Motor 1,8 66kw

prohledat
143 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 08.10.2009 do 07.11.2009, založil/a Cыны
řadit dle data
17:46:20
07.11.2009
Syny
-> Tommyk: Je to to co podezrivam od zacatku, jen sem to proste nikde nemohl najit. Nahledl pod to odbornik a bylo jasno :) Takze se to opravi a bude s motorem uz snad klid :) Taky se mi dnes snad povedlo odstranit problem se zamlzovanim svetla a zakonzervoval jsem si novy bubny na Skodovku (kyvku), takze tak nejak dneska dobry :)
17:44:16
07.11.2009
Tommyk
-> Syny: gratuluju k úlovku 4 3
17:41:37
07.11.2009
Syny
Tak problem identifikovan!



Byl jsem za jednim chlapikem co me delal vzdy motor na skodovce (pan Stetka) a zahy bylo jasno. Svody jsou ok, alespon vizualne, ale na 100% mam potvrzeno, ze u dvou vetvi svodu je v prdeli tesneni mezi hlavou a svodama. Profukuje to tam ven a to je onen problem jak cvakani/prdeni za jizdy, tak spatne smesi. Taky sem zjistil, ze predhozi svicky, ktere me rekly po 7000km pa pa byli spatny vebrany a vubec nebyly pro ten motor urceny. Ac byly vybrany dle katalogu, takze proto meli spalenou keramiku a bile elektrody. Ted uz jsou tam svicky dobre a snad to uz bude ok. Pruser je jenom ten, ze matky jsou proste v prdeli a bude prevdepodobne nutny celej motor vyndat, respektive spustit dolu aby se na to mohlo pokud by byl problem. To bude mit za nasledek vypusteni vody kterou tam mam tak 1000km :) (ale ta se tam zase vrati) + vypusteni klimy, ktere jsem stejne chtel menit napln. Cena je odhadla na 2000-5000 za praci + cca 1500 za material... Takze celkove nekde mezi 3500-6500 podle toho jak to pujde a co bude treba delat. Takze cca nekdy v lednu to necham opravit, na jere koupim novej vyfuk a s motorem uz bude konecne klid :)



Timto bych rad podekoval panu Stetkovi za venovany cas, dobrej pokec a za rozlusteni zahady 6
upraveno 1x, naposled 07.11.2009 17:41:48
20:35:57
06.11.2009
Kaprof-Pisařík
-> Syny: 47 chapu
20:34:52
06.11.2009
Syny
-> Kaprof: Me uz to spis jen zajima kde je problem. Treba se na to vyseru a nebudu to opravovat, ale chci vedet kde je ten problem. Dle toho se pak rozhodnu, ale me proste sere, ze to nevim :(
20:25:24
06.11.2009
Kaprof-Pisařík
-> Syny: tak u ojetyho musi bejt člověk vybíravej4 jinak je to ztrata peněz nervu a času...
20:23:22
06.11.2009
Syny
Ja mam ale na mysli novy BMW :) Ojety auto je katastrofa :) Nikdy nevis co se delo pred tebou. Tenhel Seat ma jediny stesti, ze stal tolik kolik stal a proto se na nej nezlobim a ma narok...
upraveno 1x, naposled 06.11.2009 20:34:06
20:21:52
06.11.2009
petr s
-> Kaprof: BMW jsem mu nabízel než koupil tohle a za menší cenu
20:19:17
06.11.2009
Kaprof-Pisařík
Syny 06.11.09 20:02:32 napsal:





