
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
tunel
prohledat
27 příspěvků (zobrazeno 1 až 27) od 06.07.2004 do 10.02.2016, založil/a
-> Vojťas: nemusi 

Na vyriznuti tunelu musi ven i nadrz? Zevnitr se to vyriznout neda ze. Nechce se mi na vrakaci kvuli tomu vymontovavat motor+napravy, delat praci za ne. I kdyz podvozkove neni uplne marna, vypada to na nakej repas plus celolak
-> PeterP136: Jo dobrej nápad ale nesměj si toho vsimnout na STK pokud tam to auto ještě někdy zavítá. Místo díry na baterku bych tam udělal takovej držák jako je ve Felicii. Akorát přesune těžižtě trochen víš, víš?
-> Gryzly: Ale co by nedal :). Ked to nepojde, tak kladivom a ak ani tak, tak si vezme vacsie kladivo :), atd. Dokonca moze rovnakoou metodou do toho 5q dat aj poloosi z kyvky a nemusi zhanat sikme ramena a klby :))).
Ale vazne. Ked uz bude preratabt kaslik, odporucam ho uplne vyrezat, nahradit rovnym plechom a pokracovanim vystuhy, ktora tade vedie. Potom budes moct pouzit akukolvek baterku a nebudes sa s nou musiet babrat pri vyberani a vkladani.
Ale vazne. Ked uz bude preratabt kaslik, odporucam ho uplne vyrezat, nahradit rovnym plechom a pokracovanim vystuhy, ktora tade vedie. Potom budes moct pouzit akukolvek baterku a nebudes sa s nou musiet babrat pri vyberani a vkladani.
Já mám 5q na vletschku. 

-> PeterP136: Ale jiřík má asi tunel a má utopenou baterku, tak tam bez flexi nedá vlečku, kolidovalo by rameno s uhlím o nízké dno baterky.
-> PeterP136: keď už tak kyvadlová UHĽOVÁ, aby to pochopili aj češi


-> Jindra: 5q je dlhsi, takze je uplne jedno ci na kyvku alebo vlecku. Bud vhodna kasna = tunel, alebo flexotunning :).
-> Jirik: Spravne znie:
kyvadlova uhlova naprava
Asi sa to tak vola preto, lebo si sikme ramena vysypane drvenym uhlim :))). Ak ste tam ziaden nenasli, tak to preto, lebo sa muselo za tie roky vytrusit :))).
-> Jirik: Spravne znie:
kyvadlova uhlova naprava
Asi sa to tak vola preto, lebo si sikme ramena vysypane drvenym uhlim :))). Ak ste tam ziaden nenasli, tak to preto, lebo sa muselo za tie roky vytrusit :))).
Správně je to úhlová kyvná náprava.
Vlečený jsou obě neee ?
Vlečený jsou obě neee ?
Jiriku, nejsu si jistej, obyc petikvalt 125 - 4,22 tam das bez problemu a jestli budes davat z rapida, tak asi budes muset posunout baterku nahoru, ale jinak taky bez problemu.
Mimochodem at se vyjadruju presne kyvka je co, vlecka je co, uhlova naprava je co? Co se rozumi jaky auto.
Diky J.
Mimochodem at se vyjadruju presne kyvka je co, vlecka je co, uhlova naprava je co? Co se rozumi jaky auto.
Diky J.
Oh ja, tak tohle tam oba dvaja máme, páč jestli to tam nepude, tak si odlejvám půlku barbiturátů od Kinga a berem 20 cm provazu navíc. Páč mám 5q už taky v garághi. 

-> King2: Pokud tam je todle tak ti tam na 100% pujde 5ti qalt
2 Jirik: A jak dopadla tvoje kastle v testu, kterej popisuje Marcel na TW v clanku "Jde tam dat 5q?". Podle tohodle testu jsou za zadnima sedackama v kastli 2 obdelnikovy okynka (kotvi se tam zadni pasy) a pokud jde mezi tena okynkama prostrcit prsty, je to jenom pro 4q, pokud nejdou (kvuli zvednutymu tunelu) je to kastle s pripravou na 5q. Me sice prostcit nejdou, ale v uplne horni casti casti tech okynek by to slo. Kdyz jsem to konfrontoval s kamosou S130, vypada to stejne, tak snad tam ta vlecka pujde :) Kaslik mam melkej. Proc to resim? Ta kastle je vlastne z uzovky r.v. 79 a v roce 90 to nechal majitel predelat na Mko (podle VIN i s vymenou karoserie), jenze z toho sedmimistnyho cisla karoserie jaxi neni poznat rok vyroby. Proste to tam musi jit, protoze ve sklepe uz ceka vlecka s 5q a jestli tam nepujde, beru provaz a barbituraty a odchazim se zastrelit do rybnika :)
-> mates: Jo a je to asi tak 4 - 5 cm hluboký.
-> Gryzly: jj,bylo by super.Ted me do toho prislo vyvarovani,menim prahy a lemy,tak jsem jeste nezacal.Dikes
tak tadyk jsem ti to zmeřil, pokud jsi teda už ten tunel neudělal. Mám aj víc fotek tak ti je muůžu poslat. oyvise kdyžtak na muj mejl.
-> Jirik: no nás všechny hlavně překvapilo,když dojelo k nám do H.T. a ještě z5

Já jsem předevčírem zjistil další atyp svého tuňáka. Mám 83ku rok a hlubojej kastlík baterky. Byl jsem už smířenej s tím, že tam 5q nedostanu, že to má ještě užovkovej tunel a hle ! Ono už to mělo na 5q přípravu. To auto mi přínáší i po 6ti letech samý překvapení. 

-> mates: no to nevím

-> Luděk: jak je ten tunel hluboky?
-> mates: no tak to Tě asi pěkně lakoval,protože to je o docela velký kus a nedokážu si představit,jakým kladivem by to zabouchal,aby tam byla dostatečně velká vzdálenost
-> mates: no vidis, kamos predelaval, nechal se taky zviklat ze staci vybouchat a houby, stejne musel rezat a varit a mel to cele pokrivene takze radeji pekne vyriznout a navarit stejnou cast z emka!
No jábych to určitě vyřízl z Mka a pak podle toho řízl do té kastle.
dnes jsem si nakoupil par veci a ten kluk, co me to prodaval,me rikal,ze staci ten tunel trochu kladivkem vyklepat,svuj ucel to pry splni a uz to je odzkousene.je prY zbytecne neco rezat....tak nevim.
-> mates: jde to vcelku snadno,ale pokud zařízneš moc,tak si upálíš i matice na zadní pásy uprostřed,pokud zařízneš málo,tak se Ti může pak převodovka opírat o tunel,osobně bych si dneska buď udělal šablonu,nebo to vyříznul z nějakýho eMka a napasoval

koukni na garde.virt.cz a možná o tom bylo něco i na TechWebu
nepředělávali jste někdo tunel na užovce za M ? Příští víken mě to čeká a nerad bych měl auto na 2 půlky..... Bodla by nějaká rada,neb jsem to ještě nedělal
