Tak desky co sila plechu, to sila desticek. Jeste je tam necham.
Horsi je, ze je KO manzeta na poloose prava venkovni. Jakou koupit a jaky tuk?
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
-> vhml 26.04.17 20:20:48: do váhy jde pouze 5V
14 je moc

-> charon: Motorek, kabeláž v průchodce do kufru + hadička ostřiku, páčka
Pánové, potřeboval bych poradit. Mám na jedničkový oktávce kombi z roku 2000 stupňující se problém se zadním stěračem. Funguje čím dál divočeji. Nejde když má, když nemá, tak stírá. Funguje následovně:
Pokud ostříknu ostřikovačem přední okno, zapne se i zadní stěrač. Pokud ostříknu zadní okno, zadní stěrač se zapne (to je jediný v pořádku). Takhle to funguje od koupě, původní majitel měl ze zadního stěrače vyndanou pojistku, protože ho stírání zadního okna při ostříknutí předního iritovalo (tak mi to tvrdil při koupi a dneska opět - nemám důvod mu nevěřit, dobře ho znám). Pustit zadní stěrač na cyklovač se nikdy nepovedlo ) ať dám páčku do první nebo druhé polohy, stejně nejde. Poslední dobou se stává, že se stěrač při návratu zpět zasekne a po chvilce dojede do výchozí polohy a poslední tři týdny se stává, že se zadná stěrač spíná sám od sebe naprosto nahodile kdykoliv.
Neměl by někdo tušení, po čem jít, co zkontrolovat a případně kde hledat chybu.
Pokud ostříknu ostřikovačem přední okno, zapne se i zadní stěrač. Pokud ostříknu zadní okno, zadní stěrač se zapne (to je jediný v pořádku). Takhle to funguje od koupě, původní majitel měl ze zadního stěrače vyndanou pojistku, protože ho stírání zadního okna při ostříknutí předního iritovalo (tak mi to tvrdil při koupi a dneska opět - nemám důvod mu nevěřit, dobře ho znám). Pustit zadní stěrač na cyklovač se nikdy nepovedlo ) ať dám páčku do první nebo druhé polohy, stejně nejde. Poslední dobou se stává, že se stěrač při návratu zpět zasekne a po chvilce dojede do výchozí polohy a poslední tři týdny se stává, že se zadná stěrač spíná sám od sebe naprosto nahodile kdykoliv.
Neměl by někdo tušení, po čem jít, co zkontrolovat a případně kde hledat chybu.
Jeden problém na na 1,8T jsem vyřešil ( čidlo otáček vačky ) aby dneska nastal druhej a auto pro změnu skoro definitivně umřelo. Předjížděl jsem a najednou šlus a motor nijak nereagoval na plyn. Šel jen volnoběh. Odpojil jsem váhu a s tím jsem pak dojel domů. Píše to chybu váhy 16486 35-00 - signál příliš malý. Zkusím zejtra sehnat jinou váhu, ale zkoušel jsem to ještě měřit a mám v tom pochybnost:
Mezi některýma pinama na odpojeným kabelu ( hranatý konektor ) k váze nameřím 14V , mezi jinýma 0V. Když jsem to ale zkoušel na Fabii ( zakulacené rohy konektoru ), tak tam nenaměřím 0V ale 5V. Je možný, že to Fabie má jinak, nebo nemám potenciálně blbou váhu, ale kabely k ní? Co to má správně ukazovat?
Mezi některýma pinama na odpojeným kabelu ( hranatý konektor ) k váze nameřím 14V , mezi jinýma 0V. Když jsem to ale zkoušel na Fabii ( zakulacené rohy konektoru ), tak tam nenaměřím 0V ale 5V. Je možný, že to Fabie má jinak, nebo nemám potenciálně blbou váhu, ale kabely k ní? Co to má správně ukazovat?
-> U-Geen 22.04.17 08:50:28: Poletovalo se nebere ..... To poletovalo každý ráno, když jsem jezdil do worku na kole. A na silnici se nic neudrželo

-> M@rtin: u nas trochu poletovalo, to je vsechno... oproti predpovedi :)
-> Tuner#2 - zrušená registrace 21.04.17 21:42:30: Sníh? kde ..... u nás nebylo za celej tejden nic. V pátek v mínus sedmi na kole do práce nic moc :-)
-> Tuner#2: pri 3/4 tloustky je malo pravdepodobny usoupani kabelu. Ale vyloucit se to neda. Chce to zkouknout. Zatahat za ten kabel a zkontrolovat svorkovnici u ty desticky
-> M@rtin 21.04.17 21:38:56: Já ještě čekám sníh, tak asi až příští týden 