auto dojezdim a pak si koupim konecne to BMW 109






Prvni rozumna myšlenka 47
20:15:05
06.11.2009
Syny
-> petr s: Takhle vypada tesneni a matky v dolni casti. Tesneni je sice na kasi, ale jen to co je k nicemu (ta spojnice tech jednotlivejch ovalnejch tesneni), to co tesni se zda byt normalne ok a na svem miste... Matky jsou slusny no 8
zvětšit Motor 1,8 66kw  - obrázek od Syny vložen 06.11.2009 20:15:05
20:12:19
06.11.2009
Syny
-> petr s: No jasny, ale to sem porad u dvou moznosti, svody, nebo tesneni... 8 Co sem zatim vizualne kontroloval to kam bylo videt, tak to je ok. Co se deje ale pod tou krytkou nevim, chtel sem to sundat, ale kdyz sem zabral za prvni sroub, tak v tom tak zapraskalo, ze sem se na to darsi vysral a nechal to bejt. Jeste to budu studovat zejtra, ale pochybuju ze neco vykoumam, dokud to nebude odkryty cely, tak uvidim furt to same...
20:09:17
06.11.2009
petr s
-> Syny: Jedině před lambdou
20:02:32
06.11.2009
Syny
-> venni: No ja uz nevim tyjo... To je fakt zahada... Nikde nic ocouzeny neni a porad to dela. Je fakt ze teda sem videl tak 1/2 tech svodu, pac druhou zekrejva ten plech, ale uz tomu ani neverim... Fakt nevim. Ale Pilot to dneska slysel a potvrdil mou domenku, ze to je proste nekde na vejfuku... A jelikoz to ma zrejme i vliv na lambdu, tak asi pred lambdou => svody / tesneni u hlavy a svodu... A +/- tam odnekud i ten zvuk vychazi, ale to je proste jediny co vim... Vic se mi zjistit nedari... Jeste se tomu budu venovet zejtra, ale stejne to je asi k hovnu, protoze kvuli tomu asi svody sudnavat nenecham. Riziko urvani steftu v hlave nebo nemoznos povoleni je vysoka a navic predpokladam ze musi jit dolu i sani aby sly svody povolit. A to nechi... To uz je vykuchani zase pul motoru ven, kupovani dvou novejch tesneni a kdo vi jestli by to pomohlo. Sere mi to ale neda se nic delat. Ale jestli se prokaze, ze to ma nakej zasadni vliv na smes, tak holt s tim budu muset neco vymyslet - i kdyz nevim co...



Navic mam nabidku na naprosto stejnej motor 1,8 66kW i s prevodovkou a vejfukem za 5000. Uvazuju o tom, ale asi se vyseru i na to a proste tohle auto dojezdim a pak si koupim konecne to BMW 109
upraveno 1x, naposled 06.11.2009 20:07:04
19:52:37
06.11.2009
venni
-> Syny: kdyby to foukalo kolem tý lambdy nebo v tej přírubě tak to bude od spalin černý alespon drobet...
19:42:23
06.11.2009
Syny
-> Nwkt 06.11.09 19:39:07: No dyt ja taky... Na PC to vidim prvne ted...
19:42:01
06.11.2009
Syny
Kdybych tam alespon dobre videl sakra :( Ale tam je videt naprosty prd a jeste tam prekazi ten kryt na sani teplyho vzduchu, kterej se sundava tak, ze se musi povolit jeden sroub sani... Fakt uplne kokotsky... Ruku tam sotva strcim, hlavu vubec, takze jediny co me zbejva je fakt ten telefon s fotakem, jinak bez sance a ani ten se nedostane vsude, takze proste nevim no 8
19:41:26
06.11.2009
Kaprof-Pisařík
-> Syny: bych se hadal47
19:39:07
06.11.2009
Nwkt
-> Syny: Já na to koukal jenom na mobilu a tam to tak vypadá 3
19:38:11
06.11.2009
Syny
-> Kaprof 06.11.09 19:36:22: Ono ta Shade je o hovno lepsi 47

