skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
-> Milan 136 12.02.17 15:13:55: Tak u takového globálního průseru co vytvořil opět nějaký omezec jen aby se ušetřil pětník by tomu tak být mělo, ale jasně lepší je nechat ložiska vydrolit aby se to mlelo i v zubech a pak říct kupte si za kilo novou převodovku ač ty věci takovou hodnotu vůbec nemaj. Řízení za kilo snad ani komentovat nebudu... Jasně jsme na to malý páni, ale když na ně nebudete řvát od spoda (rozumněj ze servisu), tak se to tady nikdy nikam nehne (znám to z naší firmy).
Mimochodem ta Takata dodava do mnoha automobilek takze to neni zas az tak objektivni..
Proctete si forum Hyundaie, prevodovky na iX35, novych Tucsonech, dvojspojky, zadrene 2.0 benzinove motory..atd. atd...myslite si ze na vsechny problemy jsou reseni?..
Kolik myslite ze stoji rizeni na prvni generaci i30?..ktere pomerne hojne odchazi.. Sveho casu vyslo na 100t bez DPH...
Proctete si forum Hyundaie, prevodovky na iX35, novych Tucsonech, dvojspojky, zadrene 2.0 benzinove motory..atd. atd...myslite si ze na vsechny problemy jsou reseni?..
Kolik myslite ze stoji rizeni na prvni generaci i30?..ktere pomerne hojne odchazi.. Sveho casu vyslo na 100t bez DPH...
-> Milan 136 12.02.17 15:13:55: Co se stane, kdyz lidi budou vedet, ze odchazi loziska na diferaku.
No co. Koupí si nebo jiného a tam budou zase měnit řízení nebo jinou veselici.
No co. Koupí si nebo jiného a tam budou zase měnit řízení nebo jinou veselici.

-> Bukaj: tak ted sis asi odpovedel sam.
Kdyz ta redukce nejde vyndat, tak to bude tam. Navic s redukci v zasuvce nejde mlhovka, parkovaci senzory atd.
Teda v pripade original zavesu.
-> Tuner#2: a co chces ventilovat mezi lidi?
Co se stane, kdyz lidi budou vedet, ze odchazi loziska na diferaku. Kdyz odejdou, tak to poznaji a prijedou. Kdyz prijedou a nic hlucnyho nebude, nikdo jim to jen tak menit nebude.
To nedokazu ani kdyby to bylo moje auto :-)
Kdyz ta redukce nejde vyndat, tak to bude tam. Navic s redukci v zasuvce nejde mlhovka, parkovaci senzory atd.
Teda v pripade original zavesu.
-> Tuner#2: a co chces ventilovat mezi lidi?
Co se stane, kdyz lidi budou vedet, ze odchazi loziska na diferaku. Kdyz odejdou, tak to poznaji a prijedou. Kdyz prijedou a nic hlucnyho nebude, nikdo jim to jen tak menit nebude.
To nedokazu ani kdyby to bylo moje auto :-)
-> Tuner#2 - zrušená registrace 12.02.17 14:43:08: Tak ono to nie je zlé auto , len ja si nejak nejdem dennodenne zvyknúť naň . Teraz som bol na Felicii na otočku 350km a paráda :D
-> Tuner#2 - zrušená registrace 12.02.17 14:43:08: Nedávno jsem viděl poslední model Zafiry. Hulilo to modře jako Trabuko. Se divím, že to dosud nebyli schopni jako výrobce vyřešit. Když pak vidíš na tytrubce videa startů motoru po 30 letech, kdy si to odprdne a pak už to nehulí....
-> Jirik_Tuňák1983 12.02.17 14:32:40: JJ známej má nějakýho toho ecoboostra :)) a ten tam leje 0W20 snad po konvích co říkal obzvlášť při dálničních jízdách.
-> suri 12.02.17 14:34:46: Ta naše nešla už dlouho udržet a sehnat dnes pěknou feldu je problém. Jak jinak až na bouchlou klimu jsme spokojeni, jezdí to hodně slušně, podvozkově mě to vyhovuje i při ostřejší jízdě a spotřeba teď se stáním v kolonách kolem 8 v létě 7, dálky 6,5. Nějak nemám potřebu řešit něco jiného pokud nebude nějak více zlobit.
-> suri 12.02.17 14:34:46: Ta naše nešla už dlouho udržet a sehnat dnes pěknou feldu je problém. Jak jinak až na bouchlou klimu jsme spokojeni, jezdí to hodně slušně, podvozkově mě to vyhovuje i při ostřejší jízdě a spotřeba teď se stáním v kolonách kolem 8 v létě 7, dálky 6,5. Nějak nemám potřebu řešit něco jiného pokud nebude nějak více zlobit.
-> Nwkt: -> StepaNoFUN: -> Milan 136:
Venkovní osvětlení svítí komplet, včetně mlhovek LED diod v zrcátkách, konektory a patice světel (vyndaval jsem jen levé) neopálené bez studeňáků a tažné netuším, jak je dělané, ale asi to nebude nic extra - kamarád často tahá vlek a furt má v zásuvce strčenou tu redukci na sedmikolík (už jsem mu říkal, ať to vyndavá, že mu tam jde sůl a oxiduje to, ale on tvrdil, že už to ani nejde vytahnout
- je to typ člověka, který auta absolutně neřeší a je mu fuk, jak to vypadá a jaké to vydává zvuky, hlavně, že to jezdí, vejde se do toho hodně věcí, na střechu pár lodí a hlavně vlek a taky aby mu to někdo neukradl)...
Venkovní osvětlení svítí komplet, včetně mlhovek LED diod v zrcátkách, konektory a patice světel (vyndaval jsem jen levé) neopálené bez studeňáků a tažné netuším, jak je dělané, ale asi to nebude nic extra - kamarád často tahá vlek a furt má v zásuvce strčenou tu redukci na sedmikolík (už jsem mu říkal, ať to vyndavá, že mu tam jde sůl a oxiduje to, ale on tvrdil, že už to ani nejde vytahnout

