-> palinator: Taiwanská firma KYMCO (Kwang Yang Motorcycles COrporation) vznikla v Kao-siungu v roce 1963 jako dceřinná společnost japonské firmy Honda Motor....
-> palinator: segra si ted koupila kymco agility city 125 r.v. 2010 za 31000,- a musim rict, parada. Vykon dostatecnej (90 to jede jak nic), velmi prijemne se ridi a v zatackach paradne posloucha. 16" kola vyzehli leckerou nerovnost. Odpruzeni je tvrdsi, takze asi po 40km z valmezu jsem po 10km po hnusne uskakane panelove silnici musel dat pauzu a vyklepat ruce. Jako jedinou nevyhodu vidim malej podsedlovej prostor. To se da ale resit kufrikem.
-> Voplik: Tak já mam Hawka od roku 2009 a je to takovej vývoj, nasypal jsem do něj víc než byla pořizovací cena, nějakej pád už za sebou máme a jestli ho za něco vyměnim tak za Ducati a vim, že hned to nebude... Je to takovej dělník, je starej, tak sem tam něco odejde, ale nikdy mě nenechal na holičkách... hold Honda...
Tak konečně proběhl Hawk reborn, kde vše viselo na přelakování blatníku a podsedáku (chtěl jsem odmazat nápis ,,Musíme to opravit,,), asi jsem měl vzít i nádrž nicméně ta bude stačit přeleštit a hotové.
Naladil repásnutý šavle, obul srovnaný ráfky novejma gumama a namontoval novou baterku. Polepení origo polepama byla už jen třešnička na dortu:).
Fakt se mi ta motorka takhle líbí a jak to jede a sedí a vůbec :).
-> palinator: Peugeot SATELIS 125 COMPRESSOR - je to velkej těžkej skútr a na 125 ccm toho bude až až. Určitě to pojede,ale raketa to nebude. Kompresorová verze má tušim dva druhy map v motoru,který si můžeš přepínat jedna 11 a druhá 15 kW,proto by chtělo určitě ohlídat co je zapsané v TP aby jsi na tom mohl od příštího roku s Béčkem vůbec jezdit. Tam je limit těch 11 kW a pokud tam bude 15,tak máš smolíka.
Při dnešních cenách paliv,bych se spíš porozhlížel po něčem se vstřikovánim. Třeba Suzuki Sixteen,Honda PCX atd.....tam budeš jezdit kolem 2,5 litru
No já bych to případný dojíždění měl o něco delší, tak bych od skútru očekával i nějaký pohodlí, proto bych nechtěl úplně malýho skútra. 125cc by mělo stačit, jak říkám, nechci si dělat papíry na motorku, tak jen skútr no. Konkrétně mě zajímají reference na tenhle model - Peugeot Satelis..
-> palinator: ja jsem rozhodne pro skutry jako nastroj na jizdu do prace po meste. Ja jezdim na 50ccm 4T, naklady za PHM minimalni, zacpou se krasne propletu a zaparkuju kdekoli.
Nejsem motorkář, pro fanatiky je to asi zvrhlost, ale co říkáte na maxíka skútra Peugeot Satelis 125 Compressor?
Přemejšlim že bych jednou na takový to domácí žvýkání pořídil, když maj bejt na to papíry v Béčku. Ale nevyznám se v tom, jen bych nechtěl nějakej holobyt.
-> FORM: krásnej stroj, známej měl GS750, než ji vyválel www.motorkari.cz/moto-uzi
vatel?muid=44937 ale to se řídilo jak kláda, tohle vypadá mnohem lehčeji. Já bych teda asi chtěl Kawu 3vál 2T přezdívanout widowmaker, ale nejsou prachy :D na čápoviny :).
-> cPetan: Suzuki GT jsou krásné stroje, sháněl jsem něco menšího na rozježdění a objevili jsme tuto krasavici. Mám papíry jen do 25kW a nechce si mi dělat rozšíření ani zkoušet těžší motorku bez zkušeností. Toto jede parádně, je to 2T motor v kombinací s 6q převodovkou z roku 1977. Oproti Jávce je technika i vzhled Suziki o dost dál.
-> Luboš: mě rozvodˇák taky zkouknul (už se taky nachyluje jeho výměna), ale protože neni jistý, jestli gufera pomůžou, vydržím zatím do příštího servisu. A pak se udělají buď jen rozvody, nebo i kroužky v případě, že by to žralo furt
-> Tampajs 27.02.12 21:52:37: tohle na dojíždění do práce?Měl jsem 2T aprilii tuarega,vodou chlazenej motor rotax,karbík dellorto a bralo to 12 litrů na 100.Ale jela jak kráva to jo.Ale prostě jen na vyblbnutí do lesa,na dojíždění za prací by mě to sežralo
Já mam teď Afriku v servisu s motorem kvůli spotřebě oleje. Vyměnil ventilový gufera, tak uvidíme jak se to zlepší. A výfuký ventily prý byly tak obalený karbonem , že byly zralý na upálení. Jen jestli to místo 84 000 km fakt nebude mít těch 184 000 km
-> m8rinek: Každopádně díky protože sem si doteď fakt myslel že mám bastl tamanaco a nakonec je to W8 prošel sem pár galerii a sedí všechno od rámu,motoru přes budíky a výfuk a několik jich dokonce má i takovou masku jako ta moje
-> m8rinek: Netušim co v tom všechno je ale papírově je to Cagiva Tamanaco akorát že to vypdá uplně jinak a je to vzduchem chlazený kdežto tamanaco vodou
Koupil sem ji jako nepojízdnou.. Ale nemám na to papíry (já nemám.. motorka má) Na projíždky mimo silnici dobrý ale asi si dodělám papíry a budu používat do práce