skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Cena benzinu a energii
-> Jirik_Tuňák1983 04.12.22 14:58:29: Hele v tom innogy se moc nevyznám nebo tomu nerozumím, těch 10 k je záloha co platíš, nebo nějaký teoretický přeplatek který tam máš vzhledem k odběru? Jestli to je teoretický přeplatek a zálohy platíš stejný, tak to bude tím že se ti ted změnila(čti zněkolikanásobila) cena. Nebo bud teda mají chybu v apce, nebo nemáš třeba mimořádný vyúčtování ke konci fixu? Jen co vidím na první pohled že ti teda tam mimochodem chybí je ten úsporný tarif v elektrice, tj záloha/část/ zaplacená státem, u plynu ne, tam všem naserou.
-> Matthes, záškodník z TechWebu 04.12.22 16:53:53: Dám vědět jak jsem pochodil.
-> Jirik_Tuňák1983: Jojo, jasan.
-> Matthes, záškodník z TechWebu 04.12.22 16:15:30: Taky Innogy?
-> Jirik_Tuňák1983: MND mi zase nastavilo zálohy, jejich systém mi ukazuje, že je mám moc vysoký a budu mít přeplatek, ale zálohy snížit bohužel nejdou.
-> Jirik_Tuňák1983: No maj to nejaky dojebany. Ja topim mene, na geafu spotreby jsem pod lonskym stavem a furt mam velkej nedoplatek... ale neresil jsem to zatim.
Setkal jste se někdo s něčím takovým? Innogy. Zákazníky jsme v podstatě od začátku.
Používám jejich aplikaci, kam si už několikátým rokem zadávám stavy. Doposud to vždy souhlasilo a já jsem si mohl dle potřeby nastavovat zálohy. Navíc při vyúčtování souhlasil v podstatě přesně i přeplatek nebo nedoplatek.
Teď nám končil na plynu fix 10/2022 a na elektrice 12/2022. Pokecali jsme na pobočce co a jak dál, nastavili zálohy a šel jsem domů. Jaké bylo překvapení, když po zadání dalšího stavu u plynu někam zmizelo přes 10 000,- a začínal jsem od 1.10. od nuly. Obrátil jsem se na zákaznickou linku, tam jsem čekal tři týdny a nikdo se neozval, postrčil jsem to a dostal jsem do pár dnů nijakou až zvláštně vyhýbavou odpověď bez konkrétní informace a nebo čísel, navázanou na e-mail s urgencí.
Když jsem šel 30.11. na pobočku kvůli elektrice, rovnou jsem se tam vrátil i ke stále nedořešené reklamaci stavů přeplatků na plynu. Slečna vůbec nechápala, proč mi odpovídali takovou hloupost, protože u sebe vidí k aktuálnímu datu reálný stav vyúčtování, který jsem viděl do té doby v aplikaci a celkem rozumně jí vychází i simulace do 15.3.2023, kde je konec úč. období.
Poslala to znovu k projednání, přiložila k tomu i svoje podklady, zatím se stále nic neděje, krom tedy automatického potvrzení do e-mailu, že se to řeší.
Dnes jsem zadal stav u elektriky a světe div se, vyskočil tam nedoplatek a někam zmizelo přes 7000,-. A co mají na pobočce, když se podívá slečna do systému? Ano, cca 5800,- i po prolongaci a kontrole stavu, ale jak se na to mám spolehnout a sledovat vývoj?
Přitom jsem se ptal, k čemu pak ta aplikace je, když oni mají v systému jiný stav, který stále odpovídá stavu mému před touhle akcí a já mám aktuální zcela jiný, který neodpovídá vůbec ničemu ani nějakým simulacím apod. Zmiňoval jsem i pochybnosti ve srovnání s předchozími vyúčtováními, že by letos měla až takový rozptyl - nepřesnost.
