
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Top speed!!
16:49:35
13.01.2010
13.01.2010

tonek.favo
Můj osobní rekord byl s Fávem 135 bez úprav na normálních kolech(standartní rozměr) bylo tachometrových 140, šel by asi i dál, bejt víc podržet trojku, ale tak moc sem nespěchal
jinak ve 4 lidech

11:43:44
13.01.2010
13.01.2010

105
-> Milan 123: ja mel taky modrou

11:41:16
13.01.2010
13.01.2010

Milan 123
-> Nwkt: Na jutůbě mi ho rozplizli, tak nechť si vylížou řiť. Yo, to byly časy, od té doby to skoro nejezdí. A teď už léta páně nejezdí....
11:35:06
13.01.2010
13.01.2010

Nwkt
-> Milan 123: To video mam někde na disku 

11:34:16
13.01.2010
13.01.2010

Milan 123
Před sto lety v roce 2006.
Modrá je strašná, ale což. Taká byla móda.

Modrá je strašná, ale což. Taká byla móda.

01:48:43
01.01.2010
01.01.2010

COL
-> King:
Zdar, no, co se da delat.... :o) Cast ztrat roste po primce, cast po kubicke krivce (x^3). Ja se treba k 150-160 realnych dostanu celkem rychle, ale pak je to jako kdyz vystrelis brzdny padak (f(x^3)) a kdyz pak kolem 170 konci 4ka, je to uz o nicem, pac 5tka je uz moc dlouha. Ani jsem to nemel kde dal zkouset.
Ale chapu to, protoze, kdyz ma pak clovek snahu ty rychlosti korigovat do realu, muze propadnout do deprese, ze i s 80kW motorem a +- namatchovanou prevodovkou z toho se std. aerodynamikou 190 km/h horko-tezko vyzdime. Natoz, kdyz ma jen "polechtano"...
Zdar, no, co se da delat.... :o) Cast ztrat roste po primce, cast po kubicke krivce (x^3). Ja se treba k 150-160 realnych dostanu celkem rychle, ale pak je to jako kdyz vystrelis brzdny padak (f(x^3)) a kdyz pak kolem 170 konci 4ka, je to uz o nicem, pac 5tka je uz moc dlouha. Ani jsem to nemel kde dal zkouset.
Ale chapu to, protoze, kdyz ma pak clovek snahu ty rychlosti korigovat do realu, muze propadnout do deprese, ze i s 80kW motorem a +- namatchovanou prevodovkou z toho se std. aerodynamikou 190 km/h horko-tezko vyzdime. Natoz, kdyz ma jen "polechtano"...
14:55:42
31.12.2009
31.12.2009

RadstaR
-> King 31.12.09 14:26:43: Z toho si nic nedelej. Normalni clovek to chape a blbec hold bude stale opakovat tu svoji pravda, protoze prece neprizna, ze by mohl kecat kraviny.
14:26:43
31.12.2009
31.12.2009

King
-> COL: Hele, to je marný :) Tam, kde odpor k fyzice (matice...) zasela už na blbá úča na základce, se racionální argumenty nechytaj :)
Když tak mně oprav, ale když jsem se o tu problematiku aerodyn. (pro Duriqa AIRodyn. :-) odporů škochtle zajímal, vyšlo mi, že maximálka rozhodně neroste lineárně s výkonem motoru. Dokonce ani kvadraticky. To je ovšem v hrubém rozporu s "realitou", kde každej jeliman, co navýší výkon 136tky o 10pct (v lepším případě :) , pak jezdí o min 20pct rychlejc.
Zajímalo by mně, jak by vypadaly ty fotky impozantně protočenejch tachometrů škodivek, kdyby si rekordman dal tu samou trasu v protisměru :) Tzn. do mírnýho kopce a proti větru. Pro ty co si myslej, že 1pct klesání a 10km/hod vánek v zádech nic neovlivní........ne to nemá cenu :)
Když tak mně oprav, ale když jsem se o tu problematiku aerodyn. (pro Duriqa AIRodyn. :-) odporů škochtle zajímal, vyšlo mi, že maximálka rozhodně neroste lineárně s výkonem motoru. Dokonce ani kvadraticky. To je ovšem v hrubém rozporu s "realitou", kde každej jeliman, co navýší výkon 136tky o 10pct (v lepším případě :) , pak jezdí o min 20pct rychlejc.
Zajímalo by mně, jak by vypadaly ty fotky impozantně protočenejch tachometrů škodivek, kdyby si rekordman dal tu samou trasu v protisměru :) Tzn. do mírnýho kopce a proti větru. Pro ty co si myslej, že 1pct klesání a 10km/hod vánek v zádech nic neovlivní........ne to nemá cenu :)
21:13:25
30.12.2009
30.12.2009

