
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Stepanzadnazabava (nejen problémy s Fordy)
prohledat
1204 příspěvků (zobrazeno 151 až 200) od 25.07.2021 do 16.06.2025, založil/a Matthes, záškodník z TechWebu
-> StepaNoFUN: Nojo, ale vždy se najde někdo, kdo neví, že to nejde a udělá to... 

-> Bukaj: nenehradis, protoze to nesmis udelat. Musis vymenit kabel.
-> Matthes, záškodník z TechWebu: No, protože co uděláš, když se u jakýhokoli spotřebiče II. tř. uláme zástrčka? Nahradíš rozebiratelnou zástrčkou I. tř.
Podle mne jsou dvoužilové prodlužky (v dnešní době) nesmysl...

Podle mne jsou dvoužilové prodlužky (v dnešní době) nesmysl...
No ale stejne prijde blbec, kterej potrebuje pripojit spotrebic tridy I a vylomi tu zarazku... Je to jen otazka casu, stane se to vzdy 

-> Bukaj: Levny strunovky, flexy, velky vrtacky... Veskery spotrebice tridy II.
-> Matthes, záškodník z TechWebu: K čemu je takováhle prodlužka dobrá? To je tak na vysavač, ne? Nebo co se ještě dneska používá bez kolíku a je s tim potřeba někam chodit?

-> Matthes, záškodník z TechWebu: kdyz mne s timhle v praci naserou, delam to samy.
Uz me sralo se na to divat
-> StepaNoFUN: To je stejně šílený. Co neumíme my, umí dodat Číňan nebo Polák.
Dnes dorazila zasilka z polska... sice za 2k, ale furt lepsi nez cela sahara za 8.
Spíš by to chtělo udělat systém ala "Jarda". Takže sahara pěkně na čudlíky a sepnout vždy, když bude třeba 

-> Tomaso435 02.08.24 20:49:40: Uprostřed Alp 31.12. večer po tmě určitě nebude třeba, aby fungovala sahara... 

-> Matthes, záškodník z TechWebu: Pochopitelně!

-> King 02.08.24 20:37:20: -> Matthes, záškodník z TechWebu 02.08.24 20:43:03:
a ještě ideálně někde uprostřed alp 31.12. večer po tmě :-D



-> King: Jako z jilu vysochat valecek a namotat na nej primereny mnozstvi odpornyho dratu?
-> StepaNoFUN 30.07.24 16:08:48: Nemělo by v tomto bodě dojít na troubleshooting level "Bukaj " a z trosek předřadnýho odporu se pokusit extrapolovat hodnotu výslednýho odporu a následně vyrobit náhradu?

-> StepaNoFUN: No alespon zatim...
Jinak tyjo u myho jak je vedro venku, tak klima nestiha ten velkej prostor chladit a je tam docela teplo. Ne, ze by se clovek paril jak vepr, ale nemusim se bat, ze budu mit u nosu rampouch
Jinak tyjo u myho jak je vedro venku, tak klima nestiha ten velkej prostor chladit a je tam docela teplo. Ne, ze by se clovek paril jak vepr, ale nemusim se bat, ze budu mit u nosu rampouch

-> Jirik_Tuňák1983 30.07.24 15:22:13: 
"Náhradní díl" je v některejch kruzích holt sprostý sousloví..

"Náhradní díl" je v některejch kruzích holt sprostý sousloví..
-> Matthes, záškodník z TechWebu: to v tom aute chcipnu. To je fakt kraval.
-> StepaNoFUN: A dat to bez odporu ze obe rychlosti budou rychly?
-> palinator: Tak zatim zadny vrakoviste nema (Trotina, Nechanice, Vojkov, Slustice, Bechovice), v jednom autorizovanym servisu mne poslali do riti, ze z bouracek vse hned vyhazujou, nebo vracej zakaznikovi, druhej autorizovanej servis velmi ochotne, ale ze bohuzel nemaj, ze kdyby se nahodou objevilo, ozvou se. Tak mam jeste 2 moznosti kam mam volat dyl...
Jinak to asi za tu dvojku z polska (tudiz bez papiru a z cistejch) objednam, protoze oficialni moznost je cela sahara i s vetrakem za 8k...
Jinak to asi za tu dvojku z polska (tudiz bez papiru a z cistejch) objednam, protoze oficialni moznost je cela sahara i s vetrakem za 8k...
-> StepaNoFUN:
Tvl za ty prachy to snad začnu vyrábět/repasovat..
Tvl za ty prachy to snad začnu vyrábět/repasovat..