Nikdo mi za měsíc a půl ani nevysvětlil, jestli je někam nebo do něčeho rozpouštěli, co si z toho mám vzít, když konec účetního období je 3/2023. Nevím stále vůbec nic. Navíc ty přískoky po datech zadání taky neodpovídají ničemu reálnému.
Používám jejich aplikaci, kam si už několikátým rokem zadávám stavy. Doposud to vždy souhlasilo a já jsem si mohl dle potřeby nastavovat zálohy. Navíc při vyúčtování souhlasil v podstatě přesně i přeplatek nebo nedoplatek.
Teď nám končil na plynu fix 10/2022 a na elektrice 12/2022. Pokecali jsme na pobočce co a jak dál, nastavili zálohy a šel jsem domů. Jaké bylo překvapení, když po zadání dalšího stavu u plynu někam zmizelo přes 10 000,- a začínal jsem od 1.10. od nuly. Obrátil jsem se na zákaznickou linku, tam jsem čekal tři týdny a nikdo se neozval, postrčil jsem to a dostal jsem do pár dnů nijakou až zvláštně vyhýbavou odpověď bez konkrétní informace a nebo čísel, navázanou na e-mail s urgencí.
Když jsem šel 30.11. na pobočku kvůli elektrice, rovnou jsem se tam vrátil i ke stále nedořešené reklamaci stavů přeplatků na plynu. Slečna vůbec nechápala, proč mi odpovídali takovou hloupost, protože u sebe vidí k aktuálnímu datu reálný stav vyúčtování, který jsem viděl do té doby v aplikaci a celkem rozumně jí vychází i simulace do 15.3.2023, kde je konec úč. období.
Poslala to znovu k projednání, přiložila k tomu i svoje podklady, zatím se stále nic neděje, krom tedy automatického potvrzení do e-mailu, že se to řeší.
Dnes jsem zadal stav u elektriky a světe div se, vyskočil tam nedoplatek a někam zmizelo přes 7000,-. A co mají na pobočce, když se podívá slečna do systému? Ano, cca 5800,- i po prolongaci a kontrole stavu, ale jak se na to mám spolehnout a sledovat vývoj?
Přitom jsem se ptal, k čemu pak ta aplikace je, když oni mají v systému jiný stav, který stále odpovídá stavu mému před touhle akcí a já mám aktuální zcela jiný, který neodpovídá vůbec ničemu ani nějakým simulacím apod. Zmiňoval jsem i pochybnosti ve srovnání s předchozími vyúčtováními, že by letos měla až takový rozptyl - nepřesnost.
Nikdo mi za měsíc a půl ani nevysvětlil, jestli je někam nebo do něčeho rozpouštěli, co si z toho mám vzít, když konec účetního období je 3/2023. Nevím stále vůbec nic. Navíc ty přískoky po datech zadání taky neodpovídají ničemu reálnému.
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Noooo, já bych nerad dával investiční rady - když se kouknu na to co udělal burzy od doby kdy jsem popostrkoval -> vhml: ke změně investiční strategie na jeho penzijním spoření
To je strašně ošemetné a nejsem v tom osobně nějak extra zkušený. Takže ti max můžu zopakovat nějaké rady které mě osobně dávají smysl a nějakým způsobem se jima snažím řídit.

