skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Vaz Lada Zigulik
-> Jirik_Tuňák1983: tusim tohle cs.wikipedia.org/wiki/Dac
ia_Pick-Up
-> Jarda - zrušená registrace 24.02.17 12:57:39: Bukaj jo?
Tak ten měl max. nějakou z roku 198x.
Jel jsi někdy s ARem?




-> Jirik_Tuňák1983: tady mas jednu recenzi ojetiny... akorat tam neni moc o jezdeni mimo silnice :) meziplyn.cz/2016/.../daci
a-duster
-> Jirik_Tuňák1983 24.02.17 12:37:49: jo i v Africe jezdily, v pohori Atlas jsem par Dusteru na nezpevnenych cestach predjizdel a potom jsem hledal lis na kterem pujde vymenit lozisko zadniho kola
u ktereho se mi rozsypala klec a rozlomil vnejsi krouzek
nakonec pomohl mechanik s velkou palici, jeden z mala slusnech lidi, ktereho jsem tam potkal, byl muslim, ale asi ne tak ortodoxni...
Jinak Bukaj mel nejakou dacii 4x4 a zrovna si ji nechvalil... renault ma ted vetsinovy podil i v lade, pro kvalitu zpracovani to je prinosem, ale zase se setri, takze tezko rict. Dlouha niva je jeste niva, ale co mam tu kratkou, tak to uz je jen lada 4x4, protoze niva se ted jmenuje chevrolet. Chevy niva by taky nebyla spatna (spousta veci modernizovanejch - uchyceni difu, 4x kotouc a predni chladaky, modernejsi interier a odhlucneni, terenni schopnosti temer stejne...), ale kdyz me se libi ten retro vzhled...


Jinak Bukaj mel nejakou dacii 4x4 a zrovna si ji nechvalil... renault ma ted vetsinovy podil i v lade, pro kvalitu zpracovani to je prinosem, ale zase se setri, takze tezko rict. Dlouha niva je jeste niva, ale co mam tu kratkou, tak to uz je jen lada 4x4, protoze niva se ted jmenuje chevrolet. Chevy niva by taky nebyla spatna (spousta veci modernizovanejch - uchyceni difu, 4x kotouc a predni chladaky, modernejsi interier a odhlucneni, terenni schopnosti temer stejne...), ale kdyz me se libi ten retro vzhled...

-> Jarda - zrušená registrace 24.02.17 11:06:11: Já jim právě držím dost palce (Dacii celkově), protože to vzali za dobrý konec a ve vhodnou dobu. V Rakousku jsem teď viděl Dusterů tři prdele. 

-> Jirik_Tuňák1983 23.02.17 21:31:24: ne jako ja o ni taky uvazoval... dokaze taky dost projet, je vysoka... v lesnictvi ji pouziva BRUNO a rikal, ze je dobra a je to moderni auto, ale co se tyce terennich schopnosti, tak na nivu proste nema, nevim co znamena ten LOCK, ale na tvrdo to neni, je to fakt jako niva bez uzaverky, niva ma taky 50:50 stale a taky s tim projede dost, ale kdyz dam mezinapravovou uzaverku, tak proste projedu vic, psal jsem o zkouskach na lede v kopci a fak se tam duster choval, jak kdyz mam u nivy tu uzaverku nezarazenou. Jinak BRUNO rikal, ze proti treba Golfu Country projede mnohem vic. Znamej, co jezdi dost off defikem, tak rikal, ze bez redukce to proste neni auto do terenu...
A niva proste umi nivelovat teren, ne jako toto...
A niva proste umi nivelovat teren, ne jako toto...
-> Jarda - zrušená registrace 23.02.17 19:54:40: Já jsem chtěl nezaujaté zhodnocení.
Ne odpověď, kterou jsem čekal. 


-> Jirik_Tuňák1983 23.02.17 11:52:43: jj a bez redukce to je uplne na hov*o, ta kratri jednicka jednak nestaci a je to jen jednicka, chtelo by to proste redukci, navic mezinapravovej lock ma k tvrde uzaverce taky dost daleko...
Tam kde se niva rozjela bez prohrabnuti, tam svagruv duster hrabal v rezimu lock, jako bych nemel u nivy mezinapravovou uzaverku zarazenou...
-> Mr._Nosferatu 22.02.17 22:48:31: no todle si delal ale sam...