-> Tuner#2 - zrušená registrace 21.04.17 21:36:58: Koukni na tu zadní vpředu u řidiče a uvidíš, já to chci omrknout zejtra

-> Tuner#2: Jo, buď to jde odkódovat nebo můžeš ten konektor propojit a bude klid
-> Tuner#2: jj
-> Nwkt: -> suri: -> M@rtin: Laicky řečeno, pokud bude síla desky OK, tak prdět na to? 

-> Tuner#2 - zrušená registrace 21.04.17 21:30:09: to samý co u mě .... mě to svítí trvale. vpředu u řidiče senzor sjetejch desek
Psal tu o tom NWKT i Milan136 po tom co jsem sem dal fotku mejch předních desek
Psal tu o tom NWKT i Milan136 po tom co jsem sem dal fotku mejch předních desek
-> Tuner#2 - zrušená registrace 21.04.17 21:30:09: skontrolovať ľavú vnútornú platničku , káble k nej , konektor na spoji a pod... môžu byť aj zodraté
-> Tuner#2: -> Nwkt 19.04.17 09:41:28: případně zkontrolovat konektor
Už párkrát se nám rozsvítilo tohle: img.auto.cz/news/.../07_5
24ea31f296ef.jpg
Budu teď v dohledné době dávat letní, tak s čím zahejbat/co prostříknout? Desky jsou vzadu nové v předu měli tak 3/4 takže za zimu předpokládám neubylo nic.
Budu teď v dohledné době dávat letní, tak s čím zahejbat/co prostříknout? Desky jsou vzadu nové v předu měli tak 3/4 takže za zimu předpokládám neubylo nic.
-> MisakusX: tak mate stesti. Tech par, co jsme prodali jsou na tom hur
-> Milan 136: Už na tom máme 30 tisíc a je to absolutně neprůstřelný, minulý majitel má v servisní knížce jen výměnu vstřiků v předepsaném intervalu. Vadí mi na tom jen relativně pozdní přepínání na plyn, když jsou třeskuté mrazy, ale jinak opravdu velká spokojenost, podle mě se to Landi Renzo,, co tam Škodovka dávala celkem povedlo.
-> Nwkt: Kouknu na to, má to bejt na straně řidiče, tak se po tom dneska podívám

-> M@rtin: Někde mám foto kdy mi to zahlásilo, a to bylo obložení asi 1mm tlustý
tady se ti určitě přerušil kabel, buď upad z destičky nebo se přebrousil kus od ní

-> Nwkt: Tak po tom jsem nekoukal, kouknu na to o víkendu.
-> Milan 136 18.04.17 21:35:13: Kotouče maj trošku hrany, takhle sjetý to mám po 70tkm. Teď v květnu to má jít na STK, tak nechám dát komplet nový a bude zase na další roky pokoj.
-> Milan 136 18.04.17 21:35:13: Kotouče maj trošku hrany, takhle sjetý to mám po 70tkm. Teď v květnu to má jít na STK, tak nechám dát komplet nový a bude zase na další roky pokoj.
-> Nwkt 18.04.17 20:52:53: Nebo mu ho prebrousila ta hranka na kotouci...
E: Koukam, ze to tady uz padlo :)
E: Koukam, ze to tady uz padlo :)
-> Nwkt 18.04.17 20:52:53: taky myslím, zevnitř bude hranka a ubrousilo to kabel
-> Cába: Mám jednohmotu valeo na O1 pd asi 5 let a celkem dobrý, je to teda o trochu hlučnější, ale né moc.
Nevite jestli se na 1.6 FSI nemusi nejak nastavovat klapka kdyz je třeba dlouho upně vybitá baterie? nejak to nedrží volnoběh koupil jsem to s ko spojkou rozebrane tak co to dělalo před tím než jsem to dal dohromady nevim, někdy se ten volnoběh chytne z ničeho nic ale stačí chcipnout a znovu nastartovat a bez plynu to hned zdechne....
-> M@rtin: Ne, spíš ti upad kabel z destiček
Při takhle sjetejch kotoučích se ozvali senzory na přední nápravě. Asi v pořádku ne?
Dáme nový a bude
Dáme nový a bude