-> dragon_cb_cz: A co bys doporucoval? Zase bych nerad sel do neceho rizikovyho nebo tezce nelikvidniho...
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Relativně slušný - 5.3% a když tam nějakou částku máš a dáš jí celou převést pryč, tak ti nabídnou 5.5%
(opět díky -> saskyn2: za tip).
Ale pokud přemýšlíš o spoření s fakt dlouhým horizontem (jakože začít malýmu spořit něco, co mu pak dáte třeba po maturitě nebo tak něco), tak asi spořící účet není to, po čem bys měl koukat...

Ale pokud přemýšlíš o spoření s fakt dlouhým horizontem (jakože začít malýmu spořit něco, co mu pak dáte třeba po maturitě nebo tak něco), tak asi spořící účet není to, po čem bys měl koukat...
-> dragon_cb_cz: Diky. Tady nevim, jestli mi to za to stoji, delat dalsi ucet... musim mrknout jaky maji sporici ucty, pac chceme udelat nejakej pro malyho. Teda ne, ze by byl malej 

-> Matthes, záškodník z TechWebu: Minimálně ještě pořád běží akce u Monety (1000 Kč k založení účtu - už snížili, bylo 1500 Kč: www.moneta.cz/ucty-a-kart
y/bezny-ucet).
Kdyz bude nejaka dalsi akce, tak sdilejte
Diky.

-> saskyn2 18.10.22 11:34:13: Potvrzuju. Vcera dorazil bonus. Jeste jednou diky za radu. To potesi 

Tak to taky došlo, u mBank za tu fejkovou kartu...
2. 12. 2022
BONUS
2 000,00 CZK
2. 12. 2022
BONUS
2 000,00 CZK
-> dragon_cb_cz 02.12.22 22:37:24: možná ano, každopádně já už s tou institucí nechci mít nic společnýho 

-> Jarda/felda: A nestaci proste dat vypoved uctu a neni najednou nabidka na ucet zdarma na stole?
Ja takhle docela dlouho platil poplatek za ucet v CSOB, pak jsem to sel konecne zrusit a ukazalo se, ze celkem nemam problem dosahnout na podminky pro vedeni zdarma... Ale stejne jsem tam zustal jen kvuli tomu, ze diky vnitroskupinovymu scoringu pak mam slevy na pojistky na auta. Jinak tam moc duvodu zustavat neni... ty "velky" banky jsou dost zlo.
Ja takhle docela dlouho platil poplatek za ucet v CSOB, pak jsem to sel konecne zrusit a ukazalo se, ze celkem nemam problem dosahnout na podminky pro vedeni zdarma... Ale stejne jsem tam zustal jen kvuli tomu, ze diky vnitroskupinovymu scoringu pak mam slevy na pojistky na auta. Jinak tam moc duvodu zustavat neni... ty "velky" banky jsou dost zlo.
-> saskyn2 02.12.22 17:42:47: nedorazila, poplatek je pořád 

-> darklord: Njn, ale pak je zas tezky ji pouzit na ty velky jednorazovy nakupy. Plus pro nas tehdy byl ten mesicni horizont proste moc dlouhy (ale treba by to uz dneska slo)...
-> dragon_cb_cz: ja mam na kreditke celkovy limit vo vyske mesacnych vydavkov - nakupy, benzin atd. A funguje to spolahlivo...
-> Syny: Což použití, splácení atd - to je mi všechno jasný. Spíš že když jsem před lety dával "do pořádku" naše finance, tak co nám hodně pomohlo (alespoň mám ten pocit) bylo dát si na běžný nákupy (jídlo atd) rozpočet ne na měsíc, ale na týden. A sice už jsme v tomhle dneska daleko víc "zajetý", ale stejně mám trochu strach jak by to dopadlo, kdyby najednou na to byla "neomezená" kreditka. A zase to používat jen na pár online nákupů atd asi nemá smysl.
Na druhou stranu je fakt, že stejně když je potřeba, tak na ten provozní účet pružně dosypávám, takže to s tou rozpočtovou disciplínou až tak žhavý není
Na druhou stranu je fakt, že stejně když je potřeba, tak na ten provozní účet pružně dosypávám, takže to s tou rozpočtovou disciplínou až tak žhavý není

