
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Ktere Bmw se vam libi?
-> Tomaso435: strašná je spousta věcí ale o tomhle bych to fakt neříkal

-> anubis: Uprimne receno, volit mezi temahle dvema tak sahnu taky vlevo
Ale bylo by to tezky rozhodovani
Nastesti se rozhodovat nemusim a budu mit hovno 



-> anubis: dyt je to voboje strašný :-D
K pomilování
ale musím se přiznat že já kdybych musel podstoupit tu strašně těžkou zkoušku a volit mezi nimi vyberu si to vlevo
(tohle napsat na e30.cz tak mě tam asi zabijou přes net)



-> Danster: nadhera



-> Danster: k sežrání
můj ideál to není ani ohledně motoru... pokud ladit e30 v M-ku tak jedině s14 ale použít velkou z eva2 - 2,5litr a přestavět ten motor na něco mezi sérií a tím co bylo v DTM takže při zachování rozumný životnosti těch 300koní a řekl bych že to na okruhu tu s tím turbem no-problemo pobije
u nás v česku jezdí jedna bílá s karbonovou kapotou a ta je takhle udělaná a prej bez problémů na okruhu stíhá s e46 m3

můj ideál to není ani ohledně motoru... pokud ladit e30 v M-ku tak jedině s14 ale použít velkou z eva2 - 2,5litr a přestavět ten motor na něco mezi sérií a tím co bylo v DTM takže při zachování rozumný životnosti těch 300koní a řekl bych že to na okruhu tu s tím turbem no-problemo pobije

u nás v česku jezdí jedna bílá s karbonovou kapotou a ta je takhle udělaná a prej bez problémů na okruhu stíhá s e46 m3

-> anubis: Jako co si budem povídat můj ideál krásné E30 M3 to taky neni co se týče vzhledu a s BBS RS mi nezbývá než souhlasit
Prostě něco takového to by bylo super 


-> Danster: ze začátku to vypadalo dobře ale on na to prostě musel nasrat ty hrozný nárazníky a kola jak na nějakou americkou kraksnu... 
jinak nerad bych tímto někoho urazil ale dle mého skromného názoru jediná přijatelná kola na M3 e30 jsou BBS RS popř Rm012 nebo jiné podobného typu

jinak nerad bych tímto někoho urazil ale dle mého skromného názoru jediná přijatelná kola na M3 e30 jsou BBS RS popř Rm012 nebo jiné podobného typu

-> stevotuner: zajímavé je, že to má zadní okno jako M3 ale normální člověk by při úpravách M3 nechal původní S14... tak buď sehnal zadní okno nebo není normální... zastavět dvaapůli obyč z e36 do M3... 

-> Nwkt: to uz je trochu dyl venku, nicmene to auto se mi nelibi. posledni pekne ///M bylo M5 E39 a M3 E46 :)
-> Nwkt: to vypadá hodně zajímavě...
-> Jirik_Tuňák: 850 je úplně nejvíc
jenže není to auto pro každýho... ale i když vím že je úplná kokotina si to pořizovat stejně bych to chtěl


-> Jirik_Tuňák: a majitel sa po prijazde na benzinku obesi ked zisti ze behom par minut sa pripravil o priemernu cesku vyplatu len za benzin :D na si tam 850ka podla mna paradne zachlasta ked ju takto zmacknes 

-> jerzy: zatial ziadny, no mam jeden zalozny, pre istotu
netreba to trapit ked je motor studeny a mas 500 000 km bez problemov. Kamarat ma tiez TDS, ma vyse 400 000 km za 10 000 km zozere len 1L oleja a ma este povodne tesnenie pod hlavou. Tah ma tiez slusny...


Chvílema má člověk na vlnách pocit, že se to vznese.
-> 4dams:
dekuji, moc pekne, jeste pred faceliftova verze... jak si spokojen s motorem?