-> Jirik_Tuňák1983 12.02.17 14:34:28: aj ja jazdím
-> Jirik_Tuňák1983 12.02.17 14:32:40: všetko sú to šunty-> Tuner#2: tomu rozumiem , v tom prípade si mal pokračovať v rode felicií ... smutné ale je to tak
-> suri 12.02.17 14:28:50: Ale u Honzy jsou to někdy hodně krátké trasy.
-> Tuner#2: Audi S6 Avant / 4.0 TFSi. Katastrofální spotřeba oleje. Postupně výpadky navigace, budíků a hektaru dalšího přísluš. Teď je v servisu a prý je to tak na 14 dní. Ono si nevybereš ani ve vyšších cenových relacích. Co se týká oleje, tak ten žere dnes z nových skoro všechno.
-> suri 12.02.17 14:28:50: 140tkm a dělat se mě na tom letos nechce vůbec nic, letos má přednost fasáda a auta musí jezdit.
-> Tuner#2 - zrušená registrace 12.02.17 14:23:40: To je moc , to je tá druhá skupina , buď to nežerie nič , resp. v 15tkm intervale nedolievaš nič alebo to žere podobne ..
koľko to má km ? asi by som išiel do výmeny gufier ventilov ,škoda že si už robil rozvod mohlo sa to pri jednom , ak nepomôže tak krúžky ...
ja dávam do týchto 1,6 Mobil 5w40 ale to je jedno čo tam dáš , to bude mať minimály vyplv
zima a krátke trasy by s tým nemali mať nič
koľko to má km ? asi by som išiel do výmeny gufier ventilov ,škoda že si už robil rozvod mohlo sa to pri jednom , ak nepomôže tak krúžky ...
ja dávam do týchto 1,6 Mobil 5w40 ale to je jedno čo tam dáš , to bude mať minimály vyplv
zima a krátke trasy by s tým nemali mať nič
-> suri 12.02.17 14:16:55: Už jsem tam zvrhnul asi 2,5l na nějakých 8 - 8,5tkm. Na jaře udělám znova komplet výměnu oleje, přemýšlím zda zůstat u Valvoline 5W40 Max life a nebo jít jinam. Jako sání bylo celkem čisté, svíčky taky pěkné a pochybuju, že to olej začlo žrát až u mě. Druhý fakt je ty studený jízdy teď.
-> Tuner#2 - zrušená registrace 12.02.17 14:14:30: koľko je väčšia?
táto nežere nič , má 74tkm a je celkom pekná , uvažuj nad tým :D
táto nežere nič , má 74tkm a je celkom pekná , uvažuj nad tým :D
-> suri 12.02.17 14:05:00: Já jednu mám a do práce mě stačí Felda. Jen nevím zda řešit větší spotřebu oleje a nebo prostě jezdit...
-> Milan 136 12.02.17 09:06:33: Nie , asi sa to ani nedá a ani by som nechcel.-> Tuner#2 - zrušená registrace 12.02.17 13:36:44: ak chceš predám ti moju OII , spoľahlivá , celkom pekná , dobre jazdí , svieti , brzdí , aj nejaké diely k tomu pridám , bez investícií a slušná výbava ...
-> 11mAjA11 11.02.17 14:53:21: Jaký TWL? Prč by servis neměl k danému modelu vědět vše? Naopak, kde jinde než v autorizáku by to měli vědět? Ale jasně, Škodovka to raději bude tutlat než se někomu zadře ložisko a způsobí to smrtelnou havárii. Podívej se na japonce, měli špatnou sérii airbagů, odkákala to Takata a o tom problému ví poslední strejdě v USA, tak i moje babička, protože to nikde netutlají. Tohle už taky mělo být dávno mezi lidma a ne čekat jen na ty, kteří se ozvou a nejlépe po záruce smolík že?
-> minno 11.02.17 23:52:12: Ani mě nemluv, pak tady čteš jak ty nový verky jezdí jen na výměnu oleje...
-> minno 11.02.17 23:52:12: Ani mě nemluv, pak tady čteš jak ty nový verky jezdí jen na výměnu oleje...

