skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Ktere Bmw se vam libi?
No já mam vybránu Imprezu 2,0D až olítam Fabii. Teda jestli vyjdou kačáky. Přeci jen symetrický pohon 4x4 zní lákavě, teď v tom měsíc trvajícím sněžení lituju že něco takovýho nemam. Zadek by mě taky lákal, ale BMW už je moc drahý a nic levnějšího snad neexistuje? Teda mluvim o nových autech, né olítaniny
-> U-Geen: U mě je ještě problém, že se mi Legacy a Outback líbí, ale 4x4 v podstatě nepotřebuju nebo nechci.
Chtěl bych něco s pohoňováním zadku. 


-> Jirik_Tuňák: jasny no, jenze s tou spotrebou si asi nepomuzes... nebo si kup rotacku TDi a budes spokojenej... se spotrebou :-) Pokud by mi slo o spotrebu a nechtel bych LPG, tak bych sel do nejaky A4 Avant quattro 1.9TDi
-> Max: Taky zajímací, čoveče, ta spotřeba. 

-> U-Geen: To je samozřejmě OK, ale v téhle spotřebě se plácám 12 let, z toho téměř 5 let s Xantíkem u kterého si spravím chuť na 6,5 - 7 litrů s bagáží pouze při cestě na dovolenou nebo výlet. Jinak se potácím kolem 8,5 až 10,5 litru. Vím, že za tohle bude jezdit i třeba lecjaká 1,6ka, ale nějak už mě víc zajímá svezení se za menší spotřebu.
Nehledě na to, že vím téměř na 90%, že bych s tím za 9,1 určitě nejezdil.
Ne že bych to neuměl, ale většinou to stejně jako Slyni nevydržím tomu sem tam přišlápnout a je z toho 10 nebo 11 litrů v provozu v a kolem města.
Boxer v naftě bude asi ještě drahej, je to moc čerstvý zboží. Pořád se tak nějak plácám mezi tím Legacy, BMW a nebo C5 s HDi, kde by se mi nejvíc líbil ten 3.0 nebo 2.7 HDi, ale je nedostižnej, protože jich je jako šafránu a jsou drahý + ho dělají jen s nenáviděným automatem.
Nehledě na to, že vím téměř na 90%, že bych s tím za 9,1 určitě nejezdil.

Boxer v naftě bude asi ještě drahej, je to moc čerstvý zboží. Pořád se tak nějak plácám mezi tím Legacy, BMW a nebo C5 s HDi, kde by se mi nejvíc líbil ten 3.0 nebo 2.7 HDi, ale je nedostižnej, protože jich je jako šafránu a jsou drahý + ho dělají jen s nenáviděným automatem.
tak se tema BMW zvrhlo trochu subaru směrem :o)
Legacy je dobrý, Outback ještě lepší. Znám spoustu lidí co ho měli nebo mají, nějaký jsem i servisoval a víceméně spokojenost.
Spotřeba je hodnota velmi vrtkavá a těžko hodnotitelná.
O té udávané výrobcem vím své, na tu nekoukat...
A pak záleží kdo s tim jak jezdí.
V služební Yetině máme moderní TFSI motor, ale dlouhodobý průměr neni pod 12l/100
Pravda, je to služebák, třetina kilometrů je po boleslavi a okolí.
Nicméně ten kardan dozadu se pořád točí, je to velká krabice...za 7 to nebude jezdit nikdy.
Legacy s LPG je dobrá volba :o)
Legacy je dobrý, Outback ještě lepší. Znám spoustu lidí co ho měli nebo mají, nějaký jsem i servisoval a víceméně spokojenost.
Spotřeba je hodnota velmi vrtkavá a těžko hodnotitelná.
O té udávané výrobcem vím své, na tu nekoukat...
A pak záleží kdo s tim jak jezdí.
V služební Yetině máme moderní TFSI motor, ale dlouhodobý průměr neni pod 12l/100
Pravda, je to služebák, třetina kilometrů je po boleslavi a okolí.
Nicméně ten kardan dozadu se pořád točí, je to velká krabice...za 7 to nebude jezdit nikdy.
Legacy s LPG je dobrá volba :o)
-> Jirik_Tuňák: 9.1 litru na 2.0R 4 kolku? co bys chtel? :-)
-> Jirik_Tuňák: mě zas příjde na ten objem uplně v poho...ono stejně záleží, jak a kam se s tím jede...pokud dálka se zahřátým motorem, pude to za 8, pokud studené poskakování v zimě, tak 15, no...
-> U-Geen: Tak mě to přijde jako docela nepoutavá spotřeba.
Zde jeden nástřel ze Spritmonitoru.
www.spritmonitor.de/de/.. ./410-Legacy.html?fueltype =2...
Zde jeden nástřel ze Spritmonitoru.
www.spritmonitor.de/de/.. ./410-Legacy.html?fueltype =2...
Tyvole vy delate jako kdybych si ho sel koupit, ale libi se mi u nej hlavne to 4x4 a ze to je naftak + barva a typ :) Kdybych mel ted 200 000 Kc na auto, tak si rozhodne nekoupim tohle, ale poridil bych todle www.tipcar.cz/subaru/suba
ru-forester-2.0-sgt-4x4-13
0kw-cz-5111828.html 