-> Jozka 30.07.24 13:34:05: Dříve jsme si opravili vodní a palivové čerpadlo, vyměnili spínač, relé, posilovač. Dnes si k tomu musíš koupit polomotor.
-> Jirik_Tuňák1983: To je kompromis - taky mu mohli nabídnout celý auto..

-> StepaNoFUN 30.07.24 10:58:51: To mi proboha řekni, co je tohle za green a ekonomické řešení? 

-> Matthes, záškodník z TechWebu: TME těžko. Tohle je dost specifický.
Jediný řešení je asi Allegro. Tam ho maj. Za dvojku.
EDIT: allegro.cz/nabidka/odpor- ventilatoru-ford-transit-1 3-2-0-2-2-tdci-3134503095- 3134503097-15565327380?utm _feed=7...
Jediný řešení je asi Allegro. Tam ho maj. Za dvojku.
EDIT: allegro.cz/nabidka/odpor- ventilatoru-ford-transit-1 3-2-0-2-2-tdci-3134503095- 3134503097-15565327380?utm _feed=7...
-> StepaNoFUN: Tyvole... nejaky tme nebo tak? Parametry asi nevime, co?
Vyborne!
Predradny odpor nelze samostatne objednat. Je to soucasti sahary i s vetrakem.
By se clovek posral. Na vrakacich v okoli nic. Na servisu nic z bouracky taky nemaj.
Predradny odpor nelze samostatne objednat. Je to soucasti sahary i s vetrakem.
By se clovek posral. Na vrakacich v okoli nic. Na servisu nic z bouracky taky nemaj.
-> Matthes, záškodník z TechWebu: ani ne. Ta sahara je fakt venku hned. Alespon takhle castecne. Na uplny vyndani bych asi musel jeste odmontovat nadobku na servo. Ale takhle jen vzduchovej filtr, odpojit kabely od vetraku a vycvaknout odvzdusneni od chladice z drzaku. Sahara drzi na dvou packach a vytahnes ji nahoru. Pak jde ten odpor jen vycvaknout.
-> StepaNoFUN: Husty, jsi do toho sel kozama 

Nastesti je ta sahara venku za chvilku.
-> Matthes, záškodník z TechWebu: To bys poznal, že se roztočí rychle. To je kravál, jak když startuje vrtulník a slyšíš ho přes motor i v autě. Takhle skoro slyšet není.
Mně se roztočil na rychlo asi za 4 minuty. Ale to bude tím, že na pomalo neběží vůbec. :-/
Každopádně děkuji. Hádat se s nima nepojedu aby opravili závadu, kterou jsem jim hlásil. To by zase bylo na dlouho. Zkusím se podívat sám, jak je ten větrák ovládanej.
Každopádně děkuji. ;-)
Mně se roztočil na rychlo asi za 4 minuty. Ale to bude tím, že na pomalo neběží vůbec. :-/
Každopádně děkuji. Hádat se s nima nepojedu aby opravili závadu, kterou jsem jim hlásil. To by zase bylo na dlouho. Zkusím se podívat sám, jak je ten větrák ovládanej.
Každopádně děkuji. ;-)
-> StepaNoFUN: Pocitove bych rekl, ze bezi na pomalo, ale rychlost se rano nezmenila alespon behem par minut. Jak dlouho se ma cekat? Podotykam, ze mam dneska 12 stupnu.
-> Matthes, záškodník z TechWebu: diky.
-> StepaNoFUN: Zkusim rano 

-> Matthes, záškodník z TechWebu: na "studenym" zapni klimu a po tak pul minute se koukni jestli bezi vetrak. Kdyz to nechas dyl, jestli se roztoci na par vterin vic.
Predem diky. Podle me se proste po par vterinach po zapnuti klimy roztocil pomalu a pak na chvili rychle. Oni tvrdej ze to 2 rychlosti nema.
Predem diky. Podle me se proste po par vterinach po zapnuti klimy roztocil pomalu a pak na chvili rychle. Oni tvrdej ze to 2 rychlosti nema.
-> StepaNoFUN: No cena hezky...
Na vetraky mrknu, ale jak to mam teda presne udelat?
Na vetraky mrknu, ale jak to mam teda presne udelat?
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Tak auto mam zpatky. Tesneni propaleny bylo... Cenovka skoro 60 bez dane.
Je fakt, ze jsem si porucil jeste jeden vstrik a termostat.
BTW - muzes mi kouknout, jestli se ti na 2.0 EcoBlue spousti vetrak na chladici na pomalou a rychlou? Mne po zapnuti klimy nebezi vubec a pak az se spusti na rychle. A v servisu mi tvrdej, ze to tak ma bejt.
Je fakt, ze jsem si porucil jeste jeden vstrik a termostat.
BTW - muzes mi kouknout, jestli se ti na 2.0 EcoBlue spousti vetrak na chladici na pomalou a rychlou? Mne po zapnuti klimy nebezi vubec a pak az se spusti na rychle. A v servisu mi tvrdej, ze to tak ma bejt.
Jen pro prdel:
1) Kolega si u toho novyho auta opet rozcaknul celni okno. Minule na novy cekal asi 2 mesice. Po vymene zjistil, ze mu nejde vyhrev na levy pulce skla. Ted cekal dva mesice na zarucni opravu a zrovna dalsi sutr.
2) Z vyroby Fordu uniklo nekolik aut, ktery maj blbej software a maj permanentni omezovac na 115 km/h
Ford nevi co s tim
Ceka se na update.
1) Kolega si u toho novyho auta opet rozcaknul celni okno. Minule na novy cekal asi 2 mesice. Po vymene zjistil, ze mu nejde vyhrev na levy pulce skla. Ted cekal dva mesice na zarucni opravu a zrovna dalsi sutr.
2) Z vyroby Fordu uniklo nekolik aut, ktery maj blbej software a maj permanentni omezovac na 115 km/h


