skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
tadle chyba je u naftove od montaze tempomatu stale
-> Milan 136 18.08.20 12:35:24: Nemůže to být třeba podvozkem Starline High Performance? 

-> Syny 18.08.20 08:21:05: To je nějaký vysoký 

Uz jsem myslel, ze k nam zavital Milan
Jen mi tam chybely ty leskle cerne doplnky :)

-> Jarda/felda: Ok.
-> Shader 13.08.20 21:40:16: nic jinýho než lícovaný šrouby se nepoužívá 

-> Jirik_Tuňák1983: -> Jarda/felda: Pokud tedy pomineme tu rez
. Jak je to s montáži toho háku? Stačí nějaké šrouby 10.9?

-> Jirik_Tuňák1983: Na funkci nemá vliv



-> Shader 13.08.20 20:25:30: To tím tažným někde oral pole, že je to tak orezlé, ne? 

Dotaz ohledně tažného zařízení. Brácha má na OII tažné (viz. foto), bohužel k háku nemá spojovací materiál. Chci se zeptat, tam jsou nějaké šrouby nebo nějaké čepy? Případně co lze použít, aby mi ten hák s vozíkem někde neupadl



-> venni 28.07.20 23:26:31: Přesně tak. Těch pár desítek tisíc co si připlatíš za CEGA nevystačí ani na nový sací, PPD, DPF a další spotřební věci BMN.
-> Apple STS Chvojkovice-Brod 28.07.20 23:17:32: já bych se spíš soustředil na model od roku 09 a hledal spíše motor CEGA...
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: starty a dpf
Hoši odborníci, O2 RS BMN, na co se soustředit při koupi? Jde mi hlavně o motor. S diag nikoho s sebou nemám. Díky
od podzimu uz na naftove funguje ve dverich ridice jen okno a zamek nezamyka na safe, zrcatko nejde
zjistil jsem klasicky vyhnile piny jednotky, dopajel jsem je, na hnedozlutym uz je napeti, na zamku je napeti (puvodne tam nebylo), kde ma byt a stejne to nechodi, akcni cleny - rozblikam diodu safe, ale pri zamknuti neblika, auto na safe je mimo prave dveri ridice, ja uz nevim, co je jeste spatne...
Todle tam bylo, ted tam uz zadna chyba neni a stejne to nechodi.
zamkem dveri ridice central ovladam, ale sam nezamyka, kdyz zamcu od spolujezdce, tak dvere ridice zustanou otevrene.
Pri destich dioda safe slabe svitila, ja nevim, jestli teda jeste neco v kabelazi nebo v zamku.
zjistil jsem klasicky vyhnile piny jednotky, dopajel jsem je, na hnedozlutym uz je napeti, na zamku je napeti (puvodne tam nebylo), kde ma byt a stejne to nechodi, akcni cleny - rozblikam diodu safe, ale pri zamknuti neblika, auto na safe je mimo prave dveri ridice, ja uz nevim, co je jeste spatne...
Todle tam bylo, ted tam uz zadna chyba neni a stejne to nechodi.
zamkem dveri ridice central ovladam, ale sam nezamyka, kdyz zamcu od spolujezdce, tak dvere ridice zustanou otevrene.
Pri destich dioda safe slabe svitila, ja nevim, jestli teda jeste neco v kabelazi nebo v zamku.
-> palinator: závidím ti , ja som minulý rok 1000km , tento rok to nedám ani do 100km... najlepšie predať ale nemám komu
-> palinator: to mas najazd jak ja a tunak 

-> suri:
Myslim, že při těch 3000 km ročně to vydrží už navždy.
Myslim, že při těch 3000 km ročně to vydrží už navždy.