-> Bukaj: zkus se podivat na svorkovnici lz svetla. Byva vypalena kostra. Byva vyhratej i ten nosic zarovek.
Jinak predni svetlo se vyndava cely
Jinak predni svetlo se vyndava cely
-> Bukaj: kdo předělával tu zásuvku? Zkus pustit zadní mlhovky. Myslím, že nepůjdou. A proto ta signalizace žárovky.
-> Bukaj: Co tam je za tažný? Resp. jak je napojená elektrika?
-> Bukaj: Všechno jde přes centrální jednotku. Po odpojení to jednotka odstřihne. Takže vypnout zapalování a pak to půjde. Hlídá to všechny venkovní žárovky. Pokud to má maxidot vypíše to která žárovka je vadná, jinak diag. Co žárovka v zrcátku, funguje?
Po mé včerejší konfrontaci s kamarádovou dvojkovou Octavií bych se zeptal:
Co vše hlídá kontrolka vadné žárovky a jak to funguje? U Octavie, kterou jsem jel, se (mimo jiných závad mechanického charakteru) občas za jízdy rozsvítila tato kontrolka a při puštění levého blinkru zvuková a světelná signalizace na přístrojovce "tikala" s dvojnásobnou frekvencí, ale přitom vnější osvětlení funguje normálně a blinkry blikají nezrychleně.
Myslel jsem, že by mohl být někde oxid na patici, nebo studeňák, ale patice zoxidované nejsou - jediné, co jsem zjistil, že při odpojení/demontáži žárovky a její opětovné montáži za chodu blinkrů tato nezačne blikat - asi deset minut jsem nadával na přístup k bajonetové patici levého předního blinkru, že se mi zřejmě nedaří docvaknout bajonet do "zarážky" (dostat tam jednu mojí hubenou ruku byl problém, natož s ní otočit - jak to dělají v servise, to kvůli výměně žárovky sundavají blatník?), až pak jsem zjistil, že docvaknutá byla hned na první pokus, ale asi nějaká elektronická ochrana po připojení za chodu nespustí žárovku do vypnutí a opětovného zapnutí blinkru
Každopádně kontrolka svítí stále a dle zvukové a světelné signalizace bych opravdu tipoval na levý blinkr (ostatní osvětlení vozu nějak funguje).
Ještě poslední idea mne dnes napaddla, jestli to nemůže mít souvislost se zásuvkou na přívěs respektive přepojkou z jedenáctikolíku (nebo kolika) na klasickej sedmikolík? Po připojení přívěsu kontrolka nesvítila...
Co vše hlídá kontrolka vadné žárovky a jak to funguje? U Octavie, kterou jsem jel, se (mimo jiných závad mechanického charakteru) občas za jízdy rozsvítila tato kontrolka a při puštění levého blinkru zvuková a světelná signalizace na přístrojovce "tikala" s dvojnásobnou frekvencí, ale přitom vnější osvětlení funguje normálně a blinkry blikají nezrychleně.

