Reklamace - rada

prohledat
127 příspěvků (zobrazeno 101 až 127) od 04.05.2007 do 17.09.2009, založil/a aDAm
řadit dle data
10:28:14
07.05.2007
aDAm
tak mi dnes přišla odpověď ze soft comu...co radite dělat dal?



Dobrý den,

bohužel Vám musím sdělit, že kolegové měli pravdu. Vaše zboží je již po záruce. Ano, máte pravdu, že v případě, že dojde k výměně za nové zboží, dostáváte také novou záruku. Tak by tak i bylo, kdybychom Vám mechaniku vyměnili za novou z našeho skladu. V tomto případě došlo ovšem k certifikované opravě(oprava výměnou). Certifikovaná oprava je taková, kdy se zboží zasílá přímo k výrobci, který jediný tato specializovaná zařízení(PC komponenty) opravuje a to tak, že na výrobní lince. Nikde na "koleně" se tato zařízení neopravují! V rámci urychlení celého procesu, dostáváte pak jiný kus právě z této výrobní linky(vzhledem k tomu, že výrobce toto provádí v podstatě pro celý svět, nebude pro pana XY evidovat jednu mechaniku z tisíce). Takto opravené zařízení má parametry nového otestovaného kusu, avšak nové zkrátka není. Z tohoto důvodu se záruka pouze prodlužuje a to o dobu, po kterou zařízení bylo v opravě.

13:42:57
05.05.2007
Reeaper
-> aDAm: mno snad ti odpoví 8
12:15:17
05.05.2007
Reeaper
-> aDAm: mno snad ti odpoví 8
12:09:51
05.05.2007
aDAm
-> Reeaper: no psal sem jim mejla do prahy tam kde se bude ta vypalka posilat (nebo uz je poslana) a cekam na jejich vyjadreni, tak sem zvedav
00:21:37
05.05.2007
Reeaper
-> M.a.R.i: 900**.. není bezplatná linka 4



-> aDAm: kdyžtak to sem házej, je to určitě zajímavý!! 4 a hlavně hodně štěstí.. zmetci jedni, nedej se! btw to, cos psal si myslím, že nevadí..to, jak oni opravují vady tě nemusí zajímat (i když i na to sou zákony, aby to odpovídalo původnímu a tak myslím..), tobě jde o funkčnost! a pokud to nejede, tka to reklamuješ.. hlavně: !!! Co není psáno, není dáno a !! napřed dvakrát čti a potom podepiš !! taky sem se tak vyje*al 4
19:16:51
04.05.2007
aDAm
-> M.a.R.i: no ja napsal na ty jejich stranky dotaz, napsalo mi to ze mi odpovi do 10ti dnu a hle behem nekolika hodin odpoved takze taky fklidu.



Jeste sem napsal email do softcomu tak sem zvedav na jejich reakci
19:00:08
04.05.2007
M.a.R.i
-> aDAm: aj, bral sem jako samozřejmost,že je to bezplatný,ale teď mě trklo,že není předvolba 800, tak máš asi pravdu 9
18:47:21
04.05.2007
aDAm
-> M.a.R.i: fakt ja myslel ze jen tu placenou 8kc minuta
18:12:35
04.05.2007
M.a.R.i
-> aDAm: Maj i bezplatnou linku: 900080808
17:05:51
04.05.2007
aDAm
tak sem svuj dotaz napsal na SOSku a uz mi prisla odpoved:

Pravdu máte vy, viz znění § 627, odst. 2 říká, že "Dojde-li k výměně, začne běžet záruční doba znovu od převzetí nové věci. Totéž platí, dojde-li k výměně součástky, na kterou byla poskytnuta záruka."

Kromě toho při neodstranitelné vadě věci můžete žádat odstoupení od smlouvy nebo výměnu, právo volby máte výhradně vy.