-> Syny: Fio si to umi automaticky zinkasovat z BÚ, ale fungovalo to nejak blbe (nerespektovalo to zustatek posledniho mesice, ale aktualni zustatek pri platbe), tak jsem to zrusil a platim ruco. Jinak jak rikas... klidneji se utraci cizi penize :-)
-> saskyn2 02.12.22 20:51:35: 750 měsíčně do konce roku je ale jen 750 Kč žejo
Ale i tak dobrý, škoda jen, že dneska jsem mohl mít 3/4 tý částky už vyčerpanou. No neuděláš nic. Zajímavý, že mi o tom třeba nepošlou e-mail. Chodí mě od nich kdejaká hovadina a "užitečná rada", ale o tomhle bych se býval nedozvěděl nemít tady na Virtu vás Skrblíky... 
-> dragon_cb_cz 02.12.22 20:50:05: Heleď na kreditku už nedám dopustit. Zařizoval jsem jí kvůli svatební cestě na Mauricius, jelikož mi každej říkal, jak to je nutnost a že s debetkou tam nedam ani ránu. Sice to nakonec byly nesmysly a debetkou tam normálně platit jde, ale dokopalo mě to k tej kreditce a jsem za to rád. Na všech debetkach jsem zakázal internetové platby a jedu to jen z kreditky. Nejen že za online platby vrací 1% (což sice není nic extra, ale lepší než drátem do oka), ale za platby berou zodpovědnost oni, takže veškeré průsery si případně vyřeší oni - jsou to jejich prachy
A pokud to používáš a včas prachy splatíš, tak je to naprosto bez problémů a má to jen pozitiva. Jen si to musíš hlídat no, páč jak to nesplatíš včas, tak tě tam napálí brutus úroky za každej den prodlení. Nicméně pokud si jednou za měsíc dáš upomínku na pořešení kreditky, tak úplně v pohodě - u ČS mám to období asi 55 dní.


-> dragon_cb_cz 02.12.22 20:50:05: Heleď na kreditku už nedám dopustit. Zařizoval jsem jí kvůli svatební cestě na Mauricius, jelikož mi každej říkal, jak to je nutnost a že s debetkou tam nedam ani ránu. Sice to nakonec byly nesmysly a debetkou tam normálně platit jde, ale dokopalo mě to k tej kreditce a jsem za to rád. Na všech debetkach jsem zakázal internetové platby a jedu to jen z kreditky. Nejen že za online platby vrací 1% (což sice není nic extra, ale lepší než drátem do oka), ale za platby berou zodpovědnost oni, takže veškeré průsery si případně vyřeší oni - jsou to jejich prachy

-> Syny: Hele ono to je stejně jen max 750 měsíčně, tak do konce prosince ještě pár nákupů v albertu dáš
No jo no holt žijou ze setrvačnosti klientů. Přitom já tam mám tři stavebka a ty vůbec špatně nevycházeli.

No jo no holt žijou ze setrvačnosti klientů. Přitom já tam mám tři stavebka a ty vůbec špatně nevycházeli.
-> saskyn2: -> Syny: Já mám AirBank jako hlavní banku na nákupy atd, protože se tam strašně snadno dají nastavit plná disponentská práva i pro manželku, vyřídit druhou kartu atd. Takže jsem tam donedávna držel většinu volných peněz - aby kdyby něco, tak aby k tomu měla Alča přístup. Teď jsem to kvůli úrokům rozfrcnul i jinam, ale na tohle trochu zapomněl, bych měl zase pořešit sakra...
-> Syny 02.12.22 20:32:52: Používáš běžně kreditku? Já o tom teď trochu začal přemýšlet, protože když člověk těch třeba 35t měsíčně nechá do konce bezúročnýho období ležet někde na spořáku, tak už to taky nějaký rozdíl dělá, ale trochu se bojím, že by se nám ty výdaje pak hůř hlídaly a ve výsledku bychom utratili víc...
-> Syny 02.12.22 20:32:52: Používáš běžně kreditku? Já o tom teď trochu začal přemýšlet, protože když člověk těch třeba 35t měsíčně nechá do konce bezúročnýho období ležet někde na spořáku, tak už to taky nějaký rozdíl dělá, ale trochu se bojím, že by se nám ty výdaje pak hůř hlídaly a ve výsledku bychom utratili víc...
-> saskyn2 02.12.22 19:55:54: 16:33 bylo uz pozde
Jinak AirBank ma 5x platbu kvuli urokum na sporicim a CS bude mit od 2/2023 4x platbu (kartou nebo kreditkou a pocita se i onlineplatba) abys mel vedeni zdarma, jinak si to zaplatis. A vedeni kreditky ma zdarma pod podminkou, ze tam mesicne otocis min 3000 Kč, jinak 50Kč z vedeni zaplatis taky.