Myslel jsem, že by mohl být někde oxid na patici, nebo studeňák, ale patice zoxidované nejsou - jediné, co jsem zjistil, že při odpojení/demontáži žárovky a její opětovné montáži za chodu blinkrů tato nezačne blikat - asi deset minut jsem nadával na přístup k bajonetové patici levého předního blinkru, že se mi zřejmě nedaří docvaknout bajonet do "zarážky" (dostat tam jednu mojí hubenou ruku byl problém, natož s ní otočit - jak to dělají v servise, to kvůli výměně žárovky sundavají blatník?), až pak jsem zjistil, že docvaknutá byla hned na první pokus, ale asi nějaká elektronická ochrana po připojení za chodu nespustí žárovku do vypnutí a opětovného zapnutí blinkru

Každopádně kontrolka svítí stále a dle zvukové a světelné signalizace bych opravdu tipoval na levý blinkr (ostatní osvětlení vozu nějak funguje).
Ještě poslední idea mne dnes napaddla, jestli to nemůže mít souvislost se zásuvkou na přívěs respektive přepojkou z jedenáctikolíku (nebo kolika) na klasickej sedmikolík? Po připojení přívěsu kontrolka nesvítila...
-> suri: mas tam i snizenou intenzitu?
Z fotky to nepoznam
Z fotky to nepoznam
-> Milan 136 11.02.17 17:50:23: jop , a trvalo to človeku čo už pár vecí dokodoval cca 20 minút -> minno 11.02.17 23:52:12: toto je ešte jedna z tých lacných závad a viacmenej všetky v záruke
Tak to s tými ložiskami na prevodovke je teda husté. A to bývam nasratý, keď mi na škodovke niečo odíde, resp. už nie je 100%, po ďaleko viac km, a finančne ďaleko menej nákladné, a musím to meniť

-> suri: byl to veliky problem u BCM?
To se delalo nekde v ty konfiguraci svetel v eeprom?
To se delalo nekde v ty konfiguraci svetel v eeprom?
-> suri 11.02.17 16:56:29: to jo. Hučet to umí krásně

-> Tuner#2 - zrušená registrace 11.02.17 12:50:05: Celkom fajn výdrž , niektoré nezniesli ani 30tkm , made in ukraina , vydrolené valčeky , či je to ložiskami alebo zle nastavenými vôľami ťažko špekulovať , ale je pravda že sa nejaká tá prevodovka len narýchlo spravia - vymenili ložiská a bolo to ok , nejaké sa menili celé , nejaké len ložiská
Tak se neštěkejte, vždyť nemůže vědět který auto zrovna vytáhnu. 88, 99, 04 takže žádná sláva s eurem