-> Jirik_Tuňák: Tady spíš o to jak to fabriky měří, takže na to bych vůbec nespoléhal
-> Jirik_Tuňák: me by se libil treba i 3.0 H6, ale toho abys bez automatu pohledal :) ono to auto asi ke sportovnejsi jizde svadi... ja jezdim obvykle pianko, ale obcas se taky rad "svezu"
-> Nwkt: Tak třeba kolega s 320d (E90) jezdil za parádní spotřebu, ale výkony byly velmi pěkné. A bývalej skladní se starší benzínovou trojkou (double vanos) taky za pěknou a v podstatě nižší, než jezdíme my s 1.8 nebo 2.0. Takže porovnávám i tu praktickou stránku věci.
-> U-Geen: Mě taky trochu vadí, že Legacy nemá 6q převodovku. Ale solidně působí u mnou zvažovaného 2.0R ten výkon a krouťák vespod, na kterej jsem zvyklej. Potřebuju hlavně přesnější a rychlejší převodovku, než mají francouzi, protože se rád svezu hravě. Co jsem mluvil se sousedem, tak ten měnil na Outbacku 2006 už 5x setrvák a 1x lamelu (spojenou s výměnou setrváku), tam dávali ještě Valeo, později Sachse a říkal, že si to taky udělal asi sám, že jezdí ostřejš. Najeto tuším 140 nebo 160 000 km.
-> U-Geen: Mě taky trochu vadí, že Legacy nemá 6q převodovku. Ale solidně působí u mnou zvažovaného 2.0R ten výkon a krouťák vespod, na kterej jsem zvyklej. Potřebuju hlavně přesnější a rychlejší převodovku, než mají francouzi, protože se rád svezu hravě. Co jsem mluvil se sousedem, tak ten měnil na Outbacku 2006 už 5x setrvák a 1x lamelu (spojenou s výměnou setrváku), tam dávali ještě Valeo, později Sachse a říkal, že si to taky udělal asi sám, že jezdí ostřejš. Najeto tuším 140 nebo 160 000 km.
-> Jirik_Tuňák: na tu nekoukej... Subaru teda prej udava +- realnou, ale...
-> Jirik_Tuňák: Tam kecají
-> U-Geen: Tak já mrknu, porovnávám spotřebu udávanou výrobci.
-> Jirik_Tuňák: a kam koukas na spotrebu? Ja na spritmonitor.de a tam me teda spotreba Subaru neprijde nijak zavratna
-> U-Geen: Ale stejně to žere víc, než jsem se setkal u ostatních 4x4 (viz BMW s 4x4 i třeba benzinem), hlavně ty Subarácký 2,5.
-> Jirik_Tuňák: me se to nějak nelíbí... mám rád ty starý bramboráky a toto mě nějak neoslovuje...
mě se zase líbí subaru ale s nafta boxerem - počkám co známej s Forestrem tak za 3 roky - aktuálně má najeto 45tis a spokojenost, jen to auto jak je z venku celkem velký, je zevnitř vcelku malý
mě se zase líbí subaru ale s nafta boxerem - počkám co známej s Forestrem tak za 3 roky - aktuálně má najeto 45tis a spokojenost, jen to auto jak je z venku celkem velký, je zevnitř vcelku malý

