
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
TUNER / Zelenka - komentáře:
13:06:58
08.08.2005
08.08.2005

TUNER
-> VeTëV:
bojim bojim....

12:56:08
08.08.2005
08.08.2005

VeTeV
-> TUNER: ja nejsem zadna roura ty kluku jeden tenounkej - te zlomim na dve casti

12:04:56
08.08.2005
08.08.2005

TUNER
-> TomasB: Čau,ten nápis jsem si dělal z broušenýho nerezu....
-> VeTëV: Ty jsi roura od kamen....


11:44:56
08.08.2005
08.08.2005

VeTeV
-> TomasB: z papiru a pak to strika barvou na roury od kamen

11:36:31
08.08.2005
08.08.2005

TomasB
nazdar Tuner,z akeho matrosu robis tie predne napisy na masku???dik Tomi

05:57:46
05.08.2005
05.08.2005

TUNER
-> Ampér:
Tak už rozbíjej.....


20:52:14
04.08.2005
04.08.2005

Ampér
-> TUNER: Tak to bych ti byl moc vděčnej,kdyby se to povedlo.Holt budu muset rozbít prasátka a vyndat z nich ty ukrytý milióny


13:17:00
04.08.2005
04.08.2005

fine_ray
-> TUNER: kecko, úplně vidim jak každej pátek v podvečer se na dálnici Plzeň - PHA oběvuje zelený přízrak všech votunerů v oktávkách a tržby na čerpacích stanících Shell se rázem zvyšují


09:28:41
04.08.2005
04.08.2005

TUNER
-> Bery: No já jezdim pomaluuuuuu.Jednak tady nemáme žádný silnice na nějaký pořádný ježdění a taky kvůli spotřebě,ani se mi moc nechce dávat tomu kopr....Jen když jedu třeba v Plzni po hlavnim tahu kde to jakš takš jde,tak si občas sešlápnu pedál až dolů a nebo na přivaděči k dálnici....Občas se dějou zajímavý věci....


09:07:57
04.08.2005
04.08.2005

Bery
mě by zajímalo jak s tím jezdíš,nebo to 'testuješ'já jsem trochu protáhl erko a stydím se....bál jsem se jet rychleji...nebo bál - asi jsem měl rezervu do maxima a hlavně respekt...,protože to jelo jak po kolejích.A ten velkej motor,co máš ty,brrr

06:01:37
04.08.2005
04.08.2005

TUNER
-> Ampér: No problém to byl,ale teď jsem ukořistil kousek 0,5 plechu,tak možná něco i bude........ale bude to tuze drahý...
-> CHIP: Ne ne,u zadní nápravy ne...
-> KEAN: Jak jsem psal.Neni problém,stačí poslat nějakej výkres...

-> CHIP: Ne ne,u zadní nápravy ne...
-> KEAN: Jak jsem psal.Neni problém,stačí poslat nějakej výkres...

19:02:47
03.08.2005
03.08.2005

KEAN
-> TUNER: Tak sem nejak zapomel na ten znacek v predni masce...a kdyz sem to sel zmerit,zjistil sem ze tam mam nejakej jinejJe to napis a vlevo je jeste kulatej znacek skodaNemoh bys to teda udelat podle toho svyho nápisu???Jen ten muj bude asi o trosku uzsi
15:35:06
03.08.2005
03.08.2005

CHIP
-> TUNER: Hele nejakej rendl ma prevodovku u zadni napravy ? Ja spis cekal neco jako prevodovku z Porsche nebo tak ...
15:34:39
03.08.2005
03.08.2005

Ampér
-> TUNER: Nazdárek,chci se zeptat jestli by byl problém udělat lišty pod dveřma co si dělal Růžovi?Jsou moc pěkný a já je mám zvohejbaný,že moc nedrží to těsnění.

10:57:36
03.08.2005
03.08.2005

TUNER
-> Gianluigi: Samozřejmě že nebude pasovat na ten motor.Neni problém si vyrobit redukci.....Jinak z Rencka proto,že je tej škodováckej hooodně podobná..

10:16:33
03.08.2005
03.08.2005

Gianluigi
Jako, že by šla na octávácký motor jo?a z kterého rencka?
09:27:49
02.08.2005
02.08.2005

TUNER
-> Gianluigi: Dík,no převodofka tam možná půjde z Renaulta,ale zatim tahle drží tak neni třeba měnit....Uvidim kolik s ní najedu a pak se budu rozhodovat dál co je pro mě výhodnější.....

09:10:42
02.08.2005
02.08.2005

Gianluigi
Z čeho tam dáš do budoucna převodovku?už máš nějakej nápad?jo a pěkná holka.
06:12:38
02.08.2005
02.08.2005

TUNER
Srandičky srandičky,na to vás užije....
Fčera jsem byl otestovat namontovanej Blow vantilek,tak nějakej zvouček tam je,ale neni to moc slyšet...Teda aspoň ke mě dovnitř ne....Jen když se to trošku roztočí tak je to výraznější.....Každopádně je to zajímavý...

Fčera jsem byl otestovat namontovanej Blow vantilek,tak nějakej zvouček tam je,ale neni to moc slyšet...Teda aspoň ke mě dovnitř ne....Jen když se to trošku roztočí tak je to výraznější.....Každopádně je to zajímavý...

19:00:16
01.08.2005
01.08.2005

Vita ze Sudet
Neboj já stejnak dřív natahnu brka než vyjedu
Takže porážka ode mne opravdu nehrozí