Tam kde se niva rozjela bez prohrabnuti, tam svagruv duster hrabal v rezimu lock, jako bych nemel u nivy mezinapravovou uzaverku zarazenou...
-> Mr._Nosferatu 22.02.17 22:48:31: no todle si delal ale sam...
-> Jirik_Tuňák1983:
V režimu 2WD jsou poháněna pouze kola přední nápravy, po přepnutí do polohy Auto rozhoduje o připojení zadních kol elektronika, která nechá nejprve lehce proklouznout přední kola a teprve potom zapojí do hry i kola zadní. Třetí režim s označením Lock pevně rozděluje točivý moment v poměru 50 : 50 mezi přední a zadní kola a je určen pro pohyb v náročném terénu. Využití tohoto režimu je omezeno do rychlosti 80 km/h.
my s tim jezdili asi jen na Lock, v Motorlandu Bela, jsou tam pomerne slusny prekazky na vyzkouseni
V režimu 2WD jsou poháněna pouze kola přední nápravy, po přepnutí do polohy Auto rozhoduje o připojení zadních kol elektronika, která nechá nejprve lehce proklouznout přední kola a teprve potom zapojí do hry i kola zadní. Třetí režim s označením Lock pevně rozděluje točivý moment v poměru 50 : 50 mezi přední a zadní kola a je určen pro pohyb v náročném terénu. Využití tohoto režimu je omezeno do rychlosti 80 km/h.
my s tim jezdili asi jen na Lock, v Motorlandu Bela, jsou tam pomerne slusny prekazky na vyzkouseni
-> U-Geen 23.02.17 12:07:03: Nijak jsem to nesledoval, ale jak to má řešený pohon 4x4?
-> Jirik_Tuňák1983: ja jo :) a bylo to dost schopny
-> Jarda: Jel jsi někdy s Dusterem?
-> Jarda: TIGR v kombinuje se mi líbí mnohem víc, ani jsem netušil že dělaly i krátký.
todle by bylo... www.offroadforum.cz/viewt
opic.php?f=13&t... lehci nez niva, jeden znamej prodaval peknyho hranatce sakrys
-> Mr._Nosferatu 21.02.17 15:55:43: no k te zakladni cene D max se to blizi...
-> krtik 21.02.17 15:53:03: jj, znam...
a nechce semnou jet nekdo v aute tu Sibir? - vidim to jedna cesta Hedvabna stezka a druha Sibir - takove kolecko, vychazi to tak na 25tis. kc na osobu - je tam levno, jinak 6-8 tydnu
Kamarad ma taky jedno volne misto v kratke nive martas110.rajce.idnes.cz/ casove nekdy cervenec - srpen, chceme videt vetsinu zajimaveho pri ceste, pro me jsou nejdulezitejsi cile: podivat se k Aralu a projet Pamir highway, potom nejake perly orientu (Samarkand ...), pak Bajkal a dalsi
todle uz je homologovano pro silnicni provoz u nas www.manyjak.cz/news/lada- niva-bronto

