skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
uzovka na vyvoz?
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: Je to Itálie jak psal su.tech
-> su.tech: původ auta neznámý, introš vybydlen, takže stopy po doplnkové výbavě žádné, byla to 130
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: Ital? nejsem si teď ale jistý úplně přesně, ale mám pocit, že tyhle štítky dodával dovozce...
přátelé, do které země se montoval tento hliníkový štítek? je stejný jako třeba na dveřích(Rapid), byl vedle vin, dnes vyzobnuto z jednoho vRapida
-> Tomaso435: Dík za odkaz
Já to mněl už díl uložený, jen jsem nevěděl odkud. Škoda že se tam dá blbě přečíst ta specifikace typů v Belgii.
-> Nwkt: -> Karlos (WIO46): Koukám že všechny fotky jsou na odkazu od Tomasa. Krom tý 105S. Přepošlu
-Ta 120LS Super ESTELLE z odkazu je parádní


-> Nwkt: -> Karlos (WIO46): Koukám že všechny fotky jsou na odkazu od Tomasa. Krom tý 105S. Přepošlu

-Ta 120LS Super ESTELLE z odkazu je parádní


to je asi od sud www.autoweek.nl/forum/rea
d.php?6,4062932 ještě někde byly zahraniční verze favorita
-> Enggik: Jj hoď to někam ve větším rozlišení
-> Enggik: Mohl bych toto vše poprosit ve větším na mail?
Jedna zajímavá úprava holandskýho dovozce ENGLEBERT. Škoda 105S/120LS Zajímavý že to dělal jen na tyto dvě výbavy. LS bych ještě pochopil, ale na eSku
Nemněl by někdo více informací, o týhle úpravě?

-> lokaj 01.09.11 23:13:49: Na zadním čele nápis Skoda bez háčku na Š, potah střechy, stěrače a nápis na zadní kapotě 130LSE napovídá dovozu z Anglie, A hněď kamenná se začala dělat až na modelu 88, takže asi vyrobeno od srpna 87.
-> lokaj 01.09.11 23:13:49: tohle auto jsem videl už několikrát, je primo ze ZR, a několikrát jsem stál přímo u něj, je to jasná anglie.
-> lokaj: ..ta modrá,pokud s tim nikdo nehrabal,tak bych to bral jako poslední oužu 83´ z největšího vejškrabu dílů,co zbyly..to čelo mi moc nevoní,ale kdo ví..
E: beru zpět,má to eM lemy,takže dobová předělávka,možná nová kastle kdysi,možná bastl..
LSE typico GB..
E: beru zpět,má to eM lemy,takže dobová předělávka,možná nová kastle kdysi,možná bastl..
LSE typico GB..
-> Risan 22.08.11 21:47:37: ..je to spešl poklička tažená z alu vyloženě na tento typ plecháčů...starší provedení (100/110R) s praporkama,na 742 už se slepičkou..
Vidíš ty jo, to sem si ani tady ani u auta nevšiml, ale přišlo mi to takový nějaký moc západní:-)přesně jak ta Škoda žlutá ze strany 2
-> lokaj: to eMko vypadá na navrácenýho anglána, má to pravácká stěrače
Š 120 L, blankytná modř.Hranaté světlomety,plastové jednodílůné nárazníky, eMkové zadní čelo.. Co tomůže být za rok?
Ahoj dokázal by někdo identifikovat tyto dvě auta? Například modelový rok, označení atd?
tato je Š 130 LSE. Má původní polepy,autorádio, trošku jiné ty ipury na dveřích nebo jak se tomu říká(vzor,materiál) a pěkný liťáky. Podle SPZky dovežena zpět tak v roce 1994/1995.Ale odkud?
tato je Š 130 LSE. Má původní polepy,autorádio, trošku jiné ty ipury na dveřích nebo jak se tomu říká(vzor,materiál) a pěkný liťáky. Podle SPZky dovežena zpět tak v roce 1994/1995.Ale odkud?
-> Enggik: Díky.
-> lokaj: Jak píše -> Karlos (WIO46): ,,domácí Lego ;-)
-> Risan: řekl bych že jen toho ,,belgičana", v kombinaci s jiným jsem tu pokličku ještě neviděl. On ten ,,belgičan" má dost velkou středovou díru.
-> Risan: řekl bych že jen toho ,,belgičana", v kombinaci s jiným jsem tu pokličku ještě neviděl. On ten ,,belgičan" má dost velkou středovou díru.
-> Enggik 23.07.11 22:02:12: Měl bych dotaz na tu krytku středové díry ráfku na "belgickém" plecháči - to je záležitost běžnější nebo jen čistě tohoto ráfku?
-> lokaj: Někdo si holt skládal. Moje minulá škodovka byla taky stavebnice z několika aut. Škodovka je prostě lego technic pro pokročilé, takže bych v každé škodovce nehledal raritu a tázal se, zda-li je to originál.
-> lokaj: 105 - 120 Standart budíky.
-> lokaj: to nejsou stovkový ale 105tkový budíky ne?
Já se jne chci zeptat, jestli existuje tento model.Užovka s oválnými světlomety,wMkové,ale asi již měněné čelo,vzadu nápis 105 L,ale budíky ze Š 100 a podobně..
-> Enggik: pjjjekný!
A něco pro luštitele
-data platná k březnu 1982

-data platná k březnu 1982
tady je máte všechny hezky po hromadě



-> samadi: jojo,to by stálo za hřích...
-> myschaak AZNP K.Hora: kebyze mi niekto da kontakt, od koho tie data v Skoda a.s. vymahat, tak by som to mohol skusit nejako. Za pokus nic nedam.
-> samadi: jo,fajn by to bylo ale je to asi nezjistitelný:///
námět na diplomovou práci 

-> myschaak AZNP K.Hora: ano iste... niekde tie udaje su (alebo boli a uz nie su)... bolo by dobre vediet kolko bolo GLS celkovo v AZNP a potom 1verzia s nerez maskou, 2verzia (tzv. fejslift :)) s plast maskou. No a na zaver kolko ks v ktorom zavode. A este by bolo zaujimave vediet kolko slo na export a kolko skoncilo oficialne na vrakaci.
Musim este dodat, ze zistit tieto udaje mi pripada ako pocin na urovni celozivotneho diela. :)
Musim este dodat, ze zistit tieto udaje mi pripada ako pocin na urovni celozivotneho diela. :)
-> myschaak AZNP K.Hora: Držím palce při pátrání



-> samadi: ještě tak zjistit kolik jïch bylo vyrobenejch s nerez maskou celkem....kvasiny + vrchlabí....
-> myschaak AZNP K.Hora: tak teraz som nasiel "prehlad produkcie z Kvasin"
Rok výroby: 1978 - 1983
Celkem vyr.kusů: 5 849
Rok výroby: 1978 - 1983
Celkem vyr.kusů: 5 849
-> myschaak AZNP K.Hora: napodobne... asi tak 4 som videl... okrem tej nasej (vsetko ale model ineho roku)... potom je ich este par tuna na virte (vratane tej tvojej)...
inak nevies nahodou kolko uzoviek GLS bolo vyrobenych v Kvasinach dohromady?... to by bol tiez zaujimavy udaj...
inak nevies nahodou kolko uzoviek GLS bolo vyrobenych v Kvasinach dohromady?... to by bol tiez zaujimavy udaj...
-> samadi: jo,to by mě taky zajímalo....jestli jsem viděl dohromady tři něbo čtyři,víc ne