skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
-> Pavel P@nkáč 27.02.17 21:32:37: no najit slusnej servis je (treba pro Subaru) dost problem... takze ja osobne se T#2 zas tak nedivim
-> Milan 136: co deláš machra ? :D
ono záleží čo tomu je ,ak je zadretý kompresor tak je to naozaj robota pre niekoho kto vie čo robiť čo sa týka preplachu , inak pôjde do prdele nový tiež hneď ...
ak sa Milan nehodí dones to sem , aspoň sa motor poriadne zohreje :D
ono záleží čo tomu je ,ak je zadretý kompresor tak je to naozaj robota pre niekoho kto vie čo robiť čo sa týka preplachu , inak pôjde do prdele nový tiež hneď ...
ak sa Milan nehodí dones to sem , aspoň sa motor poriadne zohreje :D
-> Milan 136: Tak minimalne by vedel na cem je a co je nutny udelat a zmaknul by to treba pak uz sam...
-> Syny: tady by zalezelo, co by to bylo. Kdyz by se neco objednavalo, tak by to bylo nejdriv druhy den. Skadem na to bude max tak kondenzator a tlakovej snimac
-> Tuner#2 - zrušená registrace 27.02.17 22:32:03: Tak si s Milanem domluv termin, nastartuj Octavii, zavez mu to tam, zajdi si mezi tim nekam na obed a pak si auto vyzvedni a jed domu, ne? Verim, ze by to za den stihnul, kdyz by to bylo predem domluveny (kdyz jsem videl, za jakou chvili dokazal slozit to auto rozebrany na hadry kvuli prepalenymu kabelu)...
-> Tuner#2: nesmis to tak prehanet je to obyč staré levné auto kterejch jezdí bambilion, není to žlutka....a prace ostatních se kritizuje snadno taky jsi si to mohl nalakovat sám když se citíš že ty nic neposereš že jo



-> Milan 136 27.02.17 22:30:24: Mít Tě po ruce, tak neváhám 

-> Tuner#2: mi to privez do prace. Troufnu si tvrdit, ze ti to nezkurvim
Reference snad dobry, 2.nejlepsi servisni technik, minuly tyden 100% dilensky test...

Reference snad dobry, 2.nejlepsi servisni technik, minuly tyden 100% dilensky test...

-> Pavel P@nkáč 27.02.17 21:32:37: Pokud jsou slešné servisy jako třeba lakovny, kterou mě doporučil soused (klempíř) a lakýrník nedodržel z pěti bodů co jsem mu vypsal tři, tak snad raději budem jezdit bez klimy... Pilování nového laku ve všech LR otvorech tak abych zase získali svůj tvar a nebyl na žádném přetažený kit bylo fakt na prášky aby se barva neodštípla a zatřená hrana nebyla pak nějak drasticky vidět.
-> Tuner#2: dobře ale přeháníš to, tak slušné servisy ještě určitě jsou doporučené nějaké máš tak to tam dej opravit a neřeš, oni ty přiběhy jsou proto že jak se něco nepovede tak se o tom kecá a když je vše OK tak se o tom nedozvíš ale dát si někam něco udělat a už z toho dělat kovbojku na prašek teda je!...
-> Pavel P@nkáč 27.02.17 21:00:38: Nějak nechápu, proč by to mělo být na prášek? Když vidím jak v 99% servisů zvedají auto, jak u toho min. zkurví barvu na prahu, když slyším od známých ty story se servisama jak z nich akorát tahají prachy, slíbí origo díly a pak tam najdou sračku z kelly, tak ve mě svěření mého auta do cizí péče opravdu dobrý pocit nevzbuzuje. Vím jak to bylo se stavěním domu, nebylo krom známých řemeslo po kterým bych nemusel něco předělávat/dodělávat a ve finále jsem si raději vše dělal sám. Nicméně tohle není debata o mém perfekcionalismu, ale o opravách auta. Kluci mě poradili, netřeba z toho dělat flame.
-> Tuner#2: teda dat si někam auto a čekat co na mě kdo bude zkoušet to už je na nějakou diagnozu
nezkoušel jsi jit někdy na vyšetření? třeba jedna tabletka po ránu by ti život dost zjednodušila


-> saskyn2: jednou v zivote jsem tu zatku vytocil na nejakym prorazenym a pak uz nikdy
-> Milan 136 27.02.17 18:56:47: To jste před tím neříkali o tom vysoušeči.
-> saskyn2 27.02.17 19:28:17: Díky, zjistím ceny u nás a uvidím.

