Motor 1,8 66kw

prohledat
143 příspěvků (zobrazeno 51 až 100) od 08.10.2009 do 07.11.2009, založil/a Cыны
řadit dle data
11:46:44
25.10.2009
Tommyk
-> Syny: já když to měl na diagnostice, tak mi to teplotu vzduchu ukazovalo taky kolem 30°... ale stálo to v dílně a bylo ještě celkem teplo, tak nevim... za jízdy jsem to ještě na diagnostice píchnutý neměl
11:37:27
25.10.2009
Syny
-> King: Tak v pohode bylo mysleno jako ze se tam dostanes aniz by to vypadalo jako pred odletem... Bylo to mysleno tak, ze nic neskube, ani jiny problemy nenastavaj na motoru. Samozrejme kola zacali trochu zazet uz a dela to vselijaky zvuky, ale motor to utocil bez chyby.



No meril sem to nakym merakem co ma tata kterej ma na mereni odporu nasledujici moznosti kam otocit knoflik - 2000k, 200k, 20k, 2000, 200... Takze sem cvak 200 a zmeril to a vyslo cca 1,4 (predpokladam ohm). V chytre knize je psano 0,5 - 0,7 ohm. Odpor sekundaru sem zmeril taky podle chytre knihy a tam sem se vesel do vymezenyho rozmezi 3-4 kohm. Nameril sem presne 3,5 kohm.

BTW: To by mohl byt odpor primarniho vinuti 2x vetsi a sekundarniho v poradku?



Cvakani vychazi spis nekde ze spodku sani, jakoby pod klapkou. A dela to jen kdyz je motor pod zatezi. Takze treba pri akceleraci, nebo pri jizde do kopce a mirnem pridani a tak. Ale detonace to neni. Alespon to zdaleka nezni tak jako kdyz se rozjizdis bez plynu a auto te skoro chcipne nebo kdyz se se skochtli dal do kopce plnej plyn... Proste jen tam neco nekde zacne cvakat/prdet v zavislosti na tom jak zmacknu plyn a jaky sou otacky... Zacal sem uz podezdrivat, ze to je proste jen vzduch kterej holt asi hlucne prochazi pres klapku nebo nevim. Ale prej na neco podobnyho trpi 1,6ky...



No a k tem startum studenejm. Dneska sem to studoval a ovladani sani teplyho a studenyho vzduchu je udelany takovou klapkou ovladanou podtlakem z pod klapky. I kdyz je motor studenej a vyplej, tak je to nastaveny tak, ze to saje vzduch studenej, po nastartovani se to ma vlivem podtlaku zrejme preklopit (to jsem jeste nestudoval) a potom casem se to ma asi zase vratit zpatky na studenej vzduch coz kdyz sem prijel nekam a kouk na to tak to tak bylo. Otazkou je jestli to behem studenyho motoru se opravdu prepne na vzduch teplej, to jeste zkouknu, ale doufam, ze jo.



Jediny co jeste teda podezrivam je to cidlo teploty vzduchu, prooze podle VAGu mi ukazuje za jizdy cca 30°C, coz se mi v dnesnich dnech zda nepravdepodobny, ze by to salo takhle teplej vzduch, kdyz je veku sotva 10°C. Ale nevim - na vagu mi to ukazovalo dve teploty jedno byla 100% voda a druhy bylo neco nevim co. Typuju ze ten vzduch a to bylo prave kolem tech 30°C.
upraveno 2x, naposled 25.10.2009 14:10:29
06:33:07
25.10.2009
King
-> Syny: Bíden, pane Syny :-)

Ad odpor primáru: pokud by by skutečně cca 2 násobnej oproti normálu, pak by to samozřejmě špatně bylo. Ale předpokládám, žes to měřil nějakým sranda-měřákem za pětikilo (a možná lacinějším :), kterej má při měření nejnižšího odporovýho rozsahu "offset" třeba 0,5ohmu.



