
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Reklamace - rada
21:16:44
17.09.2009
17.09.2009

Ad@m
Tak to dopadlo dobře, dneska mi volali z O2 že mi telefon uznali na výměnu, teda moc jsem v to nedoufal protože po 3. reklamaci se zdál být OK, vyměněná základní deska i deska s konektorem, ale uznali
. Teď jsem zvědavý jaký cenový strop mi dají, jestli cenu za jakou jsem telefon koupil nebo cenu, za kterou se normálně v té době prodával...

13:50:02
03.09.2009
03.09.2009

Syny
-> Ad@m: No kazdopadne kec, ze v O2 to nejde, to mu klidne rekni at si strci do prdele :)
13:45:25
03.09.2009
03.09.2009

Ad@m
-> Syny: no já nevím, taky jsem nad tím kroutil hlavou
. Počkám jak to bude, pak sem napíšu jak to dopadlo

13:43:56
03.09.2009
03.09.2009

Syny
-> Ad@m: Vrati te to co si platil. To mas mit v papirach kdyz si to kupoval (tu cenu). Pokud te nabizi za 5000 telefon, tak to uz je na tobe, jestli se te to vyplati. Ale reci, ze v O2 to nedje a jinde jo ...
To jako O2 je neco nad zakon nebo jak? 




13:39:03
03.09.2009
03.09.2009

Ad@m
-> havlik: no uvidíme kdy se mi ozvou že ho tam mají, pak se když tak budu ohánět že přestřelili záruční dobu. Ale s tou ČOIkou je to dobrý nápad jak psal Venca
13:37:02
03.09.2009
03.09.2009

havlik
-> Ad@m: hm tak nevim co si pamatuju tak se vyplácí zpátky jen cos zaplatil
13:35:45
03.09.2009
03.09.2009

Ad@m
-> havlik: ale minule mi frajer říkal že ten telefon si můžu vybrat myslím do 5000,- jak se díval do PC...
13:33:01
03.09.2009
03.09.2009

havlik
-> Ad@m: no vrátí ti jen cos platil
13:30:04
03.09.2009
03.09.2009

Ad@m
-> Syny: nevím, říkal že všude to jde ale v O2 ne. Taky nevím jak by to vyřešili, protože před 2 lety jsem ten telefon koupil jako dotovaný asi za 2300,- a nový stál v té době kolem 4500,- nebo tak nějak. Takže předpokládám že by mi měli vrátit tu plnou cenu, ne?
13:26:46
03.09.2009
03.09.2009

Syny
-> Ad@m: muzes pozadovat vraceni penez i kdyz mas 3 stejny nebo 4 ruzny zavady. Pokud te nabizi jinej telefon, to je od nich hezky, ale pokud bys ho nechtel, tak te penize MUSI vratit. Samozrejem te budou rikat ze ne, protoze se jim nebude chtit. Pak ale staci zminit se o ceske obchodni inspekci a pripadne se na ni opravdu obratit a hned to pude. Proste sou povinny to udelat at si melou co chej...
13:20:31
03.09.2009
03.09.2009

havlik
-> Ad@m: ano
13:18:43
03.09.2009
03.09.2009

Ad@m
No jde o to že se mi občas vypínal a zamrzával telefon, v záruce ho mám do října, tak jsem si říkal že proč ne... Poprvé jsem jim ho dal 30.6. se závadou že zamrzává a vypíná se. 20.7. mi ho vrátili ale přes noc mi zamrzl 3x takže na druhý den zase reklamace. Zase se stejným zněním. 7.8. mi ho vrátili ale doma jsem zjistil že ho prostě vůbec nerozjedu, nereagoval na nabíječku, no byl jsem vytočený maximálně že jim ho za hodinu po vyzvednutí "opraveného" telefonu vezu zas. Tato 3. reklamace ale měla jiné znění, a sice že telefon vůbec nejde zapnout, já nevím co za dementy jsou v tom servisu, že to prostě takhle pošlou na prodejnu. No to je fuk, ale 7.9. je za dveřma a ještě se mi neozvali tak právě nevím co s něma když to nestihnou... Při té 3. reklamaci jsem jim říkal ať mi vrátí peníze, ale prý to musí být 3 reklamace se stejnou závadou nebo 4 reklamace s různou, což je můj případ. Ale i kdyby, že mi peníze nevrátí, maximálně vymění za jiný telefon v plus minus cenové relaci jako ten můj telefon. Takže pokud nesplní tentorkát ten 30-denní limit, můžu se dožadovat vrácení peněz?
12:52:52
03.09.2009
03.09.2009