Nwkt
-> Motomaniak: Máme podobný měření ještě se 130 jsem to vytáh na D5 na 165 GPS
21:08:06
30.12.2009
30.12.2009

Motomaniak
Když jsem jel na prázdný dálnici tak jsem měl ručičku pár mm od spodní hrany budíků což by mohlo být nějakých 195 ale byl to dlouhý táhlý kopec a gumy byly 185/60 r13 nebo 165/70 r13 to si už nejsem jistý.Reálnou rychlost by jsem tipoval na 174, protože při tachometrových 180 je reálná rychlost podle GPS 161.
11:38:17
30.12.2009
30.12.2009

Luky
Já jel s Fabií RS 220 dle GPS a moc víc už by to nešlo, na šestku zbývalo tak 300 ot/min k červenýmu poli. A překvapivě ani tachometr se moc neproměřoval, ani ne o 10 km/h bych řek. To kolem 180 km/h je to skoro o 20
00:12:52
30.12.2009
30.12.2009

afro100
-> Tampajs: ale kdeze, nemam ani fabku, natoz HTP, ale rad nadelim tomu co ma 

00:05:59
30.12.2009
30.12.2009

Tampajs
-> afro100: Aha takže máš HTP?

23:59:08
29.12.2009
29.12.2009

afro100
-> Jarda/felda: -> Tampajs: 

23:44:58
29.12.2009
29.12.2009

Jarda/felda
-> Tampajs: htp co si myslí jaký maji sjůpr auto taky rád trestám 

23:36:14
29.12.2009
29.12.2009

Tampajs
jinak se škodovkou sem jel nejrychleji tachometrovejch 180km/h když sem tam pak měl fabii tak sem to neměl čest ani vyzkoušet :)
Jinak dneska když sem jel s fabii mi ujížděl nějakej mlaďas taky s fabii combi ale HTP.. Nevim proč ale musel sem ho vytrestat a povedlo se
Jinak co si tak vzpomínám:
Fabka 1.4- 195kmh (doraz)
Moje škodojka 130 - 180kmh (doraz)
Š Octavia 1.6 - 210kmh (doraz)
Audi A4 2.0T - 190kmh (z 6kvaltu tam byl 4ej)
Š Octavia 1.8T - 170kmh (z 5kvaltů tam byl 3tí)
Jinak dneska když sem jel s fabii mi ujížděl nějakej mlaďas taky s fabii combi ale HTP.. Nevim proč ale musel sem ho vytrestat a povedlo se

Jinak co si tak vzpomínám:
Fabka 1.4- 195kmh (doraz)
Moje škodojka 130 - 180kmh (doraz)
Š Octavia 1.6 - 210kmh (doraz)
Audi A4 2.0T - 190kmh (z 6kvaltu tam byl 4ej)
Š Octavia 1.8T - 170kmh (z 5kvaltů tam byl 3tí)
22:07:31
29.12.2009
29.12.2009

myschaak AZNP K.Hora
v provozu na 175/60r13 se 120cou,lehce upravený fáčko,na lpg tachometrovejch Pal....cca 190-200kmh...ale jen jednou,přece mi ten pražák s fávem neujede....a nebylo to na dálnici

20:30:54
29.12.2009
29.12.2009

RON
Fávo 136 tachometrových 160km/h a myslím, že mu to tak tak stačilo, dodám, že to bylo na letišti,v provozu bych si to netroufnul, ptorože zabrzdit to byl docela kumšt :-D
19:17:12
29.12.2009
29.12.2009