-> krtik 21.02.17 15:53:03: jj, znam...
a nechce semnou jet nekdo v aute tu Sibir? - vidim to jedna cesta Hedvabna stezka a druha Sibir - takove kolecko, vychazi to tak na 25tis. kc na osobu - je tam levno, jinak 6-8 tydnu
Kamarad ma taky jedno volne misto v kratke nive martas110.rajce.idnes.cz/ casove nekdy cervenec - srpen, chceme videt vetsinu zajimaveho pri ceste, pro me jsou nejdulezitejsi cile: podivat se k Aralu a projet Pamir highway, potom nejake perly orientu (Samarkand ...), pak Bajkal a dalsi
todle uz je homologovano pro silnicni provoz u nas www.manyjak.cz/news/lada- niva-bronto
-> krtik: tak to uz ano
-> Jarda: Ten dlouhý pick up se mi strašně líbí, ale typuji že bude v cenový kategorii D-Maxe
-> Mr._Nosferatu 19.02.17 19:29:18: me taky se libi..., dovozce, ted upravuji od superavta dlouhe pickupy a uz zesiluji i ty zadni napravy, jinak ten samosvor, co jsem si objednal, tak hardcrossy maji 50% val racing na predku i zadku, nevim proc nedavaji 70tky, asi kvuli jizdnim vlastnostem na silnici
Dost jsem uvazoval i o tech kolech 235/75 R15, ale na bezne jezdeni a male vylety necham AT 205/70R15 (legal) a treba tu asii pojedu na MT 195/80R15 (nelegal).
Vsimni si, jak hardcross maji uriznuty spodek predniho blatniku, tam mi i ta 205/70R15 vychazi jen tak tak...
Zajimave, ze u teto pisi tovarni special za 565 303 Kč bez DPH / 20 938 EUR bez DPH
A koukal jsem, ze ted prodavaji i ten kratkej pickup z videa
Jinak Martin, co jede s tim urbanem me zarizuje dodani toho samosvoru...
Ja porad rikam, ze si pockam, az zacnou v izevsku delat dlouhou nivu, jako vybehovy model (klasickeho zigulaka tusim meli za v prepoctu 60tis. kc) a tu si pak koupim a nejak sem dostanu, vetsinu veci si na ni prehazim z te sve :). Uz pred 2 roky rikali, ze niva se bude delat uz jen 2 roky a delaji ji porad, tak tezko rict, zajem o ni je a je to jedno z poslednich opravdovych terennich aut, kdyz uz i defika prestali delat... jasne defik je co se odolnosti tyce nekde jinde, ale zas je tezkej a niva kolikrat dokaze projet i vic.
Dost jsem uvazoval i o tech kolech 235/75 R15, ale na bezne jezdeni a male vylety necham AT 205/70R15 (legal) a treba tu asii pojedu na MT 195/80R15 (nelegal).
Vsimni si, jak hardcross maji uriznuty spodek predniho blatniku, tam mi i ta 205/70R15 vychazi jen tak tak...
Zajimave, ze u teto pisi tovarni special za 565 303 Kč bez DPH / 20 938 EUR bez DPH
A koukal jsem, ze ted prodavaji i ten kratkej pickup z videa
Jinak Martin, co jede s tim urbanem me zarizuje dodani toho samosvoru...
Ja porad rikam, ze si pockam, az zacnou v izevsku delat dlouhou nivu, jako vybehovy model (klasickeho zigulaka tusim meli za v prepoctu 60tis. kc) a tu si pak koupim a nejak sem dostanu, vetsinu veci si na ni prehazim z te sve :). Uz pred 2 roky rikali, ze niva se bude delat uz jen 2 roky a delaji ji porad, tak tezko rict, zajem o ni je a je to jedno z poslednich opravdovych terennich aut, kdyz uz i defika prestali delat... jasne defik je co se odolnosti tyce nekde jinde, ale zas je tezkej a niva kolikrat dokaze projet i vic.
-> Jarda: Mě s zas líbí verze HardCross (nevím zda origo nebo úprava dovozce) ale to už jsem pomalu na ceně 2 v základu
-> Tomaso435 19.02.17 19:10:30: silnice jsou nuda
kdyby se alespon dalo jezdit trochu svizne, ale porad vsude policajti merej
a tech idiotu na silnici...
dnes mi naklonomer ukazoval i za 40 s ET0 neni duvod se toho bat, samec by uz lezel na boku


dnes mi naklonomer ukazoval i za 40 s ET0 neni duvod se toho bat, samec by uz lezel na boku

