
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Vaz Lada Zigulik
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: moc hezky jsi tu Ladu zrenovoval. 

-> Apple STS Chvojkovice-Brod 08.12.16 21:22:45: Jak do toho jednou šáhneš... moc pěkný pane!
-> Jarda - zrušená registrace 09.12.16 19:53:06: na oblečení se ale clo neplatí co ?
-> Apple STS Chvojkovice-Brod 09.12.16 11:30:54: hmm, tak celkem dost prace, to bych necekal z te prvni fotky, jak jsi ho privezl, ale tak mas perfektniho veterana
a nejakyho lada zavodaka neplanujes?
kdyby jsi potreboval nejake nesehnatelne nove dily: forum.ladaklub.com/viewto pic.php?f=18&t...
jinak ja rusko taky v lete planuju, ale dily chci pasovat montazi na nivu :) z ostatniho by se muselo zaplatit clo :/
p.s. stejna zrcatka, co mas se stale montuji na nivu :) jen uz je nechromuji, ale jen je vylisuji a striknou matnou cernou bez zakladu, takze jsem si ted 3ks nechal opiskovat, nazinkovat, zaklad a cerna matna, podobne to je i s dalsima dilama, aby se usetrilo
jako veterana bych si nechal libit nejakou z prvnich niv, kde jeste nebylo vse ocesane...
tady jsou paradni kousky: www.drive2.ru/b/2114878


kdyby jsi potreboval nejake nesehnatelne nove dily: forum.ladaklub.com/viewto pic.php?f=18&t...
jinak ja rusko taky v lete planuju, ale dily chci pasovat montazi na nivu :) z ostatniho by se muselo zaplatit clo :/
p.s. stejna zrcatka, co mas se stale montuji na nivu :) jen uz je nechromuji, ale jen je vylisuji a striknou matnou cernou bez zakladu, takze jsem si ted 3ks nechal opiskovat, nazinkovat, zaklad a cerna matna, podobne to je i s dalsima dilama, aby se usetrilo
jako veterana bych si nechal libit nejakou z prvnich niv, kde jeste nebylo vse ocesane...
tady jsou paradni kousky: www.drive2.ru/b/2114878
-> Jarda/felda 09.12.16 15:23:37: prave, ale ohybam ji jen ja a potom nejaci extremiste...

-> Apple STS Chvojkovice-Brod: ....začal sem brzdama...a pak se to zvrtlo...To ani neříkej




-> minno: jo, když sem ho kupoval, tak byl plán udělat stk, přepis,vyleštit, pojezdit sezonu a pak se do toho pustit, ....začal sem brzdama...a pak se to zvrtlo... :-)
-> Apple STS Chvojkovice-Brod 08.12.16 21:22:45: krásna práca (ako vždy); a to by si človek myslel po letmom pozretí zopár fotiek, že by na tom ani nemalo byť čo repasovať
-> Jarda - zrušená registrace 27.11.16 11:40:29: není Jardo, rok sem ji stavěl od znova. tady kdyžtak odkaz na rajče, kdyby to někoho zajimalo, jak to probíhalo applik83.rajce.idnes.cz/L
ADA_21061
jak to muze vydrzet tato napravicka? to je uplne stejna, jako mam ja a mam uz ohnute 3 ks :/
jinak ta kola bych bral, to jsou tusim 235/75 R15 ET0, taky nechapu, jak se tam vejdou, kdyz me skrtaji 195/80 R15 ET0, ted teda jezdim na 205/70 R15 ET0
Je teda fakt, ze na tom VIS pickupu neni tak debilni rozlozeni hmotnosti, jako to mam ja v te ceske uprave...
jinak ta kola bych bral, to jsou tusim 235/75 R15 ET0, taky nechapu, jak se tam vejdou, kdyz me skrtaji 195/80 R15 ET0, ted teda jezdim na 205/70 R15 ET0
Je teda fakt, ze na tom VIS pickupu neni tak debilni rozlozeni hmotnosti, jako to mam ja v te ceske uprave...
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: parada, to je puvodni lak?

-> Apple STS Chvojkovice-Brod: Fešák
stejně ty Lady mají svoje kouzlo, ale jenom ty zadokolky


-> Apple STS Chvojkovice-Brod: Ufff, ty kostky bych vyhodil, ale jinak pecka!
po téměř roce prací od koupě jsem se poprvé svezl

-> Jarda:
Když to hrabe "na místě" tak to dovolí hrabat... Ale omezuje to.
Když to hrabe "na místě" tak to dovolí hrabat... Ale omezuje to.
-> palinator: jj, no moc jich to nemelo... skoda-virt.cz/cz/.../1875
32-hydraulicka-rucka-nefun
guje je tam na jednotce ABS jeste cerpadylko
Ta OIII ta ma ASR ne? tam to je naprd, ze Ti ubere plyn
Ta OIII ta ma ASR ne? tam to je naprd, ze Ti ubere plyn