Bagrr- máma mele Emu
Jinak s citónkem zatím top speed podle GPS 195km/h po rovině v bezvětří:-D
19:16:15
29.12.2009
29.12.2009

Bagrr- máma mele Emu
Tak top speed se škodofkou podle GPS s fávo motorem bylo u mně na dlouhým pětiqaltu 165:-D
19:49:20
28.12.2009
28.12.2009

Syny
-> Placko 28.12.09 12:52:23: Ja kdyz jel po dalnici v Seatu 130 dle GPS, tak me taky moc auto nepredjelo... A kdzy sem jel 180 dle GPS, tak me nepredjizdeli ani ty Baworaci ani Medaci... 

19:33:49
28.12.2009
28.12.2009

David29
-> Placko: S gumama 165/70 kecat musí, když je tacho dělný hlavně na 165/80...
17:15:17
28.12.2009
28.12.2009

Evž@
15:56:22
28.12.2009
28.12.2009

DuriQ
COL: :)
15:55:05
28.12.2009
28.12.2009

COL
-> DuriQ: no na kozy to nekdy vypada nekdy ne, tak obcas nevim na cem jsem. :o)
15:45:57
28.12.2009
28.12.2009

DuriQ
COL: cca je pojem relativne blizko, takze to ma nieco z relativitou
cece kedy pochopis ze si robim kozy


15:29:38
28.12.2009
28.12.2009

COL
-> DuriQ: "cca" ale preci nema nic spolecneho s relativnosti, je to ekvivalent "priblizne".
ja furt nevim, co se ti nezda....
ja furt nevim, co se ti nezda....
15:25:21
28.12.2009
28.12.2009

DuriQ
COL: toto tema sa nesie v duchu mozno cca a pod. cize v duchu relativity 

15:05:27
28.12.2009
28.12.2009

COL
-> DuriQ: Aha, rec je o tunerovi, ja nejak uvazoval tunera2... ale to je fuk. Tunerovi by to melo dat tech 205 i po rovine, ne? Pokud tam teda ma std. spajzku.
Jestli ctu dobre popisku, tak ta maximalka je takova jen pro to, ze mu zasahl omezovac na 6800 ot, jinak by byla vyssi.... No kazdopadne mi "brzdova maximalka" prijde jako udaj celkem na houby, protoze je bud dana omezovacem, nebo tim, ze se motor vytoci tak, ze uz prestane davat rozumny vykon a jen pokryva valive ztraty a ztraty v prevodech, ktere za nejsou tak velke a pracuje v rezimu, do ktereho se na silnici stejne bezne nedostane.
Jestli ctu dobre popisku, tak ta maximalka je takova jen pro to, ze mu zasahl omezovac na 6800 ot, jinak by byla vyssi.... No kazdopadne mi "brzdova maximalka" prijde jako udaj celkem na houby, protoze je bud dana omezovacem, nebo tim, ze se motor vytoci tak, ze uz prestane davat rozumny vykon a jen pokryva valive ztraty a ztraty v prevodech, ktere za nejsou tak velke a pracuje v rezimu, do ktereho se na silnici stejne bezne nedostane.
14:42:25
28.12.2009
28.12.2009

DuriQ
COL: tak brutalne pretoceny byt nemusi staci aby tocil zo seriovou prevcou cca 6700 :) pri 7000 by to cinilo teoreticky rychlost na dakych 240 :)) myslim ze toto sa da natocit ak ma motor kraft co si myslim ze s 1.8T to neni taky problem :) teda neviem nakolko to pusti obmedzovac tipujem tak 6500 :)
14:36:02
28.12.2009
28.12.2009

COL
-> petr s: tedy rychlost, kde se veskery vykon spotrebuje na valivy odpor a ztraty v prevodech? To ale bude motor brutalne pretocenej (tedy daleko za oblasti max. vykonu), ne? (tedy pokud ma clovek prevodovku poskladanou pro jezdeni na silnici a ne na brzde).
14:30:08
28.12.2009
28.12.2009

petr s
-> COL: Bez odporu vzduchu
14:26:22
28.12.2009
28.12.2009

havlik
-> COL: z válcové brzdy tzn teoretická maximální rychlost
14:24:54
28.12.2009
28.12.2009