-> venni: lepší kolomatiky to nevyřeší, jsou tam BFka. Ale obecně když vidím před bytovkou jak se auta nemůžou vyhrabat, jak se u nás nerozjedou u přejezdu kde je jenom led jak to dycky od tepla motoru povolí. Tam všude dám se stovkou dvojku, přitáhnu si ručky aby hrabala na obě kola a úsměvem odjíždím.
-> 1560: Právě a když si projdu ceny ND na trojkovou vrtuli, tak jsou ceny tak jako tak nižší. U Japonce je to samozřejmě taky kvůli dovozu.
-> Jirik_Tuňák:
Na to Subaru zase tak moc dílů potřebovat nebudeš, pokud to někde nezrušíš. Ale ono na všechna japonská auta je problém s dílama stejný.
Na to Subaru zase tak moc dílů potřebovat nebudeš, pokud to někde nezrušíš. Ale ono na všechna japonská auta je problém s dílama stejný.
Akorát mi trochu vadí, že je na Subárka malej výběr náhradních dílů, že musí člověk brát v podstatě jen drahé originály.
Např. na BMW, Citrona, Škodovky nebo Pugéta si vyberu kvalitní díl od několika značek.
Např. na BMW, Citrona, Škodovky nebo Pugéta si vyberu kvalitní díl od několika značek.
no tak subaru bude 16let najeto 260 s tim ze bylo z nemec tak je otazka jestli ne vic, poslednich 8let na LPG
nepozoruju nijakou extremni korozi rekl bych prumer
co se tyka poruchovosti tak tyhle starsi subarka byly vyhlasene spolehlivosti a vydrzi :) menil sem jen kosti stabiku (presneji sem upravil stare) ted me ceka kloub na poloose
jinak spotreba je takova jaka je, proste je to trvala 4x4 ma vetsi odpory nez haldex a podobne, ja jezdim tak 9-10 benzinu a nebo kolem 11LPG v lete a ke 13 ted v zime s tim ze kazdou chvili tahnu vozejk a jezdim skoro vsecko max 15km
mimochodem spotreba treba 2.2 2.5 a 3.0 je +-stejna
nepozoruju nijakou extremni korozi rekl bych prumer
co se tyka poruchovosti tak tyhle starsi subarka byly vyhlasene spolehlivosti a vydrzi :) menil sem jen kosti stabiku (presneji sem upravil stare) ted me ceka kloub na poloose
jinak spotreba je takova jaka je, proste je to trvala 4x4 ma vetsi odpory nez haldex a podobne, ja jezdim tak 9-10 benzinu a nebo kolem 11LPG v lete a ke 13 ted v zime s tim ze kazdou chvili tahnu vozejk a jezdim skoro vsecko max 15km
mimochodem spotreba treba 2.2 2.5 a 3.0 je +-stejna
-> U-Geen: taková auta budiž blahořečena - různé hvězdičky, vohnouty, neznámé variace na 5ti stranné ořechy apod. zhovadilosti bych bez milosti trestal doživotním utahováním a povolováním u pásu
-> VeTeV: neco takovyho :-))
-> U-Geen: jako Šádes - 10 13, 17, kladivo, sikovky, plochej a křížovej? 

-> venni: no je zajimavy, ze o subaru se tvrdi, ze je to jedna s poslednich znacek, kde si vystacis treba i s normalnim naradim :-)
-> Jirik_Tuňák: 

-> venni: Co to meleš? Tady někdo ráno vypad na levou stranu postele.
Možná bys měl nasbírat něco informací, ale to je fuk....