Twl. Kdyby v servisech vedeli vsechno o vsem co je a neni dobre, tak by se z toho zblaznili. Automobilka (vyrobce) uvolni jen to co nijak nikoho neohrozi (jakkoli)..
Sic jina znacka ale rek bych ze to funguje u vsech stejne co muzu porovnat dvr znacky z minulosti.. Kdyz auto dojede na servis tak se na nem udela mnohem vic nez by majitel chtel a vedel..u nas se vydavaji pomerne casto tzv. TSB (technical service bulletin) pokud tam auto toho VIN spada tak se provede servisni akce..A ze jich teda je..stava se ze akce ptoblem nevyresi na 100% ale to uz bohuzel nikdo neovlivni..
Sic jina znacka ale rek bych ze to funguje u vsech stejne co muzu porovnat dvr znacky z minulosti.. Kdyz auto dojede na servis tak se na nem udela mnohem vic nez by majitel chtel a vedel..u nas se vydavaji pomerne casto tzv. TSB (technical service bulletin) pokud tam auto toho VIN spada tak se provede servisni akce..A ze jich teda je..stava se ze akce ptoblem nevyresi na 100% ale to uz bohuzel nikdo neovlivni..
-> Jirik_Tuňák1983 11.02.17 14:41:22: Myslim ze cist umim a stejne to pochopil i Pavell dle reakce.
-> Tuner#2 - zrušená registrace 11.02.17 14:27:54: Nemusím nic vysvětlovat. Je to napsané zcela jasně a nic útočného v tom nevidim. Více empatie, méně paranoii.
-> Tuner#2: daji mu tam takove, ktere dodava vyrobce. Ty nove jsou uz v pohode
-> Jirik_Tuňák1983 11.02.17 14:06:18: Ja neprskam, naopak jsem chtel vysvetlit ten tvuj utocny post jak kdyby Pavell jezdil na Trabantem a ty elektromobilem...
-> Milan 136 11.02.17 14:11:44: Ma trvat na nejake konkretni znacce loziska a nebo je to jedno a daji tam to co bylo doted tzn. na dalsich 60tkm a pak uz to bude po zaruce, takze jsme z obliga?
-> Milan 136 11.02.17 14:11:44: Ma trvat na nejake konkretni znacce loziska a nebo je to jedno a daji tam to co bylo doted tzn. na dalsich 60tkm a pak uz to bude po zaruce, takze jsme z obliga?
-> Tuner#2: o tý převodovce jo. Pár se jich už udělalo.
-> Tuner#2 - zrušená registrace 11.02.17 13:34:36: Nevím co hned prskáš (jak je ti podobný), to se bude týkat bezmála všech min. do Eura 4 až 5. Takže ano, i mne, jestli jsi teď tvá dušička spokojenější. 

-> Milan 136 11.02.17 14:02:20: A tomhle treba uz vis?
-> Jirik_Tuňák1983: Počkej, teď myslíš jaky auto?
-> Tuner#2: to nejde takhle zvšeobecnit. Jsou třeba TPI (technická produktová informace), nebo téma z technické konference, kde se řeší konkrétní problém a jeho řešení.
-> Milan 136 11.02.17 13:44:11: Tak pokud je nejaky systemovy problem, tak o tom alespon Vy dostavate info ne?
-> Tuner#2: co myslíš v manuálech? Jako že to a to stojí za hovno? 

-> Jirik_Tuňák1983 11.02.17 13:27:43: Ty snad mas nejakou spesl Euro normu? Myslim, ze na tom budeme vsichni stejne a ty umele vytvoreny normy tady moc lidi neplni.
-> Milan 136 11.02.17 12:52:59: Ja to nechapu uz vubec. Mimochodem mate tohle uz v manualech? a smite to rikat lidem a nebo se to vse tutla jak je zvykem?
-> Milan 136 11.02.17 12:52:59: Ja to nechapu uz vubec. Mimochodem mate tohle uz v manualech? a smite to rikat lidem a nebo se to vse tutla jak je zvykem?
-> Pavell 11.02.17 12:56:50: Ono tě to přejde až tě pustí sotva na okraj města. 

Pak si jdi koupit nové auto. Nic, srát na to, hold budu doživotně bojovat s korozí, ale budu jezdit.

-> Tuner#2: tohle taky noc nechapu. Mi prijde, ze neco vyvinou a pak treba zmeni dodavatele a ten to pokazi. Nebo nevim. Ale je to divny