Podle techwebu 134km/h
Motor 742.136, kola 165/60, 4q 4,22
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Top speed!!
11:51:28
28.12.2009
28.12.2009

Nwkt
-> urbi: Já taky ne, když jedu 50 a blikne mi tam 85 

11:49:05
28.12.2009
28.12.2009

urbi21
ja bych na ty digitalni radary neveril.pokazdy ukazujou jinou rychlost

11:42:28
28.12.2009
28.12.2009

105
motor favo, sp 3,9 zarazeno z 4 >5 , ridic sam, nadrz 5 litru, rovinka bezvetri.. kdyby mi nedosel benzin normalne zrychluju dal
tachometr nekeca overeno digitalnim radarem :)
tachometr nekeca overeno digitalnim radarem :)
11:27:57
28.12.2009
28.12.2009

COL
-> DuriQ:
U mne kdysi chodila rucicka take hodne daleko - do doby nez jsem provedl kalibraci tachometru a zacal si vsimat za jakych okolnosti tech rychlosti dosahuju :o)
jo, 4500 ot na V./3.9 pri 185/70/13 (i 165/80) se da. Na dosazeni 5000ot uz ale v CR asi nemame dost dlouhou rovinku :o). Ovsem jizda s 5000 ot potrebuje asi o 37% vic vykonu na prekonavani aerodynamickeho odporu nez s 4500. Je pravda, ze aerodynamicke ztraty nejsou jedine a ty ostatni nerostou tak rychle, takze ve vysledku nebude treba o 37% vic vykonu na motoru, ale bude stacit o neco min, ale zanedbatelne cislo to rozhodne nebude.
Seriove motory 136 jsem mel/projizdel 4, vsechny jely velmi podobne, stesti jsem asi nemel. Coz mne moc nebavilo, tak jsem presel na 1.5, kde jsem ale maximalku nezkousel, ale tipoval bych to u prvniho tak na 180 u druheho 190km/h.
U mne kdysi chodila rucicka take hodne daleko - do doby nez jsem provedl kalibraci tachometru a zacal si vsimat za jakych okolnosti tech rychlosti dosahuju :o)
jo, 4500 ot na V./3.9 pri 185/70/13 (i 165/80) se da. Na dosazeni 5000ot uz ale v CR asi nemame dost dlouhou rovinku :o). Ovsem jizda s 5000 ot potrebuje asi o 37% vic vykonu na prekonavani aerodynamickeho odporu nez s 4500. Je pravda, ze aerodynamicke ztraty nejsou jedine a ty ostatni nerostou tak rychle, takze ve vysledku nebude treba o 37% vic vykonu na motoru, ale bude stacit o neco min, ale zanedbatelne cislo to rozhodne nebude.
Seriove motory 136 jsem mel/projizdel 4, vsechny jely velmi podobne, stesti jsem asi nemel. Coz mne moc nebavilo, tak jsem presel na 1.5, kde jsem ale maximalku nezkousel, ale tipoval bych to u prvniho tak na 180 u druheho 190km/h.
10:58:14
28.12.2009
28.12.2009

DuriQ
COL: fcil tam seria uz neni :) ale zo seriovim motorom som fakt nemal problem dostat rucicku na 180 to ze to 180, realne to nebolo to je snad jasne a netvrdim to, viem ze seria tacho keca, vzdy pocitam z tacha min. -20 ked uz ukazuje cca 140-150 takze -20 a moze to byt real :)
apropo ked si vezmes ze rapel bude sedet na 185/70/13 prevca 3.9 a budes tocit na 5q cca 4500tis tak si niekde tam co uda vyrobca +- 153-155
ak by si stastie na motor ako som mal ja tak by si vedel, ze sa to da natocit aj na 5000tis samozrejme musis to mat kde roztiahnut a celkom to trva kym sa tam ten otackomer doplazy, ale ide to :)) a to by realne mohlo zodpovedat tym 170 + 20 co tacho keca a citis sa ze soferujes lacne ceske porsche
apropo ked si vezmes ze rapel bude sedet na 185/70/13 prevca 3.9 a budes tocit na 5q cca 4500tis tak si niekde tam co uda vyrobca +- 153-155
ak by si stastie na motor ako som mal ja tak by si vedel, ze sa to da natocit aj na 5000tis samozrejme musis to mat kde roztiahnut a celkom to trva kym sa tam ten otackomer doplazy, ale ide to :)) a to by realne mohlo zodpovedat tym 170 + 20 co tacho keca a citis sa ze soferujes lacne ceske porsche