15:12:54
04.05.2007
aDAm
-> Reeaper: no ja ted psal na SOSku popsal sem jim svuj problem a tak uvidim co mi odpovi.



kdyz budu v pravu tak napisu stiznost do hlavni pobocky v praze, v OV maji jen sberne misto a malou pobocku kde jsou jen dva lidi takze tam by to asi moc neresili.



jen nevim jestli sem neudelal chybu pac kdyz mi to odmitli vzit do reklamace tak mi nabidli ze to poslou do jejich servisu na vycisteni, ze by to udajne mohl byt zdroj problemu (coz se mi moc nezda) a ze mi to udelaji zdarma tak sem s tim souhlasil
15:08:33
04.05.2007
Reeaper
-> Fén: zajímaqvá oprava toho, co jsem psal..stále nad tím přemýšlím, co tím básník chtěl říci..? 881
14:20:29
04.05.2007
Fén
-> Reeaper: Místo "přece si nebudeme vzájemně dělat problémy" bych dal "přece si nebudete dělat problémy".
14:16:49
04.05.2007
Fén
Pokud se kupuje počítač jako celek, tak při poruše nějaké části by se to mělo reklamovat zase jako celek.
14:06:51
04.05.2007
Reeaper
-> aDAm: takt o je mi jasný, ale pokud jsi to kupoval jako celek, tak ti asi těkžo vrátí kačky za vypalovačku, spíš za celej komp.. nebo tka bych to chápal já.. 1

že nevypadáš jak korba, na to kašli, v tomhle síla nepomůže. Spíš si zjisti, kde by ses mohl obrátit, kdyby to nešlo, třeba ČOIka. A jdi tam na ně naprosto klidnej, vyrovnanej, nebav ses nákým pinklem u pokladny, nech si hned zavoalt šéfa a bav ses ním. pokud by to nešlo rozumně, nahoď paragrafy a ČOIku s dovětkem ´přece si nebudeme vzájemně dělat problémy´ Pokud by ani to nepomohlo, tak bych asi fakt zavolal na ČOIku.. tak bychto řešil já (pokud bych se nenasral 33)
13:32:56
04.05.2007
aDAm
-> Reeaper: sos jsou sajty na ochranu spotřebitele.

www.spotrebitele.info/



no mam dva reklamacni listy na kazdem je uvedeno nove SN nove smazirny. ted sem procital ty sajty a mel bych byt v pravu tak tam na ne opet nabehnu asi s vetsim kravalem. skoda ze nevypadam jak nejaka fitness vazba ;) to by to slo asi rychleji ;)



jinak co sem tak vystudoval na tom webu. pokud reklamujes po treti a na stejnou zavadu tak bud opravt a nebo muzes odstoupit od smlouvy, novy vyrobek nemusis chtit. pokud to sou ruzne zavady tak je to az u 4te reklamacky



no rek bych ze kdyz je to jen cast kompu tak ti asi daj kacky jen za tu poskozenou cast. tam to je pak i jinak se zarukou. pokud ti vymeni jen jeden dil tak ti na tento dil bezi nova zaruka i po skonceni celkove zaruky na cely komp
13:18:33
04.05.2007
Reeaper
-> M.a.R.i: ha, zase něco novýho pro mě, jak řešit tydle situace :-) btw co to je ´SOS spotřebitelů´?

Taky je sranda, když Vás posílaj přímo do servisu, k výrobci, nebo ať si to tam pošlete sami apod.. To vás taky podle zákona nemusí zajímat..erklamujete u prodejce, zbytec je jeho věc
13:15:15
04.05.2007
Reeaper
52 přesně tak, jak píše mr. Fén 1 Jejich sklad ti může plandat u řitního otvoru, asi tam mají velkej pořádek, jestli maj u různých kusů vedený stejný výr. čísla. Každopádně pokud ty máš doklad, kdeje uvedeno oprava výměnou a jiný sériový čísla, jedná se tedy o jiný kus a paltí to, co psal Fén. Očividně chtějí ušetřit, tak se nedej a naběhni tam na ně 37



