-> isti:
1. Pyropásy jsou opravdu mechanická záležitost. A hlavně nutnost k zástavbě airbagů. Stejně jako deformovatelná tyč řízení - jinak tě v obou případech airbag spíš zabije, než pomůže.
Pokud budeš vyndavat pásy s pyropatronami. Je to easy, sedadlo pryč, odhrnout koberec. Nutně si vem všechen spojovací materiál. Hlavně oboustranný šrouby nejdou sehnat. Do holoty je potřeba pouze nanýtovat matici, která drží patronu a je to ní zašroubován ten oboustranný šroub.
2. Viz. výše. Pyropatrona ti při běžným zacházení nevyletí.
3. Odpověděli ostatní. Ovládání je pouze na jedné straně.
4. Ze spodní strany volantu jsou dva imbus šrouby. Ty povolíš a airbag odpojíš. Předtím je vhodné odpojit autobaterii.
5. Potřebuješ airbagy s příslušenstvím (kusy palubky, konzoli,...), jednotku, kabeláž, pásy s pyropatronama a volantovou tyč. Kabeláž jako taková je jednoduchá. Felicie nemá žádný snímače mimo jednotku. Takže kabeláž jde akorát od volantu k pojistkový skříni, kde se setkává s kabeláží od airbagu spolujezdce. Dále pokračuje na 4pinový konektor připravený v rámci hlavního svazku, který najdeš schovaný u hlavního svazku v úrovni pojistkovky. Je krásně vidět, když vytáhneš kastlík. A dál je žíla ke středovému tunelu, kde je pod vedením vzduchu na podlahu zadních cestujících schovaná jednotka připevněná třemi šrouby.
6. Sou ty kabely tlustý, černý, schovaný v plastovým nesmyslu? Za mne zadní čidla ABS.
7. víc než popis si stáhni dílenskou příručku z uložta. Máš tam šipky, kde všude jsou šrouby. Popsat to neumím, ale s tím papírem je to za 20 minut venku.
8. Do motorového prostoru zasahuje orig. laserline. Má tam čidla. Jinak z tebou výše zmíněných asi nic. Nicméně bych to nestříhal, pokud budeš kuchat palubku ven, je to snažší zlamovákem rozkuchat na místě.
9. Držáky centrálu jsou přinýtovaný k zámku. Pokud je tvé auto nemá, nutnost vyměnit zámky jako komplet. A je to i mnohem snažší, než blbnout s nýtováním - dva/tři šrouby a není nutné nic nýtovat, seřizovat atd. Stejně to musíš vyndat, aby ses dostal k motoru.
Jinak držím palce, soustavu dvou airbagů sem pitval dva dny zpátky a je to pohoda. ABS už je horší.

Tam sem v tom už druhej večer a ještě to nemám.
-> saskyn2: Z letošního odstřelování máme skóre, že vybouchli všechny. Jen některé se nafoukli tak nějak ležérněji. Aktuální přínos může být trochu nejistý, ale velkým plus jsou minimálně deformovatelná volantovka a ty pásy. S tím, že zastavět to do auta trvá asi tak hodinu...tak pročby ne.