-> Nwkt: No ja se smal taky kdyz sem to zjistil 3 Si mi to nemoch rict, kdyz sem te to poslal tu fotku? 3
19:37:16
06.11.2009
Syny
Osobne se mi moc nezda ten nalitek okolo lambda sondy - je to tam naky pofiderni, tak na to mrknu zitra asi...
zvětšit Motor 1,8 66kw  - obrázek od Syny vložen 06.11.2009 19:37:16
19:36:22
06.11.2009
Kaprof-Pisařík
-> Nwkt: Nudíte se? kupte si Seata347
19:32:00
06.11.2009
Nwkt
-> Syny: Sry se musim smát 3 3 3
19:29:36
06.11.2009
Syny
Tuhle fotku sem poridil naslepo mobilem. V malym rozliseni telefonu to vsak vypadalo jako praskline a ne jako stin od nalitku...
zvětšit Motor 1,8 66kw  - obrázek od Syny vložen 06.11.2009 19:29:36
19:24:15
06.11.2009
Syny
-> Nwkt: Tvoe je to jinak :D:D:D To co sem te poslal na fotce je stin nalitku... Vypadalo to jako trhlina ale neni. Jelikoz tam nejde narvat hlava, tak jediny co sem tam narval je mobil s fotakem, takze sem to cvak, ale jelikoz priruba na sobe mela malej nalitek z vyroby a o ten se udelal stin, tak to vypadalo jako trhlina. Prisel sem na to dneska s Pilotem, kdyz sme prohrabavali jety svody na vrakovisti... Timto mu dekuji za asistenci ;)



Takze jsem opet tam kde jsem byl... Ale typuju to na budto praskly svody nekde jinde, kde to neni videt (kvuli blbemu pristupu) a nebo proste foukly tesneni mezi hlavou a svodama. U priruby vejfuku to nebude jelikoz tam se tesneni davalo novy a delalo to i predtim i potom...



-> Pilot 105: Jak kraval? :) Je to uchazeni vejfuku slyset ven nebo myslis ten kompletne vyhnilej tlumic a zvuk jak "sporťák pyčo" ? :)



-> jerzy: O hovadine? No zatim se na to neprislo, tak nemyslim, ze to je hovadina ;)
upraveno 1x, naposled 06.11.2009 19:26:19
16:37:23
06.11.2009
Pilot 105
-> Nwkt: Svody to nejsou, alespoň ne to co bylo na fotce, ale podle zvuky bych to viděl na nějakou netěsnost výfuku u motoru.

-> Syny: Vyměň si celý výfuk, vevnitř do jde, ale zvenku je za Tebou pěkný kravál.:)
12:28:47
06.11.2009
Jakub M.
-> jerzy: 1 1 1
10:16:47
06.11.2009
jerzy
-> Nwkt: myslim že na virtu docela klasika, 3 stránky o naprosté hovadině 4
19:58:36
05.11.2009
Tommyk
-> Nwkt: svody?
19:12:12
05.11.2009
Nwkt
-> petr s: Syny dá foto až přijde, ale uhodl si to dobře
19:10:38
05.11.2009
petr s
-> Nwkt: Nějaká blbina
18:26:20
05.11.2009
Nwkt
Tak hádejte co to nakonec je 1
19:08:01
03.11.2009
Tommyk
-> Syny: jj sundej a uvidíš 4 jinak to mazání adaptačních hodnot je myslím někde pod základním nastavením volnoběhu.. (nebo něco s volnoběhem)
18:36:41
03.11.2009
Syny
-> Tommyk: maj na sobe kryt na sani teplyho vzduchu, takze tam neni videt. To budu muset asi sundat... Ale spaliny v motoru citit nejsou... To smazani by teoreticky jit melo, ale nezkoumal sem to moc zatim...
14:55:38
03.11.2009
Tommyk
-> Syny: ty svody by byly v tom místě víc očouzený.. ne?