btw -> Fén: platí stále, že po třetí opravě máš nárok na vrácení peněz? jak to je když se díl mění? a jak to je, když se stále mění jen část celku? (třeba ta vypalovačka..můžeš po nich chtít prachy za celej komp? nebo jen palirnu?)
13:13:56
04.05.2007
UltraFan.
-> aDAm: jj
13:11:07
04.05.2007
aDAm
-> M.a.R.i: v podstate ted by byla 3ti reklamace tak bych mel mit moznost odstoupit od smlouvy ne?
13:09:41
04.05.2007
M.a.R.i
-> aDAm: Zavolej si na SOS spotřebitelů. Měl sem podobný problém, grafárnu, vždy se spálila, jela na standartních frekvencích. Vždy mi jí vyměnili za novou. Samozřejmě, že když ti dají nový kus,tak podle zákoníku máš znova záruku 24měsíců. Po 3.reklamaci sem ji psal,že chci vrátit penize, cukali se. Tak sem zavolal na SOS. Tam sem se dozvěděl,že jim mam napsat,že nechci nový kus,ale opravit ten starý nefunkční. Pokud to nepude,takže chci vrátit peníze, že se jedná o neodstranitelnou závadu. Podle zákoníku sem na to měl právo. Takže mi okamžitě vrátili peníze. Grafika byla stará 3roky. Kupoval sem jí za 8k, teď měla cenu cca 1300. Dostal sem samozřejmě, tich 8000 za kolik sem jí koupil a za ty peníze sem si upgradoval PC 4
13:00:46
04.05.2007
Fén
-> aDAm: Není zač. :o)
12:54:00
04.05.2007
aDAm
-> Fén: diky.



ještě mi ten prodavač tvrdil že oni to maji ve skladu jako nejakou vymenu a ze si to vedou jako stale jednu vypalovacku tu puvodni.



ja mam doklady z reklamacky kde je napsano oprava vymenou a vzdy nove seriove cisla
12:41:04
04.05.2007
Fén
12:37:15
04.05.2007
Fén
Podle § 627 odst. 2 občanského zákoníku dojde-li k výměně zboží, začne běžet záruční doba znovu od začátku okamžikem převzetí nové věci, a to znovu v délce původní záruční doby na původně zakoupené zboží. Proto pokud byla původní záruční doba půlroční, i po výměně je záruční doba na vyměněné zboží půl roku od výměny zboží za nové.
12:35:54
04.05.2007
UltraFan.
Nemaj pravdu, zaruka bezi pri vymene zbozi ode dne kdy ti ho vymenili 2 roky.Me se stalo neco podobnyho taky s PC ale vse po 3 reklamacich probehlo v poradku...Jeste sem se na to ptal.Bez je zjebat
12:30:18
04.05.2007
aDAm
lidi nevite nekdo jak to chodi u reklamace? resp jak je to v obchodnim zakoniku nebo kde zapsane?



18.11.2004 jsem koupil smazirnu v SoftComu

Nekdy v cervenci/srpnu roku 2006 sla na reklamaci, po mesici byla vyrizena reklamace a ta probehla vymenou.

Rok slapala vypalka fpoho a opet nekdy cervenec/srpen sla znova na reklamacku s dalsi zavadou. Po cca mesici vyrizeno a opet dana nova vypalka. Pri prebirani jsem se dotazoval prodavace na zarucni dobu, tvrdil mi ze je znova 2 roky, ze je to nove zbozi.

Ted opet smazirna odesla tak sem ji sel dneska reklamovat a prodavac mi zacal tvrdit ze mam smulu ze zaruka skoncila 2 roky od koupi prvniho kusu tj 18.11.2004 + 2 roky a + 1+1 mesice co byla v reklamaci, takze zaruka byla do ledna 2007 a tudiz mi zaruku nechteli uznat.



Maj pravdu oni nebo bych mel mit na tu vypalku jeste zaruku?



Vyzna se v tom nekdo?
Extreme Tyres