-> saskyn2 27.02.17 19:28:17: Díky, zjistím ceny u nás a uvidím.
Mně se snad v životě nepodařilo na starém chladiči ten vysoušeč rozebrat bez zničení chladiče. Pokud to jednorázově ohodilo motor tak bude nejspíš prasklá nějaká hadice, i když to se moc nestává. Když se protočí střed tak to většinou tlak normálně drží. Ono i ty blbý hadice jsou docela raketa, když se kupuje nový originál. Jinak mám kdyžtak starší kompresor 2500, novej 5000, novej origo klimachladič 2800, použitý trubky 500 kus. Naplnění počítej 500-1500 dle ksichtu.
-> Tuner#2: jo vlastne, to jsi rikal. Ted odkud to vylitlo. Jestli jen z pretlakoveho ventilu, nebo se neco provalilo. Poznas to tak, ze to nastartujes a podivas se.
Pokud je to prazdy celou zimu, tak se tam mohla jeste dostat vlhkost.
To znamena jeste vymenit vysousec, coz je u nekterych kondenzatoru cely kondenztor
Pokud je to prazdy celou zimu, tak se tam mohla jeste dostat vlhkost.
To znamena jeste vymenit vysousec, coz je u nekterych kondenzatoru cely kondenztor
-> Tuner#2 - zrušená registrace 27.02.17 18:26:41: tak nejdřív natlakovat s barvivem a zjistit kde je únik
podle toho se bude odvíjet co dál

-> Milan 136 27.02.17 18:22:53: Tlak tam není, jak jsem psal na podzim to ohodilo motorák a nechladí to. Nevím jak poznám, že se točí střed? Ptám se proto, abych nenalítnul, auto jsem si vždy servisoval sám a nebo se švagrem, hodně nerad ho někam budu dávat 

-> Tuner#2: co na tebe bude zkoušet? Chceš to opravit?
Záleží, co tomu je. Je tam tlak? Načítal to Tomáš?
Moc možností není. Buď tam není tlak, je vadný snímač tlaku nebo netlačí kompresor.
Cenově hodně individuální, záleží co tomu bude.
Točí se střed kompresoru, když beží motor?

Záleží, co tomu je. Je tam tlak? Načítal to Tomáš?
Moc možností není. Buď tam není tlak, je vadný snímač tlaku nebo netlačí kompresor.
Cenově hodně individuální, záleží co tomu bude.
Točí se střed kompresoru, když beží motor?
-> Tuner#2 - zrušená registrace 27.02.17 18:18:39: kompresor nový , existujú aj vratné diely , chladič podľa potreby , ak je tesný škoda meniť
treba zistiť čo tomu je, až potom kupovať
treba zistiť čo tomu je, až potom kupovať
Spíš mě teď začala trápit ta klima. Musím to někam dát, našel jsem si dva s dobrýma referencema od známých a teď je otázka co na mě může zkoušet. Kompresor se prý nerepasuje a dává se vždy nový? Co to stojí? Chladiče se zdá zatím OK a nebo taky rovnou vrznout nový? Pak už jen nějaká ta náplň, natlakovat. Kolik si tak připravit?
-> Milan 136 27.02.17 17:49:59: dá sa to pekne laknúť , robota na deň vkľude tak prečo nie
-> Tuner#2: a polepit to nejak bez vyndavani?
Nebo umej redidlem zbytek barvy a budes mit bily :-D
Nebo umej redidlem zbytek barvy a budes mit bily :-D
-> Nwkt 27.02.17 08:37:42: Jak říkám, prdím na to, je to de fakto spotřebák a tím to i zůstane, beztak to malej odře...
-> saskyn2: je to na hraně, ale dá se. Pořídil jsem po tom co jsem poprvé sundal tapce a urval na nich půlku držáků na špunty 

-> Nwkt: Máš teda pochystávky
Dá se s tím dostat i k těm příchytkám co jsou trochu dál od kraje? Já mám tohle a jde to s tím pěkně.
www.stroje-naradie.sk/nov e/.../9017721.jpg

www.stroje-naradie.sk/nov e/.../9017721.jpg
-> Nwkt 27.02.17 08:42:49: tam nie je toľko miesta ,spodok pekne odcvakneš a tú jednu hore musíš aj tak klinom alebo skrutkovačom tesne pod ňu , inak ju zlomíš
-> suri: Je to praktičtější
neříkám že to nejde i táhnutím ... 