-> dragon_cb_cz 02.12.22 18:30:46: Tobě taky díky za tu ČSOB
já mám za poslední 2 měsíce od 3 bank 6000 a asi 1000 cashback, když to vezmu i s paní(má o něco víc cashbacku) tak to dělá celkem slušných 14000 za dva měsíce, to jde
-> dragon_cb_cz 02.12.22 19:25:11: jo jak to psal Štěpán, tak jsem na to koukal a je to tam do alberta dvakrát, to druhý je extra sleva, ale já mám jen teda 2x 3% takže dohromady 6%.
-> Syny 02.12.22 19:34:10: 5x měsíčně platbu kartou má airbank kvůli bonusovému úroku na spořícím účtu, je to teda opruz ale dá se to přežít.
-> Syny 02.12.22 19:36:37: Dyt jsem to psal 16.33


-> dragon_cb_cz 02.12.22 19:25:11: jo jak to psal Štěpán, tak jsem na to koukal a je to tam do alberta dvakrát, to druhý je extra sleva, ale já mám jen teda 2x 3% takže dohromady 6%.
-> Syny 02.12.22 19:34:10: 5x měsíčně platbu kartou má airbank kvůli bonusovému úroku na spořícím účtu, je to teda opruz ale dá se to přežít.
-> Syny 02.12.22 19:36:37: Dyt jsem to psal 16.33


-> saskyn2 02.12.22 16:33:33: Tyvoe, před hodinou jsem z Alberta přijel a nechal tam 2,5 litru
Tos to sem nemohl dát dřív? 


-> saskyn2 02.12.22 17:42:47: Nedorazila. Spořka má vedení účtu za 100Kč měsíčne s tím, že (po staru) když tam máš dva nějaký další produkty (například penzijku, hypo, kreditku atd.), tak to máš zadarmo. Teď od 2/2023 po novu už tohle neplatí a budou chtít 4 platby kartou nebo kreditkou (klidně i online platbu), abys to zadarmo měl. Ale jak to nesplníš, tak za kilo :)
-> saskyn2: -> stepan: Zajimavy, ja mam pro zmenu u AirBank v Albertu taky 5%, ale hned 2x
Asi se tam zitra dojedu zasobit pivem na vanoce, nebo ja nevim :D Jinak uz do obchodu skoro nejezdime.
V tomhle je dobry Google Pay v telefonu, ze cloveka moc netrapi kolik tech karet ma, stejne u sebe taha jen telefon a vybere tu, ktera se zrovna hodi... posledni dobou kdyz uz do toho obchodu jedu, tak jsem i linej brat penezenku s dokladama

V tomhle je dobry Google Pay v telefonu, ze cloveka moc netrapi kolik tech karet ma, stejne u sebe taha jen telefon a vybere tu, ktera se zrovna hodi... posledni dobou kdyz uz do toho obchodu jedu, tak jsem i linej brat penezenku s dokladama

-> saskyn2: No já jsem to nějak nesledoval, ale donedávna jsme ČS měli v práci... Tak nějaký info mám. Každopádně za mně ČS jako fakt ne..
-> saskyn2 02.12.22 16:33:33: Taky
Díky za tip. Pokud dobře počítám, tak v součtu to mám za poslední 2 měsíce od 3 bank dohromady za 4000 Kč 


