-> SO545: Tak vzhledem k zemi, kde se to stalo, se nedivím vůbec ničemu
-> Jirik_Tuňák1983: A ty bys šel? Kvůli cizí motorce? Vůbec nevíš co to je za fetky, šáhne pak do kapsy, propíchne tě břicho a je hotovo. A vzhledem k tomu, co všecko tam maj taky natahaný, tím spíš...
Komické záběry však příliš nepotěšily majitele modrého BMW Paula. „Motorka bude asi na odpis. Čtyřikrát jim to spadlo na zem, takže je ulomená brzdová páčka, a uvnitř to tím pádem asi taky nebude v pořádku,“ citoval jej server
to by bola kazda jazdena motorka minimalne pred smrtou...a enduro mrtve na istotu.
Co mi řeknete o značce Moto Guzzi, konkrétně modelu 750 Breva? Líbí se mi konstrukce motoru, kardan, ovladatelnost a lehkost, když jsem na mašině dlouho neseděl... Na pojíždky kolem měst,a do práce, žádný extrémní cestování...
-> MATTESS 02.06.23 14:49:25: Po vsi to moc řešit nehodlám - jen helmu a bundu, pokud bych s tim jezdil do práce, tak už bych se vybavil víc. Vzhledem k tomu, že jednou už jsem se s motorky proletěl, tak mám s kontaktem se silnicí , autem a pod vlastní nepřenositelnou zkušenost.
-> vhml 04.06.23 07:43:06: nad Reverkou jsem taky uvažoval, ale ten design je takovej ... něco jako BMW E46 Compact - buď ho obdivuješ nebo se tomu směješ, nic mezi ...
-> charon 02.06.23 07:14:05: Honda NTV 650. Mel jsem ji a budu si ji jednou kupovat zas. 2 valce, 4 svicky, 6 ventilu, kardan, letmo ulozeny kolo a se zavrenym sanim to ma 20kW a po roce tam vratis normalni se 44kW
-> charon: nevím, v čem plánuješ jezdit, ale oblékání taky zabere dost času A na moto si beru motohardy vždy. Výjimka je jen cesta k sestře na druhý konec vesnice (když jsem línej šlapat na kole) nebo pracovně k tchánovi do vedlejšího městečka. A to jedu pomalu
V autoskole jsem jezdil na tom GNku, mel jsem sice 80 kg, ale za mnou sedel 80 kg instruktor a celekem to slo ... Byt je mozne, ze si to jen po tech letech idealizuju.
Jak já nejsem ani taky velkej jako spis tlustej - mam 174 - 177 cm, podle toho na ktere noze stojim. Ale spis nez Suzuki GS nebo hondice CB by se mi libila teda Kawa EN500, LS650 Savage (ale ta si myslim je z rozumnejch chopperů nejmenší), VT 600 Shadow, mozna i Virago 535. Nebo nejakou klasiku jako nejake pekny starý CB, hondu CX, z endur se mi nejvic zamlouva XT nebo dominator, ale ...
Ono já na motce neplanuju moc jezdit, hlavne kolem komina na postrky, abych v lete nemusel furt startovat auto ve kterej je furt hroznej hic. Ja takovy ruzdny pojizdky stejne delam vetsinou sam. Ale skutra nechcu
-> charon: Se 115kg na 250tky atd. rovnou zapomeň. Zkoušel sem si CB 250 a je to bída. Prostě to nejede, kopce utrpení - ale tím nemyslím nějaký prasení, ale že nebudeš stačit prázdnými kamionu (já tou dobou cca 100kg).
Otázkou je spíš, kolik měříš - nicméně ubíral bych se směrem CB500F a podobné stroje. Třeba i Suzuki GS500E je na naučení naprosto suprová - ale je malá. Se svými 180 cm sem to měl na hraně.
-> charon: já začínal na tříkilu, 28kW a to jsem seděl na třiapůly naposledy v autoškole v roce 1996. A myslím, že i moje současná CB500F s 35kW by mohla být pro začátek. Taky to není kdovíjaká raketa. Ale asi bude pro tebe malá, takže spíš Xo
Nakonec jsem všechny svoje motoplány přehodnotil a budu muset začít od píky. Přece jen jem na motorce seděl naposledy v roce 2000.
Takže hledám začátečnickej stroj pro 115 kg pořízka. Požadavky jsou co nejjednodušší technika, klasickej vzhled, nesmí to mít žádný kapoty - byť třeba XJ600S nebo Bandit s polokapotou kolem světla mě neuráží. A myslim, že pro mě není vhodnej ani čtyřválec. Objem aspoň 250 resp. aspoň 15 kw - přece jen nejsem úplně malej. Důležitá je pro mě cena pořízení, koupení věcí a opravy a úpravy sám už si obhájim. Vrtat se ve stroji mi nevadí a spíš to dělám rád.
Teď mi utekla jedna Suzuki GN 250 na který jsem jezdil v autoškole a ta by se mi líbila. Koukám aj po Kawě Eliminator 250, Yamaze SR 250, ... Nebo byste měli někdo tip na nějakej rozumnej "rozjížděcí" stroj?
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: Klobouk dolů, když sem před lety doháněl partu, co už byla v Rumunsku a já stále v ČR, tak sem dal na Jawě 640 1100km za nějakých 28 hodin. Když sem dojel do Svatý Heleny, tak sem z tý motorky doslova spadnul a jediný, co mne donutilo vstát, bylo studený pivo.
Včera proběhla garančka v 1000 km. Standartní výměna oleje, filtru, nastaven řetěz, vůle na plynu.... Ve stejný okamžit byl na servisu i herec Pavel Liška
-> CHIP: No peníze nejsou problém, ale já si na motorce moc nezajezdím, když mi na levý ruce nefunguje ani jedinej prst, kterým bych mohl mačkat spojku:D
koukám po x-max, nebo forzu. ale teď budu řešit spíš jiný pist,nikasil a olejove cerpadlo na ty moji potvoře, páč je to chyceny... a prodat to, když dám všechno nový mi přijde jako blbost, protože je s tím fakt radost jet.
-> Klubko_: jj, mám 250 ve dvoutaktu.A ted to vypadá, že ji vyměním za scooter do práce, který ale nevykouzlí takovou radost.. Takže dilema jako prase, krásný starosti.
Nebo prodat ty starý, jednostopý sráče, co mám, dokoupit a mít obojí?
Protože takhle pěkný a fungující enduro už si jako děděk nekoupim.:-)
-> CHIP 28.04.23 07:06:12: průměrmá mzda je vůči ceně jeté motorky asi ok, ale blby je, že jiny náklady jsou v prdeli tak, že na motorku stejně nezbyde