10:28:58
28.12.2009
28.12.2009

MATTESS
na 180 jsme ve čtyrech dostali i 120ku s 4q
Debata o ničem

10:06:39
28.12.2009
28.12.2009

COL
-> DuriQ: Vzdhledem k tomu, ze bezny skoda tachometr ma chybu v horni casti rozsahu bez problemu 10-15% a treba nenapadne klesani 1 az 2 % udela take sve, ti to mohlo ukazovat klidne jeste vic. Krom toho clovek si spis a rad pamatuje okamziky kdy mu to "dobre jelo" nez ty opacne :o). Ale mozna jsi mel jeden z tech zazracnych motoru, co ma v serii o 75% vetsi vykon nez ty ostatni. :o)
Ok, muzem tu placat hausnumera z neznamych tachometru ziskana za neznamych podminek, to bude teprve ono :o)). A kdyz se nekdo pokusi o podlozeny odhad, ktery nevede k hezkym a velkym cislum, tak ho budeme kamenovat :o). A misto toho, abychom to nejak racionalne vyvratili, budeme argumentovat ve stylu jednou jsem chytil taaaaakovouhle rybu :o).
Nevim, co te zere. Jestli ti to jezdi tak, jak pises bud rad, jak mas povedenej motor :o).
Ok, muzem tu placat hausnumera z neznamych tachometru ziskana za neznamych podminek, to bude teprve ono :o)). A kdyz se nekdo pokusi o podlozeny odhad, ktery nevede k hezkym a velkym cislum, tak ho budeme kamenovat :o). A misto toho, abychom to nejak racionalne vyvratili, budeme argumentovat ve stylu jednou jsem chytil taaaaakovouhle rybu :o).
Nevim, co te zere. Jestli ti to jezdi tak, jak pises bud rad, jak mas povedenej motor :o).
09:20:39
28.12.2009
28.12.2009

DuriQ
COL: ja tiez nechapem preco tu kazdeho koho mozte poucate ze cca, priblizne, skoro a pod. je treba podlozit pomali este aj TUV certifikatom ... cele toto tema je na nic :)
pokracujem: "dale ze zname celni plochy, rychlosti, hustoty vzduchu a teploty" aku si mal hustotu a teplotu vzduchu ked si si meral maximalku ty, ja osobne netusim.
Ak mi dokazes vysvetlit preco moja vtedy este seriova rapida vedela stlacit rucicku na tachu pod 180 (real mozno 170) po rovnej dalnici a to bola nalozena batozinou a 4ma 100kg osobamy, tak potom mozno tato diskusia zacne mat zmysel... mozno ze tych 500kg zatazenia znizovalo CX na 0.35 :)) proste debata o nicom...
V terajsom stave som mal maximalku zatial s digi tacho 149 to som tocil dakych cca :) 5000 rpm, ked som nemal este digi tacho tak sa mi poradilo s toho vyzmykat nieco cez 6500 rpm na 5q coz by mohlo byt dakych cca 190-195 real :) ale namam seriu ;) jo kolecka mam 175/50/13 :) a Cx mam urcite nizsie ako seria :)
pokracujem: "dale ze zname celni plochy, rychlosti, hustoty vzduchu a teploty" aku si mal hustotu a teplotu vzduchu ked si si meral maximalku ty, ja osobne netusim.
Ak mi dokazes vysvetlit preco moja vtedy este seriova rapida vedela stlacit rucicku na tachu pod 180 (real mozno 170) po rovnej dalnici a to bola nalozena batozinou a 4ma 100kg osobamy, tak potom mozno tato diskusia zacne mat zmysel... mozno ze tych 500kg zatazenia znizovalo CX na 0.35 :)) proste debata o nicom...
V terajsom stave som mal maximalku zatial s digi tacho 149 to som tocil dakych cca :) 5000 rpm, ked som nemal este digi tacho tak sa mi poradilo s toho vyzmykat nieco cez 6500 rpm na 5q coz by mohlo byt dakych cca 190-195 real :) ale namam seriu ;) jo kolecka mam 175/50/13 :) a Cx mam urcite nizsie ako seria :)
01:09:41
28.12.2009
28.12.2009