-> Jirik_Tuňák: pak jedine v LPG sila (moje cesta)... ale ta spotreba je spis dan za 4x4 nez za boxer... a vyhody boxeru si myslim, ze to prevazej
Ilustrační foto (ten je třeba pěknej)
www.cars.cz/xchanger/.../ 3-320-d-Kombi-129097312122 163343.html
www.cars.cz/xchanger/.../ 3-320-d-Kombi-129097312122 163343.html
-> VeTeV: To já ano, ale 320d konby (E91) a nebo 520d sedan (E60). Tyhle nižší motorizace, právě kvůli o půlku nižšímu počtu stříků a nižší sazbě pov. ručení.
Tíhnu k vrtuli o něco více než k tomu Legacy konby.
-> U-Geen: Komunikoval jsem ohledně Legacy 2007/2008 s panem Svobodou ze Subaru a jak tam bejvají problémy se setrvákama (dvouhmoty), tak už prej mají jako ND i jednohmotu, prý se jen mírně zmenší komfort spojky a nepatrně se zvýší přenos hluku do karoserie. Nic výrazného, což je celkem pozitivní. Jediné co mi u těch Boxerů trochu vadí, tak je vyšší spotřeba. Oproti nynějšku bych si v úspoře pohoňovacích hmot moc nepomohl.
-> VeTeV: Pak vyvstává otázka, zda je ve stejné cenové relaci lepší např.:
Legacy konby rok 2008 benzín (naj. např. 52 000 km),
C5 Tourer (ten aktuální) 2.0 HDi rok 2009 (najeto také max. 52 000 km)
a nebo BMW 520d / 320d rok 2005 max. 2006, ale povětšinou více najetých km.
Tíhnu k vrtuli o něco více než k tomu Legacy konby.
-> U-Geen: Komunikoval jsem ohledně Legacy 2007/2008 s panem Svobodou ze Subaru a jak tam bejvají problémy se setrvákama (dvouhmoty), tak už prej mají jako ND i jednohmotu, prý se jen mírně zmenší komfort spojky a nepatrně se zvýší přenos hluku do karoserie. Nic výrazného, což je celkem pozitivní. Jediné co mi u těch Boxerů trochu vadí, tak je vyšší spotřeba. Oproti nynějšku bych si v úspoře pohoňovacích hmot moc nepomohl.
-> VeTeV: Pak vyvstává otázka, zda je ve stejné cenové relaci lepší např.:
Legacy konby rok 2008 benzín (naj. např. 52 000 km),
C5 Tourer (ten aktuální) 2.0 HDi rok 2009 (najeto také max. 52 000 km)
a nebo BMW 520d / 320d rok 2005 max. 2006, ale povětšinou více najetých km.
-> VeTeV: + image ridice BMW :)
-> Syny: já ti to auto přeju, ale osobně bych to nechtěl - jak píše jižina, za lvrtuli se platí a to kurevsky - od poviného, přes havarijko až po servisní náklady....
Jestli spíš u toho BMW není lepší mírně slevit ze svých požadavků a vzít např. 320d nebo 520d. Parametry nejsou špatné, od výkonu, přes kroutidlo, spotřebu až po zrychlení.
Je tam nižší sazba pov. ruč., popř. poj a hlavně o dva drahé vstřiky méně. Na kratších trasách i méně oleje na prohřejvání.
Na druhou stranu, někde jsem viděl, že v některém vnějším okruhu byla spotřeba 330d nižší než u 320d. Každop. ten rozdíl v kroutidle je taky zajímací. U roku 2005 to bylo kolem +/- 340 vs. 520 Nm.
Je tam nižší sazba pov. ruč., popř. poj a hlavně o dva drahé vstřiky méně. Na kratších trasách i méně oleje na prohřejvání.
Na druhou stranu, někde jsem viděl, že v některém vnějším okruhu byla spotřeba 330d nižší než u 320d. Každop. ten rozdíl v kroutidle je taky zajímací. U roku 2005 to bylo kolem +/- 340 vs. 520 Nm.

-> Syny: Na ty kilometry a rok výroby kousáček předražené, nie? 

-> Tuner#2:
ten pán je sebevrah... ale byla by to krásná smrt... ale řekl bych že není možný tohle přenýst přes zadní nápravu ani na slickách...


-> petr s: To má málo dveří 

-> Syny: Začni šetřit www.novinky.cz/auto/21930
1-bmw-kompletne-odhalilo-1
-m-coupe.html
-> Syny: Nepleteme pipí. Už srovnáváme nesrovnatelné.
Vitamíny s baworskejma klobásama. 