Syny
-> Ad@m: Pokud te to nevrati do 30ti dnu od doby kdy jim to prineses do kramu, tak mas narok na okamzite vraceni penez
Zrovna vcera sem to resil... Tata si dal do reklamace 5.8. nakou televizku a vcera mu rekli, ze to bude zpatky tak za 14dnu. Ze to poslali do opravy az 18.8. Coz tebe jako zakaznika ale vubec nemusi zajimat kdy oni nekam neco poslou. (To by to tam taky mohli poslat za pul roku zejo). Takze byli upozorneni, ze pokud to do pondeli nebude hotovy, tak at uz si pripravujou prachy zpatky. Coz se jim samozrejem nelibilo, ale dat te je musi a pokud tvrdi ze ne, tak Ceska Obchodni Inspekce :)

12:52:36
03.09.2009
03.09.2009

petr s
-> Ad@m: Měli by ti vrátit peníze nebo dát druhou novou věc
12:49:11
03.09.2009
03.09.2009

Ad@m
Nebudu zakládat nové téma, a tak se zeptám tady... Ze zákona má výrobce na reklamaci 30 dnů, je to tak? Co se stane, když mají reklamovanou věc víc než těch 30 dnů? Mám na něco nárok nebo tak? Díky...
20:37:14
04.06.2007
04.06.2007

aDAm
-> Reeaper: mno tak vypalku sem testnul a resume....stejne jako pred odeslanim do servisu. lisovane CD nenacte, RW nacte ale hlasi se jako DVD-ROM takze na neho nic nevypali i kdyz ve zprave ze servisu je psano ze RW je fpohode...kdo vi jestli to vubec zkouseli....
mno takze po pristim tydnu po statnicich muzem udelat najezd na softcom ;)
mno takze po pristim tydnu po statnicich muzem udelat najezd na softcom ;)
18:00:24
04.06.2007
04.06.2007

aDAm
-> Reeaper: jinak vypalka je doma tak du testovat. kdyz bude problem tak klidne muzem udelat virtacky nalet na softcom ;)
17:59:39
04.06.2007
04.06.2007

