Topení mívám často (při jízdách do 20 km vždy) na vyšší teplotu (ve škodovce na maximum a ve Volvu, které má automatiku, na 26°C), přičemž ventilátor zapínám až po zahřátí chladicí kapaliny (u Volva se ventilátor sepne po zahřátí sám).
Při delších jízdách ventilátor po vytopení interiéru vypínám a teplotu nareguluju tak, aby mi bylo příjemně (pokaždé je to jiná teplota). V některých případech mám naplno topení i ventilátor na nohy a k tomu si pootevřu okýnko, abych měl svěží vzduch na dýchání a chlazení hlavy.
Ani u sebelepších aut totiž neumí automatika zařídit teplotní komfort pro celé tělo (dole teplo, nahoře chladněji).
Jinak nechápu třeba kolegu, který má u aut vždy ventilátor na druhý stupeň a jen reguluje teplotu - ten pískající vyběhaný motorek ventiláoru mi vždy drásá nervy, navíc mi je u něj horko na tělo a/nebo zima na nohy...