-> palinator: aj tak ak to nevybrúsiš do prechodu do hladka tak to nikdy dlho nevydrží ... treba to vyklepať MBX brúskou , brunox a lokálne prelakovať , alebo celý diel a rozleštiť ...
-> Jarda:
Protože to vypadá divně a na můj nájezd je zbytečný to hrotit.
Protože to vypadá divně a na můj nájezd je zbytečný to hrotit.
-> palinator 24.07.20 10:50:17: proc? chrani i prah, ja se je teda snazim davat na vse...
-> suri:
Ta spodní fotka je zadek směrem ke dveřím, horní fotka je přední blatník. Ono je to spíš otřískaný od kamínků a na tom předním blatníku je to klasika chycený od hrany jak tam skopčák měl 15 let v podběhu bahno.
-> Jarda:
Zástěrky nemám a mít nebudu. Chci to udělat nějakým způsobem "průmyslově", ať to chvíli vydrží. Přemejšlim že to tenkou vrstvou přemáznu i tim karosářským pružným tmelem, co jsem tím dělal prahy.
Ta spodní fotka je zadek směrem ke dveřím, horní fotka je přední blatník. Ono je to spíš otřískaný od kamínků a na tom předním blatníku je to klasika chycený od hrany jak tam skopčák měl 15 let v podběhu bahno.
-> Jarda:
Zástěrky nemám a mít nebudu. Chci to udělat nějakým způsobem "průmyslově", ať to chvíli vydrží. Přemejšlim že to tenkou vrstvou přemáznu i tim karosářským pružným tmelem, co jsem tím dělal prahy.
-> palinator 24.07.20 09:48:43: pekne, Ty nemas predni zasterky? ocistil bych to, kdyz neni videt, tak festB a na to tunu vosku, zakryt zasterkou a hotovo...
tady jsem je kupoval www.amd-autodily.cz/karos erie-narazniky-skla/predni -zasterky-2.html
uvazuji, jestli dat i zadni www.amd-autodily.cz/karos erie-narazniky-skla/zadni- zasterky-2001.html
Ja to tak hrozne nemam, ale pri voskovani jsem na tom nasel ted taky dost drobnustek...
tady jsem je kupoval www.amd-autodily.cz/karos erie-narazniky-skla/predni -zasterky-2.html
uvazuji, jestli dat i zadni www.amd-autodily.cz/karos erie-narazniky-skla/zadni- zasterky-2001.html
Ja to tak hrozne nemam, ale pri voskovani jsem na tom nasel ted taky dost drobnustek...
-> palinator: to sú koncernové riešenia plast o kov a podobne no ... to je predný blatník ? teraz som menil na jednej OI a tie spodky prahov boli katastrofálne , som to klepal a brúsil a aj tak to hovno vydrží ... ale zase striekací tmel schová čo nemá byť vidieť :D
-> palinator: Tohle už léta celkem úspěšně řeším stylem obrousit - brunox - 2K základ - 2K vrch a na podvozku/podběhách atd přidám gumoasfalt. Zatím mi opět vykvetly pouze ty místa, kde jsem to neošetřil až do zdravýho - plechy vařený přes sebe atd.
Otázkou je, jak to opravit. Patlat se takovejhlema kouskama na exponovanejch místech se mi zrovna nechce.
Přemešlim, že to jen lokálně vybrousim, abych nekurvil okolní zdravej zinek, Brunox, naštětečkovat tam trochu něčeho proti korozi, barvu a lak - potom zavoskovat.
Regulérní lakování se mi zdá, že by v těhlech místech bylo i kontraproduktivní, kvůli hranám atd.
Přemešlim, že to jen lokálně vybrousim, abych nekurvil okolní zdravej zinek, Brunox, naštětečkovat tam trochu něčeho proti korozi, barvu a lak - potom zavoskovat.
Regulérní lakování se mi zdá, že by v těhlech místech bylo i kontraproduktivní, kvůli hranám atd.
-> Jarda:
Na mechanice na svý v podstatě zatim skoro nic neřešim. Ale konečně jsem umyl auto a při mytí vapkou na mě vykouklo tohle.
Na mechanice na svý v podstatě zatim skoro nic neřešim. Ale konečně jsem umyl auto a při mytí vapkou na mě vykouklo tohle.

-> StepaNoFUN 24.07.20 08:06:59: aha, necetl jsem to cele...
-> Jarda - zrušená registrace 24.07.20 07:04:58: Tady se nemluvi o O1.
-> palinator 23.07.20 23:49:31: jsi nechaval delat rozvody, ne? Tak reklamace nebo to udelali klasicky bez vymeny pumpy a jen si to zapocitali... Ja jsem zvedav na tu skf pumpu, moje po 200tis.km se tvarila jeste naprosto ok.
-> Milan 136:
Tak asi zásah. Pod tělesem čerpadla jde vidět v prohlubni odlitku drobná růžová loužička.
Jde to čerpadlo řešit v domácích podmínkách?
Tak asi zásah. Pod tělesem čerpadla jde vidět v prohlubni odlitku drobná růžová loužička.