Cvakání: Před vstřikovačem je regulátor tlaku, kterej stabilizuje tlak od čerpadla. Tak jestli třeba ten necvaká. Třeba taková felda cvaká jak šicí stroj a pořád jezdí :)



Dušení na studeným motoru: Nevím,jestli i na seatu je to stejně, ale BMM na feldě má fíčuru, kdy se po smazání adaptačních hodnot si ECU zoptimalizuje bohatost směsi na studeným motoru. Je to sled několika startů a zdechnutí motoru bez šlapání na plyn a je to popsaný např. na těch stránkách stekly.wz.cz.



"Pochybuju, ze by to jelo s chudou smesi celkem v pohode 210 km/h…"

Tak v tom případě asi udělali soudruzi ve fordu někde chybu, protože 210 ze 140k chrochtáku vymáčknu taky, ale rozhodně ne v pohodě :)
21:16:10
24.10.2009
Tommyk
-> Syny: tak to nevím... ale asi by to vliv mohlo mít... že by to špatně pálilo, slabá jiskra..? nevím, na to jsem taky krátkej8
upraveno 1x, naposled 24.10.2009 21:18:03
21:08:37
24.10.2009
Syny
-> Tommyk: Tak sem vymenil filtr a nabral 100 oktan. Jezdi to pekne, ale cvakani pri zatezi stale zustava... Uz sem na to fakt kratkej... Ale je to divny... Pochybuju, ze by to jelo s chudou smesi celkem v pohode 210 km/h...



Jen jedna vec... Premeril sem civku a sekundarni vinuti ma odpor dobrej (cca 3,5 kohm), ale u primarniho vinuti sem nameril cca 1,4 ohm a v knizce je napsano, ze hodnota ma byt 0,5 - 0,7 ohm... Ale sekundar je v poradku. Tak nevim. Muze tohle mit na neco vliv? Zas az tak do ty elektriky nevidim... 8
upraveno 1x, naposled 24.10.2009 21:10:06
20:18:40
22.10.2009
Tommyk
-> Syny: N95 si myslím že je v pohodě.. jen zkus změnit benzínku u který tankuješ, co to bude dělat...



mě to na féle dělá docela bordel, když natankuju nekvalitní benzín.. když jedu tak v pohodě, ale volnoběh lítá.. a občas i chcípne 8 klapka je čistá, základní nastavení uděláno.. vymazaný adaptační hodnoty... ale jako řekl bych že se to už lepší
20:12:50
22.10.2009
Syny
-> Tommyk: No pokud to saja blbe vzduch prs filtr, tak to muze delat bordel peknej... Ale uprimne - neverim tomu, ze to vyresi tenhle problem :)

Hodnota lambda se za jizdy meni normalne - lambda si to proste dorovnava. Kdzy slapnes na plyn tak se te smes zmeni a podletoho pocita lambda hodnotu pro vstrik, takze to ze to beha pod a nad jedna bych rekl ze je normalni, pokud se to drzi porad cca kolem ty jednicky...

Taky sem mel za to, ze predstih a predzapal je jedna a ta sama vec, ale podle knizky to tak neni, ale taky mi to je divny a myslim, ze to je to same...

Benzin beru u AGIPu normalni N95, ale mam v planu zkusti na OMW 98micku a nebo 100vku a uvidim co to udela. Ale pochybuju, ze 100let stara herka by nechtela jet na 95ku... Ale pravdou zase je, ze na vicku nadrze mam napsani 95/98 :)
19:59:47
22.10.2009
Tommyk
-> Syny: tak když sundáš filtrbox, tak to saje bez odporu, tudíž víc vzduchu a míň paliva... = chudá směs = lambda větší než 1



to že ti to i za jízdy chodí na lambda víc než 1, tak to nevím jestli je dobře.. ale řekl bych že asi ne... to by pak mohlo dělat ty bílý svíce..



předstih a předzápal je dle mě jedna a ta samá věc 4



jinak kde tankuješ? zkoušel jsi jinej benzín?



