Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p
hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři :
www.facebook.com/album.ph
p?aid=34541&...
TUNER / Zelenka - komentáře:
No tak to je jako motorka 300 kg a 150 Ps...
-> U-Geen: woe...
-> TUNER: no kolik váží prase? tak do 300 kilo, tak to si myslim, ze to mas dost odlehčený...
-> Vita ze Sudet: No myslim že nemá cenu srovnávat auto dělaný jen na sprinty a auto nacpaný různejma krámama který je těžký jako prase....
-> Tuneman2/Fávo: -> Mantrabeach: Díky klucí....
-> TUNER: Koukám že si s tím pořád pěkně hraješ.jen tak dál.Škoda že jsem nebyl na Hrocháči.Chtěl bych tě vidět osobně.Zatím čau
-> TUNER: skvělý auto a skvělý videa..
-> Tuner#2: On se jede Pačejov???????????????? Hmmm že by že by???
-> TUNER: Poslal jsem tě jeden dotázek na ICQ..
-> RadstaR: To pekne odfukuje i u 1.3T
Tak jeste tam vrazit poradne intercooler a muset zvysovat vykon az do zadreni motoru :)
Sem zvedavej jakej to bude mit pak zvuk (doufam, ze sem hodis video). Tamos ma jen 1.4 v turbu a odfukuje to pekne :)
-> TUNER: A nemaj něco podobného oktávky v elektronické podobě? Myslím tím ten ventil na štelování tlaku turba.
Tak jsem dal lepší fotos ventilku...
-> Tuner#2: No uvidim jaký bude počasí a co bude f plánu...Kdyžtak brnknu...
-> TUNER: No už se těším. BTW. Nejedeš se juknout v sobotu na Pačejov? Jede tam Triner se 130RS a pokud bude hezky, tak pojedu Žlutkou.
-> TUNER: téééda, tak to sem zvedavej jak to "poletí" vrůůůůůůůůům psssss, vrůůůůůůůůůům psssss
-> Pilot 105: No možná půl kila navíc,ale rozhodně několik desetinek možná fteřina na sprintech k dobru....
-> RadstaR: Jj,máš pravdu,je to štelování na tlak turba....Takže jenom touhle srandou si můžu přidat třeba 20 PS,ale nechci to moc používat,jenom na sprintech....Pak se turbo zbytečně moc hřeje a to by pro dlouhodobej provoz nebylo dobrý
-> Tuner#2: Bych se pochlubil,ale rozhodl jsem se až f pondělí.....Blow ventil bude možná už o víkendu,ale booster asi až časem....
-> TUNER: Jéééé už se těším na VRUUUUUUM, PSSSSTTTT, VRUUUUUUM, PSSSSTTT :o) No hezký, se ani v neděli nepochlubí co plánuje.
Hmm, ze by nastavovac tlaku v turbu ? Ale to asi neee.