-> Jarda: ještě že u nás máme silnice 

-> Mr._Nosferatu 16.02.17 19:48:13: tak ja bych bral urbana, co se tyce vybavy, ale narazniky, to je uplna debilita, uz bych je mel uplne olamany... u toho auta je nejvic super, ze neni nic vepredu a nic vzadu, ted bylo porovnani v auto 7 s wranglerem
Vcera jsem zapadl tak daleko, ze pro me nemohl dojet mamky pritel s traktorem a zapadl driv nez ja :) no nakonec za pomoci lopaty se ke me dostal a vytahl me
Dnes projizdka a vse jsem projel, ale nalomil jsem si vyfuk a urval zadni plastovej lem :/ a jeste jsem dal docela naprdel spojce, pak jsem ji nalozil a uz zase je slyset rotacni prerusovane huceni od zadniho loziska, takze na jare tam prijde vyztuzena zadni naprava...
Ted jsem objednaval tendle samosvor val-racing.ru/shop/.../k- b-70 je to torsen a znamej ze 70ky udelal za 50tis. km 50ku, ale on tomu dava, za dva roky ulamal 12 prednich poloos a za 50tis. km 3 spojky :))) ale on pry vyjede nadrz na 50-100km
V planu bude casem i na predek, jestli to auto prezije sibir a hedvabnou stezku.... potom chci odpojovani predku a kratsi redukci, je toho hodne, jsem sam zvedav, co stihnu udelat do projizdky po asii a doufam, ze se to nebude sypat jak na vyletu do afriky :)
Vcera jsem zapadl tak daleko, ze pro me nemohl dojet mamky pritel s traktorem a zapadl driv nez ja :) no nakonec za pomoci lopaty se ke me dostal a vytahl me
Dnes projizdka a vse jsem projel, ale nalomil jsem si vyfuk a urval zadni plastovej lem :/ a jeste jsem dal docela naprdel spojce, pak jsem ji nalozil a uz zase je slyset rotacni prerusovane huceni od zadniho loziska, takze na jare tam prijde vyztuzena zadni naprava...
Ted jsem objednaval tendle samosvor val-racing.ru/shop/.../k- b-70 je to torsen a znamej ze 70ky udelal za 50tis. km 50ku, ale on tomu dava, za dva roky ulamal 12 prednich poloos a za 50tis. km 3 spojky :))) ale on pry vyjede nadrz na 50-100km
V planu bude casem i na predek, jestli to auto prezije sibir a hedvabnou stezku.... potom chci odpojovani predku a kratsi redukci, je toho hodne, jsem sam zvedav, co stihnu udelat do projizdky po asii a doufam, ze se to nebude sypat jak na vyletu do afriky :)
-> Mr._Nosferatu: sak uvidime ale zamna fuj
-> Pavell: tak vono to je pořád stejný.. to je něco na způsob rapida co fejsliftovali slováci... to samý jen hnusnější a víc plastů :-D
-> castrol: tak on je to jen Photoshop, jak píšou u popisku, na dnešní Nivu daly "nárazníky" z konceptu Forda
-> Pavell: tak zrejme to bol ucel zachovat krabicovost
-> Mr._Nosferatu: no ale totok vyzera krajsie 


-> castrol: tak co bys chtěl od spojení Ruska a USA 
global.fncstatic.com/stat ic/.../bronco-returns-876. jpg

global.fncstatic.com/stat ic/.../bronco-returns-876. jpg
-> castrol: no je to hnus. Z boku mi to přijde pořád stejný

-> Pavell: tak ten zadok to je hnus
-> rsvancara 09.02.17 05:23:19: tak to je brutus
-> Bukaj 09.02.17 08:50:42: na nive to je videt, podobne, jako na starych skodovkach a ne, ze auto navenek vypada jak nove a najednou se rozpuli
tadle dlouha od superavta se mi libi vic, nez ta moje dolepenina v CR

-> Bukaj 09.02.17 08:50:42: na nive to je videt, podobne, jako na starych skodovkach a ne, ze auto navenek vypada jak nove a najednou se rozpuli

tadle dlouha od superavta se mi libi vic, nez ta moje dolepenina v CR
-> rsvancara:
Nojo, nemažete - rezneto
To Niva, i když je hnilá na prach, tak drží pokupě, protože má samonosnou kastli a ne rám...
A taky váží třetinu toho, co ten Pickup od Nissanu
Nojo, nemažete - rezneto

To Niva, i když je hnilá na prach, tak drží pokupě, protože má samonosnou kastli a ne rám...

A taky váží třetinu toho, co ten Pickup od Nissanu

-> minno: .... a řve u toho "nebudůůů tóóó děéééééláááát" 

-> isti: "vedúci"




-> Jarda - zrušená registrace 26.12.16 12:29:41: Ten obraz hovorí o všetkom,nová niva a vedúcí už má v ruke klúč