-> Nwkt: tvoje starosti by sem chtel mit
Bude mi stacit, kdyz to bude fungovat tak jak ma...
-> Pavel P@nkáč: a za jizdy rozdil nepoznas? Ten muj pritlacak ma asi tak 1,5cm vakl sem-tam. Nevim jakej ma mit novej...
-> Lamac: To tam muzu dat to valeo a vyjde to nastejno, ne? Nemam cas ani chut shanet nekde po republice starou spojku z fabie.... Stejne lozisko a pritlacak abych dal novej a lamelu abych vezl do Talina preoblozit, tak kolik potom usetrim? Ve finale to bude jeste drazsi...

-> Pavel P@nkáč: a za jizdy rozdil nepoznas? Ten muj pritlacak ma asi tak 1,5cm vakl sem-tam. Nevim jakej ma mit novej...
-> Lamac: To tam muzu dat to valeo a vyjde to nastejno, ne? Nemam cas ani chut shanet nekde po republice starou spojku z fabie.... Stejne lozisko a pritlacak abych dal novej a lamelu abych vezl do Talina preoblozit, tak kolik potom usetrim? Ve finale to bude jeste drazsi...
Daj tam jednohmoťák so spojkou z fabie,spojku preobložiť a je to naveky.Totožnú vec som riešil do G4.
-> Cába: nic moc ja s jednohmotama končím, někdy potom celkem na volnoběh chrastí převodovka:(
-> Cába: Dát rovnou 6q 

Ahoj, nema nekdo z vas na O1 tdi 5q zkusennost s jednohmotnostni spojkou od valea?
Prasknul mi pritlacak, mam to rozebrany a porad vaham co tam dat... Starej dvouhmotak uz se mi tam vracet nechce, nerad bych to za chvili delal znova. Je to auto na normalni jezdeni. Diky
Prasknul mi pritlacak, mam to rozebrany a porad vaham co tam dat... Starej dvouhmotak uz se mi tam vracet nechce, nerad bych to za chvili delal znova. Je to auto na normalni jezdeni. Diky
-> venni: Nee, já tu ted nic nemám.
-> saskyn2: aha,moje chyba protože jsem myslel že BMM je bez filtru :) No znáš Eldu,není lehký vybrat pro ní vůz :D nemáš něco na "skladě" ? :D
-> venni: BZB jsou kus od kusu, myslím že to není špatná volba. A na hrkání kolem komína určitě raději BKD než BMM s filtrem.
-> venni 15.04.17 21:31:56: BZB olej nežrali resp . rozumne , problém ostatné ako rozvody , pumpy , sania , pcv a iné zostali
Asi snad jen otázka na Suriho,Milana a Saskyna.. Motory 1,8 TSI BZB trpí spotřebou oleje míň jak CDAA nebo prostě tyhle motory taky sem tam berou olej? Já už bych se na to vyprdnul,jako od koncernu vybrat vágen je peklo...bude to rodinný auto který bude hrkat převážně kolem komína a stále mam čtyři velice rozdílný favority... 1.8 TSi BZB ?, 2.0 TSi CCZA a nebo pak 2.0TDi BMM a nebo klasiku 1,9TDi 77kw kde asi typ motoru neřešim :D
-> Marty227: slusne 

-> Marty227: u aut s daleko nižší kilometráží dou často vidět pohnilý lemy a kousky prahů .... takže jestli tohle má 500 000 s tím že to meje jen před stk, tak to vidim na normální stav.
Podľa mňa je len tak zničené nič viac... je pekne sumerne hrdzave úplne všade neverím že to je niečo opravované to by nebolo všetko v takom stave ale len niečo.. najazdené má podľa emisných cez 500 000.. musí mať to auto ťažký život..
-> Marty227: zakamuflovaná totálka
-> Marty227: To bolo hádam búrané a potom debilne nastriekané nie?

-> Nwkt: myslim, ze to vypada jinak
-> Borderer: Vyhřívání funguje, lambda nová, před výměnou jsem měřil napetí co jde do vyhřívání. A dělá to i za tepla, chcípnu to, hned nastartuju a udělá to znovu
-> mAATT: A vyhřívání lambdy funguje? Po startu chvíli trvá, než začne fungovat a do té doby tam cpe řj strašně bohatou směs, tak jestli by to nemohlo být tím.