aDAm
-> Reeaper: tak sem psal na coiku a prisla mi tahle odpoved:
Vážený pane,
k Vašemu dotazu ze dne 31.5.2007 ve věci délky záruční doby v souvislosti s výměnou výrobku v rámci reklamačního řízení Vám s politováním sdělujeme, že Česká obchodní inspekce neposkytuje právní rady ve věcech občanskoprávních, neboť právní služby na území ČR jsou oprávněni poskytovat za podmínek stanovených zák.č. 85/1996 Sb., o advokacii, v platném znění, a způsobem v něm stanoveným advokáti a fyzické osoby pod profesním označením „evropský advokát“. Přesto se domníváme, že ve smyslu ust. § 622 občanského zákoníku, v platném znění, ve vztahu k § 627 odst.2 zákona má provedení výměny zakoupeného výrobku v rámci reklamačního řízení vliv na běh záruční doby, neboť od převzetí nové věci začíná běžet záruční doba znova. Vzhledem ke skutečnosti, že k výměně vadné věci dochází v rámci existující kupní smlouvy, domníváme se, že není povinností prodávajícího vydávat nový doklad o zakoupení výrobku, neboť dokladem o provedení výměny je doklad o uplatnění práva z odpovědnosti za vady, tj. například reklamační list apod. Pokud mezi Vámi a prodávajícím nedojde k dohodě o těchto záležitostech nebývá, než věc řešit soudní cestou a domáhat se tak svých práv. Jiné řešení stávající právní předpisy neumožňují. Česká obchodní inspekce žádné výjimky reklamací, jak se zmiňujete ve svém podání, neuděluje.
Vážený pane,
k Vašemu dotazu ze dne 31.5.2007 ve věci délky záruční doby v souvislosti s výměnou výrobku v rámci reklamačního řízení Vám s politováním sdělujeme, že Česká obchodní inspekce neposkytuje právní rady ve věcech občanskoprávních, neboť právní služby na území ČR jsou oprávněni poskytovat za podmínek stanovených zák.č. 85/1996 Sb., o advokacii, v platném znění, a způsobem v něm stanoveným advokáti a fyzické osoby pod profesním označením „evropský advokát“. Přesto se domníváme, že ve smyslu ust. § 622 občanského zákoníku, v platném znění, ve vztahu k § 627 odst.2 zákona má provedení výměny zakoupeného výrobku v rámci reklamačního řízení vliv na běh záruční doby, neboť od převzetí nové věci začíná běžet záruční doba znova. Vzhledem ke skutečnosti, že k výměně vadné věci dochází v rámci existující kupní smlouvy, domníváme se, že není povinností prodávajícího vydávat nový doklad o zakoupení výrobku, neboť dokladem o provedení výměny je doklad o uplatnění práva z odpovědnosti za vady, tj. například reklamační list apod. Pokud mezi Vámi a prodávajícím nedojde k dohodě o těchto záležitostech nebývá, než věc řešit soudní cestou a domáhat se tak svých práv. Jiné řešení stávající právní předpisy neumožňují. Česká obchodní inspekce žádné výjimky reklamací, jak se zmiňujete ve svém podání, neuděluje.
14:07:31
04.06.2007
04.06.2007

Reeaper
jo a ještě ohledně tý výjimky.. pokud by měl Softkomp výjimku ze zákona, tak tato musí být zákoně pochopitelně uvedena 
A jestli tam pudeš, tak pudu taky a vemu kámoše, ten má na takový věci neuvěřitelnou vyřídilku
možná proto, že je hubenej, kudrnatý krátký vlásky a brýlky..ještě mu chybí kufřík do ruky

A jestli tam pudeš, tak pudu taky a vemu kámoše, ten má na takový věci neuvěřitelnou vyřídilku


10:29:51
04.06.2007
04.06.2007

Reeaper
-> aDAm: jako kam až zajít.. tak osobně bych šel tak daleko, dokud by mě to nestálo žádný prachy..tzn k soudu bych s tím nešel..ne proto, že to je palírna ´za pár šupů´, ale nechtělo by se mi se s tím tahat tak dlouho..
ale jinak bych je neustále otravoval, pokusil se tam dohnat ČOIku, hodil články do novin s tím jejich vyjádřením atd.. tím bych se pobavil..
ale jinak bych je neustále otravoval, pokusil se tam dohnat ČOIku, hodil články do novin s tím jejich vyjádřením atd.. tím bych se pobavil..
10:09:09
04.06.2007
04.06.2007

aDAm
-> Reeaper: jo no....tak ve vetsine pripadu firma bude spolehat na to ze se na to zakaznik vysere a nebude to hnat dale coz se i ve vetsine pripadu stane. jak sem to probiral doma tak mamina taky furt at se na to vyseru ze to nema cenu apod. pritelkyne taky vyzvida kam az bych zasel a jestli to ma cenu....no mozna dneska se mi vrati smazirna domu tak provedu testy a pokud bude stale trucovat tak opet nove kolecko cesty do OV a pokus o reklamaci ;)
09:54:49
04.06.2007
04.06.2007

Reeaper
-> bitmap: neptal jsem se jí na to, jaká je skutečnost, ale jak to hodnotí z právního hlediska.. bohužel víme všichni, jak to většinou chodí.. 

