skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Bukajovo
-> Duri: Zapomněl jsem poděkovat za tuto informaci - takže dodatečně děkuji
Jinak teď řeším výfuky.
Toto je dle čísla a katalogů výfuk od 38. série - tzn š100/110 model 74:

Jinak teď řeším výfuky.
Toto je dle čísla a katalogů výfuk od 38. série - tzn š100/110 model 74:
Takze mam update k AL vaniam:
Evo1: 155-1 je vo vnutri hladka
Evo2: 155-2 ma vo vnutri rebrovanie
Ine rozdiely som zatial nenasiel
Evo1: 155-1 je vo vnutri hladka
Evo2: 155-2 ma vo vnutri rebrovanie
Ine rozdiely som zatial nenasiel
-> Duri: Na tom něco bude - odpovídalo by to i té mé vaně 155-1 z 15. série

Pridam svoje vcerajsie postrehy ohladom AL olejovych vani:
Motor: 313592/2 - 1100MBL - 17.seria
Cisla: 155-1
10-184-1015
424384 - mensi font
5 rebier
!Vnutro vane/y hladke!
Motor: 355185/2 - 1100MBL - 19.seria
Cisla: 155-2
10-184-1015
424384 - mensi font
5 rebier
!Vnutro vane/y rebrovane!
MBG motor je teraz "zazimovany", neviem pozriet, ale skoro by som veril tomu, ze cislo za 155 je evolucia.
Do nejakej 17. serie mohla byt Evo1 potom Evo2, ...
Motor: 313592/2 - 1100MBL - 17.seria
Cisla: 155-1
10-184-1015
424384 - mensi font
5 rebier
!Vnutro vane/y hladke!
Motor: 355185/2 - 1100MBL - 19.seria
Cisla: 155-2
10-184-1015
424384 - mensi font
5 rebier
!Vnutro vane/y rebrovane!
MBG motor je teraz "zazimovany", neviem pozriet, ale skoro by som veril tomu, ze cislo za 155 je evolucia.
Do nejakej 17. serie mohla byt Evo1 potom Evo2, ...
-> Bukaj: Nezkoušel jsem takhle nikdy provozovat - a u hliníkových těhle starejch asi až po ofrézování plochy kolem.
-> Bukaj 19.12.15 09:37:28: Jde mám to tak na jedný plechový vaně

-> Jozka 19.12.15 00:33:01: Tak ono i do vany pro kuželovou zátku lze našroubovat zátku s osazením, ne?
Super, škoda že ty "jazýčky" nejsou úplně vidět, porovnal bych s kusama doma.
-> Bukaj 22.09.15 00:59:58: V těch vanách je fakt nějakej bordel, třeba kus, kterej jsem asi 2012 sundal ze šrotový 110L je dosti stejnej (otázka ale je, že mohl pocházet i z G/X).. zátka kuželová..
-> Bukaj 22.09.15 00:59:58: V těch vanách je fakt nějakej bordel, třeba kus, kterej jsem asi 2012 sundal ze šrotový 110L je dosti stejnej (otázka ale je, že mohl pocházet i z G/X).. zátka kuželová..
10 184 1015 bych si tipnul. Neco mi rika, ze to nekde v pameti mam. Dneska to zkouknu
-> Bukaj: Si to nechám na zítra..
číslo odlitku (třeba to někdo přečte, já si na to moc netroufám 

-> Pavel P..: pecka:)
-> Milan 136: takhle zalepený jsem ještě neviděl.... já mám jen ty v provlíknutém igelitu...
ale kdo viděl tohle? ČZ a Jawa

ale kdo viděl tohle? ČZ a Jawa


-> Bukaj: Taky jsem to neviděl.. asi to byl luxus už dobově 

-> Pavel P..: Tak Libčice, jo?
Ale vidím to poprvé, to asi byl větší luxus, než ty matky...
Ale vidím to poprvé, to asi byl větší luxus, než ty matky...
sada šroubů pro škodovky.... bohužel už neni komplet, pár platíček už chybělo.

OK
-> Jozka: Tak kdybys ho přibalil, tak by mi to pomohlo

-> Bukaj 17.05.15 09:34:26: Tak tohle už by dávalo smysl.. jen jsem to v tom souhrnným katalogu nenašel. Čili pero stejně široký, jako ventilátorový, ale kratší (+menší rádius).. Tak to bude asi úplně to první, co jsem v pátek vylovil, šíři 4 mm má, ostatní rozměry menší než pro "větrák"..
No, vyzkouším to 3x5, kdyžtak budu pátrat dál...

Ale aby to nebylo jednoduché, tak:
do 8. série pero 3h9x5 (zjevně pro Al řemenici)
od 9. série pero 4x6,5 - to je to, co potřebuji...
do 8. série pero 3h9x5 (zjevně pro Al řemenici)
od 9. série pero 4x6,5 - to je to, co potřebuji...

Tak čučím do katalogu a opravdu je tam psané pero dynama do 17. série 3x5

-> Jozka: Tak koukám, že z vodní pumpy tu mám perko 3x5, ale to se mi zdá malinkatý, nicméně až se dostanu k autu, tak vyzkouším a tedy stačí hřídelka, děkuji

-> Jozka: Adresu do PM, perko stačí jedno na zkoušku to 3x5 (tedy pokud to není totéž, co do vodní pumpy)... 