COL
-> DuriQ: nechapu, co se ti nelibi na cca? Je to proste odhad, jestli mas po ruce neco lepsiho sem s tim....
Vykon nutny na prekonani aerodynamickeho odporu je odhadnut vypoctem ze zmereneho cx (to merila, tedy nechavala merit skodovka), ktere je pro rapida 0.389 nebo 0.394 podle ruznych zdroju, dale ze zname celni plochy, rychlosti, hustoty vzduchu a teploty.
Zvlastni je, ze takovymhle odhadem plus odhad valivych ztrat a ztrat v prevodech jsem kdysi dospel k maximalce serioveho 46kW rapida asi 155km/h, coz neni daleko od uvadenych 153km/h. A seriove 46kW stroje, co jsem mel v ruce, tak opravdu jezdily, no mozna jsem nemel stesti a mezi temi 4 kusy, nebyl proste zadny "povedeny" co dava na pockani 180...
Jestli mas nejaky lepsi odhad, tak sem s nim.....
Vykon nutny na prekonani aerodynamickeho odporu je odhadnut vypoctem ze zmereneho cx (to merila, tedy nechavala merit skodovka), ktere je pro rapida 0.389 nebo 0.394 podle ruznych zdroju, dale ze zname celni plochy, rychlosti, hustoty vzduchu a teploty.
Zvlastni je, ze takovymhle odhadem plus odhad valivych ztrat a ztrat v prevodech jsem kdysi dospel k maximalce serioveho 46kW rapida asi 155km/h, coz neni daleko od uvadenych 153km/h. A seriove 46kW stroje, co jsem mel v ruce, tak opravdu jezdily, no mozna jsem nemel stesti a mezi temi 4 kusy, nebyl proste zadny "povedeny" co dava na pockani 180...
Jestli mas nejaky lepsi odhad, tak sem s nim.....
00:04:59
28.12.2009
28.12.2009

DuriQ
COL: tieto tvoje dohady nam aj dako vedecky podlozis ?
lebo paci sa mi vedecka metafora CCA 
ty mas prepocitanu airodynamiku sedana alebo kupecka v airo tunely ? ak hej podel sa s nama : )


ty mas prepocitanu airodynamiku sedana alebo kupecka v airo tunely ? ak hej podel sa s nama : )
22:40:28
27.12.2009
27.12.2009

COL
-> I-Ionzalo:
na skutecnych 180-190 po rovine za bezvetri uz musi byt motor hodne dobre "poladeny". Jen aerodynamika, treba u std. rapida, si v prvnim pripade rekne o cca 55kW v druhem o cca 65kW cisteho vykonu tj. bez ztrat v prevodovce a bez valiveho odporu. Takze to bude urcite dost pres 70kW vykonu v prvnim pripade a 80kW v druhem.
se seriovym motorem to jede +- 153, jak pisou v TP.
na skutecnych 180-190 po rovine za bezvetri uz musi byt motor hodne dobre "poladeny". Jen aerodynamika, treba u std. rapida, si v prvnim pripade rekne o cca 55kW v druhem o cca 65kW cisteho vykonu tj. bez ztrat v prevodovce a bez valiveho odporu. Takze to bude urcite dost pres 70kW vykonu v prvnim pripade a 80kW v druhem.
se seriovym motorem to jede +- 153, jak pisou v TP.
21:54:37
27.12.2009
27.12.2009

Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
jsem se ted projel na dalnici-seriova 136GL
motor 742.136 na lpg,najeto 220 000km
rovinka(bezvetri) max 148km/h(tach asi 160)
z kopce 167km/h(tach na 180)
vic ani ranu
mereno podle navigace,pneu R13, 165/70,zimaky
motor 742.136 na lpg,najeto 220 000km
rovinka(bezvetri) max 148km/h(tach asi 160)
z kopce 167km/h(tach na 180)
vic ani ranu
mereno podle navigace,pneu R13, 165/70,zimaky
23:58:03
26.12.2009
26.12.2009

Tampajs
-> Jarda/felda: Kdybych měl to srdce tak bych jí dopřál vejfuk.. Za 7tis už by byl pořádnej.. Ale potřebovala by toho víc a já se nezmůžu na víc než si v práci našmelit něco a dát to tam.. Vždycky když najdu něco na fabii tak si to přepočítám že na škodovku bych toho měl víc tak si radši nakoupim na tu škodovku :-D Za poslední 2měsíce mě škodovka stála přesně 15280kč a nejezdí