08:54:04
04.06.2007
04.06.2007

bitmap - zrušená registrace
-> Reeaper: kdyby jen skutecnost byla tak ruzova jak to ta pani popisuje

08:25:09
04.06.2007
04.06.2007

Reeaper
-> aDAm: poslal jsem kamarádce odkaz na tohle forko a přišla mi následující reakce. Neomyslnost samože není zaručena, ale vzhledem k tomu, že ji znám, řídil bych se tím s klidným svědomím
Cituji:
Ahojky,
no předně jsem se zasmála tomu dopisu s pohádkou, jak vypalovačka putuje zpátky do továrny (někde do Asie), tam jí dají na jakousi opravárenskou linku a pak ji vymění (a pošlou zpět). Vše letecky a do 30 dnů - to je velmi ekonomické, která firma se spotřebním zbožím v nízkých cenách za velkých obratů toto dělá?? :)) Jo a drobnost: oprava výměnou neexistuje, je jen oprava nebo výměna :) Prostě pohádka, smáli jsme tu všichni jak tu jsme :)
Jinak platí - pokud je výrobek v rámci reklamace vyměněn (jiné SN v tomto případě), běží doba záruky od ukončení reklamace dalších 24 měsíců. Je-li vyměněna součástka, na kterou je samostatně poskytnuta záruka (tzn. že na nákupní faktuře MUSÍ být rozepsána!) pak po ukončení reklamace se záruka prodlužuje jen u této součástky na dalších 24 měsíců. Aby se dala na vypalovačce vyměnit součástka, musela by faktura za vypalovačku vypadat nějak takto: obal 24 měsíců, motorek 24 měsíců, laser 24 měsíců apod. Je samožrejmě nesmysl, aby se u vypalovačky vyměnil díl a poskytl se na něj záruku. To by ti pak mohli říct "pokazil se odpor" a nikdy by jsi neměl šanci 3 stejných vad (odporů je jistě více než 3). U takového spotřebního zboží prostě ne-e. Záruka platí tak jak je uvedena na záručním listě. Já mám notebook a protože je to značkový prodaný jako "sestava" tak každá porucha na něm (hdd, dvd) je brána jako porucha celého notebooku. Kdybych ale měla notebook skládaný, tak vada hdd není vada notebooku ale hdd, jelikož je rozepsaný na faktuře.
Softcomp nebo jak se jmenuje jednoznačně porušuje zákon. Vyměnil díl za nový (je jedno, jestli ho vykouzlil, vyrobil, ukradl nebo vyjel z linky) a na něm běží nová záruční lhůta od konce reklamace. Po každé reklamaci taky musíš dostat podrobný reklamační protokol (od servisu), kde je rozepsáno: kdo, co, jak a kdy a jaký je výsledek. Záručním listem se pak prakticky stává tento protokol, na němž jsou uvedená nová seriová čísla vyměnených dílů nebo v tomto případě celé vypalovačky.
Samozřejmě, že nějaké vnitřní předpisy tě nezajímají, místo reklamace je tam, kde si nechal peníze, popř. pobočka kdekoliv na zeměkouli.
Konec citace
Copyright by Aduscha3. All rights reserved. (to aby mě nezbila, že to sem dávám
)