-> Targa: Píšou 177 kilowatůf, ale jen s 6q automatem. Mě ten automat moc nebere, nebo co myslíš? To už výkonem přelejzá a krouťákem se blíží BMW 530d (E60/1).
-> Jirik_Tuňák 04.12.10 11:08:57: myslel sem tu po facliftu.. jinač ta nová by byla určo lepší a nejspíš bych do 3,0HDi i šel.... to musi bejt masakr.. ale bacha smejdi do ty novy davaj hydru jen do nekterejch
-> darklord:
kamo musim ti oponovat, moj dovozca vlastni jednu e34 M5 (3,6 315k) a spotreba 11/100 je realna pokial jazdis ako clovek, samozrejme ked si to auto zacnes uzivat a slapat pri kazdom rozjazde, tak je nezmysel riesit spotrebu, lebo vtedy ide naozaj hore od spominanych 11;)
kamo musim ti oponovat, moj dovozca vlastni jednu e34 M5 (3,6 315k) a spotreba 11/100 je realna pokial jazdis ako clovek, samozrejme ked si to auto zacnes uzivat a slapat pri kazdom rozjazde, tak je nezmysel riesit spotrebu, lebo vtedy ide naozaj hore od spominanych 11;)
-> Syny: idealne na zimu, nemusis skrabat bocne okna a odmetat strechu
a o spotrebe 11/100 sa ti bude len snivat




-> Syny: A kterýho baworáky ty bys nechtěl... 

-> ondie: To chci



ne že líbí,ale mohlo by vás to zajímat:
www.autodoplnky.cz/tuning -cz/bmw-m5-e34-kabriolet-a 1437751
www.autodoplnky.cz/tuning -cz/bmw-m5-e34-kabriolet-a 1437751
-> U-Geen: Hlavne kdyz vidim souseda jakej dava kopr nevymu autu a predstavim si, ze bych to po nem nekdy treba koupil nevedomky o tom jak bylo auto provozovano, tak to teda potes...
-> Jirik_Tuňák: u ojetejch aut je to vzdycky o stest
-> U-Geen: Jak jsem už říkal, mám z nových / novějších než mám já strach. Hlavně abych pak nemusel řešit nějakou drahou opravu, která by stála třeba 40 000,- (vstřiky nafta), která by znamenala odstávku, než na to uvolníš prachy (s hypoškou na krku). Ale to tě může čekat u auta, bez ohledu na značku a třídu.
-> Jirik_Tuňák: ja sem za dojezdeni... klidne omezit rozumne urzbu, planuju to stejne
-> Jirik_Tuňák 04.12.10 10:35:28: Dojezdit, ti vydrží tak ještě 10 let
-> Crestik: To je starý.
U mě připadá v úvahu spíše E60, nebo E91.
E60, protože mi kufr stačí, E91 protože mi kufr nestačí a auto je celkově menší.
Krom toho má E60 a E61 překvapivě levnější ND než E90 a E91. Že by rokem vzniku 2003?
Jinak inzerát, tak snadný to není, citové vazby se škubají složitě.
Mám za sebou jazdu s kompaktem (r. 2004), což je taková bavorská Fabie - čili moc nic, 525d a 530d. Ta 530d (E61) byla jednoznačně nejchutnější.

E60, protože mi kufr stačí, E91 protože mi kufr nestačí a auto je celkově menší.

Jinak inzerát, tak snadný to není, citové vazby se škubají složitě.
Mám za sebou jazdu s kompaktem (r. 2004), což je taková bavorská Fabie - čili moc nic, 525d a 530d. Ta 530d (E61) byla jednoznačně nejchutnější.
-> Targa: To nedělej, to je eee. Max. po fuckliftu HDi s biturbem.
Ale stejně to má divnej vnitřek. Když už tak tu úplně novou C5, není vyloženě předražená v ojetinách.
Jooo a nebo novou C5 s tím V6 2.7 nebo 3.0 HDi, to musí jet hrůzostrašně, leč to dělají jenom s automatem.
To mě třeba u BMW imponuje, že si můžeš koupit R6 s 3.0D a dají ti tam 6q manuál. To jsem si vyloženě užíval.

Jooo a nebo novou C5 s tím V6 2.7 nebo 3.0 HDi, to musí jet hrůzostrašně, leč to dělají jenom s automatem.

-> Jirik_Tuňák: protáhni se rychlýma zatáčkama s nějakou benzínovou R6 E46 a po vysednutí budeš dávat inzerát 