22:44:14
26.12.2009
26.12.2009

Jarda/felda
-> Tampajs: hlavně je údajně dost škrcenej vefukem
když tu vytahujete i jiný auta tak já s fábkou 200 a ještě kousek by se dalo a s mojí feldou 170 


22:03:44
26.12.2009
26.12.2009

Vojťas
-> Kaprof: no ted tam je jeste klasickej vejfuk ale na jare tam zas pujde pricnak schovanej za celem :-)
21:48:30
26.12.2009
26.12.2009

Fén
-> Tampajs: Hodit bobka? :o)
21:47:03
26.12.2009
26.12.2009

Tampajs
-> Syny: Já se na to můžu víš co :-D
21:34:33
26.12.2009
26.12.2009

Syny
-> Tampajs: Tak si to preprogramuj 

21:28:22
26.12.2009
26.12.2009

Tampajs
-> Syny: A ne jen tim.. Ten motor je celkově uškrcenej tou stříkačkou a tak :) Je to vyloženě nenažranej lenochod

21:28:02
26.12.2009
26.12.2009

Kaprof-Pisařík
-> Vojťas: to ani nerikej rekni že tam máš 105



21:16:34
26.12.2009
26.12.2009

Vojťas
-> Tampajs: ok :-D akorat on nevi ze tam mam favo 

21:14:30
26.12.2009
26.12.2009

Syny
-> Tampajs: Fabie 1,4 (8V) neni vubec zadny zihadlo... Ale to je tim, ze to vazi o 400kg vic jak shade, proto ten motor ve skodovce lita tak jak lita...
21:12:11
26.12.2009
26.12.2009

Tampajs
-> Vojťas: Fávo motor ve škodovce vyklepal moji 1,4ku v pohodě
21:06:58
26.12.2009
26.12.2009

Syny
Nejlepsi jsou zrdcatdka

21:01:37
26.12.2009
26.12.2009

Vojťas
-> Tampajs: mam tam favo tak to snad bude v klidu no :-D
20:58:56
26.12.2009
26.12.2009

darklord
-> Vojťas: pokial nema cervene P tak nemas problem, s cervenym P ta to vytresta ak ten typek neni uplne jelito a nebude to pretacat
20:58:14
26.12.2009
26.12.2009

Kaprof-Pisařík
-> Vojťas: tak mu pred tou čarou rekni at ji sundá s podvalu ale



20:56:03
26.12.2009
26.12.2009

Tampajs
-> Vojťas: No hele mě se 130kou fabie HTP naklepala.. Ale když sem tam měl 1.4ku tak sem neměl problem

20:53:04
26.12.2009
26.12.2009

Vojťas
hele fabiatici, kamos ma fabii myslim ze to je 1.2 a pochvaluje si jak mu to krasne zrychluje a ze i typek co jezdi baworem mu to rikal, tak sem mu rikal ze mu se skodarnou ujedu jak prd :-D ze prej dame caru a hrozne si veri tak nevim jestli sem si nenabehl :-D
20:38:08
26.12.2009
26.12.2009

Tampajs
-> Kaprof: Jo v týhle rychlosti už rychlejc klesá palivoměr než leze rychloměr nahoru

20:31:48
26.12.2009
26.12.2009

U-Geen
-> Matthes, záškodník z TechWebu: to clovek kolikrat premejsli, co bylo mineno :)
20:26:29
26.12.2009
26.12.2009

Matthes, záškodník z TechWebu
-> U-Geen: Obědnat pneumatiky 

20:23:11
26.12.2009
26.12.2009

U-Geen
-> Matthes, záškodník z TechWebu: nebo "jezdid"
20:20:31
26.12.2009
26.12.2009

HavajskejBubeník
Mě stačilo s mou 130 valit cca kilo pade, k tomu v haji na zadku tlumiče a ještě brzdy, no ale to sem měl ještě horký papíry 

20:14:18
26.12.2009
26.12.2009

Kaprof-Pisařík
-> Tampajs: prutokovej ohřívač benzínu

20:09:53
26.12.2009
26.12.2009

Tampajs
Na co jen kecat.. Důkaz místo slibů..motor 1.4 běžně cpanej do škodovky
A ješte by šla