-> stepan: Oni kurvy vědi kde nakupuješ, tak to pak zkrouhnou. Já měl třeba v globusu 5% a pani je 3%. Ted už globus není vůbec a albert jen 3%.
-> StepaNoFUN 02.12.22 17:46:39: Hele normálně jsem ti nevěřil a musel se podívat
tvl 5Kč z vlastního bankomatu kam přijdu jako klient jiný banky a mám to zadarmo je fakt hustej úlet

-> StepaNoFUN 02.12.22 17:46:39: Hele normálně jsem ti nevěřil a musel se podívat



-> saskyn2: Mladá tam má taky 20%.
-> saskyn2: ja si prave myslim, ze tam jeste nedorazila.
Edit: tak vedeni je zdarma, ale treba provedeni jakyhokoli prikazu a vyber z bankomatu (vlastniho) jsou placeny...
Edit: tak vedeni je zdarma, ale treba provedeni jakyhokoli prikazu a vyber z bankomatu (vlastniho) jsou placeny...
-> StepaNoFUN: hele já měl u spořky účet asi před 20 lety, to poplatek určitě byl, ale tak doufám že i k nim od té doby dorazila civilizace

-> saskyn2: Tak jestli se neco nezmenilo, tak sporka ma stale poplatek za vedeni uctu...
-> stepan: To jo ale 3%. Já bohužel u spořky nemám běžný účet a už na to kašlu abych si ho dělal, ono to bude stejně nejspíš jen 2x750 do konce roku.
-> saskyn2 02.12.22 16:33:33: potvrzuju taky dnes přišli 

-> saskyn2: Airbank to má v Albertu taky. 

Tak kapříci z mbank dnes připluli
pesimistovi Synymu navzdory

Jinak pro změnu pokud máte někdo Spořku tak se dá moneybeck 20% do alberta což je slušný. Dá se až 750Kč měsíčně, tj když v albertu utratíte za měsíc 3750 tak to máte za 3000. Zapnout si to můžete hýr www.csas.cz/cs/.../seznam -nabidek



Jinak pro změnu pokud máte někdo Spořku tak se dá moneybeck 20% do alberta což je slušný. Dá se až 750Kč měsíčně, tj když v albertu utratíte za měsíc 3750 tak to máte za 3000. Zapnout si to můžete hýr www.csas.cz/cs/.../seznam -nabidek
-> Jarda/felda: Asi jo, já to moc neřešil, je mi to jedno kdy, hlavně že to dají

-> saskyn2 23.11.22 15:49:31: 60dní
akorát nevim jestli od skončení akce nebo od platby 
e: 15.11. končila akce pro stávající klienty tak teoreticky do 15.1 by to mělo přijít


e: 15.11. končila akce pro stávající klienty tak teoreticky do 15.1 by to mělo přijít
Z mBank taky zatím nic, ale u Monety i MaxBanky bonusy za založení účtu přišly (1500 a 500 Kč).
A AirBank mi dneska nabízí úvěr za 4.9%... Po odečtení daní z úroků by to na nějakém lepším spořáku nebo termínovaném vkladu pořád pár desetin procenta hodilo
A AirBank mi dneska nabízí úvěr za 4.9%... Po odečtení daní z úroků by to na nějakém lepším spořáku nebo termínovaném vkladu pořád pár desetin procenta hodilo

-> Jarda/felda 23.11.22 13:53:42: myslím že na to mají čas do 15.12. zatím ne.
-> Syny: Kuš
vždycky to co mělo tak přišlo. Ted přišlo z maxbanky za doporučení a za založení ČSOB.
-> Syny: Kuš

-> Matthes, záškodník z TechWebu: Viz -> Syny 18.10.22 22:42:20: 

-> Syny: Ok .. smazáno.
-> CHIP: Rekl bych, ze pises o necem uplne jinem 