Cituji:
Ahojky,
no předně jsem se zasmála tomu dopisu s pohádkou, jak vypalovačka putuje zpátky do továrny (někde do Asie), tam jí dají na jakousi opravárenskou linku a pak ji vymění (a pošlou zpět). Vše letecky a do 30 dnů - to je velmi ekonomické, která firma se spotřebním zbožím v nízkých cenách za velkých obratů toto dělá?? :)) Jo a drobnost: oprava výměnou neexistuje, je jen oprava nebo výměna :) Prostě pohádka, smáli jsme tu všichni jak tu jsme :)
Jinak platí - pokud je výrobek v rámci reklamace vyměněn (jiné SN v tomto případě), běží doba záruky od ukončení reklamace dalších 24 měsíců. Je-li vyměněna součástka, na kterou je samostatně poskytnuta záruka (tzn. že na nákupní faktuře MUSÍ být rozepsána!) pak po ukončení reklamace se záruka prodlužuje jen u této součástky na dalších 24 měsíců. Aby se dala na vypalovačce vyměnit součástka, musela by faktura za vypalovačku vypadat nějak takto: obal 24 měsíců, motorek 24 měsíců, laser 24 měsíců apod. Je samožrejmě nesmysl, aby se u vypalovačky vyměnil díl a poskytl se na něj záruku. To by ti pak mohli říct "pokazil se odpor" a nikdy by jsi neměl šanci 3 stejných vad (odporů je jistě více než 3). U takového spotřebního zboží prostě ne-e. Záruka platí tak jak je uvedena na záručním listě. Já mám notebook a protože je to značkový prodaný jako "sestava" tak každá porucha na něm (hdd, dvd) je brána jako porucha celého notebooku. Kdybych ale měla notebook skládaný, tak vada hdd není vada notebooku ale hdd, jelikož je rozepsaný na faktuře.
Softcomp nebo jak se jmenuje jednoznačně porušuje zákon. Vyměnil díl za nový (je jedno, jestli ho vykouzlil, vyrobil, ukradl nebo vyjel z linky) a na něm běží nová záruční lhůta od konce reklamace. Po každé reklamaci taky musíš dostat podrobný reklamační protokol (od servisu), kde je rozepsáno: kdo, co, jak a kdy a jaký je výsledek. Záručním listem se pak prakticky stává tento protokol, na němž jsou uvedená nová seriová čísla vyměnených dílů nebo v tomto případě celé vypalovačky.
Samozřejmě, že nějaké vnitřní předpisy tě nezajímají, místo reklamace je tam, kde si nechal peníze, popř. pobočka kdekoliv na zeměkouli.
Konec citace


16:55:04
01.06.2007
01.06.2007

aDAm
-> Reeaper: jo no prave...sem uz tak nejak pocital s tim ze dostanu prachy no ;) leda kdybych mel 100% jistotu vyrizeni reklamace tak bych te smazirne trosku k poskozeni pomoh

16:04:38
01.06.2007
01.06.2007

Reeaper
-> aDAm: tak v tom případě ti to už může bejt fuck 

16:03:37
01.06.2007
01.06.2007

aDAm
-> Reeaper: jo no ale pochybuju ze se ted objevi problem...uz temer vubec nepalim :( neni co
15:16:59
01.06.2007
01.06.2007

Reeaper
-> aDAm: ntj.. tak máš chvilku se na ně připravit.. 

13:27:11
01.06.2007
01.06.2007

aDAm
-> Reeaper: no jo ale ted kdyz to zase bude fungovat bez problemu tak neni co reklamovat, leda by se objevil nejaky jiny problem
13:04:24
01.06.2007
01.06.2007

Reeaper
-> aDAm: jojo, to se přidám. Jak nebude reklamace, tys to reklamoval, že oni to jen vyčistili, to je jejich věc..
Každopádně si zjisti, jak dlouho to tam u nich může ležet, počkej na vyjádření z tý čoiky a já se pokkusím vytáhnout něco z kámošky..
Každopádně si zjisti, jak dlouho to tam u nich může ležet, počkej na vyjádření z tý čoiky a já se pokkusím vytáhnout něco z kámošky..
12:55:59
01.06.2007
01.06.2007

aDAm
tak mi prave prisel mail ze softcomu ze se vypalka vratila ze servisu z cisteni cocky a dle textu by mely byt odstraneny problemy co jsem tam uvadel :( takze zadna reklamace asi nebude :(
12:24:26
31.05.2007
31.05.2007

VeTeV
-> aDAm: treba jim nesplachuje zachod :-))
12:19:58
31.05.2007
31.05.2007

aDAm
-> Reeaper: jojo to sem udelal...skoda ze tam nemam znamy aby to slo rychleji, jedina znama v nejake takove instituci je matka od kamosky na KHS ostrava ;) leda bych na ne poslal hygienu ;)
12:18:47
31.05.2007
31.05.2007

aDAm
-> Reeaper: no jelikoz smazirna tam nebyla tak v nejblizsi dobe me opet ceka cesta do softcomu tak se muzes pridat :)
jinak dnes sem psal na coiku dotaz jestli softcom dostal nejakou vyjimku ze zakona ohledne reklamaci tak sem zvedav ;)
jinak dnes sem psal na coiku dotaz jestli softcom dostal nejakou vyjimku ze zakona ohledne reklamaci tak sem zvedav ;)
12:17:37
31.05.2007
31.05.2007