20:09:45
26.12.2009
26.12.2009

Jaktak
Ja zacinam mit alergii na clovo kuci...
19:47:26
26.12.2009
26.12.2009

gabo000000 - zrušená registrace
-> Matthes, záškodník z TechWebu: ja na lagune som siel z ciech 180 a poskocilsom na jednom mostiku...konec...160 sa este da...viac uz je dost stresove:)hlavne v premavke ked sa niekto neplanuje zabit

19:43:13
26.12.2009
26.12.2009

Milan 123
-> U-Geen: Tak ono stačí tohle....
Slovo "nevýte" a "zvětčit"
Slovo "nevýte" a "zvětčit"

19:43:02
26.12.2009
26.12.2009

Matthes, záškodník z TechWebu
-> gabo000000: Ja mel na tachaci 195 v normalnim aute a uz sem se bal dal. Takze tak.
-> U-Geen: Zrdcadka
-> U-Geen: Zrdcadka

19:38:25
26.12.2009
26.12.2009

U-Geen
-> Milan 123: ja se taky obcas na emailama kroutim... ma to titul, ale cesky to neumi, strasny. i/y klasika, ale nevedet kde se pise t a kde d, to uz mi prijde trochu moc....
19:37:35
26.12.2009
26.12.2009

gabo000000 - zrušená registrace
petr s 26.12.09 18:35:35 napsal:
Tak kdo překročí 200?kto ma odvahu

Tak kdo překročí 200?kto ma odvahu


19:37:12
26.12.2009
26.12.2009

gabo000000 - zrušená registrace
-> Syny: 

19:36:41
26.12.2009
26.12.2009

Milan 123
-> Kaprof: To by asi chtělo, je to tady i na Techwebu čím dál tím horší. ČR je na cestě do pekel.
Narozdíl od dinosaurů vychcípáme na epidemii debility.
Mě se z toho prostě kroutí vnitřnosti už léta, nejsou na to nějaký prášky ? Kupříkladu dva zaměstnanci našeho zákazníka taky nezvládají shodu podmětu s přísudkem a to dělají do určité míry zákaznický servis. Od nich mi přijít "cenoví nabýtka" jako tady, tak se asi poseru.... Tam mám naštěstí tolik soudnosti, že jim odpovídám bez provedených korektur.
-> ZdrubT 26.12.09 18:35:48: Jinak slovo "víška" je taky libový.
Tak pokračujte a já se jdu vyzvracet nad vidinou kam až zajde prznění jazyka českého.....


Mě se z toho prostě kroutí vnitřnosti už léta, nejsou na to nějaký prášky ? Kupříkladu dva zaměstnanci našeho zákazníka taky nezvládají shodu podmětu s přísudkem a to dělají do určité míry zákaznický servis. Od nich mi přijít "cenoví nabýtka" jako tady, tak se asi poseru.... Tam mám naštěstí tolik soudnosti, že jim odpovídám bez provedených korektur.
-> ZdrubT 26.12.09 18:35:48: Jinak slovo "víška" je taky libový.
Tak pokračujte a já se jdu vyzvracet nad vidinou kam až zajde prznění jazyka českého.....
18:36:48
26.12.2009
26.12.2009

Kaprof-Pisařík
Matthes, záškodník z TechWebu 26.12.09 18:32:03 napsal:
→ ZdrubT: Nechces se visrat na auta a ucit se mysto
toho ceski?

→ ZdrubT: Nechces se visrat na auta a ucit se mysto
toho ceski?




18:35:48
26.12.2009
26.12.2009

ZdrubT
→ Syny: Já jsem ty kola doma postavil vedle 165/80 R13 a byly stejně visoký. Jsou jen o malounko nižší než 155/80 R14 Otáčkoměr je skoro na doraz, to máš pravdu.
18:35:35
26.12.2009
26.12.2009

petr s
Tak kdo překročí 200?
18:32:18
26.12.2009
26.12.2009

Syny
-> ZdrubT: Je sorry ja cet 165/70 R13 

18:32:03
26.12.2009
26.12.2009

Matthes, záškodník z TechWebu
-> ZdrubT: Nechces se visrat na auta a ucit se mysto toho ceski?