jinak zkus na VAGu ještě vymazat adaptační hodnoty jestli to tam jde4
10:13:07
03.11.2009
Syny
-> King: Cidlo vody je nove... Volnobezny servo? WTF? :D No a vadnej snimac dorazu klapky... Na VAGu nic neni a vic toho asi nezjistim 8 Zadny resety a podobne neprobihaly. Ostatne ani nevim jak by se to melo delat :)
21:53:01
02.11.2009
King
-> Vojťas: Což třeba vadný čidlo teploty, kdy si ECU myslí, že motor je studenej (což by ale asi víc žralo). Nebo, viděno prizmatem filckaře, vadný volnoběžný servo, vadnej snímač dorazu klapky. Nějakej reset ECU už proběh?
upraveno 1x, naposled 02.11.2009 21:53:19
17:50:39
02.11.2009
Syny
-> Tommyk: -> petr s: A jak to poznam? Na volnobeh ani pri vysokych otackach nic slyset neni ani v aute ani v motoru, jen kdyz je motor pod zatezi...
17:13:35
02.11.2009
Vojťas
hele nevim co tu vlastne resite :-) ale zeptam se jestli nekoho nenapada proc mam na Toledu volnobezny otacky kolem tisice, pritom driv to bylo cca 800 jak je psano v prirucce.
21:30:05
01.11.2009
petr s
-> Tommyk: To jsem mu už říkal před 3týdny
21:28:57
01.11.2009
Tommyk
-> Syny: a co prasklý svody?
09:41:09
29.10.2009
Syny
-> Max: S tema svickama sem to uz resil, ale vsechny doporuceny pro ten motor sou tribody. Boschky byly +2 tepelnej koeficient, byly dle katalogu a dopadli tak jak doapdly. Ted tam mam NGK +1, taktez dle katalogu, tak uvidim. Ale zatim to jde podobnym smerem. Nebo ty mas nejakej typ na svicky? Na volnobeh mi to nekucka, jen sem tam nekdy ten motor skubne a volnobeh mirne v ramci mozna nekolik malo desitek otacek lita.



Detonaci muze delat chuda smes, spatnej predstih nebo spatnej benzin - tydle 3 veci vim a vsechny se zdaj byt ok 8 Predstih je podle VAGu dobrej, benzin sem zkousel i 100 oct. a porad stejny. No a chuda smes - to je nekonecnej pribeh, ale lambda nova, cidlo teploty vody novy, svicky novy, kabely k nim novy, klapka vycistena a uhel nastaveni ok, tak ja uz nevim 8



Ale jak sem psal o tom cvakani. Dela to porad a je to proste jen pod zatezi. Kdyz jedu do kopce, nebo i kdyz pridam na rovine, tak jak motor zacne bejt zatizenej, tak je to slyset. Vychazi to od spodku sani nebo od svodu (nekde cca tam). Frekvence toho cvakani je zavisla na otackach, takze cim vyssi sou, tim vetsi je frekvence toho zvuku a jak rikam, jen kdyz je motor v zaberu... Tohle by prave odpovidalo detonaci, ale zase ten zvuk je uplne jinej nez klasicky "klepani ventilu".



Jediny co uz pro to muzu udelat je to, ze sjedu k motorari co mi delal skodovku a necham premerit spaliny ve vejfuku. Dle toho by melo byt poznat jestli je to chudy bo ne, ne?
upraveno 2x, naposled 29.10.2009 09:45:18
09:24:14
29.10.2009
Max
myslim že je to chudá směs....už to tu bylo posáno co by to mohlo dělat.

Ale diagnostikovat přes net není úplně ideální :-)



Jinak k těm svíčkám....dej tam jen a pouze ty co tam mají být,někdy to dělá neskutečný problémy. třeba Francouzi jsou na to hodně háklivý.