ten vzducáč je docela možnej, mohl by dělat nějakou neplechu.. ale asi jen zanedbatelnou.. jenže znáš to.. jedno s druhým a je to pak jeden velkej problém 8
19:44:27
22.10.2009
Syny
-> Tommyk: Dneska sem to kuchal a podlozka je ok... Celou cestu sem jel s notebookem na sedacce spolujezdce a kontroloval sem hodnoty co to ukazuje a vsechno je da se rict na 100%. Lepsi hodnoty bych si prat nemohl... Hodnota lambda 0,95 - 1,05... Sem tma vykyv, ale hned se to vraci k tej jednicce. Teplota motoru 90,0°C. Vsechno dobry, ale volnobeh si sem tam nekdy skubne. A dneska mi to udelalo opet to, co uz sem myslel, ze je pryc - a to ze pri studenym motoru mi to chvilkove ztrati vykon. Rozjizdel sem se do kopce a pridal sem plyn, otacky se zvedly a najednou jakoby se auto zadusi, okamzite ztrati vykon, to trva tak vterinu, pak se to opet chytne a pokracuje se dal, jakoby nic a uz to neudela...



Docela by me ale zajimalo jakej je rozdil mezi predstihem a predzapalem, protoze v chytrej knizce je to rozdeleny a VAG ukazuje predzapal. Kterej se pohybuje od -6° na volnobeh po -40° na 3000ot.



Co me ale zarazilo je to, ze kdyz sem me odkrytovany vstrikovani a nastartoval, tak hodnota lambda okamzite vylezla na 1,5 a tam se to drzelo furt... Nevim proc... Po nandani filtrboxu to opet slezlo na cca 1.



Jeste zkusim jednu vec, ktera me napadla - a to vymenit vzduchovej filtr, protoze tam mam filtr, kterej ma najeto 8000km,ale co hlavne, je to znacka VIKA!!! A mam takovej pocit, ze to je filtr, kterej pusti tak pulku toho co by pustil filtr jinej a ze mam auto proste stale priduseny. Protoze kdyz pridam plyn, tak v tom motoru neco slysiteln cvaka. Ale dela to jen pri prudsim pridani, nebo pri vetis akcelaraci nebo pri velkej zatezi (treba pridani plynu pri jizde do kopce) - coz by odpovidalo detonacnimu spalovani. Sice to neni zvuk, kterej je znamej ze skodovek jakoby povestne "chrasteni ventilu", ale opravdu cvakani. Ale intenzita stoupa s otackama... Cikdlo klepani to nema... Takze jeste vymenim ten filtr za nakej znackovej a pak uz fakt nevim... Pak uz sem na to kratkej.



Jeste premerim civku a rozdelovac a pak uz na to seru a proste to bude tak jak to je...
upraveno 2x, naposled 22.10.2009 19:48:40
18:15:24
22.10.2009
Tommyk
-> Syny 21.10.09 22:28:50: teoreticky ano, ... a otáčky volnoběhu by šly nahoru.. ale prakticky to tak bejt nemusí ...





jinak podložka pod sanim.. to bude asi jen takovej gumovej "kroužek" kterej tam jen zatlačíš na svoje místo, dáš vstřikovač a přitáhneš... nic víc asi.. teda aspon takle to mam já pod klapkou 4
upraveno 1x, naposled 22.10.2009 18:15:57
22:28:50
21.10.2009
Syny
Mi jeste tak napada... Kdyby to salo falesnej vzduch, tak se to projevi na hodnote lambda zejo... A Lambda by si sama pridala palivo ne? Takze tim by se to vykompenzovalo a v podstate by to auto vic zralo, ale na svicky by to vliv nemelo ne?
21:54:48
21.10.2009
Syny
-> Tommyk: Neresil... Ale zda se mi to nepravdepodobny... Jako az bude cas, tka namocim stetec do benzinu a zkusim to s tim omatlat, jestli to neco bude delat, ale neverim tomu, ze to bude tim... I kdzy jeden nikdy nevi...