-> Hřib 27.12.16 08:41:20: no ja to prave trochu vys chci, kvuli tomu hrbu na te laminatove budce, tam ted uvazuju taky uchyt hagusu a to tak, ze od podlahy bych to vyztuzil trubkou s platlema
Jak chci jet tu sibir, tak bych se snazil po zkusenostech se zadni napravou vse rovnat dopredu, jako rezervu mam pripravenej litak, kterej je podstatne lehci. Zadni napravu samo vyztuzim, ale stejne ty vinute pruziny, to si hrozne seda a pak je kontraproduktivni i ten prizvednutej predek, auto pak je naklonene dozadu a porad voram nekde taznym :)
Takhle se pripravuje na sibir znamej: martas110.rajce.idnes.cz/ Tezka_naprava_a_tribodove_ zaveseni
ja vyztuzim jen zespodu, pustim se do toho radeji az po STK :) ale nahradit takto tu nestastnou panhardzku a i horni kosti, to mi prijde super, budu o tom taky uvazovat... jo jeste rozhodne posunu uchyceni tlumicu nahoru, to je to, co se nejcasteji vari na nive :) jardaj.rajce.idnes.cz/Slo vensko%2C_Madarsko%2C_Rumu nsko%2C_Bulharsko%2C_Turec ko%2C_Recko%2C_Albanie%2C_ Monte_Negro%2C_HR_NIVOU_-_ 8_000_km
Jak chci jet tu sibir, tak bych se snazil po zkusenostech se zadni napravou vse rovnat dopredu, jako rezervu mam pripravenej litak, kterej je podstatne lehci. Zadni napravu samo vyztuzim, ale stejne ty vinute pruziny, to si hrozne seda a pak je kontraproduktivni i ten prizvednutej predek, auto pak je naklonene dozadu a porad voram nekde taznym :)
Takhle se pripravuje na sibir znamej: martas110.rajce.idnes.cz/ Tezka_naprava_a_tribodove_ zaveseni
ja vyztuzim jen zespodu, pustim se do toho radeji az po STK :) ale nahradit takto tu nestastnou panhardzku a i horni kosti, to mi prijde super, budu o tom taky uvazovat... jo jeste rozhodne posunu uchyceni tlumicu nahoru, to je to, co se nejcasteji vari na nive :) jardaj.rajce.idnes.cz/Slo vensko%2C_Madarsko%2C_Rumu nsko%2C_Bulharsko%2C_Turec ko%2C_Recko%2C_Albanie%2C_ Monte_Negro%2C_HR_NIVOU_-_ 8_000_km
-> Jarda: jestli ty bereš Nivu jako expediční vůz, tak bych hagusy nedával, když máš možnost úchytu do žlábku, brácha má na LC95 hagusy a když dal příčníky a na to velkou ohrádku tak to bylo moc vysoko od střechy a vypadalo to divně, navíc když po ní chceš chodit a určitě vozit rezervu a jiné těžké věci, tak bych volil více úchytů do žlábku bez dalších mezikusů - hagusů a příčníků 

-> Bukaj 26.12.16 13:51:07: jj, tak super, ja budu mit jeste ten prostredni uchyt a ten dam nekde do vyztuzneho oblouku strechy a pod predni a zadni uchyty nejakou platli, aby se to trochu rozneslo
-> Jarda: Pokud je mi známo, tak žádné zesílení tam není, maximálně ten podélný prolis cca 15 cm od kraje střechy. Jinak jsou tam jen navrtané nýtovací matice...
-> Bukaj: tak jsem rikal, ze kvuli snorchlu tam ty hagusy od Tebe nedam a ted koukam, ze Putin ma snorchl a ma i hagusy, tak je asi pokratim :)
Nevis jestli felda na ne v miste nasroubovani nema nejake specialni zesileni? protoze ja bych potom na ne rad i nejakou zahradu, po ktere by se dalo i chodit
Nevis jestli felda na ne v miste nasroubovani nema nejake specialni zesileni? protoze ja bych potom na ne rad i nejakou zahradu, po ktere by se dalo i chodit

-> Jarda: To na fotce ale není Chuck Norris

niva se nezalekne ani nejmocnejsiho muze sveta... 