-> Jarda:
Jinak třeba u traktoru mi známej říkal že nemá cenu trápit traktor na uzávěrku když někoho taháš a je velkej rozdíl v podloží mezi kolama, kor když to má tendenci házet, že to rozerveš.
Jinak třeba u traktoru mi známej říkal že nemá cenu trápit traktor na uzávěrku když někoho taháš a je velkej rozdíl v podloží mezi kolama, kor když to má tendenci házet, že to rozerveš.
-> Jarda:
Felda umí EDS?
Já mám zkušenost s OIII. Když vezmeš louže že chytneš aquaplaning, tak auto začne škubat jak prase - cosi to dělá. Ale na horách když bylo potřeba vyjet po po sněhu rozmáčený trávě v mírným kopci, tak si s tim Nokiany ani XDS moc poradit nedokázaly. Troufám si tvrdit že těžký TDI s otevřeným opotřebovaným diferákem s původním olejem by na Barumkách zamachrovalo víc.
Felda umí EDS?

Já mám zkušenost s OIII. Když vezmeš louže že chytneš aquaplaning, tak auto začne škubat jak prase - cosi to dělá. Ale na horách když bylo potřeba vyjet po po sněhu rozmáčený trávě v mírným kopci, tak si s tim Nokiany ani XDS moc poradit nedokázaly. Troufám si tvrdit že těžký TDI s otevřeným opotřebovaným diferákem s původním olejem by na Barumkách zamachrovalo víc.

-> palinator: ale clovece nedavno jsem si dal rozbahnenou cestu v Madarsku feldou s EDS a jel jsem ridicovou stranou v bahne a spolujezdcovou po trave, nastesti rovinka a fungovalo to dobre, projel jsem, jen mi teda smrdela brzda na ridicove strane :) nivou bych jel stredem te cesty :)
Jak jsem nivou zapadl celym bokem do stoky nad Sarajevem, tak myslim, ze i to blbe EDS by mi pomohlo... ale lamelovy samosvor myslim, ze ne, jsou i se 70% svornosti, ale pry to je v terenu porad malo
Jak jsem nivou zapadl celym bokem do stoky nad Sarajevem, tak myslim, ze i to blbe EDS by mi pomohlo... ale lamelovy samosvor myslim, ze ne, jsou i se 70% svornosti, ale pry to je v terenu porad malo

