skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motorkáři sobě
Fotecka z nedelni 50km vyjizdky
cestou domu praskl variatorovej remen. Nastesti necelej kilak od garaze

-> vhml: Jen pozor .. nepřehlédnout odbočku k věži .. jak se cesta začne kroutit a klesat dolů .. už jsi špatně ..
-> CHIP: super :-) Bál jsem se abych neparkoval někde dole a neprcal se v motohardech nahoru
-> vhml: Jak píše U-Geen, dá se tam normálně vyjet až přímo k patě věže .. parkovné loni 30 Kč za motorku. Parkování motorek vpravo pod ochozem věže, tedy pod střechou.
-> vhml: vyjet se necha nejak, je tam parkoviste :) v Liberci je i maly automuzeum u pivovaru ( www.automuzeum.cz/muzeum-
vratislavice-n/n )
-> Eidy: na Ještěd se určitě chcem podívat. Nechá se tam vyject až k tý věži? nebo jak to funguje? Já tam byl naposled před 12 lety.
-> vhml 25.06.13 12:28:28: V Liberci výjezd na Ještěd a v Mimoni zakravit na letišti. V Mělníku je u kempu malý muzeum motorek, ale nikdy jsem tam nebyl. Mšeno u Kokořína - jezdí se tam plochá dráha, tak se tam třeba jede něco ve vašem termínu. V Jablonci muzeum hraček www.muzeum-hracek-jablone
c.cz/
-> vhml: No tak pak je to v pohodě a s místem nebudeš mít problém ..
¨Dokáže někdo tuhle trasu trochu vylepšit, popř dát tip co cestou navštívit?
maps.google.com/maps?sadd r=U+ml...
maps.google.com/maps?sadd r=U+ml...
-> CHIP: my budem mít základnu v praze odkud budem vyrážet na jednodenní akce, takže kromě dvou spacáků nic většího nevezem.
-> vhml: Kdyby jsi měl ten horní kufr větší .. tak snad jo .. jinak osobně používám vynález pytle na odpadky. Do něj se vleze stan karimatky, spacáky a pak ho snadno uchytím za spolujezdce .. když jede .. jinak přímo na sedadlo spolujezdce.
-> CHIP: pojedem poprvý
-> vhml: Jezdíš takhle ve dvou ?
-> vhml: kup si PAVa z jawky

Škoda,že se nevyrábí nákladní motorky, hned bych si jednu koupil.
-> m8rinek: čítaj dole, svíci mám uplně novou, tu která se doporučuje a byla tam (Ngk BR7es) a pořád to nechce... ot.. mohlo by to mít takovýhle příznaky kdyby to bylo přidřený ? -> CHIP: svíci sem novou zkošel viz. hore m8rinek, ale ten vzduchovej filtr sem nezkoušel to je pravda..
-> tunerlada: Eště mě napadlo .. vyzkoušet, jestli to hází jiskru.
-> tunerlada: Já jsem během pár minut zlikvidoval dvě sady svíček, když jsem je ulil. Dnešní svíčky jsou na to hodně háklivý. Koupil jsem Brisk .. ty se zdají docela ulitíodolné. Jinak zakoupit opravdu novou svíčku dle toho co řekl výrobce že tam patří. To vyřeší dost problémů .. sám jsem to ověřil.
Jinak filtr jsem myslel vzduchovej. Pokud je ucpanej .. bude to bohatý jak prase a než by to chytlo .. tak se to okamžitě ulije.
Pokud nepomůže nic z běžných oprav .. doporučuju návštěvu servisu ...
Jinak filtr jsem myslel vzduchovej. Pokud je ucpanej .. bude to bohatý jak prase a než by to chytlo .. tak se to okamžitě ulije.
Pokud nepomůže nic z běžných oprav .. doporučuju návštěvu servisu ...
-> tunerlada: netušim co to je za moto, ale chce to novou svíci a jak ji uleješ tak vypálit, najít v manuálu jaká tam má bejt a tu koupit ;).
-> CHIP: svíčky sem zkoušel celkem tři.. ztoho jedna delší dobu jetá ale předtím fachala vpohodě, další jetá pár km a pak uplně novou a nic.. filtr myslíš palivovej nebo vzduchovej ? a ot kde to může být ten paliváč ? má to z nádrže jen na pevno kohoutek a hadičkou hned do karbecu a nic víc.. myslím že je to 1994 ....v podstatě stejná jak na odkazu až na pár nálepek i53.fastpic.ru/big/.../e6
dde3b5b51b87b692bb2d5249fc
ec62.jpg
-> iDawe: CBX pod litr a CB 500 T, nebo obsah nizsi, je velky rozdil.
-> tunerlada: Bych osobne nejprve zkusil jiny svicky a cistej filtr. Velmi, ale opravdu velmi zalezi na teplote svicek. Hele jakej je to rok ?
-> tunerlada: Bych osobne nejprve zkusil jiny svicky a cistej filtr. Velmi, ale opravdu velmi zalezi na teplote svicek. Hele jakej je to rok ?
-> Jarda/felda: plovak děravej není a navíc je plastovej takže ho nemůžu ani nijak přihnout aby tam toho bylo míň/víc, a jak ho se řídit sem nepřišel..
-> tunerlada: hladina ? děravej plovák ?
potřeboval bych poradit už mě něnapadá kde by mohla být chyba.. Honda NS1 75ccm , nejde za studena nastartovat a resp. imrvere přechlastaná.. problém je vtom že když sem to dovez tak z karbecu chcal pěkně benzín ale motorka chytala na brnk, jakmile sem to přetěsnil tak sice sucho ale přechlastává se to, možná je to tím že sem natvrdlej ale karbec sem měl rozdělaný a na seřízení je tam jen množství vzduchu ale průtok nebo množství co to dává z nádrže do karbu tam na seřízení není
nepomůže ani když sem karbec vypustil napustil jen trošku benzínu .. nechytlo, až sem svíci nahřál a nechal opět vše vyschnout.. nevíte někdo jak se to u takové jednodužší motorky dá naštelovat ? (paradox že u babety mi to nedělá problém
)


-> CHIP: teď nedávno bylo na bazoži krásný CBXo 550.. červenobílý.. to jsem měl cukání..

-> Luboš: to jinak to je dělo na ty roky.. ale pak to nebrzdí, podvozek je dobrodružství atd.. ale klasika, která ti to všechno vrátí.. 

V pondělí jsem opravil závadu na levém válci, takže teď šlape na oba. Opraveny dvě další drobnosti. Hlavně nejlepší svíčky co jsem kdy měl jsou PAL 14L-8 .. chytá na první šlápnutí.
Zítra přihlásím na svou osobu .. a občas se pěkně projedu.
Zítra přihlásím na svou osobu .. a občas se pěkně projedu.
-> iDawe: vršek motoru děla kamarád, co to měl přede mnou, díky zlomenýmu vahadlu a následnému přetrhání rozvodů
ale jak říkám, pokud to zrovna jelo, tak to byl bezva motor.

ale jak říkám, pokud to zrovna jelo, tak to byl bezva motor.
-> Luboš: jo někoho neplánovaně potká klika, někoho hlavy.. vačky.. z počátku měly tyhle problémy a byly choulostivý bohužel.. jinak to bylo super.. už VFR první to mělo vychytanější mluvím o 24ce.. no a 36tka to už byl klid a naprosto vychytanej motor.. suprovej..
-> iDawe: já jí měl v letech 05-07, během té chvilky jsem stihnul neplánovanou GO kliky a po opravě jsem ji poslal někam k Mělníku. Ta moje barva asi nebyla orig. Tovární kombinace VF1000 byly červeno-modro-bílá a červeno-černá.

-> Luboš: hele. . tuhle barvu jsem měl.. ale VF750. pak jsem ji rozházel po světě na díly.. to je tak rok 2001-2.. jen jsem měl zlatý kola a laufy z Bleka a na nádrži nakreslenou ženskou pod lakem 

-> vhml: tak z V4 jsem měl VF 83, VFR 89, VFR 90, VFR 99 a další už ne, už se mi nelíbilo moc vzhledově a proměnný čas. ventil. taky ne.. Dělá se pak třeba V-Max a snad i něco dalšího.. jak píše Luboš.. VFR(VF) jsem vystřídal 4 generace.. je to naprosto parádní motor..


-> vhml: od Hondy už jen Crossrunner (motor VFR) a Crosstourer 1200. A pak tuším Aprilia dělá V4 motor do supersportu.
-> iDawe: co vše se dělá s V4 kromě VFR? Má to jeden kluk v práci a to má boží zvuk.
Tak po postupném vystřídání 4 japonek s motorem do V4, jednoho MAX skůtra 500 R2 Yamahy a nepočítám předchozí moto jsem se dal cestou endura 

Tak jsem do toho dneska spadl :) cbf je doma :)
-> vhml: Hele já mam pocit že tohle mi na jedný tý babě dělal karbec. Ale řešil jsem to výměnou když jsem měl jinej. Dál jsem to nezkoumal.
-> vhml: A já si dycky myslel že už to nestíhá krmit karbec, když jsem si dycky tavil z kopce.
Kánoš jich má víc, jezděj s nima výpravy. Některá dá i těch 55 km/h. 


-> Nwkt: normal bača...
-> vhml: Zajímavé
Ale já mám Pionýra a tam nic takového není - kondenzátor a kladívka zapalování jsou tam stejné, jako ve škodovce

Ale já mám Pionýra a tam nic takového není - kondenzátor a kladívka zapalování jsou tam stejné, jako ve škodovce

-> Bukaj: mluvim jsem se strejdou, letitým uživatelem babett a babetta má skutečně omezovač! Je tam prej kondenzátor zapalování udělán tak, aby schválně kolem 40-45 to přestalo stíhat pálit.
-> Bukaj 15.06.13 08:01:31: hvězdicová hlava ale ta se nevejde do originál plechů 

-> vhml:
Taky jsem měl dojem, jako by muj Pionýr měl omezovač - do určitých otáček krásně táhne a pak mrtvola (na jedničku cca do 25, na dvojku cca 40-45) Ale asi to bude nějak souviset s předstihem...
Teď už jsem to alespoň dostal do stavu, kdy to jede asi tak, jak má (po rovince 70 max), ale štve mne jedna vlastnost - když jsem nucen z nějakého důvodu (kolona, kopec apod) držet relativně vysoké otáčky a střídat zátěž, nebo když jedu dlouho do takového kopce, že musím podřazovat a stejně klesají otáčky, tak asi dojde k přehřátí motoru a pozoruji ztrátu asi tak 1/3 výkonu. Blbý je, že když se to stane, tak do úplného vychladnutí to nezmizí
Jak se této vlastnosti u Pionýra zbavit? Jezdím na něm 15 Km do práce a většinou dost spěchám, někdy se to neprojeví vůbec, někdy jen na konci v kopci a někdy, když přede mnou jede váhavý střelec, třeba v půli cesty a jet bez výkonu je nahouby., A zastavit a čekat, až to vychladne, to opravdu nemohu
Taky jsem měl dojem, jako by muj Pionýr měl omezovač - do určitých otáček krásně táhne a pak mrtvola (na jedničku cca do 25, na dvojku cca 40-45) Ale asi to bude nějak souviset s předstihem...

Teď už jsem to alespoň dostal do stavu, kdy to jede asi tak, jak má (po rovince 70 max), ale štve mne jedna vlastnost - když jsem nucen z nějakého důvodu (kolona, kopec apod) držet relativně vysoké otáčky a střídat zátěž, nebo když jedu dlouho do takového kopce, že musím podřazovat a stejně klesají otáčky, tak asi dojde k přehřátí motoru a pozoruji ztrátu asi tak 1/3 výkonu. Blbý je, že když se to stane, tak do úplného vychladnutí to nezmizí

Jak se této vlastnosti u Pionýra zbavit? Jezdím na něm 15 Km do práce a většinou dost spěchám, někdy se to neprojeví vůbec, někdy jen na konci v kopci a někdy, když přede mnou jede váhavý střelec, třeba v půli cesty a jet bez výkonu je nahouby., A zastavit a čekat, až to vychladne, to opravdu nemohu

-> Klubko_: 63. Nevim co tam ma a nemá bejt.
-> vhml: je tam spravna velikost hlavni trysky? Me ted trapil skutr, ze nechtel jet na plny plyn. Dal jsem vetsi trysku a dobry.