skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
-> palinator: Ne, stáří se vůbec neřeší. Koduješ technologii, kapacitu, výrobce a výrobní BEM kod -v něm je možná nějaké datum výroby zakomponované, to nevylučuju, ale ten BEM kod mají jen originální baterie. Když dáš neorigo a bude to stejná kapacita(70Ah např.), výrobce(Varta), technologie(AGM např) tak nemáš prakticky co tam kodovat.
-> saskyn2:
Počkat, tím kódováním se neřeší, že proběhla výměna za nový kus a stačí, když to sedí typově? Tak to mi ve škole tenkrát vysvětloval borec blbě.
Počkat, tím kódováním se neřeší, že proběhla výměna za nový kus a stačí, když to sedí typově? Tak to mi ve škole tenkrát vysvětloval borec blbě.

-> Bukaj 19.01.23 19:15:53: inteligentní dobíjení 

-> Bukaj 19.01.23 19:15:53: Viz Milan... prostě s tím jednotka nějak pracuje, tak to chce vědět.
-> Jumbo 19.01.23 19:14:15: Tak tu značku bych nakodoval(nemusíš hned) QR kod je k hounu, tam se koduje sériové číslo BEM a to na neorigo baterkách není.
-> Bukaj 19.01.23 19:15:53: Protože start stop, rekuperace... Inteligentní dobíjení.
-> dragon_cb_cz 19.01.23 15:50:32: A k čemu potřebuje auto znát kapacitu? Stačí, když rozezná, kdy je baterku třeba šetřit a dobíjet a kdy si může startstopovat, ne? 

-> saskyn2: Znacka je jina, ale kapacita a vsechny ostatni parametry byly stejne, vcetne maximalniho proudu... QR kod s cislem na ni byl, takze by to asi nacvakat do jednotky slo...
-> Jumbo: Pokud je to baterka stejné značky, kapacity a technologie tak to neřeš. To SN mají stejně jen originální baterie a u jakýkoliv druhovýroby není kde brát.
-> dragon_cb_cz: Tak šla tam baterka s úplně stejnýma parametrama, když už to má ten integrovaný management baterky, tak bych čekal, že se to s tím autem domluví samo...
-> Bukaj 19.01.23 15:07:30: Kondici možná pozná, ale jak pozná třeba kapacitu a další charakteristiky? 

-> palinator 19.01.23 13:58:14: A to to auto jako nepozná podle změn palubního napětí před startem/po startu, v jaké je baterka kondici?

-> palinator: To jsou zase novinky, to uz si ani clovek v aute nemuze prehodit baterku... No dobre, tak ju poslu nekam do servisu, at to nakoduji...
-> Jumbo:
Ano, mělo by se autu dát vědět, že má novou baterku o nějakejch parametrech, jinak do ní bude systém bušit jak do starý šlupky.
Ano, mělo by se autu dát vědět, že má novou baterku o nějakejch parametrech, jinak do ní bude systém bušit jak do starý šlupky.
Dotaz, Yeti TSi poface se Start/Stopem. Menil jsem tam baterku, po vymene vse OK, nic dalsiho se resit nemusi? Ted me nekdo strasil, ze se musi nakodovat, ze ma auto novou baterku...
Nebylo to moje auto, ale auto zname...
Nebylo to moje auto, ale auto zname...
Tak opravdu to bylo podfukování u prvního vstřiku, strašně mě mátlo že to vibrovalo, necukalo, vypadalo to jak od něčeho co se točí

-> Jumbo:
To vypadá spíš na nějaký bubliny ne?
To vypadá spíš na nějaký bubliny ne?
-> Pavel P@nkáč: Vnější kloub, strana řidiče... Netřepalo se to ještě citelně, ale už byl slyšet, když se levá strana odlehčila...
Jinak to cukání u mě dělal hlavně za studena a prvních pár set metrů, ale bylo to takové cukání, že jsem o to auto měl fakt strach... Postupně to s VIFem a dalšíma tankováníma odešlo a už to nedělá, ale samotného mě překvapilo, jak dokáže zblbnuté vtřikování cvičit s celým autem...
Jinak to cukání u mě dělal hlavně za studena a prvních pár set metrů, ale bylo to takové cukání, že jsem o to auto měl fakt strach... Postupně to s VIFem a dalšíma tankováníma odešlo a už to nedělá, ale samotného mě překvapilo, jak dokáže zblbnuté vtřikování cvičit s celým autem...
Tak sem z toho vyndal kardan a dělá to stejně, u prvního vstříku vidím trochu mastnoty nahoře asi nafty tak mám podezření že podfukuje...
příjde mě že za studena to dělá méně než ohřáte...
...má teda i největší odchylku...měřeno za tepla teda
příjde mě že za studena to dělá méně než ohřáte...
...má teda i největší odchylku...měřeno za tepla teda
-> Jumbo: vnitrní kloub na dlouhé poloose přední? a klepalo se ti to taky takhle v tahu na vyšší kvalty?
-> Pavel P@nkáč: Ja mel na Yetaku KO homokynetak, i kdyz mi vsichni tvrdili, ze to neni mozne...
Jinak jsem se sam divil, co s CRkem udela spatna nafta, jednou jsem blbe natankoval a ten motor se za studena tak trepal a vubec nechtel radit, ze jsem myslel, ze odchazi DSG, jak vibrovalo cele auto...
Jinak jsem se sam divil, co s CRkem udela spatna nafta, jednou jsem blbe natankoval a ten motor se za studena tak trepal a vubec nechtel radit, ze jsem myslel, ze odchazi DSG, jak vibrovalo cele auto...
U škoda yeti 2.0 TDi 4x4 Manuál cítím silné vybrace od nějakých 1500ot. při akceleraci hlavně na 4,5,6ku vím že tam zlobívají na kardanu vzádu hardy spojky, ale mě ty vibrace přijdou spíš od předu, netušíte? dvouhmota je na volnoběh tichá, při chcípnutí nezatluče, rozjezd je plynulí ani pedál spojky neposkakuje...240 tis km najeto...žádné zvuky nebo hučení
-> Syny:
Jj, u těch to platí zpravidla pojišťovna.
Jj, u těch to platí zpravidla pojišťovna.