BTW: Ta podlozka mezi vstrikovanim a sanim se tam nejak lepi? Nebo to je jen nasazeny?
upraveno 1x, naposled 21.10.2009 21:59:23
21:17:26
21.10.2009
Tommyk
-> Syny: hmm... co netěsnost mezi sáním a hlavou? mezi vstřikovačem a sáním? to už si asi řešil co?
20:23:27
21.10.2009
Syny
-> petr s: To je skoda, ale tak kdyz cerpadlo treba po 5ti minutovej pauze necerpa, tak to tam asi tlak bude odbrej...
20:22:52
21.10.2009
Syny
-> Tommyk: Je to dokonce BMM, takze jednobod... Sou bily vsude... Teda byli, ted tam sou novy jiny tak uvidim casem...
19:44:35
21.10.2009
Tommyk
-> Syny: to má nepřímej vstřik co? takže moje teorie je špatná... takže nic 3



...chtěl jsem říct, že vstřikovačema to asi nebude, protože kdyby byl špatnej, tak by třeba kapal... a to bys propálil píst.. ale je to nepřímej vstřik, takže nic 3 ....btw. ty svíčky jsou bílý na všech válcích? je asi blbost že by byly všechny vstřikovače v háji
19:38:28
21.10.2009
petr s
-> Syny: Tlak ti neukáže musíš dát manometr
19:37:53
21.10.2009
Tommyk
-> Syny: jj pokud vím, tak diagnostika dávku a tlak neukazuje... jen dobu vstřiku
19:35:11
21.10.2009
Syny
-> Tommyk: Takze doma nezjistitelny... VAG ukazuje jen dobu vstriku, ale tlak nebo mnozstvi ne... 8 Alespon sem se toho nevsim...
18:57:13
21.10.2009
Tommyk
-> Syny: je na to taková stolice a tam se to dá zjistit, jestli má paprsek správnej tvar

jinak ti to ukáže i při jakym tlaku tryska otevřela atd..
upraveno 1x, naposled 21.10.2009 18:58:41
23:53:07
20.10.2009
Syny
-> COL 09.10.09 16:28:47: Tak z tveho popisu sem vybral 3 veci :)



1) Lambda je nova (8000 km), takze predpokladejme, ze funkcni :)

2) Tlak paliva - ten sem nemeril, ale az bude moznost, tak to premerit chci, ale vzhledem k tomu, ze pred nastartovanim (treba po 5ti minutach stani) cerpadlo nebezi, tak predpokladam, ze si soustava tlak dokaze udrzet a tlak tam je spravny, kazdoapadne az sezenu nekoho s manometrem s "Teckem" kterej pude pripojit k sousave, tak si to zkusim premerit. Jde to treba premerit jinak nez bez pouzitm manometru? Asi ne co?

3) Teple svicky. Mel sem tam BOSCH +2 (dle katalogu), ted tam mam nove dany NGK +1 (dle katalogu), tak jsem zvedavej, jestli se neco zemni nebo ne, ale na chodu motoru nic znat neni...



BTW: jak se pozna treba spatna funkce vstrikovaciho ventilu? Bylo by to jako chyba na diagnostice nebo je nejaka moznost zjisteni jestli funguje spravne? Mnozstvi vstriknutyho paliva je asi zavisle na tlaku paliva a delce otevreni vstrikovaciho ventilu zejo? Ale ma RJ nejake informace o tom kolik paliva vlastne vstrikla? Cas otevreni ventilu si zjisti, to vim, ale vi taky jakej tlak ma ta palivova soustava? Nebo dle ceho vi, ze vstrikla tolik a tolik paliva? Podle hodnoty lambda?
upraveno 1x, naposled 20.10.2009 23:57:44
21:44:07
20.10.2009
Syny
-> Dušan: Tohle ale cvaka za jizdy a jde to od sani... Zkousel sem to na volnobehu s hlavou v motoru a pridal sem u klapky plyn a je to slyset nekde od spodku sani - konkretne tam kde je el. predehrivani bo co to tam je... Proste nekde z pod klapky ze sani...

