při 160tce "zvadne", to je daný spíš odporem vzduchu rostoucím s 2. mocninou
rychlosti. Haťapku je možný rozvášnit z kopce třeba na 180 a nepředpokládám, že by ŘJ poznala, že jede z kopce :)
Jinak musím ocenit nevšední tuhost zpětných zrcátek fóbijí, protože dneska mě nějaká p*ča, při vyjíždění z parkoviště a následným nesmyslným přejetí do protisměru, nahnala těsně k zaparkovaný fóbiji, tak že jsem si škrtnul zrcátkem u spolujezdce. Ovšem zatímco zrcátko fóbije neutrpělo ani škrábanec, zrcátko mondea zůstalo viset chudinka na kablíku - prostě "zrcátkový duel" zkončil 1:0 pro fóbiji :)
18:58:13
08.10.2007
Labros
-> gabo00000: pořád se vyrábí, v Boleslavi i v Německu, vymýšleli je částečně v Boleslavi, něco na nich dělali i na ČVUT, nevím, jestli do toho nezasahovali i z VW, spíš bych tipnul že jo...
18:55:20
08.10.2007
gabo000000 - zrušená registrace
inac kto vymyslel a vyrabal tie htp motory?
17:16:01
08.10.2007
Labros
-> Mr.Lumpy: to je nesmysl, to jsou takový lidový bludy, maximálně to může být omezovač, to přestane vstřikovat do jednoho válce, ale to většinou je vázaný na otáčky, ne rychlost, pokud je to rychlost, tak 250 :)) žádná vstřikovací jednotka ti nebude záměrně vytvářet chudou směs, zvlášť ne při plným výkonu, to by znamenalo destrukci motoru, kromě motorů který jsou dělaný na spalování chudý směsi, ale to je vždycky při částečným výkonu a ty motory jsou na to přizpůsobený... při plným výkonu se ti směs i na stříkačce obohacuje, ne ochuzuje, maximálně pak ten omezovač... ale jestli ten litrovej motor s omezovačem udělá 160, tak to na litrovej motor úplně stačí, věř mi že s karbecem by dvě kila určitě neudělalo.
17:05:36
08.10.2007
Mr.Lumpy
-> Labros: no jde to do toček až do těch 160 a pak najednou jako by nebylo dost benzínu pro zrychlování, jinak otec měl nabídku že mu upraví vstřikovací jednotku a pak to prý pojede líp
17:01:29
08.10.2007
Labros
-> Mr.Lumpy: podle mě je to tím, že je to 1.0 resp. 1.2 a ta má prostě nějaký obsahový a výkonový limit. Hundrta s karbecem taky nerozdráždíš na víc, než na 120, možná 140 s větrem v zádech.
16:57:21
08.10.2007
Mr.Lumpy
-> Labros: tatík má fobii 1.0 a taky ho to nepustí asi přes 155 - 160 - podle mne je to vstřikovací jednotkou aby byly ty motory výrazněji výkonově rozděleny
16:56:15
08.10.2007
Labros
Honza "Bobr" 07.10.07 20:05:01 napsal: -> bitmap: No to by tam měl pak i rs zadní nárazník a rs koncovku vejfuku . . . a pochybuju, že by moje rozhašený 27 let starý benzínový piáno mělo na 1.9 tdi . . . myslíš, že 1,9TDi udělá víc, než 220? Podle mě určitě ne
16:54:34
08.10.2007
Labros
Honza "Bobr" 07.10.07 19:26:38 napsal: BR>Takže beru zpět že htp nejede, jen se musí asi řádně rozdráždit!