-> Bukaj: Jo, na Hnačov se chystám, zaslání hřídele není problém (jen asi nemám adresu), vlastně i ty perka nějaký můžu přihodit - když nepoužiješ, vrátíš..

-> Jozka:
Možná zmatek způsobuji tím, že řemenici (snýtovanou černě lakovanou) z původního dynama se snažím nasadit na nové dynamo s dělenou řemenicí (zinkovanou), kde nebylo pero, ale jeden díl řemenice má "zobáček", zapadající do drážky hřídelky. Nicméně jsem měl za to, že drážka v hřídelce je stejná u všech typů. Bohužel to nemám jak ověřit, neboť kamarád to původní dynamo odvezl na chatu, ovšem letmým přiložením řemenice na hřídelku vypadají drážky kompatibilně.
Distanční kroužek jsem neměl na žádné noze. Asi někdo dolaďoval souosost s řemenicí klikovky...
A shánět budu tedy perko 3x5 - to vypadá, že je to, co potřebuji
Jinak děkuji velice za snahu, byl bys ochoten tu hřídelku poslat poštou?
A o konce května máš čas na rozmyšlenou, co bys chtěl na oplátku ode mne
Tedy doufám, že máš v plánu jet 30.5. na Hnačov...

Možná zmatek způsobuji tím, že řemenici (snýtovanou černě lakovanou) z původního dynama se snažím nasadit na nové dynamo s dělenou řemenicí (zinkovanou), kde nebylo pero, ale jeden díl řemenice má "zobáček", zapadající do drážky hřídelky. Nicméně jsem měl za to, že drážka v hřídelce je stejná u všech typů. Bohužel to nemám jak ověřit, neboť kamarád to původní dynamo odvezl na chatu, ovšem letmým přiložením řemenice na hřídelku vypadají drážky kompatibilně.
Distanční kroužek jsem neměl na žádné noze. Asi někdo dolaďoval souosost s řemenicí klikovky...
A shánět budu tedy perko 3x5 - to vypadá, že je to, co potřebuji

Jinak děkuji velice za snahu, byl bys ochoten tu hřídelku poslat poštou?
A o konce května máš čas na rozmyšlenou, co bys chtěl na oplátku ode mne

Tedy doufám, že máš v plánu jet 30.5. na Hnačov...

Vrchol všeho zmatku - volně se povalující AL řemenice dynama přiložena k o kus dál povalující se hřídelce vodní pumpy.. dobrý, ne ? 

a ty pera vzdávám - ventilátor má psaný 2 ks 4x7,5 a přitom to z dynama (3x5) je stejně široký.. Když mi zbyde čas, zkusím mrknout i na další dynama - jestli třeba zrovna to moje vykuchaný nemělo tu drážku opravovanou zvětšením..
Na hřídeli větráku byl za řemenicí i nějakej distanční kroužek (viz skupinové foto s perkama), ten máš ?
Na hřídeli větráku byl za řemenicí i nějakej distanční kroužek (viz skupinové foto s perkama), ten máš ?
Na hřídelce vyrobil jen trochu důlek na čelíčku, jinak se mi zdá OK..
-> Bukaj: Mě se do mýho dynama kotoučový pero vyjmutý zpod řemenice větráku na šířku vešlo přesně
Pokud jsou to normovaný součásti, bylo by divný, kdyby se lišily "o fous". A jinak jo, zdálo se mi, že větrákový trčí z hřídele dymana moc. Jdu hledat, kam jsem včera položil foťák.

-> Jozka: Dynamo má o něco užší drážku pro perko, než větrák - zkoušel jsem tam perka z větráku a jednak jsou o chlup širší, druhak mají větší perimetr...

-> Bukaj: S těma perama je to nějakej úlet v tom katalogu - nebo jsem koukal jinam.. Vodní hřídelky mají fakt o poznání užší drážky, šířku má stejnou to větrákový, zítra je porovnám. Nohu s dlouhou hřídelí jsem našel a vykuchal, detaily později..
-> Bukaj: I můj druhej dojem byl, že pero z dynama je o něco širší, nežli na pumpě, takže jsem koukal i do katalogu, neb pumpa nebyla po ruce - a dle něj jsou stejný. Ještě ho zkusmo do nějaký pumpy nasunu - možná klamou rozdílný (?) průměry hřídelek, možná je víc variant a katalog se mýlí, jsem se těma původníma dlouhejma dynamama nikdy nezabýval, takže nemám přehled.
-> Jozka: Fakt, jo? Nejdřív jsem myslel, že je stejný, jako u větráku, ale všechny, co se mi tam válely kolem auta (ze tří rozebranejch "noh" ) byly do dynama moc velký
Takže to perko nemusíš řešit, ač mám dojem, že drážka je tam větší, než u voního čerpadla...

Takže to perko nemusíš řešit, ač mám dojem, že drážka je tam větší, než u voního čerpadla...
-> Bukaj: Částečně jsem uspěl už dneska, jedno z dlouhejch dynam (resp. jeho zbytek) kotoučový pero mělo - a když jsem ho vydloubl, bylo mi hodně povědomý.. Je to úplně stejný pero 3x5, který jistí řemenici na vodních pumpách.

-> Bukaj: V pátek prohrabu a zkusím vytěžit.. a když bude nejhůř, pošlu ti to vcelku..