Reeaper
-> aDAm: posláno
ale jinak bych ještě zkusil kontaktovat ČOIku, a zeptat se přímo na Softcomp.. případně bych i napsal, že ti to tvrdili v obchodě, tka co je na tom pravdy..

ale jinak bych ještě zkusil kontaktovat ČOIku, a zeptat se přímo na Softcomp.. případně bych i napsal, že ti to tvrdili v obchodě, tka co je na tom pravdy..
12:13:44
31.05.2007
31.05.2007

Reeaper
-> aDAm: ty woe, žes nenapsal, šel bych se tam koknout s tebou!!
odposlechl bych si to.. a i tak se to chystám nadhodit kámošce, jejíž rodiče jsou úspěšní obchodní právníci a ona kráčí směle v jejich stopách :o)

11:22:09
31.05.2007
31.05.2007

aDAm
-> RadstaR: jo tak vzdavat se nebudu;)
10:26:29
31.05.2007
31.05.2007

RadstaR
-> aDAm 30.05.07 23:16:41: Rozhodne se nevzdavej, nekteri prodejsi jsou fakt svine a budou ti tvrdit, ze voda je pevna jako zem :)
23:16:41
30.05.2007
30.05.2007

aDAm
tak jsem vcera navstivil prodejnu v OV kde me mela cekat vypalka vracena ze servisu, bohuzel necekala a dokonce se za ty necele 4 tydny jeste do toho servisu nedostala...maji tam perfektni system, na to ze to melo byt do dvou tydnu hotovo.
Ptal jsem se jestli provadeji v servisu test zda byly odstraneny zavady co byly nahlaseny a ze udajne jo, tak sem jim rek ze pokud zavady nezmizi takze at to rovnou hodi do reklamace nacez mi opet argumentovali tim ze to nejde ze je to po zaruce...tak sem vytah sve trumfy s paragrafy...nacez vytah trumfy prodejce ze to maji podchycene na COIce, ze to maji s ni domluveno ze to takhle resi s dovozci a proto ta zaruka neni...coz se mi moc nezda zeby COIka udelala vyjimku jedne firme v CR...tak sem argumentoval dale a prodejce mi rek ze on je na to moc maly pan, on jen prodava a musi se ridit pokyny servisu. jeste mi pak nakouk do jejich systemu a rek ze tenhle typ smaziren ma 70% poruchovost coz je udajne nejvice na trhu.
no asi mi nezbyde nic jineho nez kontaktovat COIku a optat se na tu vyjimku pro SoftCom...taky to mohl jen zkouset at se zaleknu a jebu na to...tak uvidime
Ptal jsem se jestli provadeji v servisu test zda byly odstraneny zavady co byly nahlaseny a ze udajne jo, tak sem jim rek ze pokud zavady nezmizi takze at to rovnou hodi do reklamace nacez mi opet argumentovali tim ze to nejde ze je to po zaruce...tak sem vytah sve trumfy s paragrafy...nacez vytah trumfy prodejce ze to maji podchycene na COIce, ze to maji s ni domluveno ze to takhle resi s dovozci a proto ta zaruka neni...coz se mi moc nezda zeby COIka udelala vyjimku jedne firme v CR...tak sem argumentoval dale a prodejce mi rek ze on je na to moc maly pan, on jen prodava a musi se ridit pokyny servisu. jeste mi pak nakouk do jejich systemu a rek ze tenhle typ smaziren ma 70% poruchovost coz je udajne nejvice na trhu.
no asi mi nezbyde nic jineho nez kontaktovat COIku a optat se na tu vyjimku pro SoftCom...taky to mohl jen zkouset at se zaleknu a jebu na to...tak uvidime
08:45:16
21.05.2007
21.05.2007

Reeaper
jak pokračuje válka zákazník vs. prodejce? 