Nadobka s akt. uhlim je za pravym prednim svetlem...
upraveno 1x, naposled 20.10.2009 21:44:37
21:39:06
20.10.2009
Dušan
nedela to nahodou nadobka s aktivnim uhlim nebo jak se to jmenuje ? Cvaka to totiz jak relatko
21:25:34
20.10.2009
Syny
-> darklord: Takovyhle veci sou uplne mimo... Ml em to nekolikrat rozdelany... A pochybuju, ze by matka ve filtrboxu neco takovy hodelala a zustala tam nepovsimnuta 8000km... Spis mi napada prisavani vzduchu, ale nevi jestli tohle by delalo cvakavej zvuk...
21:23:55
20.10.2009
darklord
-> Syny: neostala nejaka matka hodena niekde vo filterboxe?
21:18:15
20.10.2009
Syny
-> Nwkt: Spis ostatni sou hluchy a nevi co maj slyset 4
21:17:58
20.10.2009
Syny
-> darklord: Jako ze bych tam mel naky cvakatko a kdyz splapnu na plyn tak zacne cvakat? Fakt ne hele :) Pozoruju to od vymeny podlozky pod sanim, ale nevim to jiste, protoze sem to predtim vubec nesledoval, jelikoz sem mel auto par dni... Ta podlozka byla jedna z prvnich veci co se menili...
21:17:07
20.10.2009
Nwkt
-> darklord: On slyší i to co neni 3
upraveno 1x, naposled 20.10.2009 21:17:16
21:13:00
20.10.2009
darklord
-> Syny: si si isty ze to je zvuk ktory neni zabudovany? ja ked pocujem niektore tieto nove auta tak to tiez vydava kopu "nadbytocnych" zvukov oproti skodovke...
upraveno 1x, naposled 20.10.2009 21:13:07
21:11:25
20.10.2009
Syny
-> darklord: hmm, dik...
21:08:03
20.10.2009
darklord
-> Syny: tak jazdi nad 3000ot aby to necvakalo 5
21:06:53
20.10.2009
Syny
Jo jinak jeste jeden poznatek... Vzdy kdyz je motor v zatezi. Tedy pri akceleraci je slyset nejaky cvakani od sani... Proste nekde kolem sani jakoby neco cvaka... Sleduju to uz strasne dlouho a nemuzu prijit na to co to je... Jak by se projevovalo praskly sani a nebo tesneni pod nim? Dela to vzdy jen kdyz spalnu na plyn, cim vic, tim vic to je slyset... A intenzita cvakani se zvetsuje s otackama az to postupne ustane kolem 3000ot...
23:52:26
15.10.2009
Syny
Jo jinak - na tom cidlu teploty vzduchu je nejaka zluta vec. Neni to zadnej karbon nebo tak neco. Nejde to utrit je to jakoby nejakej lak nebo co... Ma to tam byt nebo ne? Nemuze to mit na fci spatnej vliv? Znepokojila me dneska ta teplota 34°C. Sie nevim jestli to byl vzduch, ale pokud jo, tak se mi to zda moc... A jelikoz teplej vzduch se rozpina, tak si jednotka mysli, ze je ho potreba vic a pusti tam chybne vic chladnejsiho a tim padem vznikne chuda smes... Zase moje dedukce, tak me kdyztak opravte / upravte / poucte :)
zvětšit Motor 1,8 66kw  - obrázek od Syny vložen 15.10.2009 23:52:26
upraveno 1x, naposled 15.10.2009 23:53:10
21:17:54
15.10.2009
Syny
-> King: No to by i bylo mozny 4 Diagnostika muze rikat co chce... Zkousel sem to jen na parkovisti a chvili. Co to dela za jizdy s el. spotebicema nevim... Docela mela dlouhy prodlevy mezi doladovanim. Pri brzdeni motorem by teoreticky melo ukazovat naprosto chudou smes, pac se odpoji benzin. Ale dle me zakopanej pes bude v tech svickach :) Koupim jednobodky a uvidim...
20:11:50
15.10.2009
King
-> Syny: Jsem si dělal jenom prču - hallovO snímač, Planckovo konstanta capito? :)

S tou lambdou je přesně opačně - hodnoty větší než 1 značej chudou směs. Mám vypozorováno, že BMM v diagnostice ukazuje lambdu docela zvláštně. Když se zapnou všechny spotřebiče (poklesne napětí) bohatost se jakoby srovná na hodnotu blízkou 1, ale jinak je víc do bohata. Někde jsem čet, že zkušenej emisák obvykle měří feldí klienty s kompletně zapnutým elektrickým bordelem v autě, aby to prošlo :)