-> Nwkt 27.02.17 08:37:42: čeho ? 20-15-30TX a plochý šroubovák , len sa nebáť ...
-> Tuner#2: Půjčím ti kleště na tapce 

-> Tuner#2 - zrušená registrace 26.02.17 21:58:17: ak neodlomíš v rohu úchyty tak tam nemá čo drnčať , maximálne to trošku ešte môžeš podlepiť a vytlmiť a bude to ok , a hlavne použiť nové biele príchytky , nie pôvodné zelené čo hrkocú ... tie lišty sa dajú pekne odletovať aj priletovať , prípadne odvrtať a priskrutkovať , obe riešenia sú funkčné ...
-> suri 26.02.17 20:47:09: Vypadá to dobře, já ty svoje ošoupaný ještě nevyřešil a asi na to prdím to vše sundavat když tam teď nic nedrnčí...
-> saskyn2 25.02.17 23:12:55: to nie je moje , ja mám látku soundsystém , kožené tapecy som mal a nakoniec použil len mriežky
-> suri: Pěkné. Koukám ze máš i kožaka.
-> Nwkt: mám, ale nepředpokládám, že by to relé umělo rozlišit 2 signály. Nebo spíše tam bude jeden kontakt, od určitého úhlu aretovanej...
Každopádně při změně smeru se to zruší, ale nakonec stejně blikne 3x... Nevím už u čeho to bylo, ale u něčeho ten trojblik právě fungoval jen při namáčknutí páčky.
Každopádně při změně smeru se to zruší, ale nakonec stejně blikne 3x... Nevím už u čeho to bylo, ale u něčeho ten trojblik právě fungoval jen při namáčknutí páčky.
-> StepaNoFUN: Pokud přepneš směr tak se ten trojblik zruší. Jinak ty nemáš dvoupolohovou?
-> Nwkt: Na to kašlu... Kdyby to mělo "dvoupolohovou" páčku (tuknes jen lehce, blikne 3x, zapneš natvrdo, bliká tak, jak jsi nechal zapnutý - klidně jednou) tak o tom premejslim. Ale takhle chce člověk poděkovat a vypadá to blbě...
-> StepaNoFUN: Jedná se o origo VW tripling do Passata.
Číslo dílu: 000953227A
Cena: cca 1000Kč
www.skodaoctavia.cz/skoda -octavia/trippling-origina lni-dil-vw
Číslo dílu: 000953227A
Cena: cca 1000Kč
www.skodaoctavia.cz/skoda -octavia/trippling-origina lni-dil-vw
-> StepaNoFUN: tady sada 1400 www.vwaudishop.cz/komfort
ni-blikani-vw-golf-bora-pa
ssat-tripling tak předpokládám, že ve VW s max. slevou a jenom za relé budeš pod litr 

-> Athlonek: taky jsem na to koukal. Ale skoro 2k za to nedám...
-> Milan 136: Když přivezli novýho Transita (ne toho nejnovějšího, ale toho předtím), tak můj první dotaz byl, jestli to původně nemělo bejt oranžový. Nicméně na tom úplně posledním to už zase jakž takž jde..
-> Milan 136: Když přivezli novýho Transita (ne toho nejnovějšího, ale toho předtím), tak můj první dotaz byl, jestli to původně nemělo bejt oranžový. Nicméně na tom úplně posledním to už zase jakž takž jde..
-> StepaNoFUN 23.02.17 19:54:22: Okno se senzorem deště mi tam dodělal předchozí majitel. Já jsem dodělal tohle viz foto.
-> el.tomas 24.02.17 19:08:09: je to tak , nemám na aute jediný diel kde by nebola aspoň jedna diera od kamienka , na šoférových dverách na hrane dole veľký zásek až pod zákad, to po zime zametiem na lopatku