-> Syny: třeba náprava ve stylu,ohnutej plech do tvaru U a aby to bylo pevnější tak je uvniř navařená kulatina.Všude milion plíšků na vystužení.Všude samá zbytečná škvírka na držení "bordelu a bahna" celkově to maj tak promakaný,až je to všechno zbytečný.Ale nemam nic proti subaru,jen už mě netáhne mít něco extra a rvát do toho ranec peněz za udržbu.
Jinak takový vaše subárka za 8– 10 let to bude pošušnáníčko.Jediná věc není normální,všechno atyp a podvozek bude hnít před očima.
Nic z toho nepozoruju. A to má to auto najetých hodně přes 200tis a nějakých 7 let tam bude taky. A atyp? No myslím, že ten, kdo do toho auta jde, s tím počítá. Hold to není koncern.
Nic z toho nepozoruju. A to má to auto najetých hodně přes 200tis a nějakých 7 let tam bude taky. A atyp? No myslím, že ten, kdo do toho auta jde, s tím počítá. Hold to není koncern.
-> venni: Co je na Forestru spatnyho?
-> venni: hmm zeptam se Zazy jak moc shnilej podvozek ma u sveho Legacy... to uz musi bejt naskrz :)
-> vhml 27.12.10 12:21:53: jestli lítáš s astrou první zimu tak si musíš zvyknout a koupit lepší kolomatiky.Jinak takový vaše subárka za 8- 10 let to bude pošušnáníčko.Jediná věc není normální,všechno atyp a podvozek bude hnít před očima.
Teď přímo nemyslím legacy,ale takovej forester nebo jak se to jmenuje,je opravdu zážitek.
Teď přímo nemyslím legacy,ale takovej forester nebo jak se to jmenuje,je opravdu zážitek.
-> vhml 27.12.10 12:21:53: ja na to ze mame stejnej plan... s predokolkou se ted nevyhrabu k baraku a i posledni min 2km je to dycky adrenalin (namrzlej prudkej kopec...)
-> vhml:
Kup Porsche.
Kup Porsche.

-> vhml: Mě jde hlavně o to hezký klouzání, jinak nemívam problémy že bych někde nemohl vyjet. Tak jednou za zimu. Tak holt jedu jinudy nebo zaparkuju někde jinde. Ale ta představa jak na čerstvě padlém snížku spálím nádrž ropy mě nedává spát 

-> Pavel P..: taky jsem na to neslyšel moc chváli právě. A hezky se s tim v zimě sklouznout taky nepůjde.
-> vhml: octávku nebrat... to je sráč, kámoš má 4×4 a pořád se mu něco na tom sype.
-> Pavel P..: my jsme sice v nížině, ale letos je sněhu dost i tady a přemejšlet pořád jestli vyjedu nahoru do dvora, nebo to můžu zaparkovat do hlubší závěje by mě nebavilo a skoro až sralo. Proto je čtyřkola pro mě víceméně požadavek a zatím mě nic jinýho moc nezaujmulo. Oktávka je za stejnou cenovou a pořád to je jenom oktávka a nic jinýho v rámci rodinnýho auta co utáhne plaťák se závoďákem mi nenapadá.
-> vhml: ségra měla Legacy, byli s nim spokojení, kupovali to protože mají chalupu na horách a jiný auto by se tam nevyhrabalo, předtim měli Justy a tak šli opět do Subaru... kdyby jim ho jeden idiot nerozbil tak ho mají dodnes.
Já taky přidám svoje vytoužené Subaru do mlýna. Po vánočních zkušenost vím, že jestli bude ještě nějaká taková zima tak mi předek nesmí do baráku. Kde rodinná Astra hrabe a sotva jede, já se stovkou peláším co se do mě vejde.
A tak mi láká Subaru Legacy, kombík 2,0 , z let 1999-2003, dát do toho plyn. Co vy na to? Kolem 100tisíc se sehnat nechá docela rozumně si myslím, ale rád si to nechám vyvrátit případně.
A tak mi láká Subaru Legacy, kombík 2,0 , z let 1999-2003, dát do toho plyn. Co vy na to? Kolem 100tisíc se sehnat nechá docela rozumně si myslím, ale rád si to nechám vyvrátit případně.
A když porovnám spotřebu Boxera 2.0R s BMW s R6 a objemem 2,5+. Tak modrobílá vrtule je na tom zase líp, což mám vyzkoušeno jak s benzínem, tak naftou.
Trojka benzín :
www.spritmonitor.de/de/.. ./37-3er.html?fueltype=2.. .
Trojka nafta :
www.spritmonitor.de/de/.. ./38-5er.html?fueltype=1.. .
Trojka benzín :
www.spritmonitor.de/de/.. ./37-3er.html?fueltype=2.. .
Trojka nafta :
www.spritmonitor.de/de/.. ./38-5er.html?fueltype=1.. .