Když se špatně zapálí, tak nedokonale prohoří, takže to pravděpodobně proletí kolem lambdy bohatý a ECU na to bude reagovat ochuzením. Ovšem tvoje diagnostika říká něco jinýho.
19:29:52
15.10.2009
Syny
-> King: Cyhba na VAGu neni zadna :) Mam Halluv snimac - to znamena cidlo otacek v rozdelovaci (vim, ze to vis, ale ja nevedel co tam mam, tak jen oznamuju co tam je :D ). Klapka ma spodni polohu na pevno urcenou spinacem volnobehu, takze niz nejde a kdyz je dole ma 4°. Ale asi to je ok, protoze volnobeh je delanej tak, ze vstrik strika palivo mezi pootevrenou klapku a stenu sani, takze do ty skviry prave onech 4°. Lambda signal dava. Sice je otazkou jakej, ale hodnota se drzela cca 0,93 - 1,07... Spis teda sem pozoroval ze pod jedna, ale vicemene kolem ty jednicky... Kdyz se slaplo na plyn vic, tak se to mirne ochudilo, ale razem se to srovnalo a pri pusteni plynu to bylo zase bohatsi :) Tedy pokud hodnota mensi nez jedna je chuda smes :) Co nas ale zarazilo je predstih -6°. Ja si to teda vysvetluju tim, ze kdyz se dava predstih, toci se motorem proti jeho obvyklemu pohybu a proto to minus. Kdyz sem pridal, tak predstih sel asi cca k -40°. Zda se mi to dost, ale to si ridi jednotka sama, takze s tim asi prd udelam... Osobne vidim problem v tech svickach. Ac jsou na netu psany jako pro motor vyhovujici, tak v manualu a vsude je psano, ze mezera mezi elektrodama ma byt 0,7-0,9mm. Sice mi jeden clovek tvrdil, ze pokud to sou tribody, tak to je jedno, ze je vetsi, ale zase odjakziva mi vzdycky kazdy cpal do hlavy, ze v okamziku preskoku jiskry je tam velice spatny prostredi a jiskra se musi kua snazit, aby preskocila. Je sice fain, ze u techhle svicek si muze vybrat na jakou elektrodu chce, ale tak jako tak musi prekonat tu vetsi vzdalenost. Takze tim padem, kdyz musi skocit dal bude "min kvalitni", takze se smes proste hur zapali a spatne prohori => chuda smes, vyssi teplota horeni :) Tohle je moje dedukce, nevim jestli je spravana :) Kazdopadne sem zjistil, ze raficka teplomeru je vicemene opravdu jen informativni vec. Protoze kdyz byla na 70°C, tak voda mela cca 63°C a kdyz byla uz na 90°C, tak voda mela asi 84°C - potom voda ve sutecnosti dobehla do 90°C a raficka byla porad nahore :) Takze taky zajimaci. Pak to snimalo jeste jednu teplotu, ktera byla cca 34°C - to byl predpokaldam vzduch. Nevim to jiste, ale co jineho? Kazdoapdne se mi to zda dost, kdyz venku jsou 3°C. Vim, ze se to reguluje a muze to sat vzduch ze svodu, ale ze by to salo az takhle teplej vzduch? Ale je pravda, ze auto stalo... A za posledni - uz vim proc mi praska porad parkovacka - napeti bylo neustale 13,8 - 14,6V. Coz se mi zda celkem hodne... Tech 13,8 bych jeste bral, ale tech 14,6 se mi zda uz teda dost...
upraveno 1x, naposled 15.10.2009 19:37:08
19:16:00
15.10.2009
Nwkt
-> King: Já nekoukal na verzi, ono se stejně dá napojit jenom na motor, víc to nemá 3

