Dneska jsem konecne dokoncil opravu tchyniny sekacky z Mountfieldu. Myslel jsem, ze me v tyhle kategorii nic neprekvapi, jak uz tady zaznelo na motorech B&S se nema co posrat, jasne....ma to jednu podminku - nesmite mit tchana penzionovanyho ucitele prvniho stupne zakladky

Klasika ctyrtakt sekacka - kdyz to zacalo zlobit a blbe startovat, tchan to vyresil vymenou svicky za jinou ze supliku v garazi - zkladem je neresit rozmery, material elektrod nebo teplotu svicky, proste tam jde zasroubovat, tak proc ne, ze jo? Jako bonus mi tenhle nepodstatnej detail nikdo nesdelil, stejne jako naprosto nepochopitelnou pritomnost benzinu s olejem v nadrzi ctyrtaktniho motoru. Druhej problem jsem nastesti vyresil mimodek tim, ze jsem zacal odsatim pochybnyho obsahu nadrze a nalitim cerstvyho N95. Se svickou to uz bylo horsi, protoze info od "zakaznika " znela: "je tam nova svicka a blbne to ". Strejda Google mi zjevil straslivou pravdu, ze do motoru patri ponekud jina svice, dneska zakoupeno, problem fixed. Zase jsem zapomnel na zlaty pravidlo servisu: "Never trust the customer!" a stalo me to zbytecny dve hodiny kurvovani a picovani