Několikrát jsem tyhle vícebodový svíčky vyndával z felicií...samozřejmě záleží na stavu motoru,kompresy atd. Nicméně nakoupili "tuning svíčky" protože když je tam hodně kontaktů,určitě to líp pojede. Jiskra neni větší nebo silnější,jen je rozdělená. U těch felicií ale nedocházelo k ideálnímu prohoření a na volnoběh to hrozně kuckalo. Dal jsem obyč svíčky a bylo pro problému...to jen na okraj 4
22:27:44
28.10.2009
Syny
-> Nwkt: Kdyz ono to nejde 3 Po vejplate sjedu ke Stetkovi, ale ted jeste zkoumam 3
22:09:22
28.10.2009
Nwkt
-> Syny: Cos mi to nedávno psal? 3
22:05:10
28.10.2009
Syny
Jen se jeste zaptam - co vsechno ma konkretne vliv na detonacni spalovani? Par veci vim, ale rad bych zjistil dalsi... Diky 4
00:55:06
27.10.2009
Syny
-> King: A to ja pana Pedrose budu otravovat 3 Studenejsi svicky mam ted. Tak uvidime. Dneska sem koukal a maj elektrody do svetle hneda a v manualu je napsano: "Spravny chod motoru se na elektrodach svicek projevi nahnedlou barvou, nekdy prechazejici az do cervena". Takze teoreticky je to mozan v cajku, ale moc tomu neverim :) Kazdopadne uz me to nebavi resit :) Ale stejen me zajima co to v tom motoru pri zatezi cvaka a jestli je tam dobrej tlak paliva :) Ale asi resim uz blbosti a moc se v tom stouram :) Dodelam brzdy, na jare vejfuk, koupim novy gumy a seru na to 3
07:58:13
26.10.2009
King
-> Syny: Tak kup o stupeň studenější svíčky a budeš mít třeba klid v duši :)

Jinak na měřák netřeba otravovat Pedrose - stačí prostě přepnout na nejnižší odporovej rozsah a spojit oba měřící hroty a mělo by to ukázat "0,0", pokud tam je nějaká "zbytková hodnota", pak ji odečíst od naměřenýho odporu primáru cívky.
19:10:50
25.10.2009
Tommyk
-> Syny: tak na ně nekoukej 3 3
18:58:22
25.10.2009
Syny
-> King: Hmm, tak to me nenapadlo s tou teplotou, to je mozny... Klapka teplyho / sutedenyho vzduchu je ovladana podtlakem ze sani a ten podtlak se tma pousti na zaklade nakyho cermo cidla v nasavaci (neco jako mela skochtle v tom plastovym tubusu na filtrboxu). Takze je to mozny to co rikas :) Je pravda, ze sem studenej motor nemel na VAGu pripojenej. Vzdy byl teplej aspon castence - kazdoapdne vic jak 30°C :)

To s tim merakem je taky mozny, to te nepovim. Jeste poprosim nekdy Pedrose, jestli by to nepremeril tim jeho profi merakem :)



No takze timto uz sem vyloucil vsechny moznosti a fakt uz me nic jinyho nenapada :) Jediny co nemam zkontrolovany je ten tlak paliva, jinak je vse vymenyn nebo zkouknuty :) Ale je fakt, ze auto ted uz jede uplne krasne, ale svice jsou porad do bila :) Asi to tak ma byt nebo nevim :D
18:51:17
25.10.2009
King
-> Syny: Jenom k tý teplotě vzduchu - není čirou náhodou ta klapice v sání ovládaná taky nějakým termostatem, kterej udržuje teplotu nasávanýho vzduchu kolem těch 30C? Filcka to tuším tak má. Koneckonců tu funkci čidla jednoduše vyzkoušíš připojením VAGu na studenej motor a pak by měl vzduch i voda ukazovat zhruba stejnou teplotu.



S tím měřákem jsem mířil k tomu, že měřáky do 1000czk maj klasicky nejnižší odporovej rozsah 200ohmů a při měření odporů řádu desetin ohmu je to zatížený chybou jako prase, protože takovej měřák obvykle neukáže 0ohmů ani při vyzkratování měřících hrotů. Některý krumply maj při "měření zkratu" i 1ohm offset, kterej je potřeba odečíst od naměřený hodnoty, aby se člověk dobral alespoň částečně pravdy.
Extreme Tyres