-> Sejki:
Tuhle paseku způsobil řidič ne? Nebo v čem závisí při jízdě záludnost lamelovýho samosvoru krom toho, že když se za to vezme, hrabou většinou obě zadní kola? Jeho svornost je přeci v řádu desítek %.
-> Jarda:
Lamelák je na terenní použití asi málo ne? Jestli to chápu dobře. Ideální je mechanická blokace. Pamatuju si jak testovali tereňáky ve sjezdovce proti Haldexům a podobnejm nesmyslům s elektronickejma špérama.
Tuhle paseku způsobil řidič ne? Nebo v čem závisí při jízdě záludnost lamelovýho samosvoru krom toho, že když se za to vezme, hrabou většinou obě zadní kola? Jeho svornost je přeci v řádu desítek %.
-> Jarda:
Lamelák je na terenní použití asi málo ne? Jestli to chápu dobře. Ideální je mechanická blokace. Pamatuju si jak testovali tereňáky ve sjezdovce proti Haldexům a podobnejm nesmyslům s elektronickejma špérama.
-> palinator: prave z toho mam trochu strach... dalsi moznost je sehnat ruskou blokirovku, lamelovej samosvor nechci...
-> palinator: no... neni to pro kazdeho no... videl jsem co udelal za paseku lamelovej samosvor kdyz kluk zrusil na totalku Dodge Chargera
-> Jarda:
A nerozbije si člověk hubu když pojede prudší zatáčku pod plynem?
A nerozbije si člověk hubu když pojede prudší zatáčku pod plynem?
-> Sejki - zrušená registrace 06.09.16 10:25:00: pry cvaka az kdyz ma velke vule... vyrobce mi napsal, ze zivotnost takto upraveneho difu je stejna jako u serioveho, coz se mi nechce zdat...
-> MajoLR: tak jo no...
-> MajoLR: tak jo no...
-> Jarda: to bude asi pekne do zatacek cvakat...
nemate nekdo zkusenosti s kolickovym samosvorem?, tam by mela byt 100% svornost, jde mi o to jestli to je dobre na mnohatisicove cesty, jestli to vydrzi a jestli hned nezlikviduji poloosy... jako jezdit par km po lese, tak uz by tam davno byl :)
tadyto okrajove jsem k nemu nasel v jinem aute...
Kübelwagen
Osobní auto pro německou armádu, navržený Ferdinandem Porsche. Vůz s náhonem na zadní nápravu se samosvorným kolíčkovým diferenciálem, který se osvědčil svou průchodností v blátivých podmínkách východní fronty, tak na jemném písku afrických bojišť. Vzduchem chlazený čtyřválec o obsahu 1.131cc a výkonu 25koní dokázal auto vážící 715kg rozjet až 70km/h rychlostí. Od roku 1940 do roku 1945 bylo vyrobeno v továrně ve Wolfsburgu vyrobeno 50,435 kusů.
Jak s temito parametry to dokazalo jezdit v pisku nechapu, kdyz niva mela co delat... ale prave ten kolickovy samosvor je 100% automaticka uzaverka, co jsem na ni kdysi dostal nabídku za 12tis. kc, takze nic noveho... ve vyse uvedenem aute se osvedcil, ale niva dokaze jet dvojnasobnou rychlosti
-> Qwak 05.09.16 14:56:18: no klasickej zigul je na driftovani lepsi nez skodovka - extremne lehkej zadek... jen nechapu, ze jim vydrzi ty zadni diferaky, ja na nive znicil uz 3ks - jeden total, tam to byla moje chyba, ze jsem ho nechal bez oleje a 2ks loziska, ale tam to zas bylo ohnutou zadni napravou a mozna i spatnym dotazenim priruby na hrusce
-> Kocvin 05.09.16 14:43:04: lituji, ze presne tu jsem kdysi hodil do srotu :( byla lehce tuknuta na predek - nic neopravitelneho...
tadyto okrajove jsem k nemu nasel v jinem aute...
Kübelwagen
Osobní auto pro německou armádu, navržený Ferdinandem Porsche. Vůz s náhonem na zadní nápravu se samosvorným kolíčkovým diferenciálem, který se osvědčil svou průchodností v blátivých podmínkách východní fronty, tak na jemném písku afrických bojišť. Vzduchem chlazený čtyřválec o obsahu 1.131cc a výkonu 25koní dokázal auto vážící 715kg rozjet až 70km/h rychlostí. Od roku 1940 do roku 1945 bylo vyrobeno v továrně ve Wolfsburgu vyrobeno 50,435 kusů.
Jak s temito parametry to dokazalo jezdit v pisku nechapu, kdyz niva mela co delat... ale prave ten kolickovy samosvor je 100% automaticka uzaverka, co jsem na ni kdysi dostal nabídku za 12tis. kc, takze nic noveho... ve vyse uvedenem aute se osvedcil, ale niva dokaze jet dvojnasobnou rychlosti
-> Qwak 05.09.16 14:56:18: no klasickej zigul je na driftovani lepsi nez skodovka - extremne lehkej zadek... jen nechapu, ze jim vydrzi ty zadni diferaky, ja na nive znicil uz 3ks - jeden total, tam to byla moje chyba, ze jsem ho nechal bez oleje a 2ks loziska, ale tam to zas bylo ohnutou zadni napravou a mozna i spatnym dotazenim priruby na hrusce
-> Kocvin 05.09.16 14:43:04: lituji, ze presne tu jsem kdysi hodil do srotu :( byla lehce tuknuta na predek - nic neopravitelneho...
-> Tomaso435: já tam mam zpětňák z užovky a stačí mi ... lepší než žigulikovej ten padá a je škaredý
-> Tomaso435: automat na spetaky, to tu na skodnej nikto nema 

-> Tomaso435: nejak mi to nejde
-> Qwak: supeeer. 

-> Qwak: Moc hezké žigo.. :) Taky plánuji, ale čtyřokou 03 nejlépe s 1500 motorem..
-> Pavell: tak nulajednicky jsou pekna auta, narozdil od hranatcu...
-> Qwak: krasná

-> Qwak 04.09.16 19:16:04: na tom lada klubu jsou nekteri min technicky zdatni, ale pritom si mysli, ze sezrali veskerou moudrost
p.s. pravopis na virtu je taky na vyssi urovni, Jirik by mel nastoupit na ladaforum :)
p.s. pravopis na virtu je taky na vyssi urovni, Jirik by mel nastoupit na ladaforum :)
-> Qwak: a proto na ostatní kluby seru
tak se pochlub žígem jak si na něm zapracoval ;)

Nechcete udělat sekci žigulíci? ... Já prostě nevím ale jakejkoliv jinej web o autech je prostě o ničem ... Jakýkoliv něcoklub je uplně debilně udělanej web... Zlatej Virt ... 

-> PIKULJAK: forum.ladaklub.com/
-> Nwkt: Jak přes Francii?
-> m8rinek: Ukrajinec, leze na český fórum a připojuje se přes Francii
-> m8rinek: taka skoda :)
moje skoda 1203 a moje ziguliki je den je na zimu je den do lesa a je den s rodinou a s 1203 bude veteran bude removace /// removace?-kremace?