-> King 14.09.20 11:10:00: Já tolik neplinuju ani u slabých aut. Asi jsem na ně opatrný. Ale u Jardy jsem čekal zase nějakou klasiku, kdy přeskočil při předjíždění tři auta, odrazil se o traktor a dojel před dům po dvou kolech, kde smykem zaparkoval.
-> Jirik_Tuňák1983: Musis to brat tak, ze my majitele vydechlych motoru (110kW napr.) proste pri predjizdeni musime vyuzivat "víkon " motoru naplno, a docilujeme toho seslapnutim plynu "na podlahu ". Az budu nekdy dojizdet par kilaku do prace, povezu se v kolone za soucasnyho lechtani plynu.
-> Milan 136 14.09.20 09:02:33: Ale ano, kdybys hned nezačal prskat, tak bys níže viděl, že ano. Ale max. u služebních aut, jinak jsem kromě škody 105 nějak nepotřeboval. Nevím, co bych na té podlaze hledal.
-> saskyn2 14.09.20 09:16:57: to by mělo nějakej vliv na jízdu? Hadice od větráčku mi upadla už asi před čtyřma rokama a naštěstí ten hloupej půlFord to neumí poznat a neotravuje s chybou.
nejaky napad, co muze delat diru u 1.8t na cca 3500/min.? dela to vpodstate jen na plny plyn a pri velke zatezi (prudky kopec), pak to jde az do omezovace... stejne na benzin i na lpg, na rovince to neudela nic a prijde mi, ze kdyz to v kopci udelam nekolikrat po sobe, tak se to zacne zlepsovat, problem s nejakou zatuhlou regulaci me tedy napada, ale nevim co, tendla motor se stale ucim... dekuji
-> Milan 136 09.09.20 19:45:42: svicky to bude zakarbonovavat hlavne pri kratkych trasach, ja kdyz 1.8T fakt davam, tak si vezme asi 0,25l /1000, v zime na 35km trasy si nevezme prakticky nic, po letu po dalnici - stale nad 5000/min. jsem zjistil popilek na svicce jen na 4. valci, coz me moc netesi, u nivy mam popilek na vsech svickach a normalne to funguje, ale tam se to blizi uz 0,5l/1000km
-> suri 09.09.20 13:47:03: Třeba jako poslední 1.6, co jsme kroužkovali. Tak zakarbonovanou svíčku jsem ještě neviděl. To vydželo jezdit 14 dní a šlo to na 3...
-> Milan 136: neviem kedy to bude karbonovať sviečky , posledne čo som robil V6 Vitaru tak stieracie krúžky boli súčasť piestu , totál zahorené , v kate a výfukových kanáloch 5mm nahorená vrstva oleja že nemali ani poriadnu svetlosť , sviečky odpálené elektrody a pritom to išlo normálne na 6 bez problémov ...
Jako naši když to dělali na ECOTECu, tak to pomohlo taky jen na chvíli. Ale tam byla spotřeba cca litr na 3000 km, což je furt výrazně lepší. A i tak to sralo neskutečně. Ono při takovejch spotřebách oleje se to začne už docela i propisovat do provozních nákladů.
-> palinator 09.09.20 07:59:58: Tak vychází to necelých 0,7l při opravdu velkých otáčkách. Takže ještě budu pozorovat tady při městském provozu co to bude dělat. Sahat do motoru se mě prostě nechce, když výsledek bývá nevalny. Jinak pravda, bylo to v klesání když se uvolnila dálnice, po rovině to dalo cca. 190 dle navigace.
E: mimochodem ta maximálka dle GPS je zajímavá, na to že to je jen 75 kW. Já mám maximálku s Toledem 81 kW který jede pocitově líp, než 81 kW 205 km/h tacho (takže jestli 190 GPS tak je to hodně) a s Octou která má mít 92 kW tacho velmi podobně.
-> suri 09.09.20 07:21:18: ne tam není nic, víčko taky čisté i na krátké trati bez emulze. Do GO se mě moc nechce, máme tady případ kdy to za 20tkm bylo ještě horší. Když vidím některé druhovyrobni díly, tak mám obavu jaké člověk koupi dneska kroužky, gufera apod...
Tak jsme konečně před letem přešel na Yacco 10W40 ve své O2 1,6Mpi. Tento víkend jsem pozoroval spotřebu oleje. Celkem 1350km se skoro 100% dálnice trvale 4 - 5000rpm, jedno kolo na ringu kde jsem řadil před omezovačem a vzalo to přesně 0,9l oleje. Kolik je psaná norma pro tenhle motor? Auto nekouří... P. S.: Poprvé odzkoušena maximální rychlost 203km/h dle GPS
-> Shader: Dál od toho konektoru se to už neláme, protože tam je to napevno. Pak teda zkus jiné čidlo, nebo si na zkoušku natáhni novou kabeláž od čidla k levému nosníku, jsou to tři drátky...
-> Milan 136: -> saskyn2: Dneska jsem trošku bádal nad tím čidlem G31. Kabeláž od čidla k konektoru pod startérem OK, konektory ok. Otázka zní co je ve svazku k jednotce, ten jsem nekuchal, ale nevypadal nijak poškozený. Čidlo jsem demontoval a profoukl, po startu kontrolka žhavení zhasla. Uvidím jak se to bude chovat, případně asi to čidlo vyměním.
-> Nwkt: Nedelaj se kamery do 3. brzdovyho? Prave ten zmineny clovek, co u tebe byl s T4 s rozpadlou hadickou v jednotce, ma ted Ducato a dodelaval si ji tam. Jen tam tedy, pravda, neni 3. brzdovy na dverich, ale nad nima.