-> Jarda: jj, samostavovy prasatka uz tam jsou. Pohledam original puvodni pakny, ktery vlastne ani nebyly třeba měnit.
Hele, v rapidu, byt to nebyla odjeta vrana se na prejezdech, nebo silnickach 3.třídy(nebo D1), proste ozvala palubka, zachrastilo kdesi cosi, Žigul je v tomhle ohledu neskutečne tichý a nerovnosti přeplavavajici vůz
Hele, v rapidu, byt to nebyla odjeta vrana se na prejezdech, nebo silnickach 3.třídy(nebo D1), proste ozvala palubka, zachrastilo kdesi cosi, Žigul je v tomhle ohledu neskutečne tichý a nerovnosti přeplavavajici vůz
-> Apple STS Chvojkovice-Brod 13.12.16 02:16:17: nz, to jsem tu pred nejakou dobou psal, ze mastersport desticky jsem blbec koupil na feldu a znicily mi zimmerman kotouce :/, brzdova oblozeni od teto firmy, to je to nejhorsi, co muze byt... koupil jsem MS odpruzenou sirokou lamelu za 350,-kc ale nemel jsem ji odvahu namontovat, s demontazi a montazi prevodovky se vzdycky seru 8h, protoze tam je jeste redukcka a kardan dopredu, tak jentak na zkousku se mi nechce, u zigula bych to i zkusil...
Jedinej dil, kterej mam ted na nive mastersport je starter, opravil jsem akorat (neopravitelnej) mechanizmus ktery vyhazuje pastorek, kdyby vydrzel 50tis. km, tak to bude zazrak...
Mas klasicke samostavy vzadu nebo samostavova prasata? ja koupil 2 stejna prasata i na nich stejne cislo a jedno samostavove a druhe ne, taky dobra sranda, znacka Fenox, coz pry nejsou tak spatne dily, pry delaji pro ladu i prvovyrobu...
Rapid Ti prijde min pohodlnej?
Jedinej dil, kterej mam ted na nive mastersport je starter, opravil jsem akorat (neopravitelnej) mechanizmus ktery vyhazuje pastorek, kdyby vydrzel 50tis. km, tak to bude zazrak...
Mas klasicke samostavy vzadu nebo samostavova prasata? ja koupil 2 stejna prasata i na nich stejne cislo a jedno samostavove a druhe ne, taky dobra sranda, znacka Fenox, coz pry nejsou tak spatne dily, pry delaji pro ladu i prvovyrobu...
Rapid Ti prijde min pohodlnej?

díky kluci, ted už jen vychytávám dětské nemoci, např dobijení 18V, totálně rozsypaný druhožkový obložení na zadku po 100km, to bych blil za tu kvalitu honosně znějící "mastersport"
-> Jarda: 5q mám doma připravenej, jen nasadit, tak uvidíme jak se to bude chovat, doladil sem lpg a lítá jak satan, a to pohodlíčko oproti šádes. Za doporučení olejů díky, aspon to nemusim dohledávat
-> Jarda: 5q mám doma připravenej, jen nasadit, tak uvidíme jak se to bude chovat, doladil sem lpg a lítá jak satan, a to pohodlíčko oproti šádes. Za doporučení olejů díky, aspon to nemusim dohledávat

-> Apple STS Chvojkovice-Brod 09.12.16 11:30:54: prevodovku mas predpokladam 4q? ty byly dobre, ale 5q stoji asi vsechny zaprd :/ jinak na zigulu je vymena prevodovky na chvilku levou zadni :) kdyby jsi chtel, tak mam jednu 5q na castecnou renovaci - chtelo by to udelat loziska a poresit vypadavani ctyrky, jinak kolecka jsou OK, vidlicky a synchrony se nechaji koupit v Solexu, jen je potreba si pohlidat, aby byly origo v modrych krabickach lada, jine dily nez v modrych krabickach origo lada uz odmitam kupovat :) hlavne ne ty srajdy MasterSport Germany a UA dily jsou taky nic moc, nektere nove vypadaji uz jako pouzite...
Co davas vlastne za olej do prevodovky? ja dal klasiku PP 90 a ted me prijde, ze zase hur radi, tak nevim, jestli vymenit za PP80 nebo neco jineho? Do diferaku asi vis, ze jedine hypoid, jinak ho znicis, ja do nivy davam 85W-140Hyp (je hustotou podobny nejvic tomu origo ruskemu), ale jde dat i PP80H nebo PP90H. U nivy se vsechny prevodove oleje maji menit po 30tis. km, tak predpokladam, ze tady to bude stejne.
-> Pavell 11.12.16 22:39:17: jo ma ji ted lepsi nez z vyroby, ikdyz Lada neni UAZ... :)
-> Jarda/felda 09.12.16 20:10:12: to nevim... budes chtit neco privezt? :)
Co davas vlastne za olej do prevodovky? ja dal klasiku PP 90 a ted me prijde, ze zase hur radi, tak nevim, jestli vymenit za PP80 nebo neco jineho? Do diferaku asi vis, ze jedine hypoid, jinak ho znicis, ja do nivy davam 85W-140Hyp (je hustotou podobny nejvic tomu origo ruskemu), ale jde dat i PP80H nebo PP90H. U nivy se vsechny prevodove oleje maji menit po 30tis. km, tak predpokladam, ze tady to bude stejne.

-> Pavell 11.12.16 22:39:17: jo ma ji ted lepsi nez z vyroby, ikdyz Lada neni UAZ... :)
-> Jarda/felda 09.12.16 20:10:12: to nevim... budes chtit neco privezt? :)