09:01:09
14.05.2007
14.05.2007

aDAm
no a je pravda ze to byl posledni nakup jaky sem u nich udelal. je fakt ze zrovna ja jejich trzby nevtrhnu, ale i tak jim budu delat negativni reklamu mezi znamymi
08:59:23
14.05.2007
14.05.2007

aDAm
-> Reeaper: zatim nijka. v patek kdy mi prislo vyjadreni ze SOS sem posilal toho maila do firmy, pocitam ze dneska/zitra by se mohli vyjadrit
08:58:42
14.05.2007
14.05.2007

petas
a co teprv spokojený zákazníky a k tomu spot s modelkama v televizi ...

08:55:52
14.05.2007
14.05.2007

Reeaper
-> petas: a to je to, co si spousta prodejců neuvědomuje.. Spokojený zákazník je 100x silnější reklama, než spot s modelkama v televizi.. (i když 
)


08:51:38
14.05.2007
14.05.2007

petas
-> Reeaper: když budou mít spokojený zákazníky, budou mít i víc naducaný kapsičky
08:38:44
14.05.2007
14.05.2007

Reeaper
-> petas: kdyby to tak dělali každýmu, tak je to už na náký peníze přijde.. Otázka je, co je pro ně priorita, jeslti spokojenost zákazníků, nebo vlastní naducaný kapsičky.. 

08:17:22
14.05.2007
14.05.2007

petas
-> Matsoft: Jenže o tom to právě je. aDAm výrobci nic neposílá. On má smluvní vztah s prodejcem. A věř tomu, že prodejce když chce, tak si to taky zařídí a pokud ne, tak je to pro něj jak když plivne do moře. Nechápu, proč kvůli pitomý vypalovačce dělá takový ciráty. Nákupka takový vypalky může být tak 7 kil maximálně.
07:07:43
14.05.2007
14.05.2007

Reeaper
nj, ale v rozporu s českými zákony 

Ale každopádně je to takhle uvedený v zákoně a vnitřní praktiky výrobce jsou jedna věc a výsledek pro zíkazníka věc druhá.. v této situaci je to pro zákazníka bohudík, pro výrobce, resp. prodejce bohužel.
-> aDAm: jak pokročilo vyřizování? obchod, nebo čoika?


Ale každopádně je to takhle uvedený v zákoně a vnitřní praktiky výrobce jsou jedna věc a výsledek pro zíkazníka věc druhá.. v této situaci je to pro zákazníka bohudík, pro výrobce, resp. prodejce bohužel.
-> aDAm: jak pokročilo vyřizování? obchod, nebo čoika?
00:02:02
14.05.2007
14.05.2007

aDAm
-> Matsoft: bohuzel/bohudik je to v rozporu s ceskymi zakony. pokud davas k oprave vec X tak zpet musis dostat opet vec X pokud byla opravitelna, pokud opravitelna nebyla a opravu bylo nutne resit vymenou na NOVOU vec Y pak ji muzes dostat, v opacenm pripade je to v rozporu se zakonem
23:28:20
13.05.2007
13.05.2007

Matsoft
-> petas: -> Reeaper: no oba mate (a i Adam) do urcite miry pravdu. ale pokud byste poslali vadne zbozi vyrobci, tak vam ho take neopravi a neposle zpet stejny kus, ale posle vam jiny opraveny kus s tim, ze mate o neco delsi zaruku nez na kus puvodni. je to dane objemem jeho vyroby. proste vyrobce zaregistruje vas pozadavek, vymeni kus za kus, k vasemu puvodnimu SN pripise SN vymeneneho (virtualne) a prodlouzi zaruku. Takhle to funguje.... jestli to je ovsem v poradku dle nasich zakonu nevim.ale jsem spokojen ze to funguje takhle. diky tomu jsem uz vymenil peknych par HDD od kterych jsem nemel zadny doklad.