COL
co je maximalka z brzdy?
14:20:30
28.12.2009
28.12.2009

DuriQ
COL: :))
14:18:40
28.12.2009
28.12.2009

Nwkt
-> petr s: Maximálku z brzdy má 232 img.skoda-virt.cz/vase_au
ta_upload/051_2007-05-29_1
3-04-31_34.jpg ale teď nevim na jaký převodovce to bylo
14:07:54
28.12.2009
28.12.2009

petr s
-> Nwkt: Nic moc 105 jezdí 160 tak tuner by měl jezdit kolem 250
13:45:14
28.12.2009
28.12.2009

COL
-> Nwkt: Hezke, na takovyhle experiment nemam pneu :o( a mozna ani nervy.
Jeste by to chtelo v opacnem smeru... kdy se z tech cca +15 az 20kW (specialni odhad pro DuriQa :o) ), co dava ten kopec, stane zaporne cislo :o)
Jeste by to chtelo v opacnem smeru... kdy se z tech cca +15 az 20kW (specialni odhad pro DuriQa :o) ), co dava ten kopec, stane zaporne cislo :o)
13:12:04
28.12.2009
28.12.2009

MATTESS
-> petr s: adepti tu jsou, ale Ti tyhle diskuze nekomentují

13:11:07
28.12.2009
28.12.2009

petr s
tak jak to bude s tou 200
13:09:58
28.12.2009
28.12.2009

P@nis
Podle tacho cca 110 pak nám to chtělo ukrást střechu, a ani nebylo srdce to více trápit :-)
12:52:23
28.12.2009
28.12.2009

Placko
No tak mi sme si to valili 150 - 155 km/h po dialnici s Po do KE.... motor 120L ziadne upravi ..kolesa 165/70 R13 letné v aute sme boli 5 =)..a mam aj taky pocit ze tachač moc neprehanal kedže sme sa stale držali iba v ľavom pruhu a ty v pravom iba oči vyvaľovaliu
iba sem tam sme sa uhli do praveho ked si to vali Medak alebo nejaki bavorak





12:46:33
28.12.2009
28.12.2009

105
-> 105: jako je pravda ze mame tady tri jeden pred mestem a v meste a jeden u obce,, a ten u obce meri picoviny.. a ty ve meste furt sundavaj a kalibrujou bo co
12:33:12
28.12.2009
28.12.2009

105
-> MATTESS: ja vim ze sou hodne priblizny....
ale jedu se skodovku 50 ukazuje 50 ,potom 80 ukazuje 80 ,
s rapidem to samy...
zkresluje to potom trosku nad 120
ale jedu se skodovku 50 ukazuje 50 ,potom 80 ukazuje 80 ,
s rapidem to samy...
zkresluje to potom trosku nad 120

12:15:05
28.12.2009
28.12.2009

urbi21
urbi 28.12.09 12:14:33 napsal: jinak ten radar nemam odskousen jen ja rikalo mi to i par znamej ze posledni dobou keca
ten radar samozrejme


12:14:33
28.12.2009
28.12.2009

urbi21
jinak ten radar nemam odskousen jen ja rikalo mi to i par znamej ze posledni dobou keca

12:09:28
28.12.2009
28.12.2009

m8rinek
-> krup: to co jsi napsal je hloupost, nicméně pokud je moje info nedůvěryhodné, optej se místního guru Eidyho, kdy řadí, krom objemu a rozdílu v karburaci jsou ty motory docela podobný...
12:03:47
28.12.2009
28.12.2009

MATTESS
-> 105: ty digitální jsou hodně přibližný
Opakování matka moudrosti
skoda.panda.cz/clanek.php 3?id=115

Opakování matka moudrosti
skoda.panda.cz/clanek.php 3?id=115
11:57:04
28.12.2009
28.12.2009

urbi21
Nwkt 28.12.09 11:51:28 napsal: → urbi: Já taky ne, když jedu 50 a blikne mi tam 85
u nas naopak kdyz jedu 80tak tam blikne50
vypada to jako kdyby si tam snim nekdo pohral