-> Syny 12.01.23 23:04:53: No pokud nebudeš platit liposukci

-> DEKODOVAC 12.01.23 06:51:46: 1.2 TSI je nejlepší TSI co se dá v 2. Octě pořídit. Ale je to pořád TSI a to se oblibě moc netěší. Nicméně např. Vaculík ze SM tyhle motory docela chválí. Naopak jeden známej servisák se zase u těchto motorů křižuje
Kluci od fochu, až se tady vyblbnou s "kámošovo ségrou", možná něco konkrétního dodají.

Kluci od fochu, až se tady vyblbnou s "kámošovo ségrou", možná něco konkrétního dodají.
-> saskyn2: Ale u tlusty treba zas nevyndas tolik za udrzbu 

-> Jirik_Tuňák1983: většinou ty hubenější žerou mín než tlustý. 

-> isti 12.01.23 18:16:24: Pak se nabízí i otázka, kolik to žere? 

-> Vojťas 12.01.23 13:34:57: Je to Dvojka Facelift 

-> radekp 12.01.23 11:34:28: prepáčte nedalo mi ku komentárom fotku
-> radekp: A má zájem o trvalý vztah nebo jen si štrejchnout?

-> Jirik_Tuňák1983:



-> isti 12.01.23 17:25:59: 1 kg na cm. 

-> Vojťas: promiň prsa dvojky. V ruce jsem je neměl...
-> radekp 12.01.23 11:34:28: a je to 1, 2, 3 ,4 ? u tohohle typu se to podle ročníku nepozná.
-> radekp: na mna vysoka ale hod foto
-> radekp:
To zní docela dobře...
máš foto? 
To zní docela dobře...


-> radekp: 

-> DEKODOVAC: a co bys řekl na kámošovu ségru? Blond vlasy, 35 let, výška 178 cm...
Nazdar chalani chcem sa opýtať čo poviete na Octaviu 2 - 1,2tsi-77kw má 205 400km rok ,2010 klasik rozvody boli raz už menené podľa čierneho tmelu na vrchnom plastovom dekli
-> saskyn2:
Mám tušení že to Valeo je i doporučovanější
Mám tušení že to Valeo je i doporučovanější
AS-PL mám na golfu, montoval sem to do S-Maxe už léta páně tak 8 let, alternátory dáváme běžne do všeho možného a vše chodí velice spolehlive. Nebál bych se toho.
Jo je to normálně záměný, to je podle toho jak si jakej výrobce navrhnul starter, ty vícezubý jsou většinou valeo, mín bosch.
-> charon 10.01.23 08:19:41: hele hrozně dlouho jsem to rozlišoval na 10/11 zubů.... to samé u peu/cit,tam maj 9-13 zubů,taky jsem to rozlišoval,pak to někdo ze zoufalství vyzkoušel a nadšeně volal zpět,že to opravdu funguje...u koncernu už jsme to vyzkoušeli taky několikrát a jo,jde to.Popravdě mi to hlava moc nebere,ale funguje to

-> charon: Ja stary toho casu koupil repas v Kelly (chteli starej zpet). A v pohode.
-> venni: A to jde zamenit? To kdybych vedel, tak bych objednal 11ti zub.
-> charon 09.01.23 06:31:43: když dáš 11ti zubovej,bude to startovat zase o chlup lépe 

Takže byste tam bez rozpaků prakli toto : ceskedily.cz/starter-aspl
-s0025pr a neřešili? Ja pak ten původní starter přece jen zkusím přepadnout ..
-> charon: Ja mam zkusenost jen s alternatorem od AS-PL, 3 roky v provozu, 60tkm a funguje. Akorat se mi zda, ze na volnobeh vic polehne intenzita svetel nez s origo Boschem, ale muze to byt i baterii, tu jsem menil zaroven. Nijak jsem se s tim nezabejval, jsem rad, ze to jede :D