
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
upravene tahlo razeni 742
-> MOLSO: Jasne 

-> MOLSO: -> Dušan: 

-> minno: no problemo
jsem pro to zrozen 


-> Ultim: ja hovorim o pripade kedy je tam tiahlo s kostou - vtedy je v tej gumovej priechodke silonove futro ktore drzi tiahlo v linearnej pozicii a preto sa tam nema co krutit ani krizit. Ak je to urobene na starom type tiaghla s tou hnusnou klietkou tak dvojklb fungovat nebude
MOLSO 16.01.12 07:51:49 napsal:
→ Ultim: zalezi podla toho ci mas stare alebo nove
prevedenie – kocku alebo kost.
ak to urobis na tiahlo so silonovou priechodkou ktore malo kost a das tam
2 klby nemoze sa nic krizit
No ale pokud tam mam jenom tu vymackanou gumu, tak radeji jenom jeden. Popr. jeden u prevodovky a jeden u konzoly.
→ Ultim: zalezi podla toho ci mas stare alebo nove
prevedenie – kocku alebo kost.
ak to urobis na tiahlo so silonovou priechodkou ktore malo kost a das tam
2 klby nemoze sa nic krizit
No ale pokud tam mam jenom tu vymackanou gumu, tak radeji jenom jeden. Popr. jeden u prevodovky a jeden u konzoly.
-> minno:
a neprestane rypat 


-> Dušan: a keď tak motor a prevodovka pôjdu znova von

-> vhml: seriovy tahlo ma schvalne vuli tam a zpet v ulozeni coz prodlouzi chod radici paky. Klouby se nekrizi nebo nic nepocituju. Uvidim jak se s tim jezdi.
-> Dušan: nebudou se ty dva klouby krizit?
Jinak moc nerozumim poznamce o zkraceni drah. To snad muze nastat jen pokud puvodni bylo vymlaceny s vulema. Protoze ja po montazi kloubu nic zasadniho nezaznamenal
Jinak moc nerozumim poznamce o zkraceni drah. To snad muze nastat jen pokud puvodni bylo vymlaceny s vulema. Protoze ja po montazi kloubu nic zasadniho nezaznamenal
-> Ultim: zalezi podla toho ci mas stare alebo nove prevedenie - kocku alebo kost.
ak to urobis na tiahlo so silonovou priechodkou ktore malo kost a das tam 2 klby nemoze sa nic krizit
-> Dušan: pekne pekne
ak to urobis na tiahlo so silonovou priechodkou ktore malo kost a das tam 2 klby nemoze sa nic krizit
-> Dušan: pekne pekne

-> Dušan: příjemná záležitost:-)
uz jsem to doresil. Zatim jsem zkouselradit jen na miste a je to az moc presny a velice kratky drahy razeni. Ale na to se da zvyknout.
Ja mam na aute pouzity jenom jeden ten kloub z rizeni a funguje to i tak.
Pri pouziti dvoch bych se bal, ze se to bude krizit.
Pri pouziti dvoch bych se bal, ze se to bude krizit.
-> Dušan: Já mám jeden kloub těsně u převodovky a druhej těsně za kulisou.
-> MOLSO: presne takto to mam v planu
-> OndraKrupi: radsej na hulvata ako to brusit a oslabit a aby sa mi to niekde rozletelo. Držať to drží od roku 2010 a aj tak je to schované pod spleťou hadíc bowdenov a trubiek
-> MOLSO: takhle na hulváta, aspoň si to mohl obrousit
-> Dušan: urobene podla navodu od Klubka 
Na tvrdýchmotorových silentoch ej to super , teraz mám silenty po jednom kuse naležato a motor sa trochu trepe, a od toho sa mierne trepe aj páka. Inak si to ale neviem vynachváliť, radenie má krátke a presné dráhy a určite to nelutujem

Na tvrdýchmotorových silentoch ej to super , teraz mám silenty po jednom kuse naležato a motor sa trochu trepe, a od toho sa mierne trepe aj páka. Inak si to ale neviem vynachváliť, radenie má krátke a presné dráhy a určite to nelutujem
Já to mám taky, ale zatim nenamontovaný v autě, takže zkušenosti neposkytnu.
molso
Bery?
Nevite kdo to ma udelane z tyce rizeni ? Nemuzu to najit.