-> palinator: Myslím že VDO/Siemens
-> StepaNoFUN:
Co je v tom za systém vstřikování?
Co je v tom za systém vstřikování?
-> StepaNoFUN: No tykravo, to je v prdeli :-( Fakt 200 K a pryc...
-> Matthes, záškodník z TechWebu 28.06.24 20:13:20: Tak jsem se byl objednat na tesneni pod hlavou. Vcera jsem mel nucenou zastavku na dalnici. Blby je, ze v tom servisu tohle chtej dat jen jednomu mechanikovi a ten ma do konce tejdne plno a pak 14dni dovoleny.
No super. Rozvody delany pred cca 15tis...
Jo a rovnou jsem si objednal i jeden vstrik. Jedeme druhy kolo.
No super. Rozvody delany pred cca 15tis...
Jo a rovnou jsem si objednal i jeden vstrik. Jedeme druhy kolo.
-> Bukaj: tak spoj s medi se FeZn dena v miste, kde to nepodliha korozi. Je vyzkouseny, ze kdyz uzemneni uhnije, tak je to v miste styku vzduch/zeme. Proto nam norma rika, ze se ma dodatecne chranit proti korozi 20cm pod zem a 10cm nad zem (a ve spojich). Jen neni nikde specifikovano jak, takze se to z 90% resi nastrikem bitumenem na auta a je to povazovano za dostatecny.
Kdyz jsem to resil kdysi doma (nemame hromosvod, ani HOP v baraku, tak jsem alespon dodatecne pri rekonstrukci fasady prizemnoval pojistkovku), tak jsem vzal trubku kopex (to je ta, jak je u skodovky na teply sani) o prumeru asi 2cm a vylil ji asfaltem. To je navzdy.
U VO se to kvuli vzhledu resi treba smrstovaci buzirkou.
Kdyz jsem to resil kdysi doma (nemame hromosvod, ani HOP v baraku, tak jsem alespon dodatecne pri rekonstrukci fasady prizemnoval pojistkovku), tak jsem vzal trubku kopex (to je ta, jak je u skodovky na teply sani) o prumeru asi 2cm a vylil ji asfaltem. To je navzdy.
U VO se to kvuli vzhledu resi treba smrstovaci buzirkou.
-> Bukaj: Spis bych se bal elektrolyzy nejakym malym svodovym proudem... Predmety ze stredoveku jen tak lezej v zemi, ale nic pres ne tect nemuze...
-> Matthes, záškodník z TechWebu 29.06.24 20:58:05: Když v zemi vydrží měděné, bronzové a mosazné předměty několik století či tisíciletí, tak bych o to strach neměl. Zvláště u staveb, které se dnes staví s životností tak 50 let.
Sice bude mít na životnost vliv, že přes to přece jenom tečou nějaké proudy (na rozdíl od těch archeologických artefaktů), ale i tak bude ta tyč plnit funkci v řádu stovek let. Určitě déle, než bytelně pozinkovaný zemnicí pásek - především ve spoji s mosazným/měděným vodičem
Sice bude mít na životnost vliv, že přes to přece jenom tečou nějaké proudy (na rozdíl od těch archeologických artefaktů), ale i tak bude ta tyč plnit funkci v řádu stovek let. Určitě déle, než bytelně pozinkovaný zemnicí pásek - především ve spoji s mosazným/měděným vodičem

-> Matthes, záškodník z TechWebu: Tipnul bych si, ze za dyl, nez se rozpadne pozinkovany zelezo.