Jde to čerpadlo řešit v domácích podmínkách?
-> vhml: tak sekundarni vzduch jsem diagnostikoval a poopravil - praskly obal toho vetraku, tak jsem to zalepil a funguje to lip, ale jeste tam nejaka netesnost bude, no uz to asi chybu hazet nebude...
A to LPG a blbej start, plynar tvrdi, ze jsou netesne vstriky, ze kdyz maji nad 100tis.km to je bezne, ze to vpodstate nicemu nevadi, ale proste se tam za par hodin nahromadi plyn a benzostart je horsi, pomuze jedine odvetrani... Ty mas na magic cca 4x levnejsi vstriky, nez ja na sq24.
A to LPG a blbej start, plynar tvrdi, ze jsou netesne vstriky, ze kdyz maji nad 100tis.km to je bezne, ze to vpodstate nicemu nevadi, ale proste se tam za par hodin nahromadi plyn a benzostart je horsi, pomuze jedine odvetrani... Ty mas na magic cca 4x levnejsi vstriky, nez ja na sq24.
-> Milan 136:
Díky, kouknu.
Díky, kouknu.

-> palinator 23.07.20 13:16:09: Koukni na vodní pumpu z boku na hlavě nad převodovkou.
-> StepaNoFUN 22.07.20 20:58:35: tak u rapida je celkem malá šance, že by teklo do zadních dveří 

Z tý mrdky CHPÁcký mizí voda. Dolejvá se teď podruhý za 14 dní. Než začnu hledat úniky, je to nějaká běžnější závada?
-> Jarda - zrušená registrace 22.07.20 18:55:55: Rapid a OCT je něco jinýho...
-> StepaNoFUN 22.07.20 11:44:54: jo, byl v jednom miste roztrzenej, tak jsem to zalepil a uvidim, kdyz vezmu, ze u rapida nic takoveho uz roky nemam a netece tam, stejne tak u feldy...
-> francomk: jj, u fab tece zadnima
-> francomk: jj, u fab tece zadnima
-> francomk: neviem čím si to pretesnil ale ja som to pár krát teda robil a netieklo mi nikdy nič ... k dokonalosti chýba len zohnať takú originál lemovku a nalepiť tam tú ... tuším wurth niečo podobné má ale stálo to pomaly ako fabia tak som to neriešil
na fab1 tečie často aj popri tesnení
na fab1 tečie často aj popri tesnení
-> suri: Už sme to s otcom raz pretesnili a možem prehlasit, že sme to spravili poctivo... Vydrbany plechovy panel 

-> francomk: načase to opraviť
-> StepaNoFUN: To je aj choroba prvých Fabii, na aute mojej drahej vzadu vlhnú oboje zadné dvere 

-> Jarda: mas tam dobre nalepenej igelit/mirelon? Pokud dole (minimalne od pulky) netesni, potece tam vzdy. Ono to stejka ruzne po stahovacce a zatece to dovnitr.
-> suri: ono jde jen jeydit a resit jen to nejnutnejsi, pak ale y toho je postupem casu vetsi a vetsi vrak, me yas vcera nastvalo, ye yas nevi o otevrenejch dverich spolujezdce, ale na safe se zamyka (minule se nezamykala a byl to studenak) tak ted to bude asi jen microspinac
A jeste musim vyresit zatekani dverma ridice, to nechapu, kdyz kanalky dole jsou pruchozi, ale ty dvere jako pretecou, jeste ze to delaji jen ty jedny...
A jeste musim vyresit zatekani dverma ridice, to nechapu, kdyz kanalky dole jsou pruchozi, ale ty dvere jako pretecou, jeste ze to delaji jen ty jedny...
-> Shader: OIII je premňa posledná Octavia na jazdenie , nie táto katastrofa za 30tis eur čo vyšla teraz ...
hlavne OIII sú ešte schopné po pár rokoch bez korozie , narozdiel od dvojky
hlavne OIII sú ešte schopné po pár rokoch bez korozie , narozdiel od dvojky
-> castrol 21.07.20 21:58:21: Mrdky to budou postupem času všechno, protože to normální člověk neujezdí a bude to většinu svého technického života tlít na místě. I když auto stojí, je to nákladově jen starost nad starost.
-> Jirik_Tuňák1983: kludne mozes mat aj 30 aut len ked su to mrdky co je kazda pred smrtou tak je to marne
-> Shader 21.07.20 21:41:21: Já jsem toho názoru, že největší jistototou je minimalizace počtu aut v rodině. Začal jsem na tom pracovat, aby ten pešek vyšel na někoho jiného ve frontě.
Prozatím snížíme na 2 ks. 