To vim že při vypnutym motoru tam je tahle "chyba"
19:13:57
15.10.2009
King
-> Nwkt: A jakej soft máme? A ta HALLOVO sonda je při vypnutým motoru špatná, potvora :)
19:08:16
15.10.2009
Nwkt
-> King: Základní výzkum 3 jsem na to koukal tak divně dneska, když jsme rozběhávali ten VAG
19:07:10
15.10.2009
King
-> Nwkt: Jenom základní výzkum nebo nějakej konkrétní problém? :)
19:04:20
15.10.2009
Nwkt
-> King: Jj BMM
19:03:52
15.10.2009
King
-> Nwkt: I když motor neběží, protože ten spodní doraz je danej nastavením volnoběžnýho serva v okamžiku vypnutí motoru. Teda teda pokud se bavíme zase o servu na BMM, který funguje jako ss elektromotorek, kterej přes šnekový převody "šťouchá" do klapky a pokud motorek nedostane nějakej impulz, polohu si drží.
18:57:26
15.10.2009
Nwkt
-> King: I když motor neběží?
18:53:43
15.10.2009
King
-> Syny: Já, že jsem svýho času na shade tříboďáky taky provozoval (s ETZ) a maj asi 1,2mm mezeru. Nejsem zas takovej expert, abych to tvrdil s jistotou, ale fakt, že maj jednu z elektrod rozdělenou na 3 části, asi moc to napětí potřebný pro přeskok jiskry nesnižujou. Zapalovací soustava pak dostává docela napěťovej záhul a není tam potřebná rezerva.

-> Nwkt: Aspoň u BMM je to normální, v diagnostice mi to servo při volnoběhu šteluje v rozsahu 3-5st a maximum si to už nepamatuju, ale určitě to bylo něco mezi 85-90
18:21:49
15.10.2009
Nwkt
-> Syny: Nakup si zásobu řídících jednotek ať máš co nastavovat 3

Jinak je normální aby škrtící klapka měla při puštěnym plynu úhel 4° a při maximálnim 86°?
23:47:00
14.10.2009
Syny
-> King: No svice jsou podle katalogu a meli by byt dobry. Je pravda, ze mam psany v manualu, ze maj bejt sivce s mezerou mezi elektrodami 0,7 - 0,9 mm. Tohle je stopro vic, ale zase sou tam 3 ty elektrody. I v kramu i jeden chapik co dela motory mi rikal, ze pokud maj dobrou teplotu (coz dle katalogu maj), tak by meli byt ok... Ale je pravda, ze motorar, kam sem jezdil vzdy se skodovkou je moc rad nema.

Vymenil sem ted cidlo vody a auto jede znatelne mnohem lip, ale svice zustavaj bile... Uz fakt nevim.



Jo a k tomu nicku... U-Geen mi obnovil ten starej, aby tu v tom nebyl binec :)
upraveno 1x, naposled 14.10.2009 23:50:05
23:34:12
14.10.2009
haso
-> King: 36 36 36
23:32:54
14.10.2009
King
-> Syny: И что зна 95;ит єта шут 82;а с тво 80;м ниц 82;ом ? Сна 95;ала азб 91;кoй и сей 95;ас в алф 72;вит&# 1077;. Вот так 86;й без 87;оря&# 1076;ок!1
23:24:27
14.10.2009
King
-> Syny: Ten pokles volnoběhu po zabrždění na volnoběh by měl bejt OK. Řek bych, že naše BMM se chová stejně. Prostě to způsobí v sání pokles potlaku a ECU to se zpoždění vyreguluje a drobet houpne.

Jinak mně osobně ty tříboďáky do auta, který má, předpokládám, podobný zapalování jako felda felda BMM, moc neseděj. Pro klid duše bych vyzkoušel doporučenou klasiku a pak se uvidí....
19:28:12
14.10.2009
Syny
-> Labros: To mi napadlo taky, ale nikdy nic nesici... Kdyz seslapnu na volnobehu brzdu uplna nadoraz, tka se nic nedeje, ale kdyz ji pustim tak motor se zaklepe a otacky mirne klesnou... Ale kde hledat zavadu nevim... Auto brzdi v pohode... A i po dvou dnech je porad v posilovaci podtlak... Kdyz prijdu po dvou dnech do auta, tak jde brzda porad zlehka...
Extreme Tyres