Fakt HTPčko nerozdráždíš na víc jak 165... Měl jsem známýho, co měl jako jeden z prvních lidí ve stodvacítce motor z fábky, a schválně měl štítek Škoda 105S, aby všem fáčkům a feldám řádně pocuchal nervy ;)
16:51:46
08.10.2007
Labros
bitmap 07.10.07 19:57:53 napsal: -> Honza "Bobr": a nebylo to spis RS s HTP stitkem na zadku? Neverim, ze HTP pojede po rovine vic jak 160-170 bez vetru v zadech.
asi tak... sám jsem to s 47kW HTP zkoušel na jednom úseku D5 nedaleko hranice, který zcela určitě není do kopce, možná malinko z kopce, nešlo to přes 165km/h... na stejným úseku mi fobie s 1.4MPi 16V při 180km/h(asi 6000ot) ještě trochu zrychlovala.
16:48:01
08.10.2007
Labros
-> King: Já už myslel, že to HTTP v tvých příspěvcích je bug, ale už začínám chápat, že je to docela vtipná feature;-)
07:29:27
08.10.2007
Honza "Bobr"
-> King: Tak to radši třeba i druhej . . . než mrtvej.1
00:24:43
08.10.2007
King
-> gabo00000: Všetko ohovaranie fóbie HTP je pravda maximálně z 95pct :) Kdyby s tím motorem přišli ješte v dobách, kdy se vyráběli auta a ne poloviční tanky, prosím, ale.....
00:13:44
08.10.2007
gabo000000 - zrušená registrace
ja som v HTP nikdy nesedel a vidim na tom len dve cudne veci..poprve ze je to fobia a po duhe ze to ma zvuk ako vysavac6
00:03:13
08.10.2007
King
-> minno: Ono to je taky možná tím, že už většina virťáků nejsou uhrovatí adolescenti s řidičskou zkušeností na jenom v hučících 105kách4 Jenom tvrdím, že jsem si odjezdil hodně na feldách MPi a když pak přišel čas fóbijí, čekal jsem prostě víc. Místo toho nastoupila těžká podmotorovaná krabička od mejdla. Proti podvozku nic nenamítám, ten se poved po stránce jízních vlastností (ovšem životnost některejch dílů nesnese srovnání snad ani se 742 :) Každopádně mít trvale HTTP jako služebák a ještě si ho chválit, omg2
23:52:59
07.10.2007
minno
-> King: nj, radšej to ani nečítam, prečítal som si pár príspevkov a stačilo mi...motor aj auto niekomu môže úplne vyhovovať, inému zas nie...Komu nevyhovuje, nech si to nekupuje, alebo nech si kúpi inú motorizáciu...Ale počúvať na HTPčko žvasty že je to hlučné, že to nejde...od ľudí voziacich sa x-rokov v revajúcich 105kách to fakt nemusím.
Vozil som sa dlhodobšie už v niekoľkých HTP 47kW a nemám s tým žiadnu zlú skúsenosť, pre ktorú by som na to musel nadávať.
23:43:02
07.10.2007
King
-> minno: Jinejma slovama o hovně
:) A tak to je4
23:41:49
07.10.2007
King
Ono to bude asi tím, že konec R10tky u Prahy je z mírnýho kopce, takže jsem tam často svědkem, že "deklasovaný" fóbije a koktávky "all black TDI" se tam snažej ukázat, že "buď první nebo mrtvej"4
22:50:57
07.10.2007
Don Carlos
-> bitmap: Jenže ty deklasované TDi jsou téměř vždy 66 kW na 1500 kg váhy a za volantem účastník "ecorallye".
22:18:21
07.10.2007
davidm29 - zrušená registrace
-> King: 1 1 1 To až u řeknu...3 3 3
20:59:58
07.10.2007
bitmap - zrušená registrace
-> Honza "Bobr": no, 1,9TDI tady na dalnici bezne deklasujou borci s podobne starejma 120, tak nevidim duvod, proc by to nemelo zvladnout tvoje piano 40
20:08:08
07.10.2007
minno
OMG, to je zase diskusia o ničom :/
20:05:01
07.10.2007
Honza "Bobr"
-> bitmap: No to by tam měl pak i rs zadní nárazník a rs koncovku vejfuku . . . a pochybuju, že by moje rozhašený 27 let starý benzínový piáno mělo na 1.9 tdi . . .
19:57:53
07.10.2007
bitmap - zrušená registrace
-> Honza "Bobr": a nebylo to spis RS s HTP stitkem na zadku? Neverim, ze HTP pojede po rovine vic jak 160-170 bez vetru v zadech.
19:52:23
07.10.2007
Honza "Bobr"
-> zdenekz: Nebo tam měl jinej motor a tohle tam měl jako recesi, ale fakt se držel jak klíště!

Co se do těch sráčů dává za motory?
19:50:16
07.10.2007
zdenekz
-> Honza "Bobr": Kurva,když to teda tak jede,ať z toho udělaj WRC.
19:26:38
07.10.2007
Honza "Bobr"
BtT: Zážitek ze sobotní jízdy na R10 asi na celej život . . .

cca 18:45 oblast mezi Boleslaví a Prahou směr Prágl: Bobr si to šine ve své skoro rok nejeté asi na pět válců jedoucí W123 280E s provizorně napasovaným debilně řadícím automatem za zenitem a co nevidí v zrcátku . . . a zrovna když předjížděl dědu v žígu . . . fobia s divnejma fialkama (xenony) a ár-es nárazníkem . . . a už ho měl až u nárazníku a dálkový a že nahned ať zmizím . . . no tak sem trošku přidal, ten zasranej automat po pobral jako kickdown . . . tak jsem toho využil a přidal na 130, dojel mě, tak na 150 (šestý válec asi začal pracovat), dojel mě, tak na 180, dojel mě, tak na 200 . . . přibližoval se . . . dojel mě (!!!!!!!!) . . . tak plnej na furt a asi do 215 se fakt držel !!!!!!!! pak najednou přišel sjezd na čerňák a já začal sjíždět, páč pak je moc zatáček a málo prostoru.

A co bylo nejhorší???? že když jsem sjížděl na čerňák, tak mě líznul s troubením a máváním a co nevidím (!!!!!!!) 1.2 HTP . . . . bože!

Takže beru zpět že htp nejede, jen se musí asi řádně rozdráždit!
11:40:39
06.10.2007
King
-> davidm29: No prosím! :) Navíc těžko věřit v objektivitu zdroje typu ****fil :) Pedofil či vovcofil má taky svoji verzi příběhu :)
11:09:10
06.10.2007
davidm29 - zrušená registrace
-> King: No takhle..asi sem se upsal..asi to nebyly přímo sověti ale čeští papaláši...ale řekl bych že pod vlivem SSSR..každopdáně tuhle informaci mám od "Tatrofila".
18:10:56
05.10.2007
Mr.Lumpy
-> King: si taky myslim že to rusáci nezakázali, spíš místní papaláši... Jinak za to že je Tatra tam kde je můžou podle mne porevoluční politici kteří místo aby sedlali tatru tak nakupovali mercedesy. Jenom pár politiků jezdilo tatrovkou myslim že p. Tlustý a p. Zeman který říkal že český politik by měl jezdit českým autem.
17:57:12
05.10.2007
King
-> davidm29: Ajajaj, co mi to jenom připomíná? :)
A existujou pro ta tvrzení o tom, že sovětští soudruzi rozhodovali o výrobním programu Tatry? Není to náhodou podobná urban legend, jako v případě AZNP?4
Jsem ochotnej připustit, že rusáci v rámci RVHP určovali, která členská země se bude přednostně orientovat třeba na těžký strojírenství (např. my, ačkoliv nám pro to chybělo to hlavní tzn. ruda :). Ovšem, aby rozhodovali o výrobním programu konkrétních podniků? Byly by odkazy na nějakej pramen?
Ono většinu toho co se tady mezi 48-89 pomrdalo měli nasvědomí místní bolšáni a svádět to rusáky se docela někomu hodí :)
17:54:08
05.10.2007
Labros
Manželka dostala jednou z práce půjčenou fábku, a přišla s tím že to má docela slušnej motor, že na semaforech se na ni nikdo nechytá, ale že to prej táhne až od vysokejch otáček, po městě na čtyřku to prej nejede :) Tak jsem se byl kouknout a tam samozřejmě HTPčko. Pak jsme jeli v tandemu a trochu se navzájem škádlili, když jsem vytočil trojku do stovky tak se nechytala;)
16:40:42
05.10.2007
sep
HTP ve verzi 47 Kw v krátké verzi nejede vůbec zle,a při klidné noze za velmi slušnou spotřebu,kdo potřebuje tahat karavan ať si koupí passata,co se týká motoru 1,4MPI 50Kw tak je pro mě osobně v jakékoliv verzi fabie dostačující pro normální jízdu,při troše snahy jede v průměru pod 5,5 litru a když je třeba dá se s ním zajet Znojmo-Přerov za 1,5 hodiny,co se kvality fábií jako takových týká,tam už to moc sláva není.
16:31:58
05.10.2007
haso
prave som dosiel z jazdy s HTPckom1 a dneska musim auticko pochvalit, pomaly sa snim zacinam "zzivat" a robi mi coraz vacsiu radost:)

a krasne som sa narehotal na spoluziacku z autoskoly na blondinke1 sorry ale to co som dneska videl, som skoro vypadol z okna cez okno3 stojim za nou a baba zacne cuvat3 ach, tak tu nechcem stretnut uz dlho3
15:05:58
05.10.2007
davidm29 - zrušená registrace
King 04.10.07 22:18:15 napsal:
-> Mr.Lumpy: A proč vlasně tatrovka nesměla vyvážet na Západ? Aby soudruzi za železnou oponou neokopírovali progresívní technologie? :)


Tatra dělala osobáky "na objednávku..."
Dřív se vyrábělu první osovní Tatry, ale soudruzi z SSSR řekli že nět, ať dělaj velký nákladní auta, že osobáky bude dělat škodovka.... Takže Tatra začala dělat vývoj osobáků potají.
Důvod proč pak začala Tatra děla osobáky (tušim že 603), byl ten, že škodovka nemohla poskytnout potřebně velká a silná auta, a protože bylo málo diplomatických vozů...pak soudruzi povolily opět výrobu, ale jen pro státy východu....
13:28:08
05.10.2007
Labros
3
13:25:56
05.10.2007
Honza "Bobr"
Tak tomu nevěřim! Podvod! Podplatili to!1 3 5
12:55:23
05.10.2007
Labros
Jinak prej na econo rallye škodovek vyhrála v kategorii benzín fábka 1.2HTP 40kW - spotřeba 3,08 1
12:08:19
05.10.2007
Labros
-> Sušenka: Já bych to taky neudělal, ale chápu když někdo to dělá kvůli určitýmu pocitu jistoty - na novým autě je všechno nový a funkční, je na to 3 roky záruka... Já si třeba radši koupím novou, teď plácnu, třeba postel, protože je to pro mě nějakej pocit jistoty. A když máš prachy a chceš s autem jen jezdit a pořád a nechceš mít nějaký neočekávaný výdaje, koupíš si každý tři roky nový auto, sice tě to bude stát majlant ale víš že se ti nestane že budeš hořekovat třeba nad opravou převodovky.
11:49:22
05.10.2007
Sušenka
Co se fabiim musi nechat, je podvozek - nemuzu si stezovat. Ale pro me je to proste maly auto, kufr to ma jak skodovka, vybava nula, dynamicke vlastnosti nula a spotreba zadnej zazrak. Pokud si to nekdo koupi jako rodinny auto treba misto 3 roky staryho focuse, tak to proste nepochopim...
Extreme Tyres