Octavia 1, 2, 3, 4

prohledat
19785 příspěvků (zobrazeno 17851 až 17900) od 04.01.2015 do 16.08.2025, založil/a LuMi
řadit dle data
08:36:30
13.06.2017
Jumbo
-> Syny: Vysoušeč je taky v motorovém prostoru, ne? V topení by měl být akorát "radiátor", který chladí vzduch...
08:25:57
13.06.2017
Syny
-> suri: To nebude asi uplne lehka a levna zalezitost, co? Chladic se vymeni asi relativne snadno, ale ten vysousec? Ten je nekde v interieru v topeni, ne?
07:44:13
13.06.2017
Jirik_Tuňák1983
-> suri 13.06.17 07:37:16: Tak proto to stojí 3x méně než na jiné značky. Je to potřeba 3x častěji, na druhou stranu, je to zase od výrobce / dodavatelů velmi ohleduplné, že? 1
07:37:16
13.06.2017
suri
-> Tuner#2: ak je v ňom diera tak je zadretý a bude plný systém špôn



poskladať s novým to môžeš , chvíľu to pôjde



treba tam komplet preplach systému , nový chladič s vysúšačom a niekedy aj expanzný ventil .... ak sa to neprepláchne tak je nový len na pár dní ako píše Milan



-> Milan 136: ja mám zase ko vrtulu , ako ju pustí na druhý stupeň tak vydáva neskutočné zvuky , niekedy také ako keby frézovala o chladič,nová vrtuľa 630eur , nejaká HELLA cca 300€ ... to je jeden zvuk , druhý je tam taký po zapnutí klímy niečo akoby v strede prístrojovky zarezonuje a potom ešte kopa iných zvukov ... už nech mám doma Feliciu
23:20:26
12.06.2017
Pavel P@nkáč
Nemáte někdo zkusenost ze octavia 2 2.0tdi 16v 103kw r.2005 jede na jedničku a někdy i dvojku jako v nouzi bez turba, a na trojku a ostatní kvalty už zatáhne jak má? ve vagu mě to ukazuje ze to fouká na ty dva spodní kvalty cca 0,2 a na trojku už nafouká 1.0



podtlak funguje, balonek na turbu zatahuje, zkoušel jsem váhu vzduchu a dal novej naftovej filtr ale nic se nezměnilo....pamět zavad bez chyb
23:10:57
12.06.2017
Pavel P@nkáč
-> Jarda: na feldě kdyz se zapne klima tak je to jako kdyby ti někdo přiložil do auta půl tuny a krasně to cuká celým autem jak se vypíná a zapíná za jízdy3 3
23:05:45
12.06.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Milan 136 12.06.17 22:57:41: Já to neviděl, ale nějaký ulítaný šrouby a nejde to natlakovat, protože je tam díra jak vrata. Co vše teda koupit nové? Jen kompresor a nebo co dál? Chladič vypadá OK. Až to složíme, tak přijede maník co čistí a plní klimy. Co je to ten vyslusec?
23:03:17
12.06.2017
Jarda - zrušená registrace
cim muze byt, ze mi u feldy klimakompressor piska? mam strach, aby neodesel, tak to radeji ani nezapinam 7 kdyz za jizdy zapnu klimu, tak to je znat, jako kdybych trochu pribrzdil, ze to je odpor, to je mi jasne, ale az tak?9
22:57:41
12.06.2017
Milan 136
-> Tuner#2: ano, Sanden byva origo. Jeste se pouzival Zyxel, Denso a i Valeo byva. Cena je fajn. Co konkretne je na tom starym KO?

Pokud by byl zadreny- sedy olej=vyplach okruhu a vymena vyslusece/kondenzatoru.

Jinak by byl ten novej za chvili ko taky
22:14:36
12.06.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
Kompresor na klimu pro O2 1,6MPI od firmy Sandem - to je origo? Mám tu na něj nabídku za 4tKč nový, ten co je v autě je KO.
19:27:20
10.06.2017
krtik
-> StepaNoFUN 10.06.17 15:58:51: Teda tak na to bych neměl. Resp. by se mě na cestě nechtělo. To bych vzal elektrikářskou páskou 3.
15:58:51
10.06.2017
StepaNoFUN
-> krtik: Není za co. ;-) Já například sadu těch plastů (2+2ks) vozím v autě ssebou. Vyměněný je to za chvíli...
08:51:41
10.06.2017
krtik
-> StepaNoFUN 10.06.17 07:14:28: Jo, děkuju :). No ono to lanku bylo ještě šíleně rezavý a potrhaný vlákna.
07:14:28
10.06.2017
StepaNoFUN
-> krtik: Bez výměny držáků to nejde. A když budeš dávat tu s bilejma, tak je hned dej nový. Stojej pár korun. Lanko se zamotá, pokud to někdo zkouší zavřít a plast je KO.
23:07:36
09.06.2017
krtik
-> Milan 136 09.06.17 22:37:46: ...a bez výměny držáku/linety skla?
22:44:46
09.06.2017
krtik
-> Milan 136 09.06.17 22:37:46: Děkuju :). Tak to vyřešíme jako celek.

Co jsem ale čuměl, že nejen polámanej plast, ale lanko na kašu 9.
22:37:46
09.06.2017
Milan 136
-> krtik: ano, jde to zamenit
22:20:46
09.06.2017
krtik
Prosím, jak to je se záměnností zadních stahovaček na O1?

Na O1 '97 je rozlámaný černý jezdec v kolejničce ve kterém je držák okna. Na předních stahovačkách co mám doma jsou ale jezdce bílé a tvarově jinačí. Je celek záměnný, když to vezmu i s jiným držákem okna? resp. okno a uchycení stahovačky ve dveřích je stejné?

Děkuju :).
20:19:32
08.06.2017
Milan 136
08:24:49
08.06.2017
suri
Neviem či je toto elektronickým plynom a reakciou .. je to program na zahriatie katalyzátora na tej 1,4TSI CAXA CAXC a robia to všetky , po pár sekundách to ide normálne
08:12:26
08.06.2017
Nwkt
-> Syny: 3 3 3
06:52:57
08.06.2017
Syny
Kdo si zvykne na turbodiru u koncernovyho 103kW 2,0 TDI, tak toho nejaka opozdena reakce na plyn uz nikde nikdy neprekvapi 3
06:21:46
08.06.2017
vhml
-> Sita 08.06.17 00:29:49: ale umí. Jen to nedělají.
00:29:49
08.06.2017
Sita
Skoda (potazmo celej VW) uz cca 20 let neumi udelat benzinovej motor bez prodlevy v reakci na plynovej pedal, tvrdim ja. Prakticka zkusenost mi chybi jen s 2.0MPi, jinak jsem zkousel vsechny a vsechny maji prodlevu jako prase. Snad prej ten novej 1.5TSi uz ne, ten jsem jeste nemel moznost zkusit... Jak rika Tuner, neni nad mechaniku. Coby laik, s mechanickou vazbou opozdeny reakce nepocituju.
upraveno 2x, naposled 08.06.2017 00:32:37
22:57:03
07.06.2017
Jirik_Tuňák1983
-> Tuner#2 - zrušená registrace 07.06.17 22:35:51: Ani u mechaniky není reakce motoru okamžitá. 1
22:35:51
07.06.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Jirik_Tuňák1983 07.06.17 22:33:47: To ano, na O2 je ta prodleva oproti C-maxu malinká, ale přímé mechanické spojení s klapkou to stejně nikdy nenahradí.
22:33:47
07.06.2017
Jirik_Tuňák1983
-> Tuner#2 - zrušená registrace 07.06.17 22:28:13: Odezva a prodleva nemá s el. plynem nic společného, je to jen o tom, jak je to nastaveno a vůbec vyrobeno.
22:28:13
07.06.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> blue-dog 07.06.17 20:58:01: Elektronický plyn, třeba na C-maxu co máme je to za trest. To bych taky viděl jako vlastnost než chybu.
21:31:30
07.06.2017
suri
-> vlkousek: tam hrkoce rozvod alebo prestavovač vačky, záleží či len ozaj studený 2-3 sekundy alebo niečo iné , to chce počuť



takisto nekľudný chod po štarte robia všetky 1,4 , je to vlastnosť , pár sekúnd a je to ok
upraveno 1x, naposled 01.01.2018 11:33:34
21:22:26
07.06.2017
Milan 136
-> vlkousek: to asi nebyly ventily rekl bych
20:58:01
07.06.2017
blue-dog
-> suri: Všechno se tvářilo OK a pak přišlo na start motoru, hned po startu byli slyšet ventily + po sešlápnutí plynu motor reagoval opožděně. 10
20:29:38
07.06.2017
suri
-> vlkousek: ako sa na to prišlo?
19:14:46
07.06.2017
blue-dog
-> suri: Kombi, ale nakonec to nedopadlo, byly špatné ventily a motor měl opožděné reakce na plyn 10
16:02:26
07.06.2017
suri
-> vlkousek: sedan combi ? rezne najčastejšie kufor dole na hrane s nárazníkom , okolo svetielok EČV tak to riadne pozri ... inak také bežné veci okolo motora , či sú na stene štítky , lícovania dielov a podobne ... k motoru ťažko povedať , ak to studené zahrkoce na pár sekúnd tak to je normálne , ostatok ťažko povedať , chcelo by to vidieť
13:53:58
07.06.2017
blue-dog
-> Nwkt: 1.4 TSI rv. 2010
12:20:35
07.06.2017
Nwkt
-> vlkousek: Jakej motor?
12:19:51
07.06.2017
blue-dog
Zdravím, byl by někdo z vás tak hodný a napsal tady věci na které si dát pozor při koupi škody Octavie 2nf? Dneska si jdeme prohlédnout jednu Octavii a chtěli bychom vědět místa kde to rezne nejčastěji, nějaké signály co značí nějakou vadu. Předem děkuji za odpovědi. Stočené kilometry nemusíte psát ty máme zjištěný. 6
20:07:44
05.06.2017
M@rtin
-> Syny: No prozatím se zdá že to drží, chemopren jsem doma nenašel, tak jsem to přilepil oboustrankou. Ale vyměním to pak komplet ....
09:03:49
05.06.2017
Syny
-> M@rtin: Jo jo, takhle presne to zacina :) Klepe se a pak uleti 3 Tej oboustrance bych ale moc neveril - vem to radeji lepidlem jak jsem psal niz. Drzi to uz 4roky a vyhrejva to normalne...
08:49:12
05.06.2017
M@rtin
-> Tuner#2 - zrušená registrace 25.05.17 16:43:42: Já už delší dobu pozoroval, že se klepe zrcátko u řidiče, tak jsem ho odloupnul a nalepil zpět oboustrankou, tak uvidíme.



Na moc velkým kusu to nedrželo4
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od M@rtin vložen 05.06.2017 08:49:12
21:59:55
29.05.2017
palinator
-> Jirik_Tuňák1983 29.05.17 21:07:29:

Tenhle efekt nastává i u řady 1,9 TDI, kde jízda nad 120 km/h už zavání docela masochismem. Po 200 km na dálnici by mi asi upadla hlava. 3



-> Tuner#2 - zrušená registrace 29.05.17 21:19:09:

Ale ve srovnání s pravěkým krabicoidním sériovým naftovým Toledem s 400 tkm s původním turbem, ještě horšíma zimákama (na předku 12 letý Pirelli, vzadu 10 letý Poláris2), se sériovým sračkoidním podvozkem konstrukce VW Golfa II a řekněme prakticky-závodně nezkušeným řidičem, to tenkrát tuším po zběžným porovnání na čas vyšlo nastejno. 40 Pravda, furt by tam papírově mělo bejt o 6 kW víc, 80 kg míň a o 3 km/h víc na maximálce.
21:41:47
29.05.2017
suri
-> Nwkt: to nie je problém toho motoru ako celkovo priamovstreku , posledne čo sme menili 1,8TSI tak boli prepážky v sacích kanáloch , sanie a vstreky slušne zalepené bordelom ... Aj 3,6 čo servisujeme nejde tak ako má ani výkon nie je ako má , ale zase pán tankuje hocikde a spotrebu má aktuálne 8,8 dlhodobe ... Tie 3,6 čo patria pod MV SR a majú hodnoty spotreby od 12-16L tie idú krásne :D
21:36:47
29.05.2017
Nwkt
-> suri 29.05.17 21:26:18: To je ten co mu umírají koně?
21:26:46
29.05.2017
M@rtin
-> Tuner#2 - zrušená registrace 29.05.17 21:19:09: JJ na dálnice to moc není a když s 1,6MPI po dálnici tak těch 120 - 125km/h ideál



Teď jsem byl s mojí 1,6MPi pracovně v Brně a zpět se spotřebou 6,2 na 225tkách gumách. Uvidíme příští tejden 3 tejdny na sever čech a zpět
21:26:18
29.05.2017
suri
no ja už si druhý krát kúpim len toho SII
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od suri vložen 29.05.2017 21:26:18
21:21:46
29.05.2017
Jirik_Tuňák1983
-> Tomaso435 29.05.17 21:09:24: Ne, to naštěstí ne, tam překvapovaly jiné věci, ale síly to na ní mělo dostatek. 3

Hodila by se na snížení otáček, aspoň bych tam v horkých létech po dvou Prahách a zpět po dálnici nemusel zvrhávat 3/4 litru voleje (5W-30). 3
21:19:09
29.05.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Jirik_Tuňák1983 29.05.17 21:07:29: Souhlas, lapač dálničních kilometrů to není, ale jak se tady obecně traduje, že na předjetí si musíš vzít dovolenou, to je taky slušná hovadina. Konec konců v Mostě jsem s tím zajel na zimákách takový čas jaký tam nemá řada lidí na lepších gumách s autama o lepším poměru váha/výkon. To zpřevodování je na okresky dobré.
21:09:24
29.05.2017
Tomaso435
-> Jirik_Tuňák1983: taky ti picasso na pětku na dálnici signalizovalo že máš řadit nahoru i když to šestku nemělo?3 3
21:07:29
29.05.2017
Jirik_Tuňák1983
-> Tuner#2 - zrušená registrace 29.05.17 20:43:16: C4 Picasso s 1.6 Vti jelo moc pěkně a stejně pěkně i zrychlovalo, ale ty otáčky od 120 km/h byly děsný. Taky kolem 4000 rpm. Motor s těmito rpm problém neměl, já ale pocitově ano. Nehledě na rostoucí hluk na palubě s rostoucí rychlostí. Byl to nezvyk po 1.8ce se spíše nižším pracovním spektrem otáček a delším zpřevodováním a nesrovnal jsem se s tím ani po 4 letech až do prodeje. Nejvíc na píču pak je, že se na např. 300 km dlouhé trase táhneš jak med, protože se s tím nedá jet nad 130 celou cestu a ani těch 130 celou cestu není nic moc. Tak to pak holt třepeš 110 nebo 120 max.
upraveno 1x, naposled 29.05.2017 21:14:18
20:43:16
29.05.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Milan 136 29.05.17 20:22:04: Je to kolem 4000rpm a to točí i C-max 1,8čka co je v rodině. Že by to proti Octavii nějak výrazně jelo se